quote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twijfel of ze met bord en al naar de wc zal lopen ....
[ afbeelding ]
Wel een mooi beauty and the nerd verhaaltje.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef diedirk het volgende:
Huub moet is stoppen met dat gezeur over dat zoenen, dat vind ik allemaal zo nep he.
Ze hadden allebei vooropgezet plan daarover hoe nep moet het dan nog worden=
Daar houd ik niet zo van.
Net zoals die nep lijn van Selene en Dennis, iedereeen ziet dat ze hem een loser vind
Wat een ontevreden rotkop heeft dat volslagen getikte wicht toch ook.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twijfel of ze met bord en al naar de wc zal lopen ....
Het is zó duidelijk....quote:Op woensdag 28 november 2007 16:40 schreef mootie het volgende:
Net gegeten, nu douchen = eten lozen.
Je mist het punt.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef diedirk het volgende:
Huub moet is stoppen met dat gezeur over dat zoenen, dat vind ik allemaal zo nep he.
Ze hadden allebei vooropgezet plan daarover hoe nep moet het dan nog worden=
Daar houd ik niet zo van.
Net zoals die nep lijn van Selene en Dennis, iedereeen ziet dat ze hem een loser vind
... Om over die vieze oude wijven reet nog maar te zwijgen.quote:
Ja, was duidelijk te horenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, ik weet zeker dat ze aan het kotsen was en toch een streamwissel.
En dan ook nog zonder slip lopen !!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
... Om over die vieze oude wijven reet nog maar te zwijgen.
Wat heeft dat wijf toch een vreselijk figuur voor een meid van 22 jaar.quote:
In ieder geval 0% koolhydratenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zagen jullie 'het bord eten' ? ..... Beetje carpacio, wat zou de voedingswaarde zijn ? Nihil of een fractie meer ?
Dat viel deze keer nog mee ......quote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ook nog zonder slip lopen !!![]()
![]()
Je bedoelt dat dat een slip voor moet stellen ?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat viel deze keer nog mee ......
[ afbeelding ]
Ideetje van Selenequote:Op woensdag 28 november 2007 16:50 schreef chufi het volgende:
Wou Brian nou een leugendetector bestellen?
Ja, deze cap was even voor jouw cap genomen. En het is idd een slipje.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dat een slip voor moet stellen ?
(had ik wel net gemist trouwens)
Yep, voor Naad. Het begon als een grapje en dat is het nog steeds volgens mij.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:50 schreef chufi het volgende:
Wou Brian nou een leugendetector bestellen?
Heeft ie dan wel door dat ie er zelf ook aan zal moetenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, voor Naad. Het begon als een grapje en dat is het nog steeds volgens mij.
Klopt maar dat was toch ook een geintje of verbeeld ik me nu dingen?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
Er is toch al eens een leugendetector in dat huis geweest, of verbeeld ik me nu dingen?
Ben je niet in de war met de laatste BB ?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
Er is toch al eens een leugendetector in dat huis geweest, of verbeeld ik me nu dingen?
Daarom mag ik Jaap zo. Hij zegt het gewoon zoals het is. Namelijk dat de Febo beslist of iemand eruit gaat en niet de spelers!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat als Dennix vandaag en morgen goeie tv maakt hij uiteindelijk wel mag blijven.
Heeft Jaap een deal met het hokje?
Heeft misschien iets te maken met een wens en daar de vader van CCquote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
Dennis is echt de grootste sukkel sinds de uitvinding van reality TV.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Heb je al iets gedaan"
Dennix : "Ze kunnen geen kok regelen voor een etentje"
Japio : "En dan ?"
Dennix : "Ik mag wel bestellen met een fles champ[agne erbij"
Japio : "En dat heb je dus gedaan ?"
Dennix : "Ik weet het nog niet, ik denk na maar het wordt knallen. Maar vertel het aan niemand"
Ik heb via Zoeken deze COS gevonden......ik ga even kijken.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
Jesus, de breedte van haar op die 2e foto...quote:Op woensdag 28 november 2007 16:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nix slaat de hand aan zichzelf
[ afbeelding ]
Naad krijgt voer van Aman
[ afbeelding ]
Naad probeert het eten met tegenzin weg te krijgen
Bij BB ja. Hier niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
Wat ik weet is dat Selene in Brasschaat woonde. Daar is 'iets' en 'keihard' gebeurt met een vriendje. Ze vertelde dat ze daarna naar Antwerpen was gevlucht.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:02 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft Huub verteld dat Selene verkracht is. Lieke weet van niks.
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
Lieke komt Jaap Selene halen. Er gaat een verhaal door dat hok wat over Selene gaat en het is nogal belangrijk.
He daar is Amans moeder toch ook vaak?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat Selene in Brasschaat woonde. Daar is 'iets' en 'keihard' gebeurt met een vriendje. Ze vertelde dat ze daarna naar Antwerpen was gevlucht.
Driekwart van de inwoners van Brasschaat zijn Nederlanders. Dus op zich niets bijzonders ......quote:Op woensdag 28 november 2007 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
He daar is Amans moeder toch ook vaak?
Selene zegt nu over haar relaties, dat ze slechte ervaringen heeft gehad meer niet
Deborah zal het wel ingefluisterd hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft dus gezegd dat Selene verkracht is.
Wat ik heb gelezen is dat Selene's moeder is verkracht en Selene daar het resultaat van is.
Naad heeft gelogen over zwangerschap, de naam Brooke, wel een kind, geen kind.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:10 schreef PeterNB het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes !!!
Ben effe 2 dagen streamloos geweest, maar van de updates word ik ook
niet veel duidelijker, wat is er nou precies met Nadia aan de hand ?
Kan iemand alsjeblieft even de afgelopen 2 dagen in 2 zinnen samen
vatten in jip en janneke taal voor mij ?
Ook een kuthoer.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Deborah zal het wel ingefluisterd hebben.
Dit heeft Selene zelf verteld, ik las dit op VOL.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Deborah zal het wel ingefluisterd hebben.
Elke mogelijkheid om Nadia jankend de kooi uit te laten lopen moet aangegrepen worden.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef diedirk het volgende:
Waarom wachten ze hier allemaal niet mee totdat Dennis rustig is vertrokken=!
Huub en leike nemen nu toch alleen maar risico=
Dadelijk vertrouwt Nadia Amnda niet meer
Dat maakt niet uit voor Nadia is ook ontslag aangevraagd dus als die er deze ronde uitvliegt is het ook goed.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef diedirk het volgende:
Waarom wachten ze hier allemaal niet mee totdat Dennis rustig is vertrokken=!
Huub en leike nemen nu toch alleen maar risico=
Dadelijk vertrouwt Nadia Amnda niet meer
Okee, nix aan de hand dus.... thanks !quote:Op woensdag 28 november 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad heeft gelogen over zwangerschap, de naam Brooke, wel een kind, geen kind.
Naad liegt, punt.
Blijkbaar...quote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft het gefluister gehoord tussen Lieke en Selene 3 bedden verderop?
Ja.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft het gefluister gehoord tussen Lieke en Selene 3 bedden verderop?
Jip is de vader en Janneke is de moeder (dachten zij).quote:Op woensdag 28 november 2007 17:10 schreef PeterNB het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes !!!
Ben effe 2 dagen streamloos geweest, maar van de updates word ik ook
niet veel duidelijker, wat is er nou precies met Nadia aan de hand ?
Kan iemand alsjeblieft even de afgelopen 2 dagen in 2 zinnen samen
vatten in jip en janneke taal voor mij ?
Maar misschien laat Dennis Nadia wel gaan. Als Jaap nu backup beloofd aan Dennix dan kan hij veilig Nadia wegstemmen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:19 schreef JEFFreal het volgende:
Nadia laat die nix natuurlijk nou nooit meer gaan....
En wie komt er donderdag op de stoel "Mr Nix"quote:Op woensdag 28 november 2007 17:20 schreef marky het volgende:
[..]
Maar misschien laat Dennis Nadia wel gaan. Als Jaap nu backup beloofd aan Dennix dan kan hij veilig Nadia wegstemmen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:19 schreef Mokum020 het volgende:
Iedereen is boos op elkaar....en Janneke barst in huilen uit.
"Je hoort wel eens wat"quote:Op woensdag 28 november 2007 17:21 schreef Scandalous het volgende:
Nu doet ze alsof ze het niet zo bedoelde, terwijl ze gisteren nog trots zei dat ze iets ergs wist over Selene.
Huub heeft ook voor Nadia een ontslagronde aangevraagd dat heeft hij zeker niet voor niets gedaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:22 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
En wie komt er donderdag op de stoel "Mr Nix"![]()
En wat zou zoiets voor kracht kunnen hebben. Ze zei gisteren dat ze iets ergs wist over Selena, duidelijk iets wat Selena in een kwaad daglicht zou moeten stellen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:21 schreef Scandalous het volgende:
Nu doet ze alsof ze het niet zo bedoelde, terwijl ze gisteren nog trots zei dat ze iets ergs wist over Selene.
die liegt lekker door dus.... ze wilde wel degelijk een roddel het huis in brengen (ik weet iets ergs over selene! zei ze nog) en nu weet ze nergens vanafquote:Op woensdag 28 november 2007 17:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
"Je hoort wel eens wat"
Dit heeft ze aan Huub verteld.
Huub (en de rest) in de veronderstelling dat ze dat van achter heeft gehoord of extern.
Nadia houdt vol dat ze daarmee bedoelde dat ze het van Lieke en Selene hoorde tijdens het fluisteren.
Zie twee posts boven je.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Ja Naad, lul je hier maar eens uit, dat gaat je echt niet lukken.
Dat veroorzaakt ze helemaal zelf.....quote:Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef marky het volgende:
Volgens mij wordt hier heel bewust gewerkt aan een vertrek van Naad uit de villa.
Ja he.... maar dat durft hij weer nietquote:Op woensdag 28 november 2007 17:28 schreef Sylar het volgende:
Dennis had hier ook op in moeten spelen :S net als huub en lieke deden.
Waar gaat dit over???quote:Op woensdag 28 november 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Ja Naad, lul je hier maar eens uit, dat gaat je echt niet lukken.
Onzin, Huub weet als geen ander dat iedere leugen uitkomt in dat hok.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:27 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zie twee posts boven je.
Ook jij doorziet het spel van Huub niet
Of nieuwe instructies...quote:Op woensdag 28 november 2007 17:29 schreef chufi het volgende:
24 uur ?
24.00uur ?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:28 schreef Meganog het volgende:
Nadia gaat bellen.
Blijkbaar ! Streams worden weggedraaidquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja he.... maar dat durft hij weer niet
Durft hij wel, morgen, eerst nadenken dan knallen 100%quote:Op woensdag 28 november 2007 17:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja he.... maar dat durft hij weer niet
Neehee, je leest ook niet goed,; Huub maakt van de vraag van Nadia een stelling (die Nadia naar buiten zou hebben gebracht).quote:Op woensdag 28 november 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin, Huub weet als geen ander dat iedere leugen uitkomt in dat hok.
ze komt zich zelf geod tegen nu, dat houdt ze niet lang volquote:Op woensdag 28 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Naad gaat bellen. Ik zweer het je dat ze weg wil.
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:32 schreef neo567 het volgende:
[..]
Neehee, je leest ook niet goed,; Huub maakt van de vraag van Nadia een stelling die Nadia naar buiten zou hebben gebracht.
Daar zit de kneep, Nadia is een makkelijk slachtoffer en Selene speelt de vermoorde onschuld.
Echt super gespeelt, Nadia is degene die verkracht wordt hier
Ze zijn daar gelukkig allemaal gestoordquote:Op woensdag 28 november 2007 17:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nadia is geestelijk gestoord...
wist je dat nog niet?
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nadia is geestelijk gestoord...
wist je dat nog niet?
Jahaaaa, ik lees het wel goed maar jij denkt dat dit een opzetje van het hokje is om Naad weg te krijgen?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:32 schreef neo567 het volgende:
[..]
Neehee, je leest ook niet goed,; Huub maakt van de vraag van Nadia een stelling die Nadia naar buiten zou hebben gebracht.
Daar zit de kneep, Nadia is een makkelijk slachtoffer en Selene speelt de vermoorde onschuld.
Echt super gespeelt, Nadia is degene die verkracht wordt hier
Ik denk ook dat zij het absoluut niet volhoudt in haar eentje, dat kind heeft minstens 1 iemand nodig die haar overspoeld met aandacht.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Het doek valt voor de aandachtshoer, ik zweer het je.
Zou ook heel goed kunnen, ik denk dat Huub gewoon zo slim is om dit op deze manier naar buiten te brengen, het draait hier wel om miljoenen euro's, vergeet dat nietquote:Op woensdag 28 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jahaaaa, ik lees het wel goed maar jij denkt dat dit een opzetje van het hokje is om Naad weg te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |