Bij de oudste twee was ik er vreselijk strikt in, was zelf ook zo opgevoed.quote:Op maandag 3 december 2007 10:37 schreef Ticootje het volgende:
Met eten zijn wij al een stuk soepeler geworden.... Ik zou nooit toestaan dat er eten wordt weggegooit, wat er op je bord ligt eet je op.... Nou... Nou.... Hier wordt een bord niet altijd meer leeg gegeten...
*herkenning*quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 11:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
*herkenning*
"Maar papa heeft ook niet alle boontjes op!!!!"
Papa krijgt geen toetjes omdat hij zijn boontjes niet heeft opgegeten. Maar jij mag wel een toetje. Als je je boontjes op eetquote:Op maandag 3 december 2007 11:38 schreef Ireth het volgende:
*herkenning*
"Maar papa heeft ook niet alle boontjes op!!!!"
Nee, dan ploft papa neer op de bank met een kopje koffie en een koek...quote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Papa krijgt geen toetjes omdat hij zijn boontjes niet heeft opgegeten. Maar jij mag wel een toetje. Als je je boontjes op eet
"Ik heb geen honger meer mama ".quote:Op maandag 3 december 2007 14:14 schreef Iksje het volgende:
Ik ben juist niet van plan om te eisen het bordje leeg te eten. Ik vrees wel dat ik zal hameren op: "alle groenten opeten tot je honger gestild is"
Kijken hoe haalbaar dat zal blijken
Nee... meppen is blijkbaar oerinstinctquote:Op zondag 2 december 2007 15:18 schreef pinquit het volgende:
ik zou nooit een kind krijgen dat ging slaan! want ik dacht altijd dat ze dat gezien moesten hebben, maar niet dus.
Maak van die bank een computerstoel en de herkenning is wéér compleet hier!quote:Op maandag 3 december 2007 15:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, dan ploft papa neer op de bank met een kopje koffie en een koek...![]()
Echt, mannen
nou....quote:Op maandag 3 december 2007 19:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Ik heb geen honger meer mama ".
Zolang dus.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:36 schreef YPPY het volgende:
Met een 'prinsessenstaart' in m'n haar boodschappen gaan doen.![]()
Roze kleren met glitters kopen. Nog meer roze kleren met glitters kopen. Weer roze kleren met glitters kopen.![]()
Heb ik ook altijd gezegd... nou, je had het eens moeten meemaken vanochtend bij de Dirk van den Broekquote:Op woensdag 28 november 2007 14:02 schreef lcicle het volgende:
Ik zou d'r wel voor zorgen dat mijn kind wél stil was in de supermarkt..
uhuh
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef miss_sly het volgende:
We zijn weer een paar jaar verder!
Ik zou Hello Kitty (onder andere) buiten de deur houden, wat een onding vind ik dat. Tot ze van oma een Hello Kitty popje met tractor-duplo-achtig ding kreeg. Het kind is helemaal verliefd op Tikky
En dus hebben we vanmiddag een nieuw popje gehaald omdat de andere stuk was en betrapte ik me er op dat ik op MP aan het kijken was of er niet wat leuk spul van Hello Kitty werd aangeboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |