Hij schijt in zijn broek.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
Nix: ik heb helemaal geen zin om naar Jensen te gaan
Kelly: en ik heb geen tijd om je morgen op te halen, je doet je best maar...
Wanneer gaat Dennix dan naar Jensen?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
Nix: ik heb helemaal geen zin om naar Jensen te gaan
Kelly: en ik heb geen tijd om je morgen op te halen, je doet je best maar...
Dat doet hij al tijden, hoog tijd dat hij dat weer eens thuis gaat doenquote:
Geen idee, schijnbaar zijn daar afspraken voor gemaakt mocht hij naar huis gaan donderdag.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wanneer gaat Dennix dan naar Jensen?
Die zocht ik al, maar kon hem niet vindenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
Py, maak hier eens een leuke Zwarte Piet van.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb je de verf.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Familie hequote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef yvonne het volgende:
Gadver, laffe gedichtjes
Standaard gedichtjes, jammer
zo uit een boekjequote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef yvonne het volgende:
Gadver, laffe gedichtjes
Standaard gedichtjes, jammer
Zei die Bolle dat?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Hebben jullie deze gehoord, Netty die tegen Huub zegt: wat ben jij vervelend zegt ze.
What else is new....is het niet Kenneth dan is het de Car Rental Doos van Bonaire wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Hebben jullie deze gehoord, Netty die tegen Huub zegt: wat ben jij vervelend zegt ze.
Dan heeft ze nog gelijk ook. Hij wil alleen maar alle aandacht naar zich toe trekken. Altijd en overal. Heeft dus niets te maken of dat Netty nou zegt, of dat een ander dat zegt.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Geloof er niets vanquote:Op woensdag 28 november 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Manadia zegt dat niemand negatief over Naad sprekkt in de buitenwereld.
Mag ik dat even in twijfel trekken?
Gebruikt ze dat ooit?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda krijgt douchegel van de Sint.![]()
Die liegt dus ook zodra ze haar mond opentrekt...quote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
Nadia moet echt niet denken dat mensen negatief over haar zijn. 'Zet dat uit je hoofd.' Aldus haar moeder.
d't moederquote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef chufi het volgende:
Is er nou iemand voor Amanda of is dat bezoek voor Nadia ?
lijkt me niet ze loopt alleen onder de douchestraal door dusquote:
It runs in the family.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die liegt dus ook zodra ze haar mond opentrekt...
Brian zal de gel tzt wel aanbrengen..als Mannie weer eens een koude douche nodig heeft...quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda krijgt douchegel van de Sint.![]()
Maar wie dan wel?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef noekje het volgende:
Die Bolle is Netty niet. Die bolle lacht veel en dat is niks voor Netty. Die zou dat alleen maar handmatig kunnen door haar mondhoeken omhoog de duwen.
Die zal wel ergens vuilniszakken aan het vullen zijn met kleding ed.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef Taurus het volgende:
Wie is dat bolle hoofd naast Amanda?En waar zit Netty dan, want die zie ik nergens
IK hoorde amanda zeggen van goh ik had je moeder echt niet herkend dus volgens mij is ze het welquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die zal wel ergens vuilniszakken aan het vullen zijn met kleding ed.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef yvonne het volgende:
Joh, die bolle is Netty, die weer lijkt op een zwarte gereincarneerde Andrë Hazes.
Je beledigd andre hazesquote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef yvonne het volgende:
Joh, die bolle is Netty, die weer lijkt op een zwarte gereincarneerde Andrë Hazes.
En waar zit dan dat vriendinnetje/zus/bezoek voor Amanda?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef yvonne het volgende:
Ja, valt toch niet op, 1 zak meer of minderquote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar ze lacht veel!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft wel zo'n kikkerbek zoals in jouw cap... hmm.
Zolang hij zijn kinderarmpje maar niet opquote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef pullup het volgende:
Die bolle is zeker Netty, wie anders zou op die manier een armpje op de knie van Brian leggen
hahahahaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:42 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zolang hij zijn kinderarmpje maar niet op
háár knie legt...
Ja, zelfs nu ziet die er nog beter uit.quote:
quote:
Dat weet ze al láng.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:43 schreef Meganog het volgende:
[..]Misschien wil ze wel controleren of de stoere verhalen van Amanda over de snikkel van Brian op waarheid berusten.
quote:
Ja please!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nadia: ik kan nu ook met je meegaan.
Moeder: ja doe, nu!
Nadia: nemen we Dennis mee.
Geweldig.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nadia: ik kan nu ook met je meegaan.