thats just called being a womanquote:Op donderdag 29 november 2007 12:57 schreef LamstraalASD het volgende:
eindelijk iets waardoor mijn dag weer even grappiger werd.
Er zijn altijd mensen dommer als jij/ik.
http://www.youtube.com/watch?v=juOQhTuzDQ0
droxz stalkt mij nietquote:Op donderdag 29 november 2007 12:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is toch niet droxz he
[..]
aloah
wéérquote:Op donderdag 29 november 2007 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, mogguh!
Ik had nog zó m'n wekker gezet om 08:30...
Hee ik voel me gewoon verplicht om jullie zo nu en dan te laten weten dat ik er ook nog ben.. als dat niet op prijs gesteld wordt.. pechquote:Op donderdag 29 november 2007 12:20 schreef DavyE het volgende:
[..]
Dylanesque jij heb werk![]()
![]()
. wat doe je in dit topic
En? Wie is de gelukkige?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:13 schreef lynda het volgende:
Ik weet wie mijn stalker is :| WTFFFFFFFF![]()
![]()
en en en?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:13 schreef lynda het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:13 schreef lynda het volgende:
![]()
Een bekende die je de hele tijd belt?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:21 schreef lynda het volgende:
Nou die persoon is niet de gelukkige dat hij mij stalkt met nummerherkenning.. Mijn dag is gelijk verpest
Ik stalk Lynda niet hoor, ik vraag alles netjesquote:Op donderdag 29 november 2007 12:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is toch niet droxz he
[..]
aloah
Het is een exquote:Op donderdag 29 november 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een bekende die je de hele tijd belt?Niet je dag door laten verpesten, beschouw het als compliment
Lijkt me een goed plan!quote:Op donderdag 29 november 2007 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
kom droxz , gaan we die stalker ff meppen
kan je zn nummer neit geven ??quote:Op donderdag 29 november 2007 13:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is een exEen die gewoon eventjes heel netjes gezegt een end moet oprotten uit mijn leven
lachen! ik kan hier de hele dag bellenquote:Op donderdag 29 november 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je zn nummer neit geven ??
neem jeuk poeder mee das pas irritantquote:Op donderdag 29 november 2007 13:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!
* Dr.Droxz en WL zijn heel even weg mensen
mn handen jeuken al. das al genoeg!quote:Op donderdag 29 november 2007 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
neem jeuk poeder mee das pas irritant ~O>
jeuk is erger dan pijnquote:Op donderdag 29 november 2007 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn handen jeuken al. das al genoeg!![]()
tijgerbalsem, das is ook irritant!quote:Op donderdag 29 november 2007 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
neem jeuk poeder mee das pas irritant
kaalscheren , en dan aftershave eropquote:Op donderdag 29 november 2007 14:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tijgerbalsem, das is ook irritant!
*had net op mijn been zitten smeren, maar ik had jeuk bij mijn ogen ... = pepperspray effect*
moet je niet in je ogen wrijven erna sukkelquote:Op donderdag 29 november 2007 14:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tijgerbalsem, das is ook irritant!
*had net op mijn been zitten smeren, maar ik had jeuk bij mijn ogen ... = pepperspray effect*
en ook niet pissen *als man* ... was ook AUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 29 november 2007 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moet je niet in je ogen wrijven erna sukkel
het was maar een grapje hoor Dylanesquequote:Op donderdag 29 november 2007 13:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee ik voel me gewoon verplicht om jullie zo nu en dan te laten weten dat ik er ook nog ben.. als dat niet op prijs gesteld wordt.. pech
heb je hyves van hem foto`s, woonplaats tel. nr etcquote:Op donderdag 29 november 2007 13:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is een exEen die gewoon eventjes heel netjes gezegt een end moet oprotten uit mijn leven
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en ook niet pissen *als man* ... was ook AUUUUUUUUUU
Doe maarquote:Op donderdag 29 november 2007 14:16 schreef DavyE het volgende:
jongens en meisjes wie wil er
[ afbeelding ]
weet ik tochquote:Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef DavyE het volgende:
[..]
het was maar een grapje hoor Dylanesque![]()
Lekker!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:16 schreef DavyE het volgende:
jongens en meisjes wie wil er
[ afbeelding ]
jah een chocomelquote:Op donderdag 29 november 2007 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker!
* Dr.Droxz gooit de bar open, iemand wat te drinken?
lol lekker bijdehandquote:Op donderdag 29 november 2007 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik: "Wat een Kutdag!"
collega: "Hé wat voor taal is dat zeg...?"
ik: "Lichaamstaal"
![]()
lekkerquote:Op donderdag 29 november 2007 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker!
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker!
Dank!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:19 schreef DavyE het volgende:
[..]
DavyE deelt speculaas uit aan Sm0keZ
Hyvesquote:Op donderdag 29 november 2007 14:14 schreef DavyE het volgende:
[..]
heb je hyves van hem foto`s, woonplaats tel. nr etc
kijk dat bedoel ikquote:Op donderdag 29 november 2007 14:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Hyves![]()
Daar zit alleen ik op, moest er nog eens bijkomen dat hij daar ook zit en me stalkt![]()
WL
laten we drankspelletjes gaan doenquote:Op donderdag 29 november 2007 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker!
Zap-de-neger, anyone?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laten we drankspelletjes gaan doen
die heb je van mijquote:
dank uquote:Op donderdag 29 november 2007 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz schenkt voor Smokez een glas JD in, en voor Dave en Friday een chocomel ..
iemand anders nog?
Je hebt b.v 2 dobbelstenen, en je moet gooien ...quote:
De vorige keer was ik echt genaaid bij dat spel. Als je gezopen hebt moet je nog een keer gooien, als je dan wéér bij een neger uitkomt mag je nog een keer he...quote:Op donderdag 29 november 2007 14:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt b.v 2 dobbelstenen, en je moet gooien ...
heb getal wat er uit komt, naar dat kanaal moet je gaan op je tv ..
is er op dat moment een neger op tv, moet je zuipen
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt b.v 2 dobbelstenen, en je moet gooien ...
heb getal wat er uit komt, naar dat kanaal moet je gaan op je tv ..
is er op dat moment een neger op tv, moet je zuipen
bedankt !quote:Op donderdag 29 november 2007 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz schenkt voor Smokez een glas JD in, en voor Dave en Friday een chocomel ..
iemand anders nog?
Dan ken je het "Dude, where's my car"-bierspel nog niet...quote:
ik hou niet van bierquote:Op donderdag 29 november 2007 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan ken je het "Dude, where's my car"-bierspel nog niet...
Gewoon een paar kratten bier voor de tv, en telkens als er "Dude", "Sweet", of "Shibby" wordt gezegd, een biertje leegzuipen!
(Vooral leuk bij die scene bij Mr. Lee, die chinees die die pakken voor Jessie en Chester had gemaakt, met die tattoos enzo)
Inderdaad echt fataal hoor die muziekzendersquote:Op donderdag 29 november 2007 14:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De vorige keer was ik echt genaaid bij dat spel. Als je gezopen hebt moet je nog een keer gooien, als je dan wéér bij een neger uitkomt mag je nog een keer he...
Kom ik eerst bij TMF, toen bij The Box, toen MTV, en als klap op de vuurpijl daarna een of andere unicef reclame waar dus een stuk of 8 negers in beeld waren (dus ook 8 keer zuipen)
Ah man, da's niet zo lastig te bedenken hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
gasten , ik heb ideen nodig voor drankspellen zoals die zap de neger
Heyy!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:42 schreef diertjuh het volgende:
Even kleine pauze..bezig met pakbonnen op maand sorteren. Dan moet je denken aan januari tot nu in een grote doos.
elke post op FOK! moet je iets doen de rest mag jezelf bedenkenquote:Op donderdag 29 november 2007 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah man, da's niet zo lastig te bedenken hoor
Na elke post een rondje op je handen door de kamer lopenquote:Op donderdag 29 november 2007 14:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
elke post op FOK! moet je iets doen de rest mag jezelf bedenken
Zeker niet als je er al een paar op hebt ..quote:Op donderdag 29 november 2007 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah man, da's niet zo lastig te bedenken hoor
wel moeilijk met een UPC boxquote:Op donderdag 29 november 2007 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad echt fataal hoor die muziekzenders
Huur een kamer!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker niet als je er al een paar op hebt ..
p.s
ik wil niet raar overkomen ofzo ..
maar waar in Lynda?
het ging over drink spelle snuggere eendquote:Op donderdag 29 november 2007 14:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Na elke post een rondje op je handen door de kamer lopen
Ben ik dan de enige die daar geen last van heeft?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]helleuw
Sjonge het forum hapert. Steeds melding dat de pagina niet geladen kan worden enzo
I knowquote:Op donderdag 29 november 2007 14:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het ging over drink spelle snuggere eend
Geen idee, maar hou maar op, ik zit te etenquote:Op donderdag 29 november 2007 14:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]hebben ze dat nog steeds niet gedaan dan
druk druk drukquote:Op donderdag 29 november 2007 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker niet als je er al een paar op hebt ..
p.s
ik wil niet raar overkomen ofzo ..
maar waar in Lynda?
ik zit even dat neger spel te doen , met koffie.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die daar geen last van heeft?
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit even dat neger spel te doen , met koffie.
loopt er een neger voorbij, bakkie drinken
erm......... nee........quote:Op donderdag 29 november 2007 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben jij een collega van Lynda ofzo?
Ah, dat dacht ik ffquote:Op donderdag 29 november 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
erm......... nee........
Damn zeg .. ik mag die naam eens niet meer gebruiken zonder dat jullie me lastig vallen he?..quote:
ik ben domquote:Op donderdag 29 november 2007 14:58 schreef lynda het volgende:
Sorry druk hier! En nee SmokezWL Sprak me net aan op msn en kreeg alleen een DRUK! terug
Sommige mensen zijn echt dom! ZO!
niks mis met mango theequote:Op donderdag 29 november 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn zeg .. ik mag die naam eens niet meer gebruiken zonder dat jullie me lastig vallen he?..![]()
p.s
Waar is Seventees?
* Dr.Droxz zet mangothee neer
Zeg, op wie doel jij precies?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:58 schreef lynda het volgende:
Sorry druk hier! En nee SmokezWL Sprak me net aan op msn en kreeg alleen een DRUK! terug
Sommige mensen zijn echt dom! ZO!
Ik durf hier bijna niets op terug te zeggen,quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn zeg .. ik mag die naam eens niet meer gebruiken zonder dat jullie me lastig vallen he?..![]()
Huur een ka...quote:Op donderdag 29 november 2007 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik durf hier bijna niets op terug te zeggen,
krijg anders weer van die antwoorden als "zoek een kamer!!!!!!!!"
mijquote:
Ikkequote:Op donderdag 29 november 2007 15:04 schreef Friday12 het volgende:
maar wie verveelt zich ?
Ik niet, genoeg te doen eigenlijk...quote:Op donderdag 29 november 2007 15:04 schreef Friday12 het volgende:
maar wie verveelt zich ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |