Lachen met jou.. een mening geven terwijl we 1,5 seizoen verder zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 09:31 schreef Deansensitized het volgende:
Volg het min of meer vanaf dag 1 hoor
Seizoen 1 PB is zeker goed. Verder heb ik nog niet echt gekeken, dus moet het nog afwachten
Eerste seizoen 24 was ook wel tof hoor, maar kon me niet echt lang boeien.
Alleen die dochter van Jack Bauer is wel
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ken het... Je voelt je fit als je wakker wordt maar dat blijkt een farce. Het punt blijft dat je te veel zuipt en te weinig slaapt. Denk om jezelf en leef niet als een junk. Nu kan je het nog aan, maar zowel je lichaam als geest staan op breken!
Samen kijken?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:29 schreef Loontjah het volgende:
Dean, ik heb ze allemaal op dvdben nu bij het einde van seizoen 2
Met PB download ik nu wel elke week de nieuwequote:Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is wel zo relax ja, doe het zelf meestal ook.
En hoef je niet een week te wachten tot de volgende aflevering
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Lachen met jou.. een mening geven terwijl we 1,5 seizoen verder zijn...
Nou, ik snap niet dat je een mening geeft over iets waar je de helft van gezien hebt en in het geval van de "24" nog niet eens 1/6quote:Op donderdag 29 november 2007 09:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Dus je zegt, downloaden die shit en kijken??
Kan ik dan meteen met Day2 beginnen, of snap ik het dan niet?
http://www.wallpaperbase.(...)lisha_cuthbert_1.jpgquote:Op donderdag 29 november 2007 09:31 schreef Deansensitized het volgende:
Volg het min of meer vanaf dag 1 hoor
Alleen die dochter van Jack Bauer is wel
Lijkt me nietquote:Op donderdag 29 november 2007 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik nu heel erg kansloos als ik zeg dat ik nog nooit 24 óf Prison Break heb gekeken?
Klopt maar ik kijk naast series en films nagenoeg geen tv eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 09:43 schreef Deansensitized het volgende:
Jackson
Maar ik kan ook niet alles bijhouden, heb verder ook nog wel wat te doen
Alleen die reclames tussendoor maken me al gekquote:Op donderdag 29 november 2007 09:45 schreef Loontjah het volgende:
Gelukkig niet op tv want dat zou ik nooit kunnen uithouden.
Kan natuurlijk... ik download via nieuwsgroepen en doe 2uur over een complete dvd, redelijk te doen dusquote:Op donderdag 29 november 2007 09:54 schreef Deansensitized het volgende:
Klopt, maar heb nooit de laptop zolang aan zodat ik het wat vlot binnen heb. Als ik er achter zit download ik niks, want dan zijn bepaalde fora waar ik kom traag als dikke stront door een trechter, dus heb alleen torrents lopen als ik er even tussenweg ben, dan laat ik hem altijd mooi even aan staan. Heb hem nooit mee naar bed trouwens, dan lees ik liever een boek
Robert Jordan's Wheel Of Time
Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag (het eerste deel), is het wat?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:54 schreef Deansensitized het volgende:
Klopt, maar heb nooit de laptop zolang aan zodat ik het wat vlot binnen heb. Als ik er achter zit download ik niks, want dan zijn bepaalde fora waar ik kom traag als dikke stront door een trechter, dus heb alleen torrents lopen als ik er even tussenweg ben, dan laat ik hem altijd mooi even aan staan. Heb hem nooit mee naar bed trouwens, dan lees ik liever een boek
Robert Jordan's Wheel Of Time
Dat nieuwsgroepen krijg ik hier niet aan de gangquote:Op donderdag 29 november 2007 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan natuurlijk... ik download via nieuwsgroepen en doe 2uur over een complete dvd, redelijk te doen dus
Nog niet aan begonnen dan??quote:Op donderdag 29 november 2007 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag (het eerste deel), is het wat?
En natuurlijk.... "een warm warm welkom...."quote:Op donderdag 29 november 2007 09:58 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
House
Prison Break
24
Gedoe?!? Hollywood ligt plat door de stakingquote:Op donderdag 29 november 2007 10:03 schreef JeroenV het volgende:
@ jackson: Nieuwe seizoen begint ws toch later vanwege dat gedoe in Californië? Als ik het 24 topic goed gelezen heb.
Klopt... er is een staking geweest van scriptwriters en er heeft het 1 en ander in de fik gestaan daarquote:Op donderdag 29 november 2007 10:03 schreef JeroenV het volgende:
PB en 24 zijn![]()
Vooral 24 ben ik verslaafd aan.
@ jackson: Nieuwe seizoen begint ws toch later vanwege dat gedoe in Californië? Als ik het 24 topic goed gelezen heb.
Ik heb nog een aantal dancedepartment podcast die ik moet luisterenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
En natuurlijk.... "een warm warm welkom...."
d-d-d-dancedepartment
Club life luister ik ook veel te weinig. Heb wel een toffe iPod maar die gebruik ik zelden eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog een aantal dancedepartment podcast die ik moet luisteren, en de powermix podcast en tiesto's club life
Dan was de uitspraak ook niet op jou van toepassingquote:Op donderdag 29 november 2007 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
Zeg niet dat het niks is
Köttbullar zijn gewoon Zweedse gehaktballetjes (die je bij de IKEA kan halen).. en zelfgemaakte zijn stukken beter.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
Zeg niet dat het niks is, krijg het thuis alleen niet aan de gang
Schijnt wel tof downloaden te zijn...
En Kuno en PB, wat zijn Kotbullar?? Klinkt Zweeds, en is nu hier verkrijgbaar van Beckers. Wat is het?? Snacks? Hangen overal door Leeuwarden dikke posters van, maar de bus baggert er te snel voor langs om goed te kunnen lezen....
Wheel of Time lijkt mij ook wel gaaf, maar weet nooit met welk deel ik moet beginnen en of ik NL of Engels moet gaan lezenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nog niet aan begonnen dan??
Tip: Lees echt de prologen, dat komt de rest van de serie ten goede!
Maar lezen man, die boeken zijn supervet!
Beste fantasy boeken die ik ooit gelezen heb. Ze schoppen zelfs zwaar de kont van Lord Of The Rings. Voor zover je het kan vergelijken
Weet wel waar je aan begint, na deel 1 wil je alles lezen, en er zijn al 11, deel 12 istie aan het schrijven, en dan komen er volgens de planning nog een stuk of 5.
En ze worden elke keer een beetje dikker
ASOT hoor ik ook veels te weinig..quote:Op donderdag 29 november 2007 10:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Club life luister ik ook veel te weinig. Heb wel een toffe iPod maar die gebruik ik zelden eigenlijk. Daarnaast pik ik af en toe een ASOT en een GDJB mee
Mijn provider biedt het gratis aan, beetje weinig retentie (6-7 dagen).quote:Op donderdag 29 november 2007 10:13 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar nieuwsgroepen moet toch ondersteund worden door je provider.
En het kost toch ook geld of niet ?
Zo snelle verbinding heb ik niet met UPC-kabel (Max. 1,5 MB down, 256 up).
Van mij hoeft een film ook niet per direct binnen te zijn.
duhquote:Op donderdag 29 november 2007 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Deel 1, en Engels.
Is namelijk een vervolgverhaal, dus begin maar bij de eerste
Oh bahquote:En in het Engels is het misschien iets moeilijker, maar zooooooveel vetter. Heb een deel van deel 1in het Nederlands gelezen laatst, maar je ergert je dood aan alle kromme overzettingen en typefouten. Zo word bijv de Duistere [The Dark One] wel eens geschreven als de Duitsere
thanksquote:Ook word bv de helft van de [plaats]namen wel vertaald, en de helft zo overgenomen. Persoonnamen worden vernaggeld en compleet anders soms.
Ben nooit echt fan geweest van vertalingen, maar na dit wanproduct al helemaal niet meer
Maar sowieso vind ik dat als je een boek van een schrijver wil lezen, je het in de originele taal moet lezen. Naja, bv de bijbel zal wat lastigere gaan
Maar bedoel, als je Engels machtig bent, doe jezelf dan een plezier en lees de Engelse!
De mijne ook en anders kost een abbo ¤7,50,- per maand, ook geen drol dus. Dan heb je een retentie van 90 dagen of zo.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn provider biedt het gratis aan, beetje weinig retentie (6-7 dagen).
Zonde.... en ik snap dat 7,50 net even te veel is als je het niet kentquote:Op donderdag 29 november 2007 10:29 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb net gelezen dat mijn nieuwe provider (ADSL) geen nieuwsgroepen ondersteunt
Dan heb je meer gedaan dan ikquote:Op donderdag 29 november 2007 10:29 schreef HansU het volgende:
Goedemorgen
Net zoals gister weer het 1e anderhalve uur werkend doorgebracht
ben je niet trots op mequote:Op donderdag 29 november 2007 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan heb je meer gedaan dan ik
Terwijl ik toch echt wat had moeten doen
Het is mij ook helemaal onbekend. Ik mis de tijd dat er altijd nog wel een FTP servertje voor me beschikbaar was!quote:Op donderdag 29 november 2007 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde.... en ik snap dat 7,50 net even te veel is als je het niet kent
Zeker zekerquote:
100MBit FTP's blijven natuurlijk ook geweldig maar zie je steeds minder. Vroeger werden die dingen aan de lopende band gehacked door zelfs gasten bij mij uit de klasquote:Op donderdag 29 november 2007 10:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is mij ook helemaal onbekend. Ik mis de tijd dat er altijd nog wel een FTP servertje voor me beschikbaar was!
thanksquote:Op donderdag 29 november 2007 10:28 schreef Deansensitized het volgende:
LotR is ook geweldig. Of Engels, of niets.
Net als Harry Potter, ook allemaal gelezen
Naja, moet het laatste deel nog.
Book 1: The Eye of the World
Book 2: The Great Hunt
Book 3: The Dragon Reborn
Book 4: The Shadow Rising
Book 5: The Fires of Heaven
Book 6: Lord of Chaos
Book 7: A Crown of Swords [ben ik nu in bezig]
Book 8: The Path of Daggers
Book 9: Winter's Heart
Book 10: Crossroads of Twilight
Book 11: Knife of Dreams
Book 12: A Memory of Light [working title] [istie dus nog aan het schrijven]
Vond hij het lekkerquote:Op donderdag 29 november 2007 10:37 schreef Etcetera het volgende:
oh en ik heb Harry Potter verslonden hoor
is het dan niet de vraag of ik het lekker vondquote:
Snellere FTP's ook wel en wat van die release groepen ofzo, een vriend van me zat er altijd best diep in (hij was net zo druk als eer-ik) en die had dan zelf wel weer een ftptje waar die het heen sluiste en wij toegang op hadden.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
100MBit FTP's blijven natuurlijk ook geweldig maar zie je steeds minder. Vroeger werden die dingen aan de lopende band gehacked door zelfs gasten bij mij uit de klas. Mooie tijd
Bij mij deed tot drie keer toe seizoen 3.2 het niet van CSI. Bij de Free Record hebben ze me goed geholpen, elke keer mocht ik een nieuwe box uitkiezen. Daarna bestelden ze 3.2 weer, en was het weer een verklote versie. Bij mij waren ze heel vriendelijk!quote:Op donderdag 29 november 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
ik wou gister friends kijken, seizoen 9, dvd 2. hebben ze een dvd van seizoen 3 in het hoesje gestopt![]()
kan ik daar weer achteraan, ben benieuwd of ze een beetje meewerken bij FRS
Sorry, ik ging er vanuit dat het zo'n fantasie voor je was dat het haast wel lekker moest zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 10:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is het dan niet de vraag of ik het lekker vond
Ideaal is dat maar nieuwsgroepen vind ik nu nog fijner eigenlijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Snellere FTP's ook wel en wat van die release groepen ofzo, een vriend van me zat er altijd best diep in (hij was net zo druk als eer-ik) en die had dan zelf wel weer een ftptje waar die het heen sluiste en wij toegang op hadden.
ik heb andere ervaringen met FRSquote:Op donderdag 29 november 2007 10:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Bij mij deed tot drie keer toe seizoen 3.2 het niet van CSI. Bij de Free Record hebben ze me goed geholpen, elke keer mocht ik een nieuwe box uitkiezen. Daarna bestelden ze 3.2 weer, en was het weer een verklote versie. Bij mij waren ze heel vriendelijk!
Succes!
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry, ik ging er vanuit dat het zo'n fantasie voor je was dat het haast wel lekker moest zijn
Tja, als je dat thuis met een nette snelheid kunt gebruiken, zou ik dat ik boven torrents enzo kiezen. Maar p2p dc++ in een hub waar iedereen een minimale upload van 10Mbit heeft.. tja werkt minstens zo handig.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ideaal is dat maar nieuwsgroepen vind ik nu nog fijner eigenlijk.
Zonde, ik ben wel toe aan sappige verhalenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:49 schreef Etcetera het volgende:
ik vind de boeken goed, ik hou me niet zo bezig met de smaak van harry
ik zal kijken voor jequote:Op donderdag 29 november 2007 10:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker zeker
Mocht je nog tijd over hebben en hele verhalen willen schrijven over optimalisatie strategieen voor het picken van orders dan hoor ik het graag
Ach, een linkje bij een film naar imdb en een kort overzicht van de verhaallijn zijn altijd wel makkelijk. Ook zie in meteen of het dvd5/9 is en de ondertitels die erbij zitten met welk geluidquote:Op donderdag 29 november 2007 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, als je dat thuis met een nette snelheid kunt gebruiken, zou ik dat ik boven torrents enzo kiezen. Maar p2p dc++ in een hub waar iedereen een minimale upload van 10Mbit heeft.. tja werkt minstens zo handig.
Ik heb geen tijd overquote:Op donderdag 29 november 2007 10:56 schreef HansU het volgende:
[..]
ik zal kijken voor je
Schrijf jij even een maniertje hoe ik zoveel mogelijk producten kan verkopen voor een zo hoog mogelijke prijs via Marktplaats en dan op een manier dat ik er minimale inspanningen voor hoef te doen. Want tijd is ook geld.
Gebruik ook nieuwsgroepen.. mwa 7,50 per maand haal ik er 10x uit ofzoquote:Op donderdag 29 november 2007 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde.... en ik snap dat 7,50 net even te veel is als je het niet kent
Ja, dat zou ik ook doenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gebruik ook nieuwsgroepen.. mwa 7,50 per maand haal ik er 10x uit ofzo
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:03 schreef Trigalti het volgende:
4 Pagina's
Goedemorgen..
Lekker productief geweest net, mailingsafbeelding gemaakt met allemaal aanbiedingen erop.
Dit gedaan in december-stijl, sneeuw en warme kleurtjes
Blijft vreemd dat je dan 5sec wel even scherp ziet ?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
Hmmz... misschien heb je een geïrriteerd oog..?
Dat verklaard dan een hoop dat je wazig ziet. Je ene oog probeert het beeld bij te stellen ten opzichte van je andere oog. Dat gaat nooit werken met 1 lens in. Kan je beter die lens ook maar uit doenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:17 schreef Loontjah het volgende:
ja vind ik ook.
Ik heb maandlenzen en deze zijn 2 weken oud ofzo.
Ik heb net bij de wc in de spiegelgekeken maar ik kon mijn linkerkens niet meer zien zitten
VOlgens mij is hij er uiitgevallen, boven mijn irris of ben ik hem vergeten
Lastig lastig... Maar je kan toch wel testen of je zonder lens beter ziet ook al weet je dan niet waar je hem moet latenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:23 schreef Loontjah het volgende:
Ben weer naar de spiegel gegaan, en ik kan hem echt niet vinden. Lijkt mij sterk dat ik hem niet ingedaan heb, heb gewoon auto gereden. En uitdoen is geen optie; lenzendoosje neit bij.
Mijn vriendin heeft lenzen die ze dag en nacht in kan hebben, dat lijkt me idealer dan een bril.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Deansensitized het volgende:
Bril kopen? Geen gezeik meer met die lenzen. Als ik er later aan moet word het ook een bril!
In je pauze (ik weet niet hoe land die duurt), even naar het centrum om nieuwe lenzen (daglenzen) te halen, of is dat geen optie?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Loontjah het volgende:
Wat heb ik dan aan die info. Ik heb best slechte ogen,(1.75 / 2.00) en om dan alle kleine fokletters te lezen schiet ook niet op.. En ik kan ook niet even naar huis om te kijken, of reservelens te halen. Dan ben ik 2 uur onderweg. Ik heb wel vloeistof bij maar dat schiet ook niet op.
Mwah weet niet, hekel aan dat gepiel aan mijn ogen...quote:Op donderdag 29 november 2007 11:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft lenzen die ze dag en nacht in kan hebben, dat lijkt me idealer dan een bril.
Ach je kan wel ff naar huis... goed excuusquote:Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Loontjah het volgende:
Wat heb ik dan aan die info. Ik heb best slechte ogen,(1.75 / 2.00) en om dan alle kleine fokletters te lezen schiet ook niet op.. En ik kan ook niet even naar huis om te kijken, of reservelens te halen. Dan ben ik 2 uur onderweg. Ik heb wel vloeistof bij maar dat schiet ook niet op.
Was het zo groot danquote:Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Deansensitized het volgende:
Moet nog even bij school langs... kijken of de leraar mijn monsterverslag al bekeken heeft
1.75 en 2.00 vind ik wel meevallen... Ik had vroeger 4.5-5, wel + en ben er overheen gegroeidquote:Op donderdag 29 november 2007 11:27 schreef Loontjah het volgende:
De grote van het rapport heeft wat mij betreft weinig met niveau te makenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, groot genoeg voor twee personen. Was namelijk de bedoeling dat we het samen zouden doen, maar collega deed nooit wat, dus toen maar alleen afgemaakt, maar wel dusdanig groot
60 pagina's
En dat voor een gewoon projectverslag... niet eens het stageverslag zelf.
Begeleider noemde het al '[post]HBO-size' terwijl ik maar MBO doe
*benieuwd isquote:Op donderdag 29 november 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een bril, hoef niet zonodig lenzen. staan me ook niet geloof ik
Aan de schandpaal hangen die gast!quote:Op donderdag 29 november 2007 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
Naja ok, maar dat zit wel goed denk ik hoor
Heb er zeven weken mee zitten buffelen. En ze hebben de onderdelen al afzonderlijk bekeken en aantekeningen gegeven, beetje aangepast en nu hopen op een positief eindoordeel
En collega er even bij naaien straks... vind het belangrijker zich weekends zo lam te zuipen dat hij de rest van de week ziek is... Hij mag het verslag wel alleen doen, maar er staat hier nog genoeg werk wat ik alleen ook niet allemaal af krijg... en dan ben ik lul, want ik werk zogenaamd niet hard genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |