Ik niet. Hij moet erbij zijn. Ik wil dat hij elke schreeuw in zich opslaat en nooit meer vergeet;quote:Op woensdag 28 november 2007 10:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mijn biologische klok het ooit weer gaat doen, zou ik dat uberhaupt willen. Ik heb eigenlijk liever niet dat mijn geliefde erbij zou zijn als ik uit elkaar gescheurd word door een baby en zwetend lig te gillen boven dat slagveld.
Nou, dat dacht ik dus ook dat ik die gedachtengang (van de mannelijke kant) zou hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mijn biologische klok het ooit weer gaat doen, zou ik dat uberhaupt willen. Ik heb eigenlijk liever niet dat mijn geliefde erbij zou zijn als ik uit elkaar gescheurd word door een baby en zwetend lig te gillen boven dat slagveld.
Geloof me, dat ga je hem ook voor de voeten gooien op het moment suprémequote:
Je hoéft ook niet tussen d'r benen te liggen als je dat niet wilt. Heb ik ook amper gedaan geloof ik. Sterker nog, waarschijnlijk ben je aan het hoofdeind harder nodig dan tussen d'r benen. En dan is het allemaal goed te doen hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:09 schreef GI het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik dus ook dat ik die gedachtengang (van de mannelijke kant) zou hebben.
Ik dacht dat ik er ook niet op zou zitten te wachten om te koekeloeren hoe de vagina van mijn vrouw een baby uitpoept. Ik had me voorgenomen om een strategische plaats naast haar in te nemen. Zonder zicht op 'het hoofdje' en tactisch mijn ogen dicht te knijpen en 'lalalalala' te roepen als er eventueel geknipt gaat worden.
Idd. Ik vind het ook allemaal redelijk mieterig gedrag hoor, al die grootspraak over uitgescheurde egels of weet ik wat.quote:Maar, ondertussen ben ik wel zo ver dat ik het eventuele uitrekken en dergelijke horrorideeën gecombineerd met waangedachten los te kunnen laten. Op een magische manier zie je als je vrouw in verwachting is haar kruisgebied van twee kanten. Functioneel, en ook nog eens seksueel.
Ik vermoed dat klootzak en hufter favoriet zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geloof me, dat ga je hem ook voor de voeten gooien op het moment supréme
Met nog wat andere lieflijke bewoordingen erbij.
DAMN! Ik blij dta mijn vriendin alleen maar bang is dat ze misschien haar ontlasting laat lopen tijdens het bevallen!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vermoed dat klootzak en hufter favoriet zijn.
Waarom? Jij en ik zullen het toch nooit meemakenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het eigenlijk onvoorstelbaar dat met de huidige ontwikkelingen op het gebied van de medische wetenschap een bevalling nog steeds zo enorm primitief is. Dat zou toch anders en veel minder pijnlijk moeten kunnen?
Ja, maar dan krijg je Amerikaanse toestanden, dat je op afspraak én platgespoten een kind krijgt. Kan ook hoor, maar er is wat voor te zeggen om het gebruik van verdovingen te minimaliseren - ook al vind ik dat men er in Nederland wel érg spastisch over doet.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het eigenlijk onvoorstelbaar dat met de huidige ontwikkelingen op het gebied van de medische wetenschap een bevalling nog steeds zo enorm primitief is. Dat zou toch anders en veel minder pijnlijk moeten kunnen?
Dat kan al jaren lang. "Keizersnee".quote:Op woensdag 28 november 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vermoed dat klootzak en hufter favoriet zijn.
Ik vind dat echt heel, heel, heel suf als dat gebeurt. Alsof je er níet vantevoren samen voor gekozen hebt en alsof je níet vantevoren wist dat een zwangerschap én bevalling geen walk in the park is.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:20 schreef GI het volgende:
Ow, ik ga er vanuit dat ik van alles de schuld ga krijgen.
Zes weken na afloop plat moeten liggen en je eigen kind niet op kunnen tillen. Tof.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:20 schreef GI het volgende:
[..]
Dat kan al jaren lang. "Keizersnee".
Volgens mij gaat het alleen over de laatste ontsluitingsfase bij de bevalling, die fase waarin elke vrouw de hele wereld stijfvloekt.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel, heel, heel suf als dat gebeurt. Alsof je er níet vantevoren samen voor gekozen hebt en alsof je níet vantevoren wist dat een zwangerschap én bevalling geen walk in the park is.
Is bij ons dan ook niet gebeurt, hooguit als grapje. Maar vrouwen die misbruik maken van hun zwangerschap, bah. Geen meelij mee heur.
Niet die van mij dan.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het alleen over de laatste ontsluitingsfase bij de bevalling, die fase waarin elke vrouw de hele wereld stijfvloekt.
Een keizersnee is ook niet echt pijnloos hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 10:20 schreef GI het volgende:
Dat kan al jaren lang. "Keizersnee".
Mijn vrouw is heel erg primair in haar reacties. Ze wil het kind dolgraag en rammelt al sinds ik haar ken. Echter ga ik er vanuit dat als het eindelijk zo ver is dat er wat scheldwoorden mijn kant opkomen. Zo is ze nou eenmaal, en het zou mij verbazen als het niet gebeurd.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel, heel, heel suf als dat gebeurt. Alsof je er níet vantevoren samen voor gekozen hebt en alsof je níet vantevoren wist dat een zwangerschap én bevalling geen walk in the park is.
Is bij ons dan ook niet gebeurt, hooguit als grapje. Maar vrouwen die misbruik maken van hun zwangerschap, bah. Geen meelij mee heur.
Hahaha, dat heb ik nu al gezegd. Als je er ooit nog één wil, dan adopteer je maarquote:Op woensdag 28 november 2007 10:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
en als je denkt dat ik dit nog een keer doe ben je stapelgek, lul! De volgende keer ga je maar mooi adopteren!!!! Hufter!!'
Iets in die strekking.
Waar zeg ik dat het pijnloos is ?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een keizersnee is ook niet echt pijnloos hoor.
En jarno, ik ben het met je eens dat de Amerikanen er in doorslaan, een kind op afspraak slaat nergens op, maar ze doen wél wat om de pijn te verzachten. Als ik soms hoor wat een vrouw urenlang moet doorstaan voor ze haar kind in haar armen kan sluiten..
Jawel hoor, geloof me nou maar. Iedere vrouw doet dat. Niet persé verbaal, maar in ieder geval mentaal.quote:
Waarom? Ik geloof liever mijn vrouw!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel hoor, geloof me nou maar.
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het alleen over de laatste ontsluitingsfase bij de bevalling, die fase waarin elke vrouw de hele wereld stijfvloekt.
Ohnee, dat lijkt me nog erger. Dat je jezelf niet bent en ineens aardig doetquote:Op woensdag 28 november 2007 10:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zoals jullie zien, ik was mezelf niet die dag.
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom? Ik geloof liever mijn vrouw!
Preuts wijf!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:39 schreef MUUS het volgende:
Ja, daar ben ik heel ouderwets in... éérst jezelf voorstellen en daarna pas met je hoofd tussen mijn benen.
O jeetje, wat keurig!!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:32 schreef MUUS het volgende:
[..].
Niet gegild, niet geschreeuwd, niet gevloekt en de hele bevalling met twee woorden gesproken.
Eén keer 'auw, kut' gezegd toen het hoofdje stond en toen heb ik meteen mijn excuses aan de verloskundige aangeboden. Zij ging toen hard lachen en zei dat ik alle recht had om te schelden.
Zoals jullie zien, ik was mezelf niet die dag.
Om JMG?quote:
Zo ben ik van plan de eerste die ik ontwaar met een schaar of andere knipattributen in de buurt van mijn edele delen een rotschop te verkopen. Als het niet past, doe je maar een keizersnee!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O jeetje, wat keurig!!
Ik heb bij de eerste ook niet gevloekt enzo. Maar dat was dan ook een zalige thuisbevalling.
Bij de tweede heb ik de gyn uitgescholden dat ie met zijn 'even een draadje op het hoofdje van de baby' de tyfus kon krijgen en dat er aan mijn kind geen onnodige polonaise werd gedaan. ' Ja maar mevrouw, dat is standaard en het is makkelijker voor de gynaecoloog'.
O ja lul, het gaat erom dat je het MIJ zo makkelijk mogelijk maakt!!
Hij kon dus omdraaien met zijn draadje
Whehehehe, geloof mij nou, onze ADO aanhanger gaat ook keihard janken als over een tijdje zijn eerste kindje geboren wordt.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:42 schreef GI het volgende:
Dat het mooi word en dat ik sta te janken ga ik ook maar vast vanuit
Dan maar even een mietje... Er zijn toch geen ado aanhangers met wapens in de buurt dan. Niemand die mij wat doet.
Dankjewel ?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehehe, geloof mij nou, onze ADO aanhanger gaat ook keihard janken als over een tijdje zijn eerste kindje geboren wordt..
Ik hield het droog, maar vaders zag niks meer door de tranen. 'Dank je wel, MUUS... dank je wel....'
Ik kon alleen maar "Een meisje!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehehe, geloof mij nou, onze ADO aanhanger gaat ook keihard janken als over een tijdje zijn eerste kindje geboren wordt..
Ik hield het droog, maar vaders zag niks meer door de tranen. 'Dank je wel, MUUS... dank je wel....'
"Dankjewel dat je nu mijn gebroken hand weer los kunt laten MUUS!" bedoelde hij eigenlijk denk ik.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:47 schreef GI het volgende:
[..]
Dankjewel ?
Wat de fuck is dat voor rare reactie...
Nee man, was mooi. Puur, echt, emotioneel. Onder de indruk van de hele geboorte, geschrokken van alle heftige dingen, dolblij met een dochter..,. en daar heel dankbaar voor, dat ik dat 'voor hem' had gedaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:47 schreef GI het volgende:
[..]
Dankjewel ?
Wat de fuck is dat voor rare reactie...
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar "Een meisje!![]()
![]()
![]()
![]()
"uitbrengen geloof ik.
.
Erbij blijven JK! Niet afhaken!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hè, gezellig, die Ouders van Nu.
NSFWRHFTSUUDJJEBDHINNIDWYGA:JJJ!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Erbij blijven JK! Niet afhaken!
[ afbeelding ].
Ah, jij wil ook het kolfapparaat dat je bij een jaar abbo krijgt ?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Komt een blondje bij de dokter: 'Dokter, ik heb zo'n buikpijn!'quote:Op woensdag 28 november 2007 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nèh, eerst huis verbouwen, daarna zien we wel weer.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:51 schreef GI het volgende:
Ah, jij wil ook het kolfapparaat dat je bij een jaar abbo krijgt ?
Idd, golven kan altijd nog.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nèh, eerst huis verbouwen, daarna zien we wel weer.
Het is beter om dat te combineren met het maken van de kinderkamer. Anders ben je een half jaar nadat je klaar bent weer aan het klussen.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nèh, eerst huis verbouwen, daarna zien we wel weer.
Hey Muus, ik ben Les!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik heel ouderwets in... éérst jezelf voorstellen en daarna pas met je hoofd tussen mijn benen.
Nee, je hebt nog les nodigquote:
*microfoon pakt*quote:
De hoofdverbouwing kost al een paar jaar.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:55 schreef GI het volgende:
Het is beter om dat te combineren met het maken van de kinderkamer. Anders ben je een half jaar nadat je klaar bent weer aan het klussen.
Ik wist het wel, jij bent stiekem Sjek Spijkerman!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
Goftedomme, vrijdag naar Bruce Springsteen en wat heb ik daar een zin in zeg..
Wat heeft Sjek nou met Broes te maken?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wist het wel, jij bent stiekem Sjek Spijkerman!
*wijst en lacht*
Oe, die hebben zo een puik nummer wat vaak voorbij komt op Arrows CR: Arriving somewhere, but not here.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:14 schreef Misstique het volgende:
Volgende week naar Porcupine Tree..
Lekker lang nummer. Live spelen ze er nog een stuk bij aan, zodat ie bijna 20 minuten doorgaat.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe, die hebben zo een puik nummer wat vaak voorbij komt op Arrows CR: Arriving somewhere, but not here.
Is dat iets K3-erigs of wat?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:18 schreef MUUS het volgende:
Ik ga naar Matroos in de doos.
Toneelvoorstelling van Theater Terra naar een boek van Daphne Deckers.quote:
Omdat het boek op je nachtkastje ligt?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Is van Daphne Dekkers toch?
Waarom weet ik zoiets?.
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Nog maar een keer dan. Knut, je snapt het niet. Ik doe het niet om stoer te doen. Ik word bedreigd.![]()
Ik geloof je zoquote:Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Nog maar een keer dan. Knut, je snapt het niet. Ik doe het niet om stoer te doen. Ik word bedreigd.![]()
Ik ga nergens heen. Het ligt er voor als er mensen langs komen. Ik bel je wel als ze er zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ik heb traangas en pumps met naaldhakken. Zal ik meegaan? Mag je achter mijn rug schuilen!
Hé! We moeten toch ook wat anders posten dan alleen die kinderpraat hè? Ik heb hier vier zwangere chicks op het werk. Het komt me me strot uit dat gelul.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:26 schreef GI het volgende:
[..]
Ik geloof je zo. Als je bedreigd wordt en je komt er bij de politie verder niet uit dan kan ik me voorstellen dat je enige verdediging bij je houdt. Maar om er nou 'stoer' mee te posten in een internetreeks verbaasd mij.
Ieder zijn meug verder hoor.
Matroos in de doos... wapens en bedreiging...quote:Op woensdag 28 november 2007 11:26 schreef GI het volgende:
[..]
Ik geloof je zo. Als je bedreigd wordt en je komt er bij de politie verder niet uit dan kan ik me voorstellen dat je enige verdediging bij je houdt. Maar om er nou 'stoer' mee te posten in een internetreeks verbaasd mij.
Ieder zijn meug verder hoor.
Toch nog nut voor die wapens!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hé! We moeten toch ook wat anders posten dan alleen die kinderpraat hè? Ik heb hier vier zwangere chicks op het werk. Het komt me me strot uit dat gelul.
Klinkt meer als een slechte p0rn0-film.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
Is dat iets K3-erigs of wat?
Een matroos in je doos kan ook behoorlijk spannend zijn, lijkt me.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Matroos in de doos... wapens en bedreiging...
Matroos in de doos... wapens en bedreiging,,,
Hmm... wat is spannender? Moeilijk, moeilijk...
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een matroos in je doos kan ook behoorlijk spannend zijn, lijkt me.
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:32 schreef Jarno het volgende:
God, wat een hilarisch slechte woordgarp.
Jaaaa, hehehe, die zeeleeuw zo denken waar komt die vislucht toch vandaan, hehehe.quote:
Dat heb ik ook altijd met Daphne Deckers (quote:Op woensdag 28 november 2007 11:37 schreef k_i_m het volgende:
Hee, volgens mij moet ik schijten!
Als die OOR-bandjes je ding zijn wel ja.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:39 schreef Ripley het volgende:
Mag ik toch nog even patsen met Donderdag Editors en 6 december Arctic Monkeys?
Ik ben verliefd op de Arctic Monkeysquote:Op woensdag 28 november 2007 11:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als die OOR-bandjes je ding zijn wel ja..
AM, zie je daarquote:Op woensdag 28 november 2007 11:39 schreef Ripley het volgende:
Nèh, dat klinkt als een slap aftreksel van Lowlands.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:39 schreef Ripley het volgende:
Ja, stiekum vind-ik-ze-ook-okay-hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op de Arctic Monkeys
Wen maar aan slappe aftreksels, met al die zwangere wijven hierquote:Op woensdag 28 november 2007 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nèh, dat klinkt als een slap aftreksel van Lowlands..
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
*microfoon pakt*
*stem van Gaston Starreveld nadoet*
Welkooooooooooom n00cL30n, kom maar naar benedeeeeeeeeeeeeen!
Hey, dat klinkt vrij best tamelijk aardig... doch wel!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag naar Machinehead, daar heb ik ook wel zin in, 3 bands erbij, Trivium, Dragonforce en nog wat.
Jeezes man.. Ik wist niet dat het ondertussen alweer zo erg was?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Daar kon ik dit jaar niet heen ivm thaise brabo'squote:Op woensdag 28 november 2007 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nèh, dat klinkt als een slap aftreksel van Lowlands..
Ja, ik ben dus gewoon jaloers omdat ik ook niet naar LL kon.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef Ripley het volgende:![]()
[..]
Daar kon ik dit jaar niet heen ivm thaise brabo's
Ik heb de mijne verpatst.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik kon opzich wel, heb de 3 dagen kaart nog on -aangeraakt op mijn kast staan.
Ik kreeg hem toen het bij wijze van speken al begonnen was in de kroeg in mijn handen geduwd, heb nog kleine poging gedaan tot verkoop, maar ja, was veels te kort dag.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb de mijne verpatst..
Leugens!quote:
Tja.. Hier hebben ze echt grafzittende kut-stoelen in de kantine... Zodat je maar snel weer naar je werkplek oprot, anders hou je er een krom zitvlak en rug aan over.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga denk ik eens even ontzettend in de kantine zitten hier.
Jullie hebben tenminste een kantine.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:42 schreef n00cL30n het volgende:
Tja.. Hier hebben ze echt grafzittende kut-stoelen in de kantine... Zodat je maar snel weer naar je werkplek oprot, anders hou je er een krom zitvlak en rug aan over.
Klopt.. en daar zijn we ook zo blij mee.....quote:Op woensdag 28 november 2007 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste een kantine..
Ik niet zo heel vaak.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:57 schreef Joene het volgende:
Hier eet ik altijd achter mijn bureau.
Wij eten meestal in de pub. Lekkere pint erbij, en dan smiddags weer aan de slagquote:Op woensdag 28 november 2007 14:57 schreef Joene het volgende:
Hier eet ik altijd achter mijn bureau.
Ja, god, lunchen in Nederland. Pure armoede. Daar snappen we echt helemaal niks van hier, helaas.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij eten meestal in de pub. Lekkere pint erbij, en dan smiddags weer aan de slag
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, god, lunchen in Nederland. Pure armoede. Daar snappen we echt helemaal niks van hier, helaas.
Hoe staat het trouwens met de plekken/vlekken?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad! EN dat kan mijn weegschaal beamen
![]()
Maar er is al 8 kilo af!!Nog tien te gaan dan weeg ik weer net zoveel als toen ik 20 was
Lunchen in Ierland is leuk hoor, maar twee keer per dag warm eten is wel een beetje boel!!!
Geen last meer van hoor. En ik vreet nog steeds de hele dag door tomaten.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met de plekken/vlekken?
Goed te horen dan maar weer. Van die vlekken dan maar.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen last meer van hoor. En ik vreet nog steeds de hele dag door tomaten.
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goed te horen dan maar weer. Van die vlekken dan maar.
Volgens mij... Gaan er dan weer mensen roepen... Pics or it didn't happen... En dan ook nog iets met tietenfoto's ofoz.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En over 10 kilo weeg ik weer 55 kilo. Da's ook zeer prettig!!
Hmmm.. Ik zeg.. bazoeka's, granaten en landmijnen inslaan...quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Arma!!
Ze gaan weer om de hoek bij me lopen slopen die kutscholieren Vrijdag, hierrrrrr met die wapens!
Kom er an!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Arma!!
Ze gaan weer om de hoek bij me lopen slopen die kutscholieren Vrijdag, hierrrrrr met die wapens!
Dit ding heb ik liggen. Kan je wel een paar scholieren mee raken.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Mooi zo.
Wat de ME niet mag.... >:).
Niets wat een klap met de wapenstok niet op wil lossen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dat protesteren zal me worst zijn. Ze doen maar.
Alleen trekt het de lokale finnen aan om echt een flink los te gaan, echt die foto;s van mijn broertje zijn een TIKJE anders dan wat de linkse pershonden publiceren.
De scholieren opzich zijn het probleem niet, ze hebben alleen een aanzuigende werking op de relochtonen.
Oh, dó tell!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:22 schreef k_i_m het volgende:
De cursus was énig.. Ik geef me nooit meer ergens voor op
.
Hey MoBlo... leuke foto's trouwens.quote:
Er waren alleen maar stellen (behalve ik met mijn moederquote:
Dat je na de bevalling 100F hebt. En dat je dan als man alleen mag kijken, maar niet aankomenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:40 schreef Jarno het volgende:
Vertel eens een leuk voor mannen ingebouwd garpje dan.
Nah, bij 100F kan ik me nu niks aantrekkelijks voorstellen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat je na de bevalling 100F hebt. En dat je dan als man alleen mag kijken, maar niet aankomen.
Rechtstreeks uit het boekje van Kluun....quote:Op donderdag 29 november 2007 09:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat je na de bevalling 100F hebt. En dat je dan als man alleen mag kijken, maar niet aankomen.
idem..quote:Op donderdag 29 november 2007 09:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nah, bij 100F kan ik me nu niks aantrekkelijks voorstellen eigenlijk.
Euhmz.. moet ik nog raden... of mag ik gelijk doorgaan voor de hoofdprijs.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:30 schreef MUUS het volgende:
[ afbeelding ]. Klapperrrboom, Klapperrrboom, dans met ons mee.[ afbeelding ].
[ afbeelding ]. Wie niet kan dansen is geen chimpansee! [ afbeelding ].
[..]
Drank, drugs en ze hebben me een paar keer te veel laten vallen toen ik baby was.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz.. moet ik nog raden... of mag ik gelijk doorgaan voor de hoofdprijs.
Die matroos was een jongetje en werd gespeeld werd door een vrouw.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit die matroos nog steeds in je doos, MUUSsepopje?
Toch niet op de vloer?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Drank, drugs en ze hebben me een paar keer te veel laten vallen toen ik baby was.
Ben jij wel eens op het plafond gevallen dan, Jarno?quote:
Is de vloer onbeschadigd?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ben jij wel eens op het plafond gevallen dan, Jarno?
Gisteren een 580G5 met vier quadcore's besteld, vandaag gaat er een bon uit voor een 380G5.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:18 schreef Joene het volgende:
Zo nieuwe Proliant 385 is ook geleverd , aan het werk dan maar
Putten in de vloer door die puntharses van mij, joh! Wat zeg ik, putten? Kuilen! Haagse kuilen hè! Kùile dus.quote:
Leuk iddquote:Op donderdag 29 november 2007 11:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gisteren een 580G5 met vier quadcore's besteld, vandaag gaat er een bon uit voor een 380G5.. Hardware bestellen roeleert.
Nou ja, ze hadden me ook in die goot kunnen laten liggen. Maar nee, ze vonden me, namen me mee en adopteerden me.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:26 schreef Jarno het volgende:
Arme papaMUUS en mamaMUUS.
Je zou toch denken dat al die krullen nog enigszins als vangkussen zouden kunnen dienen.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef MUUS het volgende:
Putten in de vloer door die puntharses van mij, joh! Wat zeg ik, putten? Kuilen! Haagse kuilen hè! Kùile dus.
Gelukkig namen ze snel tapijt, want als er visite kwam schaamden ze zich kapot.
Zonder gekeken te hebben: Jaquote:Op donderdag 29 november 2007 12:50 schreef Ripley het volgende:
Is het erg om heel blij te worden van het volgende?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=gv8xmnodeU0
Jij bent gewoon een Grumpy Old Manquote:Op donderdag 29 november 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder gekeken te hebben: Ja.
Dit geeft nieuwe dimensies aan de term 'Retro'quote:Op donderdag 29 november 2007 12:50 schreef Ripley het volgende:
Is het erg om heel blij te worden van het volgende?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=gv8xmnodeU0
En jij bent een meisje, wat is je punt?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een Grumpy Old Man
Dankje!!quote:
Moggel!quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:10 schreef Joene het volgende:
Mogguh
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Het is bijna Party time op het museumplein.
Damn, ik snap dit ook nog... I'm doomed...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:42 schreef Joene het volgende:
LOL, KYO MFP , 11 maanden oud , 100k pagina's er door heen, ding EOL
Ik snap er gelukkig geen kont van.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, ik snap dit ook nog... I'm doomed...
Gadverdamme... KYoCera Mita...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:42 schreef Joene het volgende:
LOL, KYO MFP , 11 maanden oud , 100k pagina's er door heen, ding EOL
He zeik niet zo ouwe ! , ik heb die troep niet gekauft ja !quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gadverdamme... KYoCera Mita...![]()
Wil je niet zo schelden op de vroege ochtend...
Het is niet gek dat van die goedkope bagger na 100k al sterft.. Dan moet je maar eens een Ricoh, Xerox of een Minolta kopen.. dan weet je tenminste dat je nog een beetje kwaliteit in huis haalt.
Oh noes.... Wees blij dat je het niet gekauft hebt.. Anders had jij nu aan die shit vastgezeten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:12 schreef Joene het volgende:
[..]
He zeik niet zo ouwe ! , ik heb die troep niet gekauft ja !
Probleem is de spullen zitten nog in leasing ook.
Oh????quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:16 schreef Joene het volgende:
Ja alleen ik moet nu de opvolger regelen van kyo.
Die had budget regels en dus een leasecontract voor 5jaar met kyoquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oh????
Dus jij mag nu inkoper gaan spelen... Waar is die knurft dan, die deze had aangeschaft?
Wat is er mis met Xerox MFP's ? ik vind het 1 van de betere.quote:
Aaargh... Maar als het een Leasecontract is.. dan wordt ie ook opgehaald en vervangen toch?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Die had budget regels en dus een leasecontract voor 5jaar met kyo(8>
Tja... het is een goede derde op dit moment... top wordt nogsteeds gevoerd door Ricoh samen met Minolta.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat is er mis met Xerox MFP's ? ik vind het 1 van de betere.
Slechte service, arrogante verkopers en incompetent technisch personeel.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat is er mis met Xerox MFP's ? ik vind het 1 van de betere.
Toch niet weer die achterbakse collega van je?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:11 schreef ElizabethR het volgende:
Mag ik even heel hard gillen?? Ja???? Mooi zo....
[ afbeelding ]
Pffff, dat lucht op!!!!
Mijn ervaring met de service is ok, verkopers zijn arrogant ja , technisch personeel heb ik weinig last van gezien ik ze zelf wel installeer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Slechte service, arrogante verkopers en incompetent technisch personeel.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Toch niet weer die achterbakse collega van je?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:22 schreef GI het volgende:
Doe eens grappig jongens :
Write the script II
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:22 schreef GI het volgende:
Doe eens grappig jongens :
Write the script II
K dan! Lekker lang weekendje aldaar?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:43 schreef Armageddon het volgende:
Nog anderhalf uur en dan scheur ik richting Amersfoort.
Amersfoort???????????????quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:43 schreef Armageddon het volgende:
Nog anderhalf uur en dan scheur ik richting Amersfoort.
Oh das minder. Nou maar hopen dat hij zijn examens toch mag maken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Zoonlief. Heeft gisteren zijn geduld verloren op school. En loopt nu de kans om suspended te worden, net voor de kerstexamens, en hij deed het momenteel net zo fantastisch. Ik zit te wachten op een telefoontje van de principal.
Ik hoop toch zo dat zeecht hard gemept worden.. die kleine kutschoffies!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Graf tuig stormt net de straat in hier, "AMSTERDAM HOOLIGANS" etc...
En matten etc, gelukkig liep er undercover politie tussen, er gingen er een aantal flink hard het ME busje in!
Ze zijn nu het vondelpark in gejaagd, maar op TV hoor je hier niets van....
Viel mee helaas, er zijn er wel een paar in een busje geramd, maar verder waren ze hier al snel weer weg. Maar het was een flinke, dreigende groep hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat zeecht hard gemept worden.. die kleine kutschoffies!
Nou veel plezier he!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
Goftedomme, vrijdag naar Bruce Springsteen en wat heb ik daar een zin in zeg..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
BREAKING NEWS: Springsteen dag uitgesteld
Hoop dat J dit meegekregen heeft.
ik ook voor J.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Whehe, ik moet nog 6 minuten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:40 schreef n00cL30n het volgende:
Feck.. wat duurt het nog lang tot half 6
gelukkig minder drukte op de wegen rondom arnhemquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Dusquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo, we waren halverwege dus.
Jups.. Heb mij al voorgenomen om lekker wat te gaan mixxen op mijn laptopje vandaag.quote:Op maandag 3 december 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Heb nu al geen zin meer, gaat een lekkere dag worden zo.
Wat vind je van AC? Heb een hoop verdeelde reakties gehoord, maar ben toch wel benieuwd.quote:Op maandag 3 december 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook nog 3 weken, dan maar liefst een hele week vrij!
Wel van het weekend 2 topspellen gekocht, Assassin's creed en Mass effect. Dus ik heb wel wat te doen.
Ik nog 3 weken en dan ben ik maar liefst 24 dagen vrij!! Dat is dus 3,5 week.quote:Op maandag 3 december 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook nog 3 weken, dan maar liefst een hele week vrij!
Ben echt nog maar net begonnen, maar het ziet er echt super uit, het speelt lekker weg en de sfeer is prima. Tot nog toe voldoet het aan de verwachtingen iig.quote:Op maandag 3 december 2007 10:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat vind je van AC? Heb een hoop verdeelde reakties gehoord, maar ben toch wel benieuwd.
Als ik die reviews zo zie en de bewegende beelden ziet dat er ook echt wel indrukwekkend uit.quote:Op maandag 3 december 2007 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben echt nog maar net begonnen, maar het ziet er echt super uit, het speelt lekker weg en de sfeer is prima. Tot nog toe voldoet het aan de verwachtingen iig.
Het schijnt een beetje repetatief te worden na verloop van tijd, maar zover ben ik nog niet, ik vind mezelf al heel stoer als ik bovenop een toren sta.
Graag gedaan heur.quote:
Ja, het ziet er echt heel erg goed uit. Gewoon mooie graphics, vloeiende aminaties, gezichtsuitdrukkingen etcquote:Op maandag 3 december 2007 13:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als ik die reviews zo zie en de bewegende beelden ziet dat er ook echt wel indrukwekkend uit.
Zou dit dus ook echt in Online Multiplayer willen zien.. Dan heb je denk ik ook niet snel dat dingen snel te repetatief worden.
Klinkt super..quote:Op maandag 3 december 2007 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het ziet er echt heel erg goed uit. Gewoon mooie graphics, vloeiende aminaties, gezichtsuitdrukkingen etc.
Spelen is lekker, je hebt maar een beperkt aantal moves, maar dat merk je niet echt. Het lijkt echt alsof je hem als een marionet bestuurt zeg maar, 1 knop voor benen, 1 voor 1 arm, 1 voor de andere en de laatste voor het hoofd. En die hebben dan icm de triggers weer een aparte functie.
Het is ff wennen, maar als je het door hebt bestuur je hem echt zo makkelijk, je klimt in 1 moeite een 50 meter hoge toren op enzo.
Moet toch best wel tamelijk aardig meevallen toch?quote:Op maandag 3 december 2007 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ubuntu Mailserver instellen is nog best minder.
Echt?? Waait het bij jullie ook zo hard???quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:57 schreef Jarno het volgende:
Pffffffffrt.
O ja joh??? En nu?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
"Ze" hebben ook geen humor.
Zit er in de tram zo'n hoofddoek vol trots tegen een andere hoofddoek te vertellen dat ze" die stomme kindjes van 4 gewoon allemaal verteld heeft dat Sinterklaas niet bestaat" en dat wel 10 keer achter elkaar etc.
Maar als je dan zegt dat je Sinterklaas gisteren nog gezien hebt en Allah nog nooit moet je "je grote kankerkaasbak dichthouden, rassisjt!". Helaas, dat doe ik niet.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Ze hebben ook geen humor.
Zit er in de tram zo'n hoofddoek vol trots tegen een andere hoofddoek te vertellen dat ze" die stomme kindjes van 4 gewoon allemaal verteld heeft dat Sinterklaas niet bestaat" en dat wel 10 keer achter elkaar etc.
Maar als je dan zegt dat je Sinterklaas gisteren nog gezien hebt en Allah nog nooit moet je "je grote kankerkaasbak dichthouden, rassisjt!". Helaas, dat doe ik niet.
good luck private!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:37 schreef Armageddon het volgende:
Goeiemoggel!
Vandaag de Exact server opnieuw installeren.
Backup
Format C:
Win2000 - win2003
Globe 2003 360 - Globe 2003 380
Wish me luck
Denk meer iets van kinderopvang ofzo, ze waren een jaar of 20, dan sta je nog niet echt voor de klas toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]Mennn... Echt geweldig! Alleen jammer dat dat soort trollen voor een klasje mag staan!
Och... 4 jaar oud is net groep 1 als ik mij niet vergis. Anders zou ze inderdaad bij een kinderdagverblijf werken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk meer iets van kinderopvang ofzo, ze waren een jaar of 20, dan sta je nog niet echt voor de klas toch?
Maar de ironie weer.
Owjee....quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:01 schreef Kreator het volgende:
Goedemoggel.,
,
.
Waarom haat het leven mij zo, terwijl ik er toch zoveel energie insteek.,
,
.
Groetjes,
Krea.
Ik heb hem voor de PS3. Zit nu in mem block 5 en het wordt idd ietsje repeterend. Echt vervelend niet trouwensquote:Op maandag 3 december 2007 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het ziet er echt heel erg goed uit. Gewoon mooie graphics, vloeiende aminaties, gezichtsuitdrukkingen etc [afbeelding].
Spelen is lekker, je hebt maar een beperkt aantal moves, maar dat merk je niet echt. Het lijkt echt alsof je hem als een marionet bestuurt zeg maar, 1 knop voor benen, 1 voor 1 arm, 1 voor de andere en de laatste voor het hoofd. En die hebben dan icm de triggers weer een aparte functie.
Het is ff wennen, maar als je het door hebt bestuur je hem echt zo makkelijk, je klimt in 1 moeite een 50 meter hoge toren op enzo [afbeelding].
Over welk spel gaat het eigenlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb hem voor de PS3. Zit nu in mem block 5 en het wordt idd ietsje repeterend. Echt vervelend niet trouwens
Nu nog tijd vinden om het is een keer uit te spelen
Verslik je in een pepernoot, kutnewbie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Neem een happymeal Krea.
teruglezen is een optie, maar om je te helpen (ondanks dat het op dezelfde pagina staat) gaat het om Assassin's Creedquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Over welk spel gaat het eigenlijk [afbeelding] ?
Ik zie wel op welk moment hij gaat vervelen, ik heb ook Mass Effect gekocht van het weekend en anders heb ik altijd Gears of War nogquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb hem voor de PS3. Zit nu in mem block 5 en het wordt idd ietsje repeterend. Echt vervelend niet trouwens
Nu nog tijd vinden om het is een keer uit te spelen
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:01 schreef Kreator het volgende:
Goedemoggel.,
,
.
Waarom haat het leven mij zo, terwijl ik er toch zoveel energie insteek.,
,
.
Groetjes,
Krea.
...nee, maar ik wil wel kwijt dat de burrito in de kantine niet te versmaden was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wil je er over praten Krea?
Arreme jongequote:Op dinsdag 4 december 2007 13:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat hoor ik wel vaker de laatste jaren.![]()
Alles goed, U?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Terug van IDFA-tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |