En voor Kluivert is er ook maar één club.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja, en van de Sar zou ook wel even terugkomen naar Ajax.
Ik zal je even uit een droom helpen.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar Dirk Kuijt komt dan ook uit een inteelt-fabriek.
Stekelenburg en Heitinga zijn een van de weinige waar ik echt van geloof dat ze alleen voor Ajax zouden willen spelen.
Had ik bij Charisteas dus.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, ook al verwacht ik niet dat Ismael Urzaiz ooit nog eens voor Feyenoord of PSV zal spelen.
Johquote:Op donderdag 29 november 2007 15:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zal je even uit een droom helpen.
Heitinga speelt niet nog steeds bij Ajax omdat hij zoveel van zijn club houd.
Nee, Heitinga speelt nog bij Ajax omdat te beperkt is voor de top. Geen enkele Europese topclub wil hem hebben.
Nee geen club wilt hem wake upquote:Op donderdag 29 november 2007 15:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zal je even uit een droom helpen.
Heitinga speelt niet nog steeds bij Ajax omdat hij zoveel van zijn club houd.
Nee, Heitinga speelt nog bij Ajax omdat te beperkt is voor de top. Geen enkele Europese topclub wil hem hebben.
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:10 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Had ik bij Charisteas dus.
Ach, ik ben werken en daarna een welverdiende weekendborrel drinken.
Beter lezen. Geen enkele Europese topclub. Ik neem aan dat hij daar op heeft gewacht de laatste 7 jaar. Als hij toch club man is, waarom wil hij dan naar Atletico Madrid? Ik vind dat nou niet bepaald een aantrekkelijke club.quote:
Vergelijk het met LFC, club in de marge met mooie historie.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Beter lezen. Geen enkele Europese topclub. Ik neem aan dat hij daar op heeft gewacht de laatste 7 jaar. Als hij toch club man is, waarom wil hij dan naar Atletico Madrid? Ik vind dat nou niet bepaald een aantrekkelijke club.
Ajax heeft ook geen verkeerde historie toch?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vergelijk het met LFC, club in de marge met mooie historie.
Maar een club als Atlético Madrid is interessant vanwege de euro's, de ervaring en het competitieniveau.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax heeft ook geen verkeerde historie toch?
Maar geen absolute Europese topclub. En dus is het onzin om te beweren dat Heitinga nog bij Ajax zit omdat hij zoveel van de club houdt.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar een club als Atlético Madrid is interessant vanwege de euro's, de ervaring en het competitieniveau.
Dat heb ik toch nergens beweerd? Daarbij zou ik de normaalste zaak van de wereld vinden als Johnny Heitinga ingaat op een aanbieding van Atlético Madrid, waarom ook niet? Moet hij wachten op Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Chelsea, Bayern München, AC Milan, Juventus of Internazionale?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Maar geen absolute Europese topclub. En dus is het onzin om te beweren dat Heitinga nog bij Ajax zit omdat hij zoveel van de club houdt.
Maar de kans is groot dat Jol ook graag technisch directeur erbij wil zijn.....................quote:Op donderdag 29 november 2007 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Martin Jol heeft twee seizoenen lang bij de Spurs bewezen dat hij op eigen benen kan staan, dat hij een team beter kan maken en succesvol is (tweemaal vijfde is gewoon héél netjes).
Ik zou het ook de normaalste zaak van de wereld vinden als hij vertrekt naar Atletico. Ik zou in zijn positie hetzelfde gedaan hebben. Maar die hele discussie of het Atletico nu wel of geen topclub is kwam op gang omdat er hier schijnbaar mensen met het idee leven dat Heitinga nog bij Ajax zit omdat hij zo van de club houdt, en dat is overtrokken. Tuurlijk is hij een Ajacied, hij speelt hier immers al jaren, maar als er een redelijke club met veel euries komt is ook hij gewoon vertrokken. En nee, dat is niet gek.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat heb ik toch nergens beweerd? Daarbij zou ik de normaalste zaak van de wereld vinden als Johnny Heitinga ingaat op een aanbieding van Atlético Madrid, waarom ook niet? Moet hij wachten op Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Chelsea, Bayern München, AC Milan, Juventus of Internazionale?
Ajacieden. Aisatti. Sowieso. Ajax. oranje.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat vinden de ajaxieden eigenlijk over voetballer Aisattie? Het o zo grote talent dat geen potten breekt bij psv noch Oranje 21- zal het wel goed doen bij Ajax ? Zoiezo .. 2e garnituur van psv is wel goed genoeg voor het grote ajax ? Mijn inziens is ajax nog altijd groter dan psv.
Klopt, en als we dan ook nog eens de profielschets van Martin van Geel erbij nemen, kan je al drie man wegstrepen: Martin Jol, Louis van Gaal, Adrie Koster en Marco van Basten. Eigenlijk blijven dus alleen Frank Rijkaard en Co Adriaanse over, maar aangezien John Jaakke heeft gezegd dat Adriaanse absoluut niet welkom is, zou het Rijkaard moeten worden of een nog niet eerder genoemde naam.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar de kans is groot dat Jol ook graag technisch directeur erbij wil zijn.....................
zover ik weet is Ajacieden of Ajaxieden bijde correctquote:Op donderdag 29 november 2007 15:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajacieden. Aisatti. Sowieso. Ajax. oranje.
Chelsea is idd Europese middelmaatquote:Op donderdag 29 november 2007 15:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Geen enkele Europese topclub wil hem hebben.
Net of dat Chelsea geinteresseerd is in Sjonquote:Op donderdag 29 november 2007 15:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Chelsea is idd Europese middelmaat.
En het is "mijns inziens".quote:Op donderdag 29 november 2007 15:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajacieden. Aisatti. Sowieso. Ajax. oranje.
Beide.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zover ik weet is Ajacieden of Ajaxieden bijde correct
Mits we van het witte boekje uitgaan
Henk wil hem er graag hebben, in hoeverre Chelski hem serieus neemt is een tweede.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of dat Chelsea geinteresseerd is in Sjon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |