Precies. dit toont weer de incompetentie van de FEBO aan.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef schatje het volgende:
Dat gedoe met briefjes schrijven aan elkaar moet zwaar worden afgestraft door de Febo.
Is toch niet normaal
Ik zag hem ook...in de SC is zeker niks te beleven...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Stiekum reageren in een gesloten COS Ian_Nick, wat laf.
Laf?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Stiekum reageren in een gesloten COS Ian_Nick, wat laf.
Als je als deelnemer in de gaten hebt dat achter er niet op uit is om mensen te laten vertrekken, dan hoef je het ook niet meer zo nauw met de regels te nemen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. dit toont weer de incompetentie van de FEBO aan.
Dennix weet dus van niks en wordt genaaid door Brian?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef riri het volgende:
Brian heeft een brief dan Dennix aan Nadia heeft geschreven
pZ adviseert: ctrl+shiftquote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef diedirk het volgende:
Wat staat e rnu weer in die brief van Brian=
Zijn er nu echt alleen nog maar briefjes in huis daar= Waar is de tijd dat niet mocht
Ik maak een nieuwe COS en kan hem niet vinden.......pulease.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laf?
![]()
Het zou niet de eerste keer zijn dat COSusers dankzij de bug alleen de
late COS vinden en dan dus voor jan lul daar hun caps en reacties plaatsen.
Mensen die in December jarig zijn for teh winn
Had ik het over jou?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik maak een nieuwe COS en kan hem niet vinden.......pulease.
Ik ook, liegen en nog eens liegen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Ik hoor Nadia fluisteren: verscheur het, je krijgt hier problemen mee.
Nee, schandalig is het dat de miljonairs nou nog steeds Jensen niet hebben mogen gezien.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef diedirk het volgende:
Schandalig Dennis schrijft in brieven dat hij een platen contract krijgt
OK, de emoties lopen ook zo hoog op, sorry.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had ik het over jou?![]()
Begrijpend lezen
Niet geaccepteerd.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
OK, de emoties lopen ook zo hoog op, sorry.
Ik heb helemaal niets met die nixlul,maar zo als die platreet hoer,hem zo bewerkt,met leugens en ze geloven die hoerquote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef diedirk het volgende:
Schandalig Dennis schrijft in brieven dat hij een platen contract krijgt
Het zit je nogal dwars he?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, schandalig is het dat de miljonairs nou nog steeds Jensen niet hebben mogen gezien.
het zal er vast staan maar of het compleet door Dennis zelf geschreven is, is maar de vraag...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Py het volgende:
Staat dat er echt of zuigt Brian dit uit zijn duim?
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Dennix lezen de brief.
Jaap: Wat ga je doen?
Dennix: Heb je nog tips?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, schandalig is het dat de miljonairs nou nog steeds Jensen niet hebben mogen gezien.
Dat heeft die kloottoeter vast en zekerquote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het zal er vast staan maar of het compleet door Dennis zelf geschreven is, is maar de vraag...
Ik ben geen Naad of Amanda, jammer voor je.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet geaccepteerd.
Carry on. [ afbeelding ]
mooie opquote:Op woensdag 28 november 2007 20:18 schreef pasjesjen het volgende:
Na alle perikelen rond het verkrachtingsverhaal van Selene, is het tijd om te eten
Tijdens het eten komt er weer een discussie op gang.
Huub vertelt in de groep dat er een ontslagronde is aangevraagd door hem voor Nadia,
Dit omdat het maar tot 12.00 vanmiddag kon, en er de afgelopen 15 uur vreselijk veel gebeurt is rondom Nadia. Er word bij gezegt dat de focus niet op Nadia ligt maar op Dennis.
Nadia word vreselijk gebasht dat ze Dennis gek maakt, maar Amanda neemt het voor Nadia op en wil dat Dennis meer op de voorgrond treed.
Er was een briefje wat Dennis geschreven heeft, waarin staat dat hij met Nadia wil samenwonen in de PC hoofdstraat dus volgens Amanda maakt Dennis Nadia gek.
Dennis ontkent in eerste instantie dat hij het briefje geschreven heeft.
Amanda rent naar kantoor, om het briefje te zoeken, Dennis gaat er achter aan maar Brain is in kantoor dus durft hij niet.
Ze vinden uiteindelijk het briefje...ondertussen wordt Dennis nog door Selene aangesproken dat hij dingen die zij in vertrouwen heeft gezegt doorverteld heeft aan nadia en dat ze dennis en nadia nu allebei twisted vind.
We gaan weer terug naar kantoor waar dennis ondertussen ook gearriveerd is, en waar hij bekend dat hij het briefje heeft geschreven, maar dat hij bang was dat als hij zou bekennen dat het consequenties zou hebben.
Verder is er op dit moment een groepsgesprek in de keuken, waar brain een brief heeft die door dennis aan Nadia is geschreven
En wij wachten op Sinterklaas![]()
Dit is de COS hier leveren we commentaar op de streams en de rest kan je in de andere topics kwijt
#care, serieusquote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben geen Naad of Amanda, jammer voor je.
Droeftoeter en droogtoeter....quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat heeft die kloottoeter vast en zeker
Daar komt Sinterklaas.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef riri het volgende:
straks is die sinterklaas een gastspeler straks
Je lijkt op Disana, die wil ook altijd het laatste woord.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar komt Sinterklaas.
Ik hou ook van jou, remember?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |