Die gebruik ik ook. Met lenzen. Nooit een probleem, nooit wasbeerogen.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:49 schreef mariekje1984 het volgende:
ik gebruik altijd deze:
[ afbeelding ]
ook heel geschikt voor lenzendragers vind ik...
die heb je ook in waterproof variant toch? en die is dus drie keer niks (vind ik)quote:Op donderdag 29 november 2007 09:49 schreef mariekje1984 het volgende:
ik gebruik altijd deze:
[ afbeelding ]
ook heel geschikt voor lenzendragers vind ik...
(bron: Avant Garde)quote:Hoe laat het ook geworden is, make-up dient altijd verwijderd te worden. Ja, ook je oogmake up. Welke remover moet je (niet) hebben?
Helena Rubinstein All Mascaras1 Complete Eye Make Up Remover (125 ML,¤ 23,20)
Belofte
Verwijdert direct alle soorten oogmake-up, inclusief waterproof.
Voordeel
AIIeen getest op gewone mascara. Die gaat er inderdaad vrij makkelijk af,zonder strepen,vlekken of oliespoortjes achter te Iaten.Toch voelt de remover niet agressief aan: hij prikt niet in mijn ogen.
Nadeel
Geen.
Resultaat
Dat je make-up er direct af gaat is misschien wat optimistisch, maar ik hoef inderdaad niet lang of hard te schrobben.
Conclusie
Prima product, dat doet wat ik verwacht.
Demak'Up (125 ML, ¤ 4,49)
Belofte
Perfecte make-upverwijdering en een ontspannen oogomtrek. De milde formule helpt ook tegen wallen en kringen.
Voordeel
De subtiele geur en de prijs.
Nadeel
Er komt te veel uit,wat een schuimend watje oplevert,en je loopt het risico dat het in je oog komt. De huid rondom mijn ogen, die door de rode wijnstok-polyfenolen (?) op zou moeten knappen, is juist geirriteerd. En ik moet stevig boenen.
Resultaat
Slecht. Mijn ogen zijn na de schoonmaakbeurt lichtelijk rood.
Conclusie
Ik ben er niet blij mee, en mijn wallen ook niet. Het maakt niet echt goed schoon en het prikt.
Biotherm Biocils (125 ML,¤ 21)
Belofte
De ultrafrisse twee-fasenformule (olie en water) lost direct waterproof mascara op en is geschikt voor lensdragers en gevoelige ogen.
Voordeel
Wow! Deze remover doet wat-ie belooft. Na slechts twee keer met een watje met Biocils over mijn wimpers te hebben gestreken is mijn waterproof mascara vrijwel verdwenen.0ok ruikt het heel subtiel (zijn het rozen?) en zitten mijn ogen de volgende ochtend niet potdicht.
Nadeel
Er blijft een ietwat vettig filmpje achter, maar dit is zo verwijderd met een watje.
Resultaat
Schone ogen zonder irritatie en zonder hard schrobben.
Conclusie
Fijn product om je mascara razendsnel mee te verwijderen.
Dior Duo Magique (125 ML,¤ 21,22)
Belofte
Deze twee-fasenlotion (met korenbloemwater) zorgt voor een zachte doch efficiente reiniging van de zeer gevoelige oogzone.
Voordeel
Verwijdert alle soorten mascara, is vrijwel geurloos en laat geen vettig filmpje achter. Bovendien goed te doseren, dus geen plakkerige doppen en handen.
Nadeel
Tja, echt goedkoop is-ie niet.
Resultaat
Frisse, mascaraloze ogen.
Conclusie
Door de chique verpakking (let op de zilveren dop met CD-logo) krijg je het gevoel je ogen een luxe schoonmaakbeurt te geven.
Douglas Beauty System Gentle Eye Make-up Remover (125 ML, ¤10)
Belofte
De milde remover (twee-fasen) met fraangipani- en lotusbloem extract reinigt gevoelige ogen. Deze exostische hebben en ontspannende en kalmerende werking.
Voordeel
Het doseringsdopje geeft predes de juiste hoeveelheid. Het ruikt erg zacht.
Nadeel
Geen.
Resultaat
Verwijdert ook gemakkelijk wateproofmascara, maar ook lippenstift! Na reiniging met een vochtig watje zijnis het totaal niet vettig meer en zijn je ogen schoon.
Conclusie
Prima product, dat zijn belofte waarmaakt.
ze zingen in de commercial toch echt Doeglass makes life beautiful!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:49 schreef heus het volgende:
Pronnounced as "duglas"
Niet "Doeglas"
Neppe nederlanders :/
Dus eigenlijk wil jij een reinigingslotion op waterbasis die de make up absorbeerd?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:23 schreef heaven7 het volgende:
Wat is 2 fasen eigenlijk? Ik ben erg veeleisend geloof ikIk heb dus geen zin om nog eens met een watje met water erover heen te gaan. Ik wil dus:
-een lotion die in 1 veeg al je make up up verwijderd ZONDER echt vegen i.v.m. wimperverlies
-geen vochtig watje nodig om nog na te doen
-niet op oliebasis
-geen vettig filmpje naderhand
Heh nee, ik wil dat er met 1 hele lichte veegbeweging zoveel mogelijk make up af isquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:32 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil jij een reinigingslotion op waterbasis die de make up absorbeerd?Je zult altijd moeten blijven vegen, hoe wil je anders het spul tussen je wimpers vandaan krijgen? Je kunt veeleisend zijn, maar hou het wel reëel.
Die gebruik ik ook. goed spul hoor.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de reinigingsdoekjes van Etos zelf!"Droge en gevoelige huid"
Die is zo ontzettend fijn! Normaal gesproken trekt mijn gezicht altijd na het reinigen, maar bij deze heb ik daar totaal geen last van!
En tis helemaal niet duur!
wel leuk spul maar moet altijd wel veel moeite doen om alle rotzooi van m'n kijkers af te krijgen, ben altijd veel aan het vegen, en zachtjes aan mijn wimpers aan het trekken, anders gaat het er gewoon niet afquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:02 schreef Miam het volgende:
ojaa de babyface van lush is ook erg goed! maar wel prijzig.
dat is jou meningquote:
jup inclusief laagje en wazige ogenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:06 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik wil gewoon makkelijk, hup watje en klaar. Het liet ook een ranzig vet laagje achter meen ik me te herinnerenLaat die van de Etos ook zo'n laagje na?
ik vind het een interessant topic.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
omdat jij geen keus kan maken, en er allemaal goede adviezen naar je hoofd geslingerd woren?
Doet dat pijn? Woren?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
omdat jij geen keus kan maken, en er allemaal goede adviezen naar je hoofd geslingerd woren?
anders blijft er een halve discussie over, leek me handigerquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja mijn laatste post was idd heel erg dom en ongezellig genoeg om weg te halen?![]()
ic.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
anders blijft er een halve discussie over, leek me handiger
Die heb ik afgelopen weekend ook gekocht. Ze verwijderen mijn mascara en oogpotlood heel erg goed, en heb 's ochtends geen panda-ogen. Enige nadeel is dat ik na gebruik een paar minuten wat wazig zie, maar dan ga ik toch slapen, dus dat maakt niet zo heel veel uitquote:Op zondag 2 december 2007 18:36 schreef moussy het volgende:
ik heb gewoon altijd die kant en klare uit een potje padjes van demake'up
lijkt me ook niet erg hygiënisch.....quote:Op maandag 3 december 2007 16:31 schreef heaven7 het volgende:4 keer met een watje met spul doen? Hoe doe je dat?
bij mij werkt het echt primaquote:Ohja, Etosrommel werkt niet goed genoegHeb helaas een enorme waas voor mn ogen na gebruik en vettige huid.
Oh maak je je watje eerst nat?quote:Op maandag 3 december 2007 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
lijkt me ook niet erg hygiënisch.....
[..]
bij mij werkt het echt prima
een beetje op een vochtig watje, even vegen et voila, niks geen panda-oogjes de volgende ochtend, geen vettig laagje en geen problemen met mijn lenzen
Even zien, ik heb een oogpotlood van Gosh, mascara van zowel Chanel als Max Factor en meer gebruik ik nietquote:Op maandag 3 december 2007 16:51 schreef zwartedoos het volgende:
Misschien ligt t probleem wel bij je makeup?
ja, het werkt dan veel beter eigenlijkquote:
Die pads van Demake'up zijn zo doordrenkt met lotion dat ze gewoon echt zeiknat zijn. Na een keer gebruiken is het watje nog vochtig genoeg om nog vaker te gebruiken. Ik gebruik toch best veel mascara, dus het verbaasde mij ook een beetje.quote:Op maandag 3 december 2007 16:31 schreef heaven7 het volgende:4 keer met een watje met spul doen? Hoe doe je dat?
niet kleddernat hoor, dan valt je watje zo snel uit elkaarquote:Op maandag 3 december 2007 17:45 schreef heaven7 het volgende:
Haha nee dat zal wel nietZijn dat grote watjes dan? Ik heb de mijne na goed poetsen echt helemaal zwart! Gebruik er 1 per oog.
@Muck, natmaken ga ik proberen
Ik doe er 1x mee, omdat ik het idee alleen al ranzig vind en om een viezig padje weer in het potje te doen toch welquote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen weekend ook gekocht. Ze verwijderen mijn mascara en oogpotlood heel erg goed, en heb 's ochtends geen panda-ogen. Enige nadeel is dat ik na gebruik een paar minuten wat wazig zie, maar dan ga ik toch slapen, dus dat maakt niet zo heel veel uit
Gebruik jij er één per keer of gebruik jij ze meerdere keren? Ben nu al 4 dagen met één pad in de weer en hij werkt nog steeds prima.
Yep, dat had ik met de oogcreme. Ik heb ook geen gevoelige ogen, maar dat prikte als de hel.quote:Op maandag 3 december 2007 19:17 schreef Plukie86 het volgende:
Gebruik GEEN (ik herhaal GEEN) oogmake-up reinigingslotion van de Kruidvat. Ik heb geen gevoelige ogen, maar hiervan moest ik echt janken.
Deze gebruik ik ook en gebruik voor als ik ergens logeer of geen zin heb reinigingsdoekjes van een of ander huismerk.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:49 schreef Jurk het volgende:
Ik heb die van Biotherm, niet die hierboven staat beschreven, maar een gel-achtige, zonder olie. Gebruik het al jaren. Het is redelijk aan de prijs, maar werkt super. Van removers op olie basis krijg ik altijd zere ogen.
Probeer die watjes van Etos op lotionbasis, die zijn echt geweldig.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:11 schreef heaven7 het volgende:
Wat is de beste? Die het snelst, zonder te poetsen je (niet waterproof) make up eraf haalt? Ik heb nu van het Kruidvat op oliebasis maar bah wat een goor goedje, krijg mijn ogen niet goed schoon en zie de hele tijd wazigIk merk dat ik met remover namelijk regelmatig gewoon wimpers meepoets en als ik een aantal keer achter elkaar mascara draag dun ik ze echt uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |