Gelukkig ben ik niet de enige..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:47 schreef Wennie het volgende:
Lewis en familie, gefeliciteerd met Jasmin!!![]()
Ticootje, ik vond dat porren ook niks hoor en zei er ook niks van
Hier net een checkup gehad. Bloeddruk 110/70, buik was goed gegroeid, hartje tikte als een treintje
Ja DeLiedje, inderdaad.... Dat zei ze ook de hele tijd....quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:16 schreef DeLiedje het volgende:
Tico, wij hadden ook vrouw die niet zo leuk was... Op het moment van de echo maken viel het niet eens zo erg op, maar toen we de dvd later terug keken viel het ons (en de mensen die meekeken, ouders, schoonouders enzo) op dat ze wel 5 of 6 keer zegt: "vervelend kindje"... Ons Punkje lag laag met het het koppie, naar achteren gedraaid, en toen hij/zij eindelijk wat bijdraaide, gingen de handje voor het gezichtje...
Nou groot gelijk hoor LIEF kinjde, wat een mens!
(ze zei het wel op een lieve toon hoor, maar dan nog... dat zeg je toch niet steeds?)
Ik ook niet... Vond het resultaat ook tegenvallen, en kan me bij dit dvdtje iig niet voorstellen die nog vaak te zullen kijken in de toekomst... Kost je dan 100 euro!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:18 schreef Ticootje het volgende:
Ja DeLiedje, inderdaad.... Dat zei ze ook de hele tijd....
Ik vond de echo's bij de gyn en de verloskundige gewoon veel prettiger.
Mocht ik ooit nog een keer zwanger raken dan zou ik zeker niet nog eens een pretecho laten maken...
Ik was bij het hetzelfde bureau als jij webkim (zag ik op je fotootje staan) maar mocht ook niet terugkomen hoor... Kregen 10 euro korting, dat wel...quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:19 schreef Webkim het volgende:
Mag je dan niet nog een keer terugkomen Ticootje? Dat s bij veel van die bureau's heel gebruikelijk als je kindje zich niet goed heeft laten zien.
Ik was al tever volgens de mevrouw....quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:19 schreef Webkim het volgende:
Mag je dan niet nog een keer terugkomen Ticootje? Dat s bij veel van die bureau's heel gebruikelijk als je kindje zich niet goed heeft laten zien.
Ik vind het ook heel jammer. Ik keek er echt naar uit. Ik vond het niet zo boeiend dat de 3d niet lukte... Gewoon lekker even spieken. Maar ik heb er toch gewoon een heel naar gevoel van over gehouden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:25 schreef piglet het volgende:
Lewis, van harte gefeliciteerd met Jasmin
Ticootje en DeLiedje, wat ontzettend jammer dat jullie geen leuke pretecho hebben gehadIk had deze keer juist een hele leuke en aardige mevrouw getroffen en was heel blij dat we toch ook nog een pretecho hebben gedaan
Gaat wel snel gebeuren denk ik/hoop ik.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik had gisteren weer flink wat harde buiken en voelde de baby toch amper in vergelijking met de voorgaande dagen/weken en maanden dus ik heb toch maar de verloskundige gebeld nog. Die kwam langs, voelde wat aan mijn buik en luisterde naar het hartje en om mij gerust te stellen want het hartje klopte meer dan prima belde ze het ziekenhuis nog even voor een ctg. Daar konden we gelijk terecht. Ik kreeg een echo en ze zei dat ik een flink kindje had die het prima deed. Daarna werd de ctg aangesloten en daarop was ook te zien alles prima was en dat ik 3 weeen had. Mochten daarna naar huis en heb gezellig 's nachts weer overgegeven maar nog altijd zet het niet door.
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:10 schreef amaranta het volgende:
Ik denk niet dat het nog zo lang gaat duren hoor blablabla.
Morgaine slaapt gewoon door dus dat scheelt een hoop.. Zelf slaap ik behoorlijk stuk slechter maar dat is iets wat er bij hoort denk ik maar. En als het kan pik ik in de middag nog even een uurtje slaap mee.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Faja, als ik nou heel veel![]()
![]()
plaats, zet het dan door?
je slaapt toch wel nog "goed"? Niet dat je de afgelopen nachten ook al niet normaal hebt kunnen slapen?
Merkt morgaine er iets van? dat het zo rommelt bij jou?
Dat verlof is er ook niet voor nietsquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes stapt ook haar bed maar weer eens uit...Ik had dat 'even naar mijn werk' mooi even onderschat.
![]()
Ik was gesloopt toen ik thuis kwam, dat had ik echt niet verwacht. En het fietsen, lopen, lopen, lopen, fietsen, lopen enzo ook een beetje verkeerd ingeschat dus ik heb flink wat pijn in mijn schaamb*tje nu.
Daar twijfel ik over. We hebben namelijk door een foutje van de dealer leren bekleding in de auto en stinkie loopt sindsdien met een grote mond te brallen 'laat maar klappen die vliezen', dus ik wil hem eigenlijk wel met een sopdoekje bezig zien.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:55 schreef marlieske het volgende:
BE slim hoor alvast die matjes gebruiken, ik heb er mijn matras mee gered alleen de laminaat heeft Michel 's avonds mogen dweilenIk ging namelijk ook meteen toen ik het voelde naast mijn bed staan.
Mocht je trouwens in het ziekenhuis willen/moeten bevallen leg dan ook vast zo'n matje in het dashbordkastje voor t geval dat. Een autostoel is namelijk ook lastig te vervangen.
Hier had het idd ook geen geur meen dat dat ook pas na een paar dagen komt dat geurtje, maar meen dat als de kleine in het vruchtwater heeft gepoept dat het wel meteen een luchtje kan hebben.... en leren bekleding hebben wij ook maar als ik geen matje en handdoek bij had gehad had Michel de matten (op de grond van de auto) kunnen vervangen, want het bleef maar lopen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:02 schreef _evenstar_ het volgende:
het is maar goed dat vruchtwater geen geurtje heeft
Ik zat precies hetzelfde te denken!! Nog twee weken en dan testen mensen positief die dan rond 22-aug zjin uitgerekend!quote:Op zondag 2 december 2007 11:39 schreef amaranta het volgende:
pfff augustus alweer!
deze postduif was eerder en sneller dan de ooievaarquote:Op zondag 2 december 2007 12:52 schreef DeLiedje het volgende:
Kaar gefeliciteerd!
Weet je wat er écht gemeen is...
Ben je 40 weken zwanger vandaag () heb je een nieuwsbrief in je mailbox van Zappy Baby (die ik al heel de zwangerschap krijg met een overzicht wat er die week van de zwangerschap allemaal gebeurd) met daarin "baby's eerste week"...
Zeg... waar blijft die baby hier dan!
Daar was ik ook bang voor, maar ze hebben er dus echt nog nooit naar om gekekenquote:Op zondag 2 december 2007 14:35 schreef Brighteyes het volgende:Ga mij even lekker maken!
![]()
Maar dan moet ik eerst ergens een flinke berg balonnen vandaan halen. Ik ben zo bang dat de katten er anders een flink feestje in gaan bouwen.
Ja, ik weet niet... zo eh.. hoe zeg je dat. Bijna onheilspellend of zo. Net als geen kleertjes kopen tot de echo. Slaat natuurlijk nergens op, het bedje is ook al helemaal opgemaakt natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef Belana het volgende:
maar wat is daar erg aan dan BE'tje?
Ik had dat ding toen ook al staan hoor, het kindje kan namelijk ook al geboren worden
quote:Op zondag 2 december 2007 17:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
BE ik heb de box al staan hoor![]()
Straks met de kerst gaat hiij wel weer opzij voor de kerstboom maar vriendlief hield het niet meerNa de feestdagen zet ik hem gewoon neer. Poes heeft er nog niet naar om gekeken iig
Het staat zo lief met zo`n hangmatje erin
Aha was dat het "heul niet zo belangrijke" nieuws dat ze nog niet wilde vertellen?!?!?!quote:Op zondag 2 december 2007 18:58 schreef sjak het volgende:
Bar en Mar wat las ik net een geweldig nieuws. Graag even melden hier![]()
Hoever ben je Bar? Hoe voel je je? Wat ga je nou doen met je wijncursus?Ik vind het zo'n leuk, verrassend nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |