quote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twijfel of ze met bord en al naar de wc zal lopen ....
[ afbeelding ]
Wel een mooi beauty and the nerd verhaaltje.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef diedirk het volgende:
Huub moet is stoppen met dat gezeur over dat zoenen, dat vind ik allemaal zo nep he.
Ze hadden allebei vooropgezet plan daarover hoe nep moet het dan nog worden=
Daar houd ik niet zo van.
Net zoals die nep lijn van Selene en Dennis, iedereeen ziet dat ze hem een loser vind
Wat een ontevreden rotkop heeft dat volslagen getikte wicht toch ook.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twijfel of ze met bord en al naar de wc zal lopen ....
Het is zó duidelijk....quote:Op woensdag 28 november 2007 16:40 schreef mootie het volgende:
Net gegeten, nu douchen = eten lozen.
Je mist het punt.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef diedirk het volgende:
Huub moet is stoppen met dat gezeur over dat zoenen, dat vind ik allemaal zo nep he.
Ze hadden allebei vooropgezet plan daarover hoe nep moet het dan nog worden=
Daar houd ik niet zo van.
Net zoals die nep lijn van Selene en Dennis, iedereeen ziet dat ze hem een loser vind
... Om over die vieze oude wijven reet nog maar te zwijgen.quote:
Ja, was duidelijk te horenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, ik weet zeker dat ze aan het kotsen was en toch een streamwissel.
En dan ook nog zonder slip lopen !!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
... Om over die vieze oude wijven reet nog maar te zwijgen.
Wat heeft dat wijf toch een vreselijk figuur voor een meid van 22 jaar.quote:
In ieder geval 0% koolhydratenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zagen jullie 'het bord eten' ? ..... Beetje carpacio, wat zou de voedingswaarde zijn ? Nihil of een fractie meer ?
Dat viel deze keer nog mee ......quote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ook nog zonder slip lopen !!![]()
![]()
Je bedoelt dat dat een slip voor moet stellen ?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat viel deze keer nog mee ......
[ afbeelding ]
Ideetje van Selenequote:Op woensdag 28 november 2007 16:50 schreef chufi het volgende:
Wou Brian nou een leugendetector bestellen?
Ja, deze cap was even voor jouw cap genomen. En het is idd een slipje.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dat een slip voor moet stellen ?
(had ik wel net gemist trouwens)
Yep, voor Naad. Het begon als een grapje en dat is het nog steeds volgens mij.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:50 schreef chufi het volgende:
Wou Brian nou een leugendetector bestellen?
Heeft ie dan wel door dat ie er zelf ook aan zal moetenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, voor Naad. Het begon als een grapje en dat is het nog steeds volgens mij.
Klopt maar dat was toch ook een geintje of verbeeld ik me nu dingen?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
Er is toch al eens een leugendetector in dat huis geweest, of verbeeld ik me nu dingen?
Ben je niet in de war met de laatste BB ?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
Er is toch al eens een leugendetector in dat huis geweest, of verbeeld ik me nu dingen?
Daarom mag ik Jaap zo. Hij zegt het gewoon zoals het is. Namelijk dat de Febo beslist of iemand eruit gaat en niet de spelers!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat als Dennix vandaag en morgen goeie tv maakt hij uiteindelijk wel mag blijven.
Heeft Jaap een deal met het hokje?
Heeft misschien iets te maken met een wens en daar de vader van CCquote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
Dennis is echt de grootste sukkel sinds de uitvinding van reality TV.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Heb je al iets gedaan"
Dennix : "Ze kunnen geen kok regelen voor een etentje"
Japio : "En dan ?"
Dennix : "Ik mag wel bestellen met een fles champ[agne erbij"
Japio : "En dat heb je dus gedaan ?"
Dennix : "Ik weet het nog niet, ik denk na maar het wordt knallen. Maar vertel het aan niemand"
Ik heb via Zoeken deze COS gevonden......ik ga even kijken.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
Jesus, de breedte van haar op die 2e foto...quote:Op woensdag 28 november 2007 16:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nix slaat de hand aan zichzelf
[ afbeelding ]
Naad krijgt voer van Aman
[ afbeelding ]
Naad probeert het eten met tegenzin weg te krijgen
Bij BB ja. Hier niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
Wat ik weet is dat Selene in Brasschaat woonde. Daar is 'iets' en 'keihard' gebeurt met een vriendje. Ze vertelde dat ze daarna naar Antwerpen was gevlucht.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:02 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft Huub verteld dat Selene verkracht is. Lieke weet van niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |