oh, okquote:Op donderdag 29 november 2007 12:18 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Ik had Be een tijdje terug gevraagd om mij eruit te halen om bepaalde redenen![]()
Zijn geen harde buiken. Lijkt beetjeop menstruatiepijn maar toch anders.....tja lekker duidelijk
Soort van pijn in de darmen maar dan je baarmoeder.
Dankje BEquote:Op donderdag 29 november 2007 12:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
oh, ok![]()
Als je het niet vertrouwt kan je toch je vk even bellen. Daar is ze voor...
Echt, jee dat is echt voorbij gevlogen...quote:Op donderdag 29 november 2007 12:30 schreef hestria het volgende:
kwam net tot de ondekking dat ik vandaag 30 weken ben, nog max 3 maanden en dan heb ik ons ventje in mijn handen raar idee, lijkt allemaal veel sneller te gaan als bij miesje(de tijd dan)
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:43 schreef DeLiedje het volgende:
Punkie punkie kom nou... Je mama verveelt zich en geeft veel te veel geld uit aan internet shoppen!
Leuk is dat! Ik zit nog te wachten op twee vriendinnetjes om mee te gaan zwangeren, waaronder Vickyquote:Op donderdag 29 november 2007 12:38 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
[knip]
Kreeg gisteren te horen dat een vriendin van mij zwanger is![]()
Ze is nu ong 6 a 7 week zwanger.
Zo leuk! Zijn wij toch samen nog zwanger.
Ik denk dat die kans wel groot is ja...quote:Op donderdag 29 november 2007 15:33 schreef Jelief het volgende:
Nog steeds geen Lewis hè? Zal ze dan toch bezig zijn?
Dat was voor mij dus nog een reden om wel op een zwangerschapscursus/-gym te gaan. Om gewoon wat meiden te leren kennen die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon helemaal niemand om mee te zwangeren (behalve jullie allemaal)...
1 vriendinnetje heeft wel gezegd dat ze misschien over een jaartje gaan proberen, maar zeker niet eerder... Soms vind ik het wel een beetje jammer.
Ik ben niet zo goed in contact maken... Ik ben iemand die vreselijk de kat uit de boom kijkt...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was voor mij dus nog een reden om wel op een zwangerschapscursus/-gym te gaan. Om gewoon wat meiden te leren kennen die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn.
Juist ja, dat is wel wat ik een klein beetje mis...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook geen held hoor, maar op zo'n cursus heb je allemaal dezelfde gemene deler en gaat het een soort van spelenderwijs. Vergeet niet dat er een 'juf' is die vaak het gesprek iig wel aanzwengeld.
Nou ja goed, het is ook niet dat ik wekelijks met ze allemaal afspreek nu hoor, er is er 1 van de groep van 6 waar ik van de week een keer mee af ga spreken, maar het is ook een beetje het idee.
FOK! is leuk, maar irl een keer ervaringen uitwisselen is toch ook best fijn.
Dat heb ik ook. Ik was gisteren op een zwangerschapsinformatie avond, en ik was het tegen de pauze echt al goed zat. Ik voel me daar ook niet zo thuis op de één of andere manier.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:44 schreef Webkim het volgende:
Zwangeren in mijn omgeving heb ik wel een paar, maar ik ben irl niet zo van dat getut als hier. Het komt dus wel eens ter sprake, maar het is niet zo dat ik het met hen avonden lang over niets anders heb,
Sterker nog, als de ervaren moeders in mijn omgeving beginnen met ervaringsverhalen en tips en opmerkingen als " maar dat zal je zelf wel merken" word ik daar juist vaak een beetje kriegelig van.
Op zn engelsquote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef Ticootje het volgende:
Maffe muts: Hoe spreek je de naam uit?? Als Rachel uit "friends" (op zn engels?) of op zn nederlands zoals Rachel, de vrouw van Andre Hazes?
Hmmz ja en neequote:Op donderdag 29 november 2007 11:17 schreef _lotje_ het volgende:
en proficiat maffe(mamma)muts
weer zo'n leuke naam.. bij mn nichtje staat er nog 'le' achter (maar die worden niet uitgesproken)
lekker zo'n goeie bevalling! dat mag ook wel eens naast alle toch best pittige bevallingen die ik van hier meekrijg!
dat geeft n mens weer hoop!!!
was t je eerste??
Hehe, bij deze weet je het dus, gaaf he!?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:54 schreef melonovy het volgende:
Ik kwam even kijken of er al nieuws was van Lewis, vandaag zou ze toch ingeleid worden, als het nog niet spontaan was begonnen. Helaas dus nog geen Lewis nieuws, maar tot mijn vreugd zie ik mijn vroegere vriendinnetje hier posten met de blijde boodschap dat ze zwanger is, Llewella van harte met dit mooie nieuws! Wat heerlijk voor je, wat fijn, echt super van harte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |