Precies. dit toont weer de incompetentie van de FEBO aan.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef schatje het volgende:
Dat gedoe met briefjes schrijven aan elkaar moet zwaar worden afgestraft door de Febo.
Is toch niet normaal
Ik zag hem ook...in de SC is zeker niks te beleven...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Stiekum reageren in een gesloten COS Ian_Nick, wat laf.
Laf?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Stiekum reageren in een gesloten COS Ian_Nick, wat laf.
Als je als deelnemer in de gaten hebt dat achter er niet op uit is om mensen te laten vertrekken, dan hoef je het ook niet meer zo nauw met de regels te nemen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. dit toont weer de incompetentie van de FEBO aan.
Dennix weet dus van niks en wordt genaaid door Brian?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef riri het volgende:
Brian heeft een brief dan Dennix aan Nadia heeft geschreven
pZ adviseert: ctrl+shiftquote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef diedirk het volgende:
Wat staat e rnu weer in die brief van Brian=
Zijn er nu echt alleen nog maar briefjes in huis daar= Waar is de tijd dat niet mocht
Ik maak een nieuwe COS en kan hem niet vinden.......pulease.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laf?
![]()
Het zou niet de eerste keer zijn dat COSusers dankzij de bug alleen de
late COS vinden en dan dus voor jan lul daar hun caps en reacties plaatsen.
Mensen die in December jarig zijn for teh winn
Had ik het over jou?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik maak een nieuwe COS en kan hem niet vinden.......pulease.
Ik ook, liegen en nog eens liegen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Ik hoor Nadia fluisteren: verscheur het, je krijgt hier problemen mee.
Nee, schandalig is het dat de miljonairs nou nog steeds Jensen niet hebben mogen gezien.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef diedirk het volgende:
Schandalig Dennis schrijft in brieven dat hij een platen contract krijgt
OK, de emoties lopen ook zo hoog op, sorry.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had ik het over jou?![]()
Begrijpend lezen
Niet geaccepteerd.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
OK, de emoties lopen ook zo hoog op, sorry.
Ik heb helemaal niets met die nixlul,maar zo als die platreet hoer,hem zo bewerkt,met leugens en ze geloven die hoerquote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef diedirk het volgende:
Schandalig Dennis schrijft in brieven dat hij een platen contract krijgt
Het zit je nogal dwars he?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, schandalig is het dat de miljonairs nou nog steeds Jensen niet hebben mogen gezien.
het zal er vast staan maar of het compleet door Dennis zelf geschreven is, is maar de vraag...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Py het volgende:
Staat dat er echt of zuigt Brian dit uit zijn duim?
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Dennix lezen de brief.
Jaap: Wat ga je doen?
Dennix: Heb je nog tips?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, schandalig is het dat de miljonairs nou nog steeds Jensen niet hebben mogen gezien.
Dat heeft die kloottoeter vast en zekerquote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het zal er vast staan maar of het compleet door Dennis zelf geschreven is, is maar de vraag...
Ik ben geen Naad of Amanda, jammer voor je.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet geaccepteerd.
Carry on. [ afbeelding ]
mooie opquote:Op woensdag 28 november 2007 20:18 schreef pasjesjen het volgende:
Na alle perikelen rond het verkrachtingsverhaal van Selene, is het tijd om te eten
Tijdens het eten komt er weer een discussie op gang.
Huub vertelt in de groep dat er een ontslagronde is aangevraagd door hem voor Nadia,
Dit omdat het maar tot 12.00 vanmiddag kon, en er de afgelopen 15 uur vreselijk veel gebeurt is rondom Nadia. Er word bij gezegt dat de focus niet op Nadia ligt maar op Dennis.
Nadia word vreselijk gebasht dat ze Dennis gek maakt, maar Amanda neemt het voor Nadia op en wil dat Dennis meer op de voorgrond treed.
Er was een briefje wat Dennis geschreven heeft, waarin staat dat hij met Nadia wil samenwonen in de PC hoofdstraat dus volgens Amanda maakt Dennis Nadia gek.
Dennis ontkent in eerste instantie dat hij het briefje geschreven heeft.
Amanda rent naar kantoor, om het briefje te zoeken, Dennis gaat er achter aan maar Brain is in kantoor dus durft hij niet.
Ze vinden uiteindelijk het briefje...ondertussen wordt Dennis nog door Selene aangesproken dat hij dingen die zij in vertrouwen heeft gezegt doorverteld heeft aan nadia en dat ze dennis en nadia nu allebei twisted vind.
We gaan weer terug naar kantoor waar dennis ondertussen ook gearriveerd is, en waar hij bekend dat hij het briefje heeft geschreven, maar dat hij bang was dat als hij zou bekennen dat het consequenties zou hebben.
Verder is er op dit moment een groepsgesprek in de keuken, waar brain een brief heeft die door dennis aan Nadia is geschreven
En wij wachten op Sinterklaas![]()
Dit is de COS hier leveren we commentaar op de streams en de rest kan je in de andere topics kwijt
#care, serieusquote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben geen Naad of Amanda, jammer voor je.
Droeftoeter en droogtoeter....quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat heeft die kloottoeter vast en zeker
Daar komt Sinterklaas.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef riri het volgende:
straks is die sinterklaas een gastspeler straks
Je lijkt op Disana, die wil ook altijd het laatste woord.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar komt Sinterklaas.
Ik hou ook van jou, remember?
Netty als zwarte Piet?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
moeder van Lieke geloof ik ook..... en van Brian......
Nadia vanmiddag: die zit waarschijnlijk niet eens in Nederland.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, de moeder van Naad is er.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:41 schreef Frasier het volgende:
Die zwarten zijn zeker allemaal bekenden van Brain?
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:43 schreef Taurus het volgende:
Wat zit Nadia er doorheen te schelden en te huilen op Dennis?Is er niemand voor hen of hem of haar dan? Lijkt me dat ze wel afgeleid zouden zijn, maar ik hoor Nadia weer huilen en 'kappen nu' tegen Dennis zeggen, terwijl 'n zwarte piet zegt: "en nu is het klaar"
Bij Big Brother 2 geloof ik deden ze dat ook.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is wel geniaal, zien jullie wel FEBO, jullie kunnen het ......
Ik hoorde het ook ja. De triestigheid! Iedereen blij en zij maar weer zeuren en janken, allebei.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:43 schreef Taurus het volgende:
Wat zit Nadia er doorheen te schelden en te huilen op Dennis?Is er niemand voor hen of hem of haar dan? Lijkt me dat ze wel afgeleid zouden zijn, maar ik hoor Nadia weer huilen en 'kappen nu' tegen Dennis zeggen, terwijl 'n zwarte piet zegt: "en nu is het klaar"
Ik haat dit soort verrassingen. Teveel voor de verkeerde mensen, buiten Joris om dan.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je lijkt op Disana, die wil ook altijd het laatste woord.![]()
Het is toch niet Bram hé?
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:44 schreef riri het volgende:
Die enge moeder is er ook van Nadia
LOLquote:Op woensdag 28 november 2007 20:41 schreef Frasier het volgende:
Die zwarten zijn zeker allemaal bekenden van Brain?
Ben je zwanger?quote:
Yep.... Ik had ook al een déja vue.....quote:Op woensdag 28 november 2007 20:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij Big Brother 2 geloof ik deden ze dat ook.
OMG, zou die brief echt zijn?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
Die brief!
![]()
![]()
Met dank aan VOL:
Hoe triest kun je zijn.
Een vriend van Jaap en kingjaap-webmasterquote:Op woensdag 28 november 2007 20:48 schreef Ziet het volgende:
wie is sjoerd eigenlijk? vriend/familie van wie?
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
Die brief!
![]()
![]()
, jouw naam op mijn rug en brooke in mijn handen als beroemde zanger door het leven, ik verlang naar jouw elke seconde van de dag, ik denk vaak aan de buitenwereld zodat jij tegen me op kan kijken. ik wil me je naar buiten maar ik moet nog even wachten op een platencontract om mijn toekomst veilig te stellen ook voor jouw en brooke, je weet, geld van papa is niet alles.[/i]
Hoe triest kun je zijn.
Dank je voor deze opbeurende mededeling.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
Ze blijven tot 23:00u trouwens.....
ahaquote:Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Een vriend van Jaap en kingjaap-webmaster
Volgens mij is het Nettyquote:Op woensdag 28 november 2007 20:50 schreef Frasier het volgende:
Is die dikke die naast Brain zit dat criminele broertje van 'm?
Volgens mij zei Nadia dat Dennis die vorige week heeft geschrevenquote:
Stel je niet aan! Je bent stom.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan is het niet de echte!
ben teleurgesteld nu...
Het is net Amandaquote:Op woensdag 28 november 2007 20:52 schreef Guuskeee het volgende:
de sint zn haren zitten prachtig !
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:52 schreef Kinga het volgende:
Wie is die bolle naast Brian toch?
Believe you me, Netty zou het liefst zelf in dat hok zitten om haar lieve zoontje te beschermen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
Ja hoor.... Netty ook weer in DGK.... Ik dacht dat ze nooit meer wilde komen.....
Dit wordt volgende week uitgezonden...... de stemmingsronde een dag laterquote:Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef Rotterdammert het volgende:
nou dat is dus duidelijk..morgen gaat niemand weg
Partypooper.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan is het niet de echte!
ben teleurgesteld nu...
Ik ook.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:55 schreef Desii het volgende:
Ik vind Joris zoooooo leuk ......... maar moet dat gekwijl van Dennix nou
Arme oren van die ouwe sint
Pfff nou ik vind het beter dan bloed zweet en tranenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:56 schreef farscapevr6 het volgende:
en t enige nummer wat ie kent zingt ie weer
Hehehe, we zijn er nog niet uit... volgens mij is het de zus van Amanda...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:56 schreef yvonne het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, koop ik goddomme streams, hoor ik die kwal!
Brrr
Wie is die bolle naast Brian?
De brede rug van Naad is toch nog ergens goed voor.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
We all need somebody to lean on.......
Yep; zijn credo.....
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:56 schreef diedirk het volgende:
ZOu Amanda nog in sinterklaas geloven.....
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:57 schreef mspoez het volgende:
Leejn on meeej
ent aajl bie jor frehent
aajl help joe kerrie on
leejn on meej!
Echt jonguh, zó engels, dat accent.
...doorsnijden is effectiever..quote:Op woensdag 28 november 2007 20:56 schreef Marietje_34 het volgende:
wanneer krijgt die sukkel knobbels op z'n stembanden, laat 'm alsjeblieft ophouden..
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef Kinga het volgende:
Je ziet die wallen bij de moeder van Nadia nog steeds met schmink op.
Nou, daar wordt de sint niet vrolijk van. Daar wordt de Sint zelfs een beetje verdrietig van en als de Sint verdrietig wordt....quote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda moet tenslotte elk jaar voor sinterklaas op d'r knietjes.... "zo meisje, maak jij de sint maar is vrolijk..."
hihiihi... idd met name op zijn ogenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:58 schreef Kaleddis het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou vragen, maar kan er ff ingezoomed worden op de sint![]()
Het is echt Netty. Ik herkende de onderkin en zag meteen "de foto" weer voor m'n neusquote:Op woensdag 28 november 2007 21:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Het lijkt er wel sterk op, ja!![]()
Weten we al wie die bolle is?
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, daar wordt de sint niet vrolijk van. Daar wordt de Sint zelfs een beetje verdrietig van en als de Sint verdrietig wordt....
http://www.youtube.com/watch?v=bV94tch4dMQquote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda moet tenslotte elk jaar voor sinterklaas op d'r knietjes.... "zo meisje, maak jij de sint maar is vrolijk..."
sjips ja! bij mij ook, bezopenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef pasjesjen het volgende:
Serieus waarom staat mn COS opeens in NWS?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef pasjesjen het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 28 november 2007 21:04 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, waarom zitten we in nieuws en achtergronden?
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bV94tch4dMQ
voor de liefhebber!
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
Die brief!
![]()
![]()
Met dank aan VOL:
Brief Dennis naar Nadia.
He mooie vrouw van mij, wist je dat ik elke dag meer van je houd, ik ben super verliefd, ik wil nooit meer iets horen over onze keuze hiervoor Baby, alleen maar vooruit kijken please het vreet al genoeg dat je niet de real dennis hebt gezien, je gaat versteld staan van mij hier buiten, ik kan me niet laten zien in geheel, jij kent mij redelijk hoor schat maar niet genoeg anders had je nooit getwijfeld komt puur en alleen door hier, die stomme ruzies om niets ik wil nog eventjes zeggen dat jij ongelofelijk diep in mijn hartje zit. zo diep is een vrouw nog nooit geweest daar mag je trots op zijn. iemand zei vanmiddag, dennis besef jij eigenwel hoeveel meisjes jouw willen buiten, schatjes dan maar blind al die meisjes intresseren mijn niet, jouw naam op mijn rug en brooke in mijn handen als beroemde zanger door het leven, ik verlang naar jouw elke seconde van de dag, ik denk vaak aan de buitenwereld zodat jij tegen me op kan kijken. ik wil me je naar buiten maar ik moet nog even wachten op een platencontract om mijn toekomst veilig te stellen ook voor jouw en brooke, je weet, geld van papa is niet alles.
Hoe triest kun je zijn.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef pasjesjen het volgende:
[ afbeelding ]
Was hem net aan het kijken!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bV94tch4dMQ
voor de liefhebber!
WTFquote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef pasjesjen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nergns last van maar misschien zijn Breuls en Iteejer weer bezig.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
OMG, is dit het begin van het einde van de database ?
Oh, ik heb het topic blijkbaar verplaatstquote:Op woensdag 28 november 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nergns last van maar misschien zijn Breuls en Iteejer weer bezig.
Met bril Lieke's moeder ??quote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef Taurus het volgende:
Wie is dat kleine pietje met die rooie bril?![]()
En wie is er voor Brian? Is die gele piet niet 'n kenneth of iets?
Jij dacht Dennis en Nadia twisted dat is pas echt nieuwsquote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik heb het topic blijkbaar verplaatst
Zó in de ban van de streams.
Natuurlijk kan een moeder dat.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:07 schreef riri het volgende:
dat je als moeder van Nadia door de strot krijgt dat ze het hartstikke goed doet
Ach gun die jongen zn spelinfo morgen mag die naar huis hoop ikquote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
Ook Kelly smoest heel wat af met Dennix. z
Ze hebben het over fora en zijn populairiteit.
Heb jij geen moeder, of ben jij geen moeder? Ooit wel eens gehoord dat als het goed is, iedere moeder van zijn/haar eigen kind houdt......quote:Op woensdag 28 november 2007 21:07 schreef riri het volgende:
dat je als moeder van Nadia door de strot krijgt dat ze het hartstikke goed doet
Ja, zat ik ook net aan te denkenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
"Je bent toch niet homofiel he Edgar...?"
de WAT ???quote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef Kinga het volgende:
Shit man, Huub heeft de prikkel gekregen!
Ach, misschien heb je wel gelijk.....ik ben ook zo'n harde donder.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:12 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ach gun die jongen zn spelinfo morgen mag die naar huis hoop ik
Kan niet !! I'm the ONLY gay in the village !!!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook net aan te denken
Ik durf te wedden dat ze hem loopt voor te liegen dat hij populair is!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
Ook Kelly smoest heel wat af met Dennix.
Ze hebben het over fora en zijn populairiteit.
Ow jee ik heb hem ookquote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef kit2u het volgende:
Amanda krijgt Poison a.k.a. het hoeren geurtje .
vroeger werden dames met Poison op geweigerd in de betere franse restaurants.
Oh Oh wat is Sint subtiel.
O dat ding. Schijnt echt super lekker te zijn.quote:
zou je denken?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kan niet !! I'm the ONLY gay in the village !!!
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef kit2u het volgende:
Amanda krijgt Poison a.k.a. het hoeren geurtje .
vroeger werden dames met Poison op geweigerd in de betere franse restaurants.
Oh Oh wat is Sint subtiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |