Misschien een vorm van troost zoeken voor zichzelf? Afscheid met een gevoel van spijt...quote:Op maandag 3 december 2007 10:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
"Ja, ik denk dat we toch niet zo goed bij elkaar passen, dus ik wil eigenlijk niet met je verder."
Gevolgd door nog wat terugkijkpraat.
Vervolgens toch nog tegen me aankruipen en nog zoenen ook... Dus echt begrijpen doe ik het niet
Wat denkje dat Freenode doetquote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef JortK het volgende:
[..]
ja ach ik ben benieuwd hoe lang ze hiermee door gaan
En trouwens, anders blokkeren server gewoon users die met tor access proberen op de server te komen
Je wilt wat vaker gaan bloggen hoor ik.. zeker om meer bezoekers te trekkenquote:Op maandag 3 december 2007 17:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat denkje dat Freenode doet. Ben bezig een blog post samen te stellen er over stuur je de link later wel en hij verschijnt ook wel netjes in de RSS feeds
.
Zet die negeerknop eens uit ja!quote:Op maandag 3 december 2007 16:42 schreef phluphy het volgende:
JortK, hoe is het met jouw sollicitatie afgelopen eigenlijk?
Sorry als ik er overheen gelezen heb!
Gedeeltelijk maar ook omdat ik het leuk vind om interesante posts te makenquote:Op maandag 3 december 2007 17:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Je wilt wat vaker gaan bloggen hoor ik.. zeker om meer bezoekers te trekken
Ik ben dit weekend een beetje afgezonderd geweest, enkel een beetje gefokt, maar geen MSN / Mail / SMS..... en nu is ze boos.quote:Op maandag 3 december 2007 19:06 schreef phluphy het volgende:
Bertje, nu alweer van het oorlogs liefdespad af? Of begrijp ik het verkeerd?
Dat was vorige week ergens, en ik heb een tweede afspraak voor morgen.quote:En hoe was het bij de dokter? Eerst stond de afspraak toch op de 4e, maar daarna werd ie vervroegd, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vind het wel jammer dat ze mij dit weekend heeft moeten missen. En ik ga dat morgen avond recht zetten. Dus ja.quote:Op maandag 3 december 2007 20:11 schreef phluphy het volgende:
Ah zo! En is het troosten gelukt?
Half 10 in de morgen. En nee, geen live coverage.quote:Ik ga je gigantisch veel succes wensen voor morgen! Klinkt eng spannend!![]()
Hoe laat is het? En wordt het live op tv uitgezonden?
pay tvquote:Op maandag 3 december 2007 20:11 schreef phluphy het volgende:
Ah zo! En is het troosten gelukt?
Ik ga je gigantisch veel succes wensen voor morgen! Klinkt eng spannend!![]()
Hoe laat is het? En wordt het live op tv uitgezonden?
quote:Op maandag 3 december 2007 19:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend een beetje afgezonderd geweest, enkel een beetje gefokt, maar geen MSN / Mail / SMS..... en nu is ze boos.
[..]
Dat was vorige week ergens, en ik heb een tweede afspraak voor morgen.lol, das wel bruut (en wat ongeloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), doen ze bij mij wel eens waarschijnlijk zo'm slijptolletje...
alleen dan op m'n schedel![]()
Slut puppyquote:Op maandag 3 december 2007 21:18 schreef phluphy het volgende:![]()
Ja maar, ja maar, dat zou Bertje een soort slet maken, en dat willen we toch ook niet?
Slijptol, dremeltje, whatever.quote:Op maandag 3 december 2007 21:23 schreef mschol het volgende:
lol, das wel bruut (en wat ongeloofwaardig), doen ze bij mij wel eens waarschijnlijk zo'm slijptolletje...
alleen dan op m'n schedel
Ik bedoelde het eerste!quote:Op maandag 3 december 2007 21:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Slijptol, dremeltje, whatever.
En phluph, die paytv, dat gaat toch over mijn doktorsbezoek? Of wat ik morgenavond ga doen?
Speel maar de onschuldquote:Op maandag 3 december 2007 21:39 schreef phluphy het volgende:Ik bedoelde ook het eerste (slijptol dus), ben toch veels te dom om aan dat andere te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |