het ging over drink spelle snuggere eendquote:Op donderdag 29 november 2007 14:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Na elke post een rondje op je handen door de kamer lopen
Ben ik dan de enige die daar geen last van heeft?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]helleuw
Sjonge het forum hapert. Steeds melding dat de pagina niet geladen kan worden enzo
I knowquote:Op donderdag 29 november 2007 14:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het ging over drink spelle snuggere eend
Geen idee, maar hou maar op, ik zit te etenquote:Op donderdag 29 november 2007 14:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]hebben ze dat nog steeds niet gedaan dan
druk druk drukquote:Op donderdag 29 november 2007 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker niet als je er al een paar op hebt ..
p.s
ik wil niet raar overkomen ofzo ..
maar waar in Lynda?
ik zit even dat neger spel te doen , met koffie.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die daar geen last van heeft?
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit even dat neger spel te doen , met koffie.
loopt er een neger voorbij, bakkie drinken
erm......... nee........quote:Op donderdag 29 november 2007 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben jij een collega van Lynda ofzo?
Ah, dat dacht ik ffquote:Op donderdag 29 november 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
erm......... nee........
Damn zeg .. ik mag die naam eens niet meer gebruiken zonder dat jullie me lastig vallen he?..quote:
ik ben domquote:Op donderdag 29 november 2007 14:58 schreef lynda het volgende:
Sorry druk hier! En nee SmokezWL Sprak me net aan op msn en kreeg alleen een DRUK! terug
Sommige mensen zijn echt dom! ZO!
niks mis met mango theequote:Op donderdag 29 november 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn zeg .. ik mag die naam eens niet meer gebruiken zonder dat jullie me lastig vallen he?..![]()
p.s
Waar is Seventees?
* Dr.Droxz zet mangothee neer
Zeg, op wie doel jij precies?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:58 schreef lynda het volgende:
Sorry druk hier! En nee SmokezWL Sprak me net aan op msn en kreeg alleen een DRUK! terug
Sommige mensen zijn echt dom! ZO!
Ik durf hier bijna niets op terug te zeggen,quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn zeg .. ik mag die naam eens niet meer gebruiken zonder dat jullie me lastig vallen he?..![]()
Huur een ka...quote:Op donderdag 29 november 2007 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik durf hier bijna niets op terug te zeggen,
krijg anders weer van die antwoorden als "zoek een kamer!!!!!!!!"
mijquote:
Ikkequote:Op donderdag 29 november 2007 15:04 schreef Friday12 het volgende:
maar wie verveelt zich ?
Ik niet, genoeg te doen eigenlijk...quote:Op donderdag 29 november 2007 15:04 schreef Friday12 het volgende:
maar wie verveelt zich ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |