Ah, okquote:Op donderdag 29 november 2007 13:15 schreef Geqxon het volgende:
(Most) Likely Safe For Work.
quote:
Maar wel de waarheidquote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Deze dan:
[ link | afbeelding ]
komt omdat als ze een echt ip doen iedereen dat IP gaat lastig vallen.. d'ohquote:
Ze hadden ook 127.0.0.1 kunnen laten zien... of iets in de 192.168.*.* rangequote:Op donderdag 29 november 2007 15:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
komt omdat als ze een echt ip doen iedereen dat IP gaat lastig vallen.. d'ohmaar die was al heel lang bekend!
true. dan zou localhost nog het leukste zijn geweest. zeker als er toevallig ergens een webservertje draaitquote:Op donderdag 29 november 2007 15:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze hadden ook 127.0.0.1 kunnen laten zien... of iets in de 192.168.*.* range
Nog beterquote:Op donderdag 29 november 2007 16:04 schreef Geqxon het volgende:
Hollywood had veel beter een klasse A range kunnen kopen.
Straks als ik thuis ben ff doenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:49 schreef FredvZ het volgende:
Nu we toch in een "stem op mij"-bui zijn: [FOK!Awards 2007] Crew & FOK!
zoals JortK zegt pak dan 127.0.x.x ofzoquote:Op donderdag 29 november 2007 15:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
komt omdat als ze een echt ip doen iedereen dat IP gaat lastig vallen.. d'ohmaar die was al heel lang bekend!
Die rondjes gingen ook niet over jouw hoor lekker dingquote:Op donderdag 29 november 2007 15:51 schreef BlueCurl het volgende:
en voor die rondjes:
ik gebruik geen lipstick en ik drink geen koffie!
quote:
Die is ook leuk ja. Alleen loopt iedereen nu moggel te roepenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Meestal blèr ik ook nog mee met een cd tje of zo en/of ben ik mijn tas aan het opruimen.![]()
Ik vind deze zo leuk.![]()
Briljant bedacht!
Doet eens ff wat fatsoenlijke resource sites hier neer gooienquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:09 schreef mschol het volgende:morghe
vandaag maar eens verder kutten met VB.net aangezien ik een aantal dingen voorelkaar heb waar ik wel blij mee ben (o.a een fatsoenlijkere manier om met mysql te communiceren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |