Hij schijt in zijn broek.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
Nix: ik heb helemaal geen zin om naar Jensen te gaan
Kelly: en ik heb geen tijd om je morgen op te halen, je doet je best maar...
Wanneer gaat Dennix dan naar Jensen?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
Nix: ik heb helemaal geen zin om naar Jensen te gaan
Kelly: en ik heb geen tijd om je morgen op te halen, je doet je best maar...
Dat doet hij al tijden, hoog tijd dat hij dat weer eens thuis gaat doenquote:
Geen idee, schijnbaar zijn daar afspraken voor gemaakt mocht hij naar huis gaan donderdag.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wanneer gaat Dennix dan naar Jensen?
Die zocht ik al, maar kon hem niet vindenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
Py, maak hier eens een leuke Zwarte Piet van.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb je de verf.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Familie hequote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef yvonne het volgende:
Gadver, laffe gedichtjes
Standaard gedichtjes, jammer
zo uit een boekjequote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef yvonne het volgende:
Gadver, laffe gedichtjes
Standaard gedichtjes, jammer
Zei die Bolle dat?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Hebben jullie deze gehoord, Netty die tegen Huub zegt: wat ben jij vervelend zegt ze.
What else is new....is het niet Kenneth dan is het de Car Rental Doos van Bonaire wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Hebben jullie deze gehoord, Netty die tegen Huub zegt: wat ben jij vervelend zegt ze.
Dan heeft ze nog gelijk ook. Hij wil alleen maar alle aandacht naar zich toe trekken. Altijd en overal. Heeft dus niets te maken of dat Netty nou zegt, of dat een ander dat zegt.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Geloof er niets vanquote:Op woensdag 28 november 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Manadia zegt dat niemand negatief over Naad sprekkt in de buitenwereld.
Mag ik dat even in twijfel trekken?
Gebruikt ze dat ooit?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda krijgt douchegel van de Sint.![]()
Die liegt dus ook zodra ze haar mond opentrekt...quote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
Nadia moet echt niet denken dat mensen negatief over haar zijn. 'Zet dat uit je hoofd.' Aldus haar moeder.
d't moederquote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef chufi het volgende:
Is er nou iemand voor Amanda of is dat bezoek voor Nadia ?
lijkt me niet ze loopt alleen onder de douchestraal door dusquote:
It runs in the family.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die liegt dus ook zodra ze haar mond opentrekt...
Brian zal de gel tzt wel aanbrengen..als Mannie weer eens een koude douche nodig heeft...quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda krijgt douchegel van de Sint.![]()
Maar wie dan wel?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef noekje het volgende:
Die Bolle is Netty niet. Die bolle lacht veel en dat is niks voor Netty. Die zou dat alleen maar handmatig kunnen door haar mondhoeken omhoog de duwen.
Die zal wel ergens vuilniszakken aan het vullen zijn met kleding ed.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef Taurus het volgende:
Wie is dat bolle hoofd naast Amanda?En waar zit Netty dan, want die zie ik nergens
IK hoorde amanda zeggen van goh ik had je moeder echt niet herkend dus volgens mij is ze het welquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die zal wel ergens vuilniszakken aan het vullen zijn met kleding ed.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef yvonne het volgende:
Joh, die bolle is Netty, die weer lijkt op een zwarte gereincarneerde Andrë Hazes.
Je beledigd andre hazesquote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef yvonne het volgende:
Joh, die bolle is Netty, die weer lijkt op een zwarte gereincarneerde Andrë Hazes.
En waar zit dan dat vriendinnetje/zus/bezoek voor Amanda?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef yvonne het volgende:
Ja, valt toch niet op, 1 zak meer of minderquote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar ze lacht veel!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft wel zo'n kikkerbek zoals in jouw cap... hmm.
Zolang hij zijn kinderarmpje maar niet opquote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef pullup het volgende:
Die bolle is zeker Netty, wie anders zou op die manier een armpje op de knie van Brian leggen
hahahahaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:42 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zolang hij zijn kinderarmpje maar niet op
háár knie legt...
Ja, zelfs nu ziet die er nog beter uit.quote:
quote:
Dat weet ze al láng.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:43 schreef Meganog het volgende:
[..]Misschien wil ze wel controleren of de stoere verhalen van Amanda over de snikkel van Brian op waarheid berusten.
quote:
Ja please!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nadia: ik kan nu ook met je meegaan.
Moeder: ja doe, nu!
Nadia: nemen we Dennis mee.
Geweldig.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nadia: ik kan nu ook met je meegaan.
Moeder: ja doe, nu!
Nadia: nemen we Dennis mee.
Lig al de hele avond in een deuk, jullie overtreffen elkaar steeds weerquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:48 schreef chufi het volgende:
Hahaha Sint joris wil roken, maar niet on stream voor het goede imago van de goedheilig man
Vind het wel netjes van hem!!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:48 schreef chufi het volgende:
Hahaha Sint joris wil roken, maar niet on stream voor het goede imago van de goedheilig man
Dan is in één keer ALLES opgelost! Toe maar, wegquote:Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef Kaleddis het volgende:
Naad bespreekt nu ook met nix om nu samen weg te gaan![]()
Is er al een uitzwaaitopicquote:Op woensdag 28 november 2007 21:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dan is in één keer ALLES opgelost! Toe maar, weg![]()
![]()
![]()
God laat het waar zijn,quote:Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef Kaleddis het volgende:
Naad bespreekt nu ook met nix om nu samen weg te gaan![]()
Welke Piet is wiequote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Vaag gelul tussen Manadia , Kelly, Naad en Dennix.
Platen contracten, wel of niet blijven, eerlijkheid versus oneellijkheid.
Manadia en Kelly zijn dus net zo gek als Naad en Dennix maar dat wisten we eigenlijk al.
Onzin natuurlijk, maar brengt me wel op een idee, ook al vanwege al het gelul over naar huis gaan of niet...quote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef ThomasSlayer het volgende:
Lesje goed kijken. betekend dat je ook weet wat je niet ziet.
Wat hebben we niet gezien?
John de Mol komt binnen als Sinterklaas .Buigt diep in het tapijt en met wangen rood van schaamte ipv de buitenlucht.
Haalt uit zijn hele grote zak voor iedere bewoner een miljoen eruit met ticket enkele reis wegvanhier.
Zegt tegen de bewoners, laat het beddegoed maar liggen want als boetedoening ga ik nu een jaar lang met mijn familie en heultuig in dit hok hangen.
Wat hebben we nog meer niet gezien?
Tijd voor een pammetje?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef ThomasSlayer het volgende:
Wat hebben we nog meer niet gezien?
baby piet?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:02 schreef STAP01 het volgende:
Wie is die kleine pietje naast lieke?
Groene pluim is Kelly, die andere is Manadia.quote:
Haar moeder.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:02 schreef STAP01 het volgende:
Haar moeder.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:02 schreef STAP01 het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Paarse pluim is Kelly, die andere is Manadia.
Herstel. paarse hoed en groene pluim is Kelly.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:04 schreef Meganog het volgende:
Nadia heeft het weer over opstappen samen met Dennis.
Ze denkt dat het buiten geweldig zal gaan tussen hen beiden.
Dat mens is ook geflipt.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Kaleddis het volgende:
Kelly vind nix erg gegroeid en voelt dat hij echt wel kansen heeft(zegt ze tegen nadia)
Dat kon toch eigenlijk niet anders?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef Nostalgist het volgende:
Ja hoor.... T'is Netty !!
Ja het is de echte niet!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Katewalker het volgende:
Ik kom binnen en zie Huub praten met Sinterklaas met de stem van Joris..
Haar moeder, maar zit met stomme verbazig te kijken hoe ze over de trap kruiptquote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef riri het volgende:
wie is die leuke piet die bij Lieke is?
Mja, ik hou ook niet zo van dat gedrag, irriteert mequote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Wat doet Liekes moeder raar. Zeker met dat lilliputterige lijfje moet ze niet zo doen.
Ja, omdat het er zo wanstaltig uitziet en overkomt als popie jopie doenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:11 schreef Sylar het volgende:
[..]
Mja, ik hou ook niet zo van dat gedrag, irriteert me
daarom....leuk.....joris zei....met afstand de leukste pietquote:Op woensdag 28 november 2007 22:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Haar moeder, maar zit met stomme verbazig te kijken hoe ze over de trap kruipt
Ik denk al tijden precies hetzelfde.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef ThomasSlayer het volgende:
Brian zou het niet slecht doen als Mika lookalike.
Capquote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
oh mijn god, die bolle is echt Netty!
Ik weet alleen niet wie die Bert is over wie ze het heeft. Hij woont bij haar, is gestopt met roken, heeft jicht, werd een paar keer niet goed.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:15 schreef Kaleddis het volgende:
Gek dat ze dit gesprekje met Manadia dan weer over de streams gooien
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:13 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb een visioen.... ik zie in de toekomst.... vanavond... joris....
[ afbeelding ]
geeft nix, hij word daarom extra gewaardeerd.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Duurde wel erg lang voordat ik deze reactie kon plaatsen. (Fok)
Bert is de vriend van Manadia.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wie die Bert is over wie ze het heeft. Hij woont bij haar, is gestopt met roken, heeft jicht, werd een paar keer niet goed.
Joh, echt waar?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:18 schreef Nostalgist het volgende:
Netty is boos op de redactie...... brief van haar is niet binnengekomen...
Hij had een te grote bek !!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef rooie3 het volgende:
Haha Kenneth mocht niet naar binnen bij het optreden.
Oh, ik dacht dat die moeder nooit meer een partner wilde.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bert is de vriend van Manadia.
Volgens Maniadia mag/kan ze alles afgeven bij de redactie en komt dat ook door.
De fora schrijven wisselend over haar
Tuurlijk, we mogen niet zien dat hij para wordt.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:20 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar wilde Brians moeder met nog wat mensen naar het optreden van Brian, maar mocht er 1 niet naar binnen en zijn ze allemaal weer weggegaan.
Het vreemde is dat Brian zegt dat hij het niet begreep... waaruit blijkt dat hij dus al wist dat ze zouden komen. En ja hoor, het gesprek wordt weer weggedraaid.
Kun je niet gewoon moeder van nadia typen, manadia leest echt kut...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bert is de vriend van Manadia.
Volgens Maniadia mag/kan ze alles afgeven bij de redactie en komt dat ook door.
De fora schrijven wisselend over haar
Maar toch he... ik vraag me af waarom hij al weet dat z'n familie komt. En of ze daarmee voor de andere miljonairs ook zo makkelijk zijn.... ik heb het vermoeden van niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, we mogen niet zien dat hij para wordt.
Wij toch ook niet?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:21 schreef Nostalgist het volgende:
Sjoerd weet niet eens wanneer Jaap speelt of echt is.....
Is toch simpel, ze komen altijd en dat weet hij.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar toch he... ik vraag me af waarom hij al weet dat z'n familie komt. En of ze daarmee voor de andere miljonairs ook zo makkelijk zijn.... ik heb het vermoeden van niet.
Haahaha! Ja zo'n pauper wil je toch ook niet in je tent hebbenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef SiRojK het volgende:
Whahahaahaha..
Kenneth en Netty waren richting het optreden van Brian gegaan.. Was Kenneth vervelend geweest en mocht hij die discotheek niet meer in.. Hahahhahahahaha
Komt omdat ie gesminkt is misschien ?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:21 schreef Kaleddis het volgende:
Die Sjoerd ziet er ook niet uit zeg
Wat laat jij je kennen zeg..quote:Op woensdag 28 november 2007 22:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de Sint cap ik lekker niet!
Ja niet zo gek, door al dat slikken krijg je op een gegeven moment wel een zaad-stemquote:Op woensdag 28 november 2007 22:23 schreef ruby het volgende:
Wie heeft er zo'n zaadstem? De vriendin van Amanda?
In principe kan natuurlijk iedereen naar alles en nog wat maar het valt op dat Brian wel zijn familie mag spreken en de rest niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar toch he... ik vraag me af waarom hij al weet dat z'n familie komt. En of ze daarmee voor de andere miljonairs ook zo makkelijk zijn.... ik heb het vermoeden van niet.
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:26 schreef diedirk het volgende:
Kennett gaat vroeg naar bed ja.....omdat hij midden in de nacht moet inbreken
Nou, pfiew! Ik denk dat ik het ook ga doen. Misschien dat er dan gelachen wordt.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:26 schreef STAP01 het volgende:
Ben blij dat dat douchegebeuren met Amanda een grapje was van Brian!
Ze heeft Jensen gekeken en snapte er niks van, het was toch grappenderwijs;quote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat laat jij je kennen zeg..![]()
Netty wil het alleen maar over haar leed hebben.
Hij zal vanavond ook wel weer met zakken vol die villa verlaten. Valt nu toch niet op.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:26 schreef diedirk het volgende:
Hij zal in het hokje de echte uitzending gezien hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef PeterNB het volgende:
En ook over Jenssen verlult Bwian zich. Hij zegt dat bepaalde stukken
met Huub niet zijn uitgezonden... HOE WEET HIJ DAT ??
Dat hadden Huub en Japio tevoren al voorspeld - het was gewoon ruzie met Jensen en zoiets neemt hij nooit op in de uitzending. Was negatief voor Jensen.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef PeterNB het volgende:
En ook over Jenssen verlult Bwian zich. Hij zegt dat bepaalde stukken
met Huub niet zijn uitgezonden... HOE WEET HIJ DAT ??
Ik zweer het, zwarte gereincarneerde Andrë Hazes.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:34 schreef Frasier het volgende:
Waarom is Netty trouwens niet geschminkt?
Waren haar ouders straalbezopen ofzo toen ze hun dochter gingen inschrijvenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die blonde Piet is toch Solange (Solans) , vriendin van Amanda?
Gelukkig wel, ik heb haar in het echt gezien.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:34 schreef Frasier het volgende:
Waarom is Netty trouwens niet geschminkt?
quote:
Kloptquote:Op woensdag 28 november 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die blonde Piet is toch Solange (Solans) , vriendin van Amanda?
Tijdens het afschminken dacht ik even aan Nena.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:33 schreef Ziet het volgende:
die stem van die vriendin van amanda lijkt op die van ricardo
Datte dus en zijn stoel was gebroken.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp (nu pas?) van Jaap dat zijn moeder hem het huis uit heeft gezet.
Oh ja jij hebt ze in de rij zien staan wachten bij dat concert toch ? Was het daar dat Kenny niet naar binnen mocht ?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik heb haar in het echt gezien.
Ja, van die stoel heb ik wel iets gehoord, maar dat andere is nieuw voor me. Geen wonder dat hij zo boos is.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Datte dus en zijn stoel was gebroken.
Dat was toch de hoofdreden? Die gebroken stoel.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Datte dus en zijn stoel was gebroken.
Als dat waar was geweest had je al veel eerderquote:Op woensdag 28 november 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tijdens het afschminken dacht ik even aan Nena.
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja jij hebt ze in de rij zien staan wachten bij dat concert toch ? Was het daar dat Kenny niet naar binnen mocht ?
Leuke beeldenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:41 schreef Ziet het volgende:
huub en sinterklaas zoenden elkaar op de mond
Heerlijk die 2 broers.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:41 schreef Ziet het volgende:
huub en sinterklaas zoenden elkaar op de mond
Zet vanavond je schoen, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:45 schreef ThomasSlayer het volgende:
Beste bewoner, hier is je antwoord . het komt met een excuus. Sinterklaas
ook jij snap dan niet wat er weer eens stuk is nu met die KUT sint in da house!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vindt het wel vermakelijke streams vanavond, de FEBO heeft eindelijk
eens een goed idee gehad ..... mag ook wel eens gezegd worden
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:50 schreef Mokum020 het volgende:
Papa Theo zou eigenlijk de Sint zijn maar hij is ziek....
jammer...
Vind het inderdaad wel grappig, maar snap niet helemaal waarom dit nou net voor de ontslagronde moet...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vindt het wel vermakelijke streams vanavond, de FEBO heeft eindelijk
eens een goed idee gehad ..... mag ook wel eens gezegd worden
Dat was helemaal een klapper geweestquote:Op woensdag 28 november 2007 22:50 schreef Mokum020 het volgende:
jammer...
idd, maarja ze willen natuurlijk dit op 5 dec uitzenden en gezien de tijd die ze op tv achterlopenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vind het inderdaad wel grappig, maar snap niet helemaal waarom dit nou net voor de ontslagronde moet...
Ja maak dat noekje maar eens wijs...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat was helemaal een klapper geweest![]()
![]()
![]()
Joris is leuk maar toch.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:50 schreef Mokum020 het volgende:
jammer...
mijn idee! ik zit sinds 20:40 te wachten tot ze verder gaan met die brieven van nix naar nadaquote:Op woensdag 28 november 2007 22:54 schreef pullup het volgende:
Hup der uit nu met die familie, ze verkloten een prima mogelijkheid voor een ouderwetse terroravond
Dat is de planning voor morgen, ontslagronde, janken en krijsen, glazen deuren, beveiligingquote:Op woensdag 28 november 2007 22:54 schreef pullup het volgende:
Hup der uit nu met die familie, ze verkloten een prima mogelijkheid voor een ouderwetse terroravond
Hé, effe dimmen, noekje is voor mij als Naad is voor Amandaquote:Op woensdag 28 november 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja maak dat noekje maar eens wijs...
Ik vertrouw je nog steeds he.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:54 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:56 schreef ThomasSlayer het volgende:
Voller leest tekst met meer dan 1 regel (bqueen uitgelsoten): Uhhh? Uhhhh'''? Heh? wha? Huh? lama.
als ik een boek wil lezen dan lees ik wel een boek.
Lulverhaal ..... eerst zorgen dat hij goed op de camera staat, ineens netjes abn spreken en dan een toneelstukje opvoeren.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
Jaap wil weer met Dennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |