hoor eens: ik wilde *alleen* even kwijt dat het fijn was dat tijdens de echo die voor iets anders bedoeld was even gespiekt werd naar de baby, niets meer, niets minder. ik heb niet de dringende behoefte om mijn algehele gezondheidstoestand toe te lichten. daarvoor hoef je iemand nog niet uit te schelden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:20 schreef miss_sly het volgende:
Wat Sjeen al zegt, en wat daar in het topic ook al gezegd is, en volgens mij al vaker: probeer duidelijker en volledig te zijn in wat je post. Al die halve dingen, cryptische omschrijvingen en onduidelijkheden maken reageren niet echt gemakkelijk. En na een paar keer jouw posts o gezien te hebben, is het wel een beetje ove rmet proberen te raden wat je deze keer nou weer bedoelt.
en het zou echt niet kunnen zijn dat jouw ene zinnetje ietwat te summier was om voor de lezer een idee te hebben wat er aan de hand is. in een topic dat over zwangerschap en geboorte gaat?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:30 schreef simmu het volgende:
[..]
hoor eens: ik wilde *alleen* even kwijt dat het fijn was dat tijdens de echo die voor iets anders bedoeld was even gespiekt werd naar de baby, niets meer, niets minder. ik heb niet de dringende behoefte om mijn algehele gezondheidstoestand toe te lichten. daarvoor hoef je iemand nog niet uit te schelden.
Over dat laatste: dat vond ik ook niet kunnen en heb ik dan ook gewijzigd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:30 schreef simmu het volgende:
[..]
hoor eens: ik wilde *alleen* even kwijt dat het fijn was dat tijdens de echo die voor iets anders bedoeld was even gespiekt werd naar de baby, niets meer, niets minder. ik heb niet de dringende behoefte om mijn algehele gezondheidstoestand toe te lichten. daarvoor hoef je iemand nog niet uit te schelden.
dan lijkt mij dat de mededeling dat baby het prima doet daar dan ook uitstekend thuishoort. en in plaats van direct te beginnen met katten en schelden kunnen mensen natuurlijk ook gewoon vragen wat er dan aan de hand is. ik was gewoon even blij en opgelucht en wilde dat delen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
en het zou echt niet kunnen zijn dat jouw ene zinnetje ietwat te summier was om voor de lezer een idee te hebben wat er aan de hand is. in een topic dat over zwangerschap en geboorte gaat?
Alles wat je nu hierboven zegt, is hierquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:25 schreef simmu het volgende:
[..]
dan lijkt mij dat de mededeling dat baby het prima doet daar dan ook uitstekend thuishoort. en in plaats van direct te beginnen met katten en schelden kunnen mensen natuurlijk ook gewoon vragen wat er dan aan de hand is. ik was gewoon even blij en opgelucht en wilde dat delen.
echt niet uit op te maken...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:49 schreef simmu het volgende:
ik heb vandaag stiekume echo's gehadeerst van de coassistent, toen van de radioloog, ze konden het geen van beiden laten om ff te spieken. en er is niets te zien op de echo's van mij.
Als je dat allemaal niet wilt melden, moet je dat vooral niet doen. Niemand dwingt je daartoe hoor. En jou winvulling van boze mensen, tegenstrijdige adviezen, blindvaren op adviezen, vind ik niet op zijn plaats, maar als jij het zo ervaart, prima.quote:tis hier verdorie net F&F wat dat betreft. overigens heb ik er niet zo'n trek in om te melden wat er aan de hand is omdat ik niet zit te wachten op tig tegenstrijdige 'adviezen' en boze mensen als je niet blind aanvaard wat ze zeggen. laat ik volstaan met "mijn gezondheid is op het moment niet best, en de rest eigenlijk ook niet". het enige wat het wel goed doet is de baby.
de echo is omdat ik ziek ben en niemand weet wat ik mankeer. ik ben al 3 maanden ziek en alleen mijn eigen ouders nemen de moeite om te vragen hoe het dan met mij gaat. zowel vrienden als mijn schoonfamilie nemen die moeite niet eens, die vragen enkel hoe het gaat met de baby en of we al een nieuwe echo krijgen. ik mocht niet eens zelf de babykamer uitzoeken (daar ben ik dan op mijn strepen gaan staan wat me weer het label "ach die hormonen toch" opleverde). ik ben die houding gewoon goed beu aan het worden dus vandaar dat ik wellicht uit mijn slof schoot. echter: dat neemt niet weg dat ik het dan dus maar verdien om uitgescholden te worden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:05 schreef Troel het volgende:
simmu, je moet gewoon posten wat je kwijt wilt. Natuurlijk ben je blij dat er niets te zien was, maar als je er nou even bij gemeld had waarvoor de echo was, dan was er niets aan de hand geweest. Wat miss_sly ook al zegt, het was echt niet duidelijk wat je precies zei, daarom kwamen er vragen. Als jij er dan zo oververhit op reageert, tja, dan is het hek van de dam, terwijl de vragen dus niet eens verkeerd bedoeld waren!
Dat had niets te maken met het feit dat het om jou ging, of dat je het had over je eigen ziek zijn. Het is hartstikke kut als je je zelf beroerd voelt tijdens je zwangerschap en dat zal iedereen beamen, de volgende keer moet je alleen net even iets meer informatie geven en dan zal je zien dat men totaal anders reageert.
Nee, maar op dat schelden is ook actie ondernomen. Ik kan me trouwens voorstellen dat je je verhaal een keer goed kwijt wilt, misschien wil je het in "Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders" posten? Je zult zien dat er dan wel degelijk naar jou gekeken wordt en niet naar de baby!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:13 schreef simmu het volgende:
[..]
de echo is omdat ik ziek ben en niemand weet wat ik mankeer. ik ben al 3 maanden ziek en alleen mijn eigen ouders nemen de moeite om te vragen hoe het dan met mij gaat. zowel vrienden als mijn schoonfamilie nemen die moeite niet eens, die vragen enkel hoe het gaat met de baby en of we al een nieuwe echo krijgen. ik mocht niet eens zelf de babykamer uitzoeken (daar ben ik dan op mijn strepen gaan staan wat me weer het label "ach die hormonen toch" opleverde). ik ben die houding gewoon goed beu aan het worden dus vandaar dat ik wellicht uit mijn slof schoot. echter: dat neemt niet weg dat ik het dan dus maar verdien om uitgescholden te worden.
Als je dit nou gewoon daar had gepost en de opluchting dat het met de baby goed was, was er niets aan de hand geweest. Daar is dat topic nou net uitermate geschikt voor, lijkt me.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:13 schreef simmu het volgende:
[..]
de echo is omdat ik ziek ben en niemand weet wat ik mankeer. ik ben al 3 maanden ziek en alleen mijn eigen ouders nemen de moeite om te vragen hoe het dan met mij gaat. zowel vrienden als mijn schoonfamilie nemen die moeite niet eens, die vragen enkel hoe het gaat met de baby en of we al een nieuwe echo krijgen. ik mocht niet eens zelf de babykamer uitzoeken (daar ben ik dan op mijn strepen gaan staan wat me weer het label "ach die hormonen toch" opleverde). ik ben die houding gewoon goed beu aan het worden dus vandaar dat ik wellicht uit mijn slof schoot. echter: dat neemt niet weg dat ik het dan dus maar verdien om uitgescholden te worden.
Vaderlijke gevoelens hoor je niet te hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
N.a.v. een topic dat ik tegen kwam... 'pimp hier met je baby'
Er was toch ook een topic voor vaders? Ik zie daar nou bijna nooit iemand in posten. En ik vind dat zo stoer! Dus kom op, vaders! Durf meer uit te komen voor die vaderlijke gevoelens!
Dan lezen wij stiekum mee...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Vaderlijke gevoelens hoor je niet te hebben
Maar bedoel je: Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan Deel II!!!
Juist nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vaderlijke gevoelens zijn heel natuurlijk, hoor Five
Het is compleet offtopic, maar hou AUB die mening een klein beetje voor je als je ook maar enigzins zou willen proberen om als MOD het hormonen nest van OUD ook maar een klein beetje toegankelijk te maken voor mannen. Ik weet dat ik hier zelf heel erg veel lurk omdat mijn vrouw zwanger is. Binnen dat hormonennest van vrouwen is het voor mannen schijnbaar onmogelijk om met elkaar te praten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Juist niet![]()
(en dat meen ik serieus
)
Maar ik ga het topic nog een schopje geven
quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:15 schreef GI het volgende:
[..]
Het is compleet offtopic, maar hou AUB die mening een klein beetje voor je als je ook maar enigzins zou willen proberen om als MOD het hormonen nest van OUD ook maar een klein beetje toegankelijk te maken voor mannen. Ik weet dat ik hier zelf heel erg veel lurk omdat mijn vrouw zwanger is. Binnen dat hormonennest van vrouwen is het voor mannen schijnbaar onmogelijk om met elkaar te praten.
Bright, die post alsof hij zelf een vrouw is, post vrolijk mee in het Z&G topic maar voor de rest zijn de meepostende mannen op één hand te tellen. Het feit dat jij vind dat vaderlijke gevoelens niet horen te bestaan is heel leuk, aardig en voor jou zelf vast een heel erg goed excuus. Maar laat de mannen die hier komen en trots zijn op het feit dat ze vader worden nou eens een beetje in hun waarde. Laat die mannen gewoon lekker praten zonder dat een mod(wat voor nieuwe mensen zowaar nog waarde heeft) een mening geeft over hun gemoedstoestand.
Ik word over een paar maanden vader, ik ben daar verdomde trots op. Mijn vadergevoelens zijn niet onnatuurlijk, maar het effect van het feit dat ik de mogelijkheid heb om liefde te geven.
Als jij daar zelf moeite mee hebt en pas loskomt als je daadwerkelijk nut hebt door met ze te gaan sporten, dan is dat jouw beperking. Het is van mij geen beperking dat ik er niet hetzelfde over denk.
Je hebt wel op meerdere plekken aangegeven dat je vind dat het niet natuurlijk is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je begrijpt de insteek van die opmerking niet. Ik heb nergens beweerd dat vaderlijke liefde niet bestaat, noch dat ik dat zelf niet heb. Bedankt dat je dat even snel voor me invult.![]()
Je hebt er niets van begrepen....
quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:42 schreef GI het volgende:
[..]
Je hebt wel op meerdere plekken aangegeven dat je vind dat het niet natuurlijk is.
Kort en bondig:quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:43 schreef YPPY het volgende:
Leg het anders even uit Five, zodat iedereen het snapt.
Eensch met GI.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:56 schreef GI het volgende:
Je mening over het onderwerp is ook niet perse hetgeen dat mij stoort, wel de manier waarop je het tentoonsspreid en het meten
omstrooit in topics neerzet.
De man is jammergenoeg ontzettend ontvankelijk voor peer-pressure en dat soort reacties zullen dus zeker wel mensen weerhouden van posten in een topic. Immers lijkt de mening hier, mede door een mod verkondigd, te zijn dat het onnatuurlijk is om van je kind te houden.
Naar mijn inzien zou je als man-mod op OUD juist bezig moeten zijn om de mannen te stimuleren om mee te posten. Om te zorgen dat je de trotse vaders die hier lezen (En dat doen ze echt wel) ook gaan opscheppen over de kleine dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |