quote:Op woensdag 28 november 2007 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg helemaal kippenvel van het concertverslag van gister..
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:06 schreef Norrage het volgende:
Hey Bruce fans....wat vinden jullie nou eigenlijk de echt slechte nummers van Bruce? Want naar mijn mening zitten er stiekem toch wel een aantal tussen
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Pony Boy van Human Touch skip ik altijd wel ja..
quote:
United Centerquote:Op woensdag 28 november 2007 13:23 schreef Fargo het volgende:
Over welk concert ging dat stukje over Thunder Road, Jarno?
Uhm komende vrijdag dan Arnhem, 12 december naar Antwerpen en 13 december Keulen. In juni dan naar Düssledorf. Hoop dat hij in juni ook nog naar Nederland komt (de Kuip het liefste) dan pak ik die ook nog wel meequote:
Hier teken ik voor!quote:Radio Nowhere
The Ties That Bind
Lonesome Day
Gypsy Biker
Magic
Reason to Believe
Adam Raised a Cain
She's the One
Livin' in the Future
The Promised Land
I'll Work For Your Love
Incident on 57th Street
The E Street Shuffle
Devil's Arcade
The Rising
Last to Die
Long Walk Home
Badlands
* * *
Girls in Their Summer Clothes
Tenth Avenue Freeze-out
Thunder Road
Born to Run
Dancing in the Dark
American Land
Posten mag, maar je begrijpt toch wel dat je er vrijdag wel helemaal alleen voor staat nu?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mis ik zomaar dat het topic dicht was.
En Pony Boy skip ik nooit, jeugdsentiment.. Ik skip The River vaak.
. Mag ik hier nu nog posten?
the River is mijn favoriete nummer van BRuce, maar ik skip het desondanks altijd....De setting moet precies goed zijn wil ik het willen luisteren, en als dat het geval is is het nummer meteen fenomenaal. Op andere momenten vind ik het dan niks. Dus ik kan hier iets van begrijpen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mis ik zomaar dat het topic dicht was.
En Pony Boy skip ik nooit, jeugdsentiment.. Ik skip The River vaak.
. Mag ik hier nu nog posten?
Krijg ik m'n kaartje nu nog wel?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:42 schreef Fargo het volgende:
[..]
Posten mag, maar je begrijpt toch wel dat je er vrijdag wel helemaal alleen voor staat nu?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 november 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
...Singing our birthday songs...
Ik word vandaag 22, en morgen Bruce, en zaterdag vrij van m'n werk, en zondag met de familie m'n verjaardag vieren, wat een tópweekend!
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word vandaag 22, en morgen Bruce, en zaterdag vrij van m'n werk, en zondag met de familie m'n verjaardag vieren, wat een tópweekend!
Heheh mensen die op 29 november geboren zijn,hebben over het algemeen wel een goede muziek smaakquote:Op donderdag 29 november 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd! (Neem ik aan?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:53 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Heheh mensen die op 29 november geboren zijn,hebben over het algemeen wel een goede muziek smaak![]()
*ahum*
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! (Neem ik aan?)
Yeah.. u2quote:Op donderdag 29 november 2007 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! (Neem ik aan?)
*Thunder Road!! Maarja is gisteren in Milaan gespeeld en voor zover ik weet is dat nummer nog geen 2 concerten achter elkaar gespeeld.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:09 schreef Norrage het volgende:
Van welke nummers zouden jullie een spontaan orgasme..uuh...zouden jullie echt waanzinnig vinden als die gespeeld zouden worden?
Dat zou nog wel moeten lukken, tenzij je dan pas de verst weg gelegen parkeerplaats op komt rijden.. Maar meestal begint hij zo 20.20 pas, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:25 schreef Dylanesque het volgende:
Ik kom na m'n werk echt pas om 19:45 aan bij het Gelredome, ik ben bang dat er dan een gigantische rij staat en ik het begin mis.. of kan iemand me geruststellen dat iedereen dan al lang binnen is
Half 8 is meestal goed genoeg hoor, dan is ruim de helft al binnen, en kan je overal zo door lopen. Dat is nou het voordeel van zitplaatsen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:27 schreef Norrage het volgende:
Begin missen? Dan moet Bruce maar eventjes wachten hoor!
Maar ik heb daar zelf ook geen idee van. Denk dat we rond 19.00 voor de zitplaatsen toch wel eens naar binnen gaan willen?
Nee hoor ik verwacht 19:45 voor de deur te staanquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:49 schreef uncle_sjohie het volgende:
[..]
Dat zou nog wel moeten lukken, tenzij je dan pas de verst weg gelegen parkeerplaats op komt rijden.. Maar meestal begint hij zo 20.20 pas, dus dat komt wel goed.
Zal ik een extra poncho voor je meenemen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, zo te zien moeten we meer rekening gaan houden met regen dan met kou...
Ik heb een paraplu, maar het is natuurlijk veel leuker om in de stromende regen in een poncho te staan samen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zal ik een extra poncho voor je meenemen?
Dat valt wel wat mee joh, Springsteen fans zijn over het algemeen redelijk relaxed, dit itt die strak gespannen pubermeisjes bij een Robbie Wiliams concert bijvoorbeeld. (heb bij beiden in de rij gestaan, wereld van verschil) Meestal raak je wel wat aan de praat met mensen om je heen, en dan kan je best even naar de WC oid. Sowieso is het handig om "wegwerpspul" mee te nemen, dus el cheapo campingstoelen, wegwerp regen poncho's etc. En als man zijnde is de wereld je urinoir toch?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een paraplu, maar het is natuurlijk veel leuker om in de stromende regen in een poncho te staan samen..
Ik maak me zo'n zorgen om hoe alles zal gaan vandaag... Kom je bij me in de rij staan? Of geef je me m'n kaartje en ga je dan weer weg? Wat nu als ik naar de wc moet? Kan dat ergens? En in m'n eentje, als ik dan ga ben ik m'n plekje kwijt. En wat als m'n rug het begeeft? Of als ze m'n spullen jatten?
Zal inderdaad ook wel,maar je hebt het natuurlijk over het wachten voorafgaand aan het concert! Dat is natuurlijk lekker koud...en nat...succes!quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het dak dan niet standaard dicht?.
Supermooi! Gewoon om 0.00 als het ongeveer afgelopen is meteen weer doorkijken naar de volgende!!! Als het in NL is (wat ik betwijfelquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:36 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben geen fanatieke poster en post hier erg weinig (eruuuuuughhhh weinig).
Maar pffffffffffffff mot ff de kriebels delen hoor. Eindelijk is DE dag aangebroken.
Hoop zo dat hij Nederland in het voorjaar weer aandoet. Deze dag is gelukkig nog niet voorbij, maar om weer ergens naar uit te kijken zou natuurlijk top zijn.
Ah, ik dacht ook al, ik zie iets over het hoofd.. Dan zou je wat WC papier mee kunnen nemen, dat is meestal op in zo'n dixie..quote:
Ik neem wel een poncho voor je mee, kun je die paraplu thuislaten. Of het moet keihard gaan regenen in de tussentijd dat jij arriveert en ik bij het stadion aankom. Dan zit je én zonder paraplu én zonder ponchoquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een paraplu, maar het is natuurlijk veel leuker om in de stromende regen in een poncho te staan samen..
Ik maak me zo'n zorgen om hoe alles zal gaan vandaag... Kom je bij me in de rij staan? Of geef je me m'n kaartje en ga je dan weer weg? Wat nu als ik naar de wc moet? Kan dat ergens? En in m'n eentje, als ik dan ga ben ik m'n plekje kwijt. En wat als m'n rug het begeeft? Of als ze m'n spullen jatten?
De prijzen zijn ook ronduit onbeschoft gewoon.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Supermooi! Gewoon om 0.00 als het ongeveer afgelopen is meteen weer doorkijken naar de volgende!!! Als het in NL is (wat ik betwijfel) dan weet ik alleen nog niet of ik er bij ben....Ik vind het toch allemaal wat duur
Ik denk van wel, maar ter info, het dak van de arena gaat na verloop van tijd lekker van de condens, ik weet niet hoe dat in de gelredome is..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het dak dan niet standaard dicht?.
Van de ns-site:quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:41 schreef Norrage het volgende:
Ik besef me ineens: hoe zit het me de terugreis? Ik gok dat hij om iets van 23.30 afgelopen is of zo, en de laatste treinen gaan om een uur of 0.00
Hebben ze daar wat voor geregeld??? (want als we Utrecht halen dan is er wel nachttrein en zo)
In 2003 was je 50 euro kwijt voor een kaart voor De Kuip. Dus had je op 6 en 8 mei twee concerten voor precies 100 euro. Dat ben je dus komende zomer al bijna kwijt voor één concert (in de meeste steden)...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De prijzen zijn ook ronduit onbeschoft gewoon.
Thanks Fargo, gaat vast en zeker lukken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:47 schreef Fargo het volgende:
[..]
In 2003 was je 50 euro kwijt voor een kaart voor De Kuip. Dus had je op 6 en 8 mei twee concerten voor precies 100 euro. Dat ben je dus komende zomer al bijna kwijt voor één concert (in de meeste steden)...
Veel plezier vanavond trouwens, Ebinas!
kijk even bij ns.nl bij evenementen en concerten, daar wordt Bruce Springsteen vermeld.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:51 schreef Norrage het volgende:
Ik kan die informatie dus nergens vinden op de sites..ach, ik geloof jullie er uiteraard wel op!
Als ik maar naar Bruce kan!
Hee ik ga ook alleenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben vast de enige die al de hele ochtend zit te huilen van de spanning om daar alleen heen te gaan hè?.
Rustig aan meissiequote:Op vrijdag 30 november 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben vast de enige die al de hele ochtend zit te huilen van de spanning om daar alleen heen te gaan hè?.
Ik hoop het... Ik ga iig nu weg, m'n trein gaat over een half uur (ik ben in 6 minuten op het station, maar no way dat ik die trein ga missenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee ik ga ook alleenMaar nee zit niet te huilen
Niet zo druk maken, komt helemaal goed
ik ook ingang Equote:Op vrijdag 30 november 2007 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop het... Ik ga iig nu weg, m'n trein gaat over een half uur (ik ben in 6 minuten op het station, maar no way dat ik die trein ga missen.). Tot vanavond allemaal! Mensen die me herkennen mogen best iets zeggen: blonde staart, zwarte jas met rode opdruk op de achterkant, lichte Gstarspijkerbroek, ingang E. Dag!
quote:Concert Bruce Springsteen dag uitgesteld
AMSTERDAM (ANP) - Het concert dat Bruce Springsteen en zijn E Street Band vrijdag zou geven in het Gelredome wordt uitgesteld tot zaterdagavond 1 december. Door een flinke verkoudheid is hij niet in staat om vrijdag een optreden te geven, maakt concertorganisator Mojo vrijdag bekend.
Het was een eerste schrikreactiequote:Op vrijdag 30 november 2007 12:56 schreef SCH het volgende:
Nee, hier ga ik echt geen grapjes over maken
BREAKING NEWS: Springsteen dag uitgesteld
Ik wil best een sinterklaaskadoquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:02 schreef Againzender het volgende:
Even mijn vader gebeld, die was gelukkig nog niet onderweg naar Arnhem. Alleen komt morgen niet goed uit voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |