heheheheheheehehehheheheheeheheeheheequote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef mordradead het volgende:
0642472***
Die laatste 3 geef ik lekker niet door gheghe
idd. En dat wordt ik zoiezo sowieso al, ik kan er neit nog meer bij hebbenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:58 schreef mordradead het volgende:
Ik post hem maar niet helemaal, dan zou je bestookt worden met telefoontjes van mooie vrouwen.
Ik weet niet waarvoor, maar I approve.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik nomineer Lani omdat ze zo leuk is.
Games-wetenschappersquote:Aeris, the main healer and
potential love interest of player-avatar Cloud, is irrevocably
killed by Sephiroth, the central antagonist, and removed
from the game in an FMV cutscene, over which the player
has absolutely no control. Recompense for this comes at the
very end of the game, just before the overarching tragedy of
the plot is revealed the player is given the chance to take
vengeance. Dropping out of FMV 'end screen' exposition,
the game returns control to the player, allowing him to
strike the final blow against Sephiroth, completing the
circle instigated by Aeris's death. In reality the player's
only choices are to kill Sephiroth with one move or face the
Game Over screen, but by making the player push the
button the key question of the narrative; the futility of
Cloud's nihilistic existence, is brought home with force. It
demands the player make Cloud's last decision for him and
exorcise his past using the standard battle screen and
options, reversing the situation of the FMV death of Aeris.
While this is the most poignant and powerful way to
complete the narrative, it is also the most sadistic
foreshadowing of the bitter aftertaste when the act which
was denied players for so long is shown to be futile in the
tragic end-sequence which follows the fight.
Zozo, je hebt er zin inquote:Op donderdag 29 november 2007 13:28 schreef Poit het volgende:
Gisteren eindelijk even de tijd genomen om Assasins Creed te spelen. Werkt toch wel lekker hoor..
Misschien kan ik vanavond zelfs even SMG uitpakken!!!
Met Galaxy natuurlijk!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:24 schreef Poit het volgende:
Haha, ja, het blijkt alleen valse hoopgeving naar mezelf te zijn. Mag vriendinlief weer gaan verwennen.. Ook niet zo heel erg om te doen
Hmm, helaas.. Galaxy is nog steeds niet uit de verpakking.quote:
Eens!!quote:Op woensdag 28 november 2007 18:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik nomineer Lani omdat ze zo leuk is.
quote:
Je stuurde me bijna een 1337 sms man, het was alleen 0337.... ik heb zelfs wat teruggestuurdquote:
Vetquote:Op maandag 3 december 2007 11:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
Je stuurde me bijna een 1337 sms man, het was alleen 0337.... ik heb zelfs wat teruggestuurd![]()
Je weet!!quote:Op maandag 3 december 2007 17:05 schreef taart het volgende:
SAHBI'S
OMG, Bernie!!!quote:Op maandag 3 december 2007 19:44 schreef taart het volgende:
Uitstekend, thanks for asking
ik hoop niet dat Bernie jullie dit filmpje onthouden heeft, ik heb hem toevallig gevonden:
http://www.grafisch.delti(...)ks/nintendokills.htm
quote:Op maandag 3 december 2007 20:41 schreef mordradead het volgende:
Ik had hem al gezien, lekkere acteur![]()
Ja dat moet ik ook nog even kijken. Maarja volg ook scrubs, family guy en the office dus het is druk op serie front.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:37 schreef Poit het volgende:
Net laatste aflevering Volume 2 van Heroes gekeken.. Wat geweldig zeg!!
* Poit want more!!!!
Ons kwijt?? Hoe kan dat nou?? Dacht dat wij GAM SCers nu wel een dusdanige band met jou hebben gevormd dat jij altijd onze aanwezigheid bij je voelt!quote:
Heb er ook weinig goede woorden voor..quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Schande.
Pff.. Gaat ze nog aandacht lopen trekken ook??quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:56 schreef Laniboekje het volgende:
Zal ik mijzelf dan maar van kant maken? Ik kan niet tegen negativiteit jegens mijn persoon.
Aber Natürlich!!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Yay, jullie vinden me nog wel lief. Ik jullie ook!
Groepsorgie!!!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Yay, jullie vinden me nog wel lief. Ik jullie ook!
Is dat geen contaminatie?quote:
Pff, zie je het wel dat mods voorgetrokken worden!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:04 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb vanavond pakjes avond![]()
SPANNUNDDD!!!!!!!!11
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:55 schreef mordradead het volgende:
Heeft hij die afgeschoren dan?
Bierquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:13 schreef taart het volgende:
Nee er zit geen drugs in. Het is gewoon een taart met een enorm gezichtsfoto van de jarige job (of jezelf natuurlijk) erop. Lachen gebrullen natuurlijk, daar kan geen drug tegenop.
quote:
bij mij zitten er een gebruikte sok inquote:Op woensdag 5 december 2007 10:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mijn schoen is leeg.
Nee verdommequote:Op woensdag 5 december 2007 11:27 schreef taart het volgende:
Hoi Bernie, hebben jullie Guitar Hero III + gitaar bij Dixons?
Wél voor de Wii? Wat kostte diequote:Op woensdag 5 december 2007 11:37 schreef taart het volgende:
Hij lag gister ook alleen maar voor PS2+3 en wii bij de MediaMarktPaupers.
Sletquote:Op woensdag 5 december 2007 11:46 schreef taart het volgende:
Boeit me niet zoveel.
quote:3. Quest for a quiet life - A British scientist was fed up with his hard drive squeaking, so he drilled a hole through the casing and poured oil into the mechanics. The squeaking stopped, and so did the hard drive.
Pff, zeker weinig ervaring met drugs?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:13 schreef taart het volgende:
Nee er zit geen drugs in. Het is gewoon een taart met een enorm gezichtsfoto van de jarige job (of jezelf natuurlijk) erop. Lachen gebrullen natuurlijk, daar kan geen drug tegenop.
ja ook, maar het was ook sarcastisch.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Pff, zeker weinig ervaring met drugs?
Sarcastisch, wat is dat?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:24 schreef taart het volgende:
[..]
ja ook, maar het was ook sarcastisch.
Ik heb op het werk veel warme chocolademelk gedronken en pepernoten gegeten. Kom ik bij vriendlief thuis, krijg ik een cd-rom van Pingu (quote:Op donderdag 6 december 2007 08:33 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen!!!
Is iedereen lekker verwend door de beste sint?
Ik kom nooit voorbij de eindbaas.. Die kaarten blijven me aanvallenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kom nooit voorbij de eindbaas.. Die kaarten blijven me aanvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:43 schreef peristilius het volgende:
Hij gaat toch dood op het eind, mwuhahaha!
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:43 schreef peristilius het volgende:
Hij gaat toch dood op het eind, mwuhahaha!
Ik had de nieuwe vriend van mijn zusje als lootje, hij heet Leon maar we noemen hem Loetje, dus heb ik een grote 'Loetjes Reep' gemaakt....quote:Op donderdag 6 december 2007 14:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vanavond surprises. Heb een gigantisch fout (rood geverfd) papierenhart gemaakt.
Ik hoop dat er dan op z'n minst de single van de jeugd van tegenwoordig: Shenkie er als cadeau bij zit..quote:Op donderdag 6 december 2007 16:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik had de nieuwe vriend van mijn zusje als lootje, hij heet Leon maar we noemen hem Loetje, dus heb ik een grote 'Loetjes Reep' gemaakt....
![]()
![]()
![]()
![]()
snap je hem? loetjes koetjes...![]()
![]()
een CD-Bon....quote:Op donderdag 6 december 2007 16:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dan op z'n minst de single van de jeugd van tegenwoordig: Shenkie er als cadeau bij zit..
Origineel.quote:
Je begrijp natuurlijk wel dat het slechts symbolisch is en daarom geen cadeau in zit. Zou het anders te duur vinden om ook nog een presentje te kopen.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:43 schreef Poit het volgende:
Beetje jammer dat je nu al verteld wat ik van je krijg
dat wordt veel roeien berniequote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
Zo. Gvd wat heb ik weer veel gegeten vandaag zeg
Veel eten omdat het de December maanden zijn![]()
Nu ga ik douchen.
Nee, dat komt omdat het December isquote:Op donderdag 6 december 2007 19:50 schreef mordradead het volgende:
Ja Bernie, dat is niet zo mooi.
Noem 1 goede reden!quote:
Én omdat er morgen natuurlijk spareribs plus bier zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, het is bijna weekend![]()
En dat is het.
En ik ben gewoon blij
Ja maar de Spareribs gaan toch neit doorquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:02 schreef taart het volgende:
[..]
Én omdat er morgen natuurlijk spareribs plus bier zijn.
uhh. WAT?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar de Spareribs gaan toch neit door
Lijkt mij ook tof, een beetje Zombies zappen enzo,quote:Op zaterdag 8 december 2007 03:18 schreef Poit het volgende:
Over bier gesproken,
Net Resident Evil Umbrella Chronicals (uit)gespeeld. Best een vermakelijk spelleke.
Nog steeds in het plasticquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Lijkt mij ook tof, een beetje Zombies zappen enzo,
enfin, hoe gaat het met Mario Galaxy?
Bij Ghost Squad kun je de cursor helemaal uit zetten, dan moet je wel helemaal zelf mikken...quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog steeds in het plastic
Maat van me had RE:UC meegenomen. Vond vooral het laatste gedeelte waar je door "the mansion" loopt van RE1 heel erg leuk om te doen. Enige wat waaraan ik wel erg moest wennen en waarschijnlijk nooit zal doen is het richten. Geen Time Crisis gevoel omdat je toch maar wat raak zwiebert in plaats van dat je echt moet richten.
Snappiebedoel?
Je maakt het jezelf dan gewoon moeilijk aangezien je niet 1 op 1 richt zoals met een lichtgun.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bij Ghost Squad kun je de cursor helemaal uit zetten, dan moet je wel helemaal zelf mikken...
heb het geprobeerd bij Ghost Squad en het werk verrassend goed...quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf dan gewoon moeilijk aangezien je niet 1 op 1 richt zoals met een lichtgun.
Toch wel?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
heb het geprobeerd bij Ghost Squad en het werk verrassend goed...
OMFG, je bent er weerquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:07 schreef capibar het volgende:
Capibar.
Nog steeds geen GAM moderatorquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:07 schreef capibar het volgende:
Capibar.
Hij was heel lang weg enzoquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe was ie weg?
That's a negative. Ginag mis ik wel.quote:
Ja!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik zou Mordra er zo voor inruilen.
Hihiquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:57 schreef RaymanNL het volgende:
Nee, mordra is onvervangbaar!
Misschien kan hij zijn internet verbinding ni et meer betalenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
mmarsu is ook verdwenen (hij was gister nog wel jarig)
Of ze hebben het gestolen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Misschien kan hij zijn internet verbinding ni et meer betalen
Boeiend.quote:
Das gewoon tof.quote:
That's a must see!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1320122413
Machine Girl
Niets tegen in te brengen.quote:Op zondag 9 december 2007 13:04 schreef mordradead het volgende:
Lang zal SD LEVEN
SHARKDOGGIE, FOK USER 2000-2020![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omg hoe vetquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1320122413
Machine Girl
quote:Op zondag 9 december 2007 14:06 schreef RaymanNL het volgende:
GEFELICITEERD ROI-IE BOY!
Wat heb jij gisteravond gedaan mijn vriend.quote:Op zondag 9 december 2007 14:10 schreef mordradead het volgende:
JA ROY FOK USER 2000 - 2020
o_o__o_o_ooooooooooooooooo
geniaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PESquote:Op zondag 9 december 2007 14:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat heb jij gisteravond gedaan mijn vriend.
Hoe gaat het met je Wii.quote:Op zondag 9 december 2007 15:15 schreef mordradead het volgende:
[..]hij had speciaal zo'n mooie tv en ps3 gekocht
Ik weet het nietquote:Op zondag 9 december 2007 15:46 schreef mordradead het volgende:
Wanneer komen de zwarte wii's? Anders passen ze niet bij elkaar
Ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 05:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga op een dag een game maken.Ik heb op dit moment twee hele goede ideeën.
Ik ook, ik heb zo'n ideetjes met zo'n princes en dan een loodgieter met een snor, en die moet dan zo de princes reddenquote:Op dinsdag 11 december 2007 05:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga op een dag een game maken.Ik heb op dit moment twee hele goede ideeën.
Select * from tab;quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zo'n ideetjes met zo'n princes en dan een loodgieter met een snor, en die moet dan zo de princes reddenEn dan zijn er nog slechte schildpadden en paddestoelen enzo
Ruzbeh, breng het idee naar buiten! (en zorg ervoor dat je idee gejat wordt, misschien kan je wel een rechtzaak winnen!)quote:
Rechtzaken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zo'n ideetjes met zo'n princes en dan een loodgieter met een snor, en die moet dan zo de princes reddenEn dan zijn er nog slechte schildpadden en paddestoelen enzo
Dat is echt een heel originele naam!quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Rechtzaken.Idee klinkt origineel. Ik zou het Sonic noemen.
Hoe gaat het met Guitar Heroquote:Op woensdag 12 december 2007 10:46 schreef taart het volgende:
hallo
Net keihard op Paint it Black gerockt.quote:
Dus je bent goedquote:Op woensdag 12 december 2007 10:57 schreef taart het volgende:
[..]
Net keihard op Paint it Black gerockt.Ben nu op easy aan het spelen, gemiddeld ongeveer 4 sterren per nummer. Het is gelukkig nog niet frustrerend geworden
Hij heeft het spel nog maar netquote:Op woensdag 12 december 2007 11:05 schreef BroesWillems het volgende:
easy 4 sterren is niet goed.... nofi
Nee, tof is tof.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:32 schreef BroesWillems het volgende:
ga jij de topic titel van het wii Topic nou maar aanpassen... Tof klinkt behoorlijk gay...
Ik ookquote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben toe aan kerstvakantie.
Ik heb zin in bierquote:Op woensdag 12 december 2007 16:25 schreef taart het volgende:
ik zou bier drinken
Chantyquote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Chanty87 het volgende:
* Chanty87 kijkt om het hoekje van GAM SC...
* Poit wijst en gilt naar de rest van de SCquote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Chanty87 het volgende:
* Chanty87 kijkt om het hoekje van GAM SC...
Nee hoor Bernie, ik kwam toevallig langsquote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef RaymanNL het volgende:
Volgens mij is ze alleen maar aan het meekijken![]()
jullie hebben haar weggejaagd@![]()
![]()
Verdomme, ze was zooo dichtbij
* RaymanNL bied chanty een stoel aanquote:Op woensdag 12 december 2007 18:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee hoor Bernie, ik kwam toevallig langs
Heeeey Peristillus lieve schat van onsquote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef peristilius het volgende:
Waarom zijn jullie nooit zo enthousiast als ik weer eens opduik?
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
Heeeey Peristillus lieve schat van ons
Pak een stoel joh, malle peri hihihihihihii, pak lekker een stoel en ga zitten.
die oude goede tijden met peristilius, heerlijke momenten.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef peristilius het volgende:
Ik weet het gewoon goed te verbergen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef peristilius het volgende:
Nou, tegen een goede shot hero zeg ik geen nee.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:49 schreef mordradead het volgende:
Kan ik je trouwens iets aanbieden Peristillus? Pilsje, ander drankje, drugje?
Omdat je geen vagina hebt.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef peristilius het volgende:
Het zal potverdrie een tijd worden... Heb wel zin om weer ffies een tweetal dagen zo weinig mogelijk te doen!quote:Op donderdag 13 december 2007 08:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen kinders... Het is weer bijna weekend.
Vroeg wakker.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:32 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
Lekkere tijd om nog achter fok te zitten Ruzbeh. vroeg wakker of laat naar bed?
Yay, lekker drie uur in een grote file rijden om van Zeist naar Breda te komen. Dat had ik dinsdag. En het mooie was... de file waarin ik stond was een kijkersfile. Dat haat ik. HAAT ik.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:51 schreef taart het volgende:
Jeej, lekker in de ochtendspits van zwolle lesrijden
Och meissie toch. Ben blij dat ik voor m'n werk niet over de snelweg hoef.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Yay, lekker drie uur in een grote file rijden om van Zeist naar Breda te komen. Dat had ik dinsdag. En het mooie was... de file waarin ik stond was een kijkersfile. Dat haat ik. HAAT ik.
[moralistische kutopmerking]quote:Op donderdag 13 december 2007 10:51 schreef taart het volgende:
Jeej, lekker in de ochtendspits van zwolle lesrijden
Douwequote:Op donderdag 13 december 2007 14:29 schreef mordradead het volgende:
hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |