abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 november 2007 @ 23:06:36 #251
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54933437
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef Doc het volgende:

[..]

Tuurlijk is het veel te lang geleden dat ze landskampioen geworden zijn maar in de Europese competities kan je absoluut niet zeggen dat ze "in de marge" zitten. Kan je net zo goed zeggen dat AFC en CFC in Europa "in de marge" spelen omdat ze nog nooit een EC1 gewonnen hebben.
Maar goed, ik gebruikte LFC in de vergelijking met Atlético Madrid, aangezien Dirk Kuijt van Feyenoord naar LFC ging. Zowel Atlético Madrid als LFC zijn subtoppers, jouw club doet het Europees natuurlijk veel beter, maar breekt in de PL al zo'n twintig jaar geen potten. Topclubs zijn clubs die om de titel meespelen, clubs als Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Chelsea, Bayern München, AC Milan, Juventus en Internazionale. LFC is dan wellicht een grotere, betere subtopper dan Atlético Madrid, maar het zijn en blijven beide subtoppers.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 november 2007 @ 23:11:36 #252
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54933589
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar goed, ik gebruikte LFC in de vergelijking met Atlético Madrid, aangezien Dirk Kuijt van Feyenoord naar LFC ging. Zowel Atlético Madrid als LFC zijn subtoppers, jouw club doet het Europees natuurlijk veel beter, maar breekt in de PL al zo'n twintig jaar geen potten. Topclubs zijn clubs die om de titel meespelen, clubs als Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Chelsea, Bayern München, AC Milan, Juventus en Internazionale. LFC is dan wellicht een grotere, betere subtopper dan Atlético Madrid, maar het zijn en blijven beide subtoppers.
In Europa is LFC geen subtopper. Daar is geen mits en geen maar aan.

Ik kan even hard beweren dat een team dat al jaren of nooit de EC1 gewonnen heeft ook geen topper kan zijn. CFC, AFC en Inter vallen dus af als topclub.

Er zijn simpel weg een paar competies die er echt toe doen: de Engelse, de Spaanse, de Italiaans en de CL.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 29 november 2007 @ 23:14:33 #253
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54933687
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Doc het volgende:

[..]

In Europa is LFC geen subtopper. Daar is geen mits en geen maar aan.

Ik kan even hard beweren dat een team dat al jaren of nooit de EC1 gewonnen heeft ook geen topper kan zijn. CFC, AFC en Inter vallen dus af als topclub.

Er zijn simpel weg een paar competies die er echt toe doen: de Engelse, de Spaanse, de Italiaans en de CL.
Maar het gaat niet alleen om Europa, ook al komt een LFC-supporter dat beter uit.

Je kan toch ook van Ajax niet zeggen dat het geen topclub is, omdat het in Europa niets klaarspeelt?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 november 2007 @ 23:16:41 #254
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54933745
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar het gaat niet alleen om Europa, ook al komt een LFC-supporter dat beter uit.

Je kan toch ook van Ajax niet zeggen dat het geen topclub is, omdat het in Europa niets klaarspeelt?

LFC een subtopper noemen en Ajax een topclub

Maar goed ik zeg ook niet dat het alleen om Europa gaat: ik zeg dat je de plank misslaat als je de Europese resultaten geheel negeert.
  donderdag 29 november 2007 @ 23:18:49 #255
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54933808
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef Doc het volgende:

[..]

LFC een subtopper noemen en Ajax een topclub

Maar goed ik zeg ook niet dat het alleen om Europa gaat: ik zeg dat je de plank misslaat als je de Europese resultaten geheel negeert.
LFC is voor mij een geweldige cupfighter, maar het blijft een subtopper, geen top. Sorry.
  donderdag 29 november 2007 @ 23:21:31 #256
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54933889
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Kortom: een vuile gloryhunter.
lik me balle
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  donderdag 29 november 2007 @ 23:23:04 #257
146874 DANILXL
pi_54933934
Ik zal eerlijk zijn: ik heb in de loop der jaren gewoon een hekel gekregen aan dat aso-publiek van ajax. Om het over de spelers en de trainers maar niet te hebben. Arrogantjes.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 november 2007 @ 23:25:29 #258
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54934007
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

LFC is voor mij een geweldige cupfighter, maar het blijft een subtopper, geen top. Sorry.

Als jij de subjectieve keuze maakt de Europese resultaten geheel te negeren, kan je net zo goed de subjectieve keuze maken je locale competitie geheel te negeren en gaan beweren dat CFC, AFC en Inter slechts subtoppers zijn. Zou even stupide zijn.
  donderdag 29 november 2007 @ 23:25:55 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54934025
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:23 schreef DANILXL het volgende:
Ik zal eerlijk zijn: ik heb in de loop der jaren gewoon een hekel gekregen aan dat aso-publiek van ajax. Om het over de spelers en de trainers maar niet te hebben. Arrogantjes.
Maar goed, vroeger was je voor Ajax? En waarom zat je vanavond eigenlijk niet in het stadion?
  donderdag 29 november 2007 @ 23:27:44 #260
146874 DANILXL
pi_54934085
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar goed, vroeger was je voor Ajax? En waarom zat je vanavond eigenlijk niet in het stadion?
ik had geen tijd ivm met presentatie voorbereiden voor uni
  donderdag 29 november 2007 @ 23:28:00 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54934100
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:25 schreef Doc het volgende:

[..]

En je vind Ajax wel een topper ??!?!

Als jij de subjectieve keuze maakt de Europese resultaten geheel te negeren, kan je net zo goed de subjectieve keuze maken je locale competitie geheel te negeren en gaan beweren dat CFC, AFC en Inter slechts subtoppers zijn. Zou even stupide zijn.
Ajax is een topclub, in Nederland dan. Maar goed, daar gaat het niet om. Gaf ook aan dat ik het logisch zou vinden als Johnny Heitinga naar Atlético Madrid zou willen, iets wat anderen niet inzagen. Puur vanwege de sterkere competitie en het geld alleen al, alleen is Atlético Madrid geen topclub en LFC ook niet.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 november 2007 @ 23:29:13 #262
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54934136
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax is een topclub, in Nederland dan. Maar goed, daar gaat het niet om. Gaf ook aan dat ik het logisch zou vinden als Johnny Heitinga naar Atlético Madrid zou willen, iets wat anderen niet inzagen. Puur vanwege de sterkere competitie en het geld alleen al, alleen is Atlético Madrid geen topclub en LFC ook niet.
Waarom blijf je volledig subjectief de Europese resultaten negeren?

Maar anyway als je daar gelukkig van wordt moet je dat vooral bliijven doen.

Hoe noem je de categorie onder de "subtop" waar Spurs zich al jaren bevind?
  donderdag 29 november 2007 @ 23:32:43 #263
146874 DANILXL
pi_54934232
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

jah vroeger was ik voor Ajax. Toen was AZ ook nog een eerstedivisie club. Ik woon ook best wel vlakbij Alkmaar vandaar de club AZ. Ik kan niet ontkennen dat er in mijn omgeving veel mensen van club zijn veranderd. Komt door de laatste jaren van Ajax met onsympathieke spelers en trainers en de groei die AZ doormaakte.
Bij onsympathieke spelers/trainers Te denken valt aan Zlatan, Huntelaar, Sneijder, HTC, etc.
  donderdag 29 november 2007 @ 23:33:47 #264
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54934259
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:29 schreef Doc het volgende:

[..]

Waarom blijf je volledig subjectief de Europese resultaten negeren?
Omdat de CL één en al momentopname is, het zegt toch genoeg dat je twintig jaar geen kampioen bent geworden?

Het winnen van de CL (of het bereiken van de finale) wil ik niet bagatelliseren, maar landstitels zeggen meer over het feit of je club een topclub mag noemen. LFC eindigt ieder seizoen op de derde of vierde plaats, dus is het een subtopper. Leuk dat het in de CL wel kan, maar dat zegt meer over die competitie.
quote:
Tottenham Hotspur heeft onder Martin Jol de aansluiting met de subtop gevonden, Sergio Ramos moet de komende seizoenen ervoor zorgen dat de club hier blijft. De jaren ervoor waren Spurs-onwaardig, was het een middenmoter.
pi_54934302
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:29 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat heet middenmoot, da's in Engeland alles tussen de 5de en 16e plaats.
  donderdag 29 november 2007 @ 23:36:17 #266
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54934327
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:32 schreef DANILXL het volgende:

[..]

jah vroeger was ik voor Ajax. Toen was AZ ook nog een eerstedivisie club. Ik woon ook best wel vlakbij Alkmaar vandaar de club AZ. Ik kan niet ontkennen dat er in mijn omgeving veel mensen van club zijn veranderd. Komt door de laatste jaren van Ajax met onsympathieke spelers en trainers en de groei die AZ doormaakte.
Bij onsympathieke spelers/trainers Te denken valt aan Zlatan, Huntelaar, Sneijder, HTC, etc.
Netjes om toe te geven, zie je niet vaak.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_54934358
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:32 schreef DANILXL het volgende:

[..]

Wat een kul-argument. Ik woon ook in de omg. Alkmaar en de enige reden dat mensen meer az zijn gaan supporten dan Ajax zijn de resultaten.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54934509
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Netjes om toe te geven, zie je niet vaak.
Daar is dan ook alles mee gezegd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 29 november 2007 @ 23:45:43 #269
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54934629
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Daar is dan ook alles mee gezegd.
Meer woorden maak ik er ook niet aan vuil.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 29 november 2007 @ 23:48:52 #270
146874 DANILXL
pi_54934734
ik zit ook nog steeds in dubio voor wie ik ben als ze tegen elkaar spelen. Ik woon nl ook deels in Amsterdam.
Het is allemaal een grote kutzooi
pi_54934973
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Wat een kul-argument. Ik woon ook in de omg. Alkmaar en de enige reden dat mensen meer az zijn gaan supporten dan Ajax zijn de resultaten.
Ook in omgeving Alkmaar is het merendeel nog gewoon Ajacied hoor.
pi_54935263
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:48 schreef DANILXL het volgende:
ik zit ook nog steeds in dubio voor wie ik ben als ze tegen elkaar spelen. Ik woon nl ook deels in Amsterdam.
Dat is toch makkelijk in jouw geval. Voor degene die wint is dat dan toch meestal.
  vrijdag 30 november 2007 @ 00:06:52 #273
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54935264
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:48 schreef DANILXL het volgende:
Kortom: je bent gewoon een idioot.
Gourmetten of steengrillen?
pi_54935521
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:56 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ook in omgeving Alkmaar is het merendeel nog gewoon Ajacied hoor.
Weet ik. Na een wedstrijd van Ajax stappen dr zeer veel Ajacieden uit bij Alkmaar centraal. Maar je ziet wel opeens heel veel az-supporters in de stad.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54936322
Dat zie je hier in Zuid-Limburg ook gebeuren. In mijn familie zijn ze altijd Ajax-supporter geweest, niet zo vreemd... mijn ouders en grootouders zijn opgegroeid met die geweldige generatie van de jaren '70. Dus als klein aapje 'was ik al voor Ajax' zoals je dat dan noemde, niet dat ik daadwerkelijk het geduld had om een wedstrijd te kijken. En toen ik echt interesse in het spel begon te krijgen zat je zo rond de winst van de UEFA-CUP en daarna de Champions League. Destijds supporterden alle kids hier zonder uitzondering Ajax. Toen de resultaten wat minder werden en Roda een nieuw stadion betrok schakelden ze daar massaal op over, inclusief de diepgewortelde Ajax-haat die de gemiddelde Roda-supporter rijk is. Laatste paar jaar zie je ook de ontwikkeling dat ze PSV adopteren, dan wel naast Roda. Pakweg vijf jaar geleden was het ondenkbaar dat je hier iemand in een PSV-shirt zag lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')