poetsen met borstvoeding of yoghurt!quote:Op woensdag 28 november 2007 13:35 schreef E.T. het volgende:
Piglet Gefelciteerd, zei ik dus!![]()
BE, vergeet snot niet..
aangekoekt
ik wist dat er een voordeel was aan een kop vol snotquote:Op woensdag 28 november 2007 13:48 schreef m@x het volgende:
Flauw hoor Faja, je kan toch best nog even een dagje de keuken induiken. Dat heb je toch wel over voor je familie?
Jullie hebben het nog niet over kots gehad dames. Je weet wel, dat spul wat zo lastig tussen die kleine baby-plooitjes uit te krijgen is en waar ze zo heerlijk van gaan ruiken.
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 28 november 2007 13:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik wist dat er een voordeel was aan een kop vol snot![]()
ik ruik iig geen kotsquote:
En ook geen poep. Dus toch ff in luiers loerenquote:
ook niet nodig... het rode hoofd met bijbehorend gekreun kun je onmogelijk missenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En ook geen poep. Dus toch ff in luiers loeren
nou nee niet echt, heb geneens mijn rijbewijs helaasquote:Op woensdag 28 november 2007 16:51 schreef moussy het volgende:
Die mensen die gek gebeld worden door telemarketeerssnotneuzen, hebben die toevallig ook aan dat hoe goed rij ik spelletje meegedaan?
Sinds ik mn foonnummer daar ingevuld heb bellen ze me zeker 2 a 4x op een avond om een fantaááástische aanbieding te doen
Ik zou pas gaan panieken als ie gaat vliegenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:07 schreef _Bar_ het volgende:
hmmmm behoort een wasmachine te piepen en heel veel herrie te maken? terwijl hij centrifugeerd?
Men dat ding maakt herrie....
Ik moet gelijk denken aan easy en d'r billendoekjes, ook al zo multi-functioneel.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:48 schreef Jelief het volgende:
werkt als een tiet!
met een billendoekje smeer je ook makkelijker onder een neus langs dan met je tietquote:Op woensdag 28 november 2007 17:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan easy en d'r billendoekjes, ook al zo multi-functioneel.
Oh wat leuk!quote:Op woensdag 28 november 2007 18:02 schreef Webkim het volgende:
Sinterklaas was net in de Albert Heijn.
" Kunt u het allemaal vinden mevouw? Moet een van de Pieten uw mandje even dragen, u draagt zo te zien al een mooi cadeautje. (...) Pie-iet, geef die mevrouw eens iets lekkers. Een mandarijntje bijvoorbeeld. Dat is goed in haar toestand."
Hihi, ik werd er even weer vier en verlegen en stuntelig van.
scheelt weer kauwen, het kan toch niet heel naar binnenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:40 schreef miss_sly het volgende:
Op zich ben ik best een beetje een keukeprinses, als ik een recept heb enzo. En de zuurkool en worst waren gisteren hartstikke lekker. Maar dit is de eerste keer dat ik worst over heb en op ga warmen.
Ik probeer de magnetron wel even dan. Was bang dattie daarin helemaal uit elkaar zou knappen ofzo.
Je kan er wel een klein drupje water bij doen hoor en zo samen in de magnetron doen, en anders idd gewoon mee opwaren gelijk met de stamppotquote:Op woensdag 28 november 2007 18:40 schreef miss_sly het volgende:
Op zich ben ik best een beetje een keukeprinses, als ik een recept heb enzo. En de zuurkool en worst waren gisteren hartstikke lekker. Maar dit is de eerste keer dat ik worst over heb en op ga warmen.
Ik probeer de magnetron wel even dan. Was bang dattie daarin helemaal uit elkaar zou knappen ofzo.
Jaaaaquote:
Zal ik dan maar verklappen dat ik normaal gesproken met hoge uitzondering in de keuken sta. Ik ben totaal geen keukenprinses en mijn man kan onwijs lekker koken. Verders gaat het wel hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef Saffier het volgende:
Faja het valt me erg tegen dat je niet uitgebreid een rijsttafel maakt van de weekvoel je je goed?
quote:
Jawel hoor, heb heerlijke muziek opstaan en een heerlijk glas verse jus voor mijn neusquote:
Die zat er natuurlijk niet. Hij dacht dat ik een nieuwe ketel hadquote:Op woensdag 28 november 2007 21:50 schreef Rottdog het volgende:
Wat een heerlijk gekwebbel
Me_Nicole en waar zat nou het knopje ??/
oeh gezelliequote:Op woensdag 28 november 2007 21:47 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb heerlijke muziek opstaan en een heerlijk glas verse jus voor mijn neus
nah begin jij m eens te voeren danquote:Op woensdag 28 november 2007 21:48 schreef MeNicole het volgende:
Ik ben aan de popcorn en colaaa. Ik wacht op die rel die maar niet komt!
Nou eigenlijk moet ik vroeg naar bed. Was een lange nacht gisterquote:
hier een kortequote:Op woensdag 28 november 2007 21:54 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nou eigenlijk moet ik vroeg naar bed. Was een lange nacht gister
Korte nacht dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 28 november 2007 21:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier een korte
en mag morgen weer een ochtenddienst draaienen vrijdag ook nog
lekker tegen een warme kruik aankruipen en een paracetamolletjequote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef _Bar_ het volgende:
im mag morgen weer eens werkendan weer een dagje vrij en dan zaterdag weer werken....
eigenlijk heb ik maar een luxe baan
en wat doe je als je ineens krampen in je rug hebt, op je ruggegraad![]()
Whehehequote:
Ja, die, maar dan met het originele filmpjequote:Op woensdag 28 november 2007 22:15 schreef Saffier het volgende:
deze icicle?
http://www.youtube.com/watch?v=QaBMrg3CiX0&feature=related
Yppyquote:Op woensdag 28 november 2007 22:48 schreef YPPY het volgende:
Een hele tijd geleden postte iemand een linkje waar je fotoalbums kunt bestellen met een bedrukking. Weet iemand nog welke online winkel dat was?
zorgverzekering bellen, die is uiteindelijk ook diegene die het patiëntenvervoer moet betalen.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:01 schreef Webkim het volgende:
Net nu m'n vader een beetje rust en regelmaat krijgt willen ze hem morgen opeens overplaatsen naar een IC in een andere plaats, omdat er nu waar hij ligt mede door zijn bed bezet houden te weinig plek is voor ' acute trauma's ' en hij is nu redelijk stabiel.
We zijn er alledrie van over de zeik: hij omdat hij net een beetje aan de routine en de mensen begint te wennen, mijn moeder omdat ze in die andere plaats de weg niet kent en niet zo'n held is in de auto, en ik omdat ik me al de hele avond zit te bedenken of we hier niet een stokje voor kunnen steken.
Bij patientenrechten op de site van het zkh vind ik niets over overplaatsen en of ze daar je toestemming voor nodig hebben. Anyone? Help? Voor morgenvroeg?
oef sterkte en hoop voor jullie dat hij niet hoeft teverhuizenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:01 schreef Webkim het volgende:
Net nu m'n vader een beetje rust en regelmaat krijgt willen ze hem morgen opeens overplaatsen naar een IC in een andere plaats, omdat er nu waar hij ligt mede door zijn bed bezet houden te weinig plek is voor ' acute trauma's ' en hij is nu redelijk stabiel.
We zijn er alledrie van over de zeik: hij omdat hij net een beetje aan de routine en de mensen begint te wennen, mijn moeder omdat ze in die andere plaats de weg niet kent en niet zo'n held is in de auto, en ik omdat ik me al de hele avond zit te bedenken of we hier niet een stokje voor kunnen steken.
Bij patientenrechten op de site van het zkh vind ik niets over overplaatsen en of ze daar je toestemming voor nodig hebben. Anyone? Help? Voor morgenvroeg?
Dat nieuwe reclamefilmpje al gezien van KPN met die mensen die zo raar praten?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
Wat leuk zeg al die oude reclamefilmpjes.....
Goed is ie he?quote:Webkim, sterkte.
Ik heb het boek over Harry Potter uit..... echt spannend en onvoorspelbaar.
Heb ik nog niet gezien, zal er eens op letten.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat nieuwe reclamefilmpje al gezien van KPN met die mensen die zo raar praten?
Toen ik hem voor het eerst zag, lag ik echt dubbel. Ik kreeg er bijna de slappe lach van, in mijn eentje. Schaap zat me een beetje zoaan te kijken
[..]
Ja dat vond ik ook, geweldig bedacht van JKR.quote:Goed is ie he?
En zo leuk ook dat je antwoorden krijgt over dingen waar je al heel lang vragen over had. Tenminste, dat vond ik
www.goeiemoggel.nl en ww.transploft.nl ookquote:Op donderdag 29 november 2007 09:45 schreef miss_sly het volgende:
http://www.telecomlog.nl/goeiemoggel-e-mail-via-je-mobieltje/
Daar issie te bekijken. Ik vind hem geweldig!
Kan me voorstellen dat het in stereo horen wat minder is
Ow ja die heb ik vandeweek een keer gezien toen ik half versuft op de bank lag, maar hij is idd erg leukquote:Op donderdag 29 november 2007 09:45 schreef miss_sly het volgende:
http://www.telecomlog.nl/goeiemoggel-e-mail-via-je-mobieltje/
Daar issie te bekijken. Ik vind hem geweldig!
Kan me voorstellen dat het in stereo horen wat minder is
Yepz ik ook, tijd vloog echt voorbijquote:Op donderdag 29 november 2007 09:52 schreef Pruk het volgende:
Oja, en ik heb gisteren echt ontzettend veel gezelligheid gehad met Ynske
Daar krijg ik kippevel van. Dat vind ik nog eens liefquote:Op donderdag 29 november 2007 10:00 schreef _Bar_ het volgende:
Dit geloven jullie nooit.... was ik druk met opruimen schoonmaken, word er ineens keihard op het raam geklopt, je echt keihard,
Doe ik de deur ervoor open....
Krijg ik een hele lading pepernoten zomaar van een zwartepiet, voor de moeilijke en zware dagen die voor ons liggenwas helemaal verbaasd
(die was gestuurd namens het kdv, om te laten weten dat ze aan ons denken)
waar kokintjes al niet goed voor zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 13:51 schreef bixister het volgende:
het mooiste vind ik toch wel de konijnenkeutels in het hok!heel treffend!
gewoon laten liggen, die muts zit toch niet aan de voorkantquote:Op donderdag 29 november 2007 15:05 schreef MeNicole het volgende:
Wat doen jullie als de kleine in slaap valt met een trui aan met een muts eraan? Ik ben altijd bang dat ie daar in stikt op een of andere manier maar wil hem eigenlijk ook niet wakker makenKan het ehct zoveel kwaad als ik denk?
lijkt mij nietquote:Op donderdag 29 november 2007 15:09 schreef MeNicole het volgende:
Nee maar kan dat niet om zijn nekje draaien?
Ik gooi álles behalve beddengoed er in, maar behalve de handdoeken gaat alles op synthetisch drogen, anders is de rek snel uit elastische dingen... En ik wil hierna nóóit meer een condensdroger. Als ik mn raam dicht hou is mn badkamer nog best vochtig. Dus of ik er nou een slang uit gooi of niet, dat raam moet toch open. Ik ben wel heel blij met de 7 kilo was id er in kanquote:Op donderdag 29 november 2007 18:05 schreef Webkim het volgende:
Hihi...
Wij zijn van de week even voor een droger gaan kijken, omdat iedereen maar roept hoeveel werk dat dalijk scheelt met al dat babyspul. Maar aan de andere kant hoor ik dan ook weer dat er heel veel was is die mensen er niet in gooien. Ik twijfel nog.
En dan nog kiezen tussen condens- of luchtafvoer; kan beide in het nieuwe huis.
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:01 schreef moussy het volgende:
en? heeft ie de muts overleefd?
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef bixister het volgende:
ik vind een condensdroger ook heel prettig. dat ding (de condenser?) schoonmaken doe ik eens per paar maanden, dat volstaat hier wel hoor. maar ik gooi er alleen de witte was in eigenlijk (behalve ondergoed).
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
Kan ik hier even mijn hormonen kwijt?
stinkie is sporten, normaal gesproken krijg ik altijd een sms-je rond half 10/10 uur en dan zegt ie vaak of hij nog wat gaat drinken of niet etc.
Nu heb ik dus de hele avond nog niks gehoord en zijn telefoon schakelt over op 'huppeldepup kan op dit moment niet reageren' oid.![]()
Blegh... ik vind het maar niks...
ja van die schuurpapierhanddoeken. hebben ze bij mijn vriend thuis = niet prettig. Maar komt misschien ook door de wasmachine die 100 jaar oud is....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef easy-going het volgende:
Hier gaan juist de handdoeken in de droger, lekker zacht, anders vind ik ze zo stug.
Heb je 8 minuten staan schelden, BE?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:08 schreef Brighteyes het volgende:
Idd lege batterij, en zijn werk-telefoon niet bij zich. En toen iemand anders hem aanbood zijn telefoon te gebruiken moest hij idd toegeven het nummer niet te kennen.![]()
Ik heb het maar even op een briefje geschreven voor in zijn portemonnee nu.![]()
*zucht*
Kan ik nu tenminste naar bed.
Nee, ik moest dus echt janken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Heb je 8 minuten staan schelden, BE?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, ik moest dus echt janken.![]()
![]()
Kan niet eens meer boos worden door die hormonen.
Heb hem trouwens daarna wel even uitgelegd dat het iig de komende weken, totdat de baby er is, eigenlijk wel de bedoeling is dat hij zorgt dat zijn telefoon opgeladen is.![]()
zou nog wel een idee zijn.quote:Ynske, kan je niet bij de schoenmaker iets in je hak laten plakken dat het op zou lossen?
Vanavond Sinterklaasfeest op de voetbal.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:21 schreef bixister het volgende:
voor zo'n feestelijk bankje hebben we 't wel erg veel over minder feestelijk dingen als wassen en drogen trouwens...![]()
Ik weet mijn telefoonnummer ook niet uit mijn hoofd. Zowel het mobiele nummer als het thuisnummer. Misschien toch maar eens hard op gaan studeren. Alhoewel, ik hoef natuurlijk niemand te bellen als ik later benquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
Er zijn volgens mij maar weinig mannen die het huistelefoonnummer uit hun hoofd kennen, Peaceman kent het ook niet.
Maar dat is wel even stressen op een donderdagavond, BE.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik weet mijn telefoonnummer ook niet uit mijn hoofd. Zowel het mobiele nummer als het thuisnummer. Misschien toch maar eens hard op gaan studeren. Alhoewel, ik hoef natuurlijk niemand te bellen als ik later ben
Heel lastig, zeker als je iemand je telefoonnummer wil gevenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
is dat niet lastig om niet te weten??
Dan zijn mobieltjes wel handig ja... maar net als Jelief heb ik dat ook. "Vroeger" kende ik bijna alle nummers uit mn hoofd en nog wel een aantal... maar dat wordt steeds minder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Heel lastig, zeker als je iemand je telefoonnummer wil gevenMaar ik heb ze heel handig allebei in mijn mobiel geprogrammeerd staan.
Ik heb er vorige week ook nog weer bij staan kwijlen... ik vind ze zooooo onwijs leuk!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:32 schreef owlet het volgende:
Zal ik? Een wheelybug?We wilden eigenlijk zo'n eivormig draaistoeltje van ikea geven maar een wheelybug is maar een klein beetje best nog wel veel duurder en zoooo leuk... maar ja, ze heeft een kinderwagentje waar ze achteraan kan lopen en zo groot is ons huis nou ook weer niet dus al loopfietsend komt ze ook niet zo ver.
* owlet heeft nu al spijt dat ze bij de houten-speelgoed winkel naar binnen liep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |