abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 10:06:43 #1
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54886093
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als mijn biologische klok het ooit weer gaat doen, zou ik dat uberhaupt willen. Ik heb eigenlijk liever niet dat mijn geliefde erbij zou zijn als ik uit elkaar gescheurd word door een baby en zwetend lig te gillen boven dat slagveld.
Ik niet. Hij moet erbij zijn. Ik wil dat hij elke schreeuw in zich opslaat en nooit meer vergeet;

Dit is allemaal zijn schuld .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54886131
TVP, ook al had ik hier nooit eerder gepost.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:09:07 #3
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886144
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als mijn biologische klok het ooit weer gaat doen, zou ik dat uberhaupt willen. Ik heb eigenlijk liever niet dat mijn geliefde erbij zou zijn als ik uit elkaar gescheurd word door een baby en zwetend lig te gillen boven dat slagveld.
Nou, dat dacht ik dus ook dat ik die gedachtengang (van de mannelijke kant) zou hebben.
Ik dacht dat ik er ook niet op zou zitten te wachten om te koekeloeren hoe de vagina van mijn vrouw een baby uitpoept. Ik had me voorgenomen om een strategische plaats naast haar in te nemen. Zonder zicht op 'het hoofdje' en tactisch mijn ogen dicht te knijpen en 'lalalalala' te roepen als er eventueel geknipt gaat worden.

Maar, ondertussen ben ik wel zo ver dat ik het eventuele uitrekken en dergelijke horrorideeën gecombineerd met waangedachten los te kunnen laten. Op een magische manier zie je als je vrouw in verwachting is haar kruisgebied van twee kanten. Functioneel, en ook nog eens seksueel.
pi_54886199
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:06 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dit is allemaal zijn schuld .
Geloof me, dat ga je hem ook voor de voeten gooien op het moment supréme
Met nog wat andere lieflijke bewoordingen erbij.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_54886230
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:09 schreef GI het volgende:

[..]

Nou, dat dacht ik dus ook dat ik die gedachtengang (van de mannelijke kant) zou hebben.
Ik dacht dat ik er ook niet op zou zitten te wachten om te koekeloeren hoe de vagina van mijn vrouw een baby uitpoept. Ik had me voorgenomen om een strategische plaats naast haar in te nemen. Zonder zicht op 'het hoofdje' en tactisch mijn ogen dicht te knijpen en 'lalalalala' te roepen als er eventueel geknipt gaat worden.
Je hoéft ook niet tussen d'r benen te liggen als je dat niet wilt. Heb ik ook amper gedaan geloof ik. Sterker nog, waarschijnlijk ben je aan het hoofdeind harder nodig dan tussen d'r benen. En dan is het allemaal goed te doen hoor. .
quote:
Maar, ondertussen ben ik wel zo ver dat ik het eventuele uitrekken en dergelijke horrorideeën gecombineerd met waangedachten los te kunnen laten. Op een magische manier zie je als je vrouw in verwachting is haar kruisgebied van twee kanten. Functioneel, en ook nog eens seksueel.
Idd. Ik vind het ook allemaal redelijk mieterig gedrag hoor, al die grootspraak over uitgescheurde egels of weet ik wat.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 28 november 2007 @ 10:13:55 #6
14746 k_i_m
pi_54886243
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Geloof me, dat ga je hem ook voor de voeten gooien op het moment supréme
Met nog wat andere lieflijke bewoordingen erbij.
Ik vermoed dat klootzak en hufter favoriet zijn .
In my life
Why do I smile
pi_54886247
Verkeerde forum, dit topic moet naar OUD!
For great justice!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:16:19 #8
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_54886304
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:

[..]

DAMN! Ik blij dta mijn vriendin alleen maar bang is dat ze misschien haar ontlasting laat lopen tijdens het bevallen!
pi_54886339
Ik vind het eigenlijk onvoorstelbaar dat met de huidige ontwikkelingen op het gebied van de medische wetenschap een bevalling nog steeds zo enorm primitief is. Dat zou toch anders en veel minder pijnlijk moeten kunnen?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54886381
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het eigenlijk onvoorstelbaar dat met de huidige ontwikkelingen op het gebied van de medische wetenschap een bevalling nog steeds zo enorm primitief is. Dat zou toch anders en veel minder pijnlijk moeten kunnen?
Waarom? Jij en ik zullen het toch nooit meemaken .
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:20:02 #11
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886386
Ow, ik ga er vanuit dat ik van alles de schuld ga krijgen.

Ik zat van de week bij de huisarts/verloskundige in de wachtkamer. En mijn moeder en schoonmoeder zaten er ook. Echo's zijn populair ofzo. De mannen kregen er verbaal van langs en de andere aanwezigen in de wachtkamer deden lekker mee. Ik heb me een tijdje stilgehouden en op een gegeven moment gezegd :
"Ach, de enige reden dat de bevalling zo'n hel is en pijn doet komt omdat jullie het voor de mannen zo zwaar maken tijdens de zwangerschap."

Als blikken konden doden...
pi_54886392
quote:
Ja, maar dan krijg je Amerikaanse toestanden, dat je op afspraak én platgespoten een kind krijgt. Kan ook hoor, maar er is wat voor te zeggen om het gebruik van verdovingen te minimaliseren - ook al vind ik dat men er in Nederland wel érg spastisch over doet.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:20:49 #13
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886402
quote:
Dat kan al jaren lang. "Keizersnee".
pi_54886420
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik gooide er nog egoist tussen ook, omdat hij zo nodig een kind moest.

'Egoist! Ik verschoon geen één luier als je dat maar weet, en als je denkt dat ik dit nog een keer doe ben je stapelgek, lul! De volgende keer ga je maar mooi adopteren!!!! Hufter!!'

Iets in die strekking.
pi_54886428
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:20 schreef GI het volgende:

Ow, ik ga er vanuit dat ik van alles de schuld ga krijgen.
Ik vind dat echt heel, heel, heel suf als dat gebeurt. Alsof je er níet vantevoren samen voor gekozen hebt en alsof je níet vantevoren wist dat een zwangerschap én bevalling geen walk in the park is.

Is bij ons dan ook niet gebeurt, hooguit als grapje. Maar vrouwen die misbruik maken van hun zwangerschap, bah. Geen meelij mee heur.
pi_54886437
quote:

[..]

Zes weken na afloop plat moeten liggen en je eigen kind niet op kunnen tillen. Tof.
pi_54886460
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik vind dat echt heel, heel, heel suf als dat gebeurt. Alsof je er níet vantevoren samen voor gekozen hebt en alsof je níet vantevoren wist dat een zwangerschap én bevalling geen walk in the park is.

Is bij ons dan ook niet gebeurt, hooguit als grapje. Maar vrouwen die misbruik maken van hun zwangerschap, bah. Geen meelij mee heur.
Volgens mij gaat het alleen over de laatste ontsluitingsfase bij de bevalling, die fase waarin elke vrouw de hele wereld stijfvloekt.
pi_54886473
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:23 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het alleen over de laatste ontsluitingsfase bij de bevalling, die fase waarin elke vrouw de hele wereld stijfvloekt.
Niet die van mij dan. .
pi_54886474
quote:
Een keizersnee is ook niet echt pijnloos hoor .
En jarno, ik ben het met je eens dat de Amerikanen er in doorslaan, een kind op afspraak slaat nergens op, maar ze doen wél wat om de pijn te verzachten. Als ik soms hoor wat een vrouw urenlang moet doorstaan voor ze haar kind in haar armen kan sluiten..
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:26:19 #20
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886511
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mijn vrouw is heel erg primair in haar reacties. Ze wil het kind dolgraag en rammelt al sinds ik haar ken. Echter ga ik er vanuit dat als het eindelijk zo ver is dat er wat scheldwoorden mijn kant opkomen. Zo is ze nou eenmaal, en het zou mij verbazen als het niet gebeurd.

Het zal allemaal gevolgd worden door een 'je weet dat ik dat niet meende toch ?' zodra ze het geheel nog een keer overdenkt na de bevalling. Het enige dat ik moet doen is zorgen dat ik er niet op reageer. Als ik mijn 'normale' respons teruggeef op het moment zelf krijg ik denk ik van alle aanwezigen een klap voor mijn donder.

Schat haar trouwens niet in als iemand die misbruik maakt, en schat mij niet in als iemand die om 02:00 uit bed gaat om chocola te halen.

Mocht ze die neiging krijgen is het van mijn kant uit gewoon "Doe normaal mens. Ik moet over een paar uur naar mijn werk. En nee, je mag mijn auto ook niet mee. Eet maar een geroosterde boterham"
  woensdag 28 november 2007 @ 10:27:22 #21
14746 k_i_m
pi_54886540
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:21 schreef ElizabethR het volgende:

[..]
en als je denkt dat ik dit nog een keer doe ben je stapelgek, lul! De volgende keer ga je maar mooi adopteren!!!! Hufter!!'

Iets in die strekking.
Hahaha, dat heb ik nu al gezegd. Als je er ooit nog één wil, dan adopteer je maar .

Maarja, 20 weken kotsen en manisch depressief zijn helpt natuurlijk ook niet mee .
In my life
Why do I smile
  woensdag 28 november 2007 @ 10:27:23 #22
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886541
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:24 schreef Misstique het volgende:

[..]

Een keizersnee is ook niet echt pijnloos hoor .
En jarno, ik ben het met je eens dat de Amerikanen er in doorslaan, een kind op afspraak slaat nergens op, maar ze doen wél wat om de pijn te verzachten. Als ik soms hoor wat een vrouw urenlang moet doorstaan voor ze haar kind in haar armen kan sluiten..
Waar zeg ik dat het pijnloos is ?
pi_54886544
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Niet die van mij dan. .
Jawel hoor, geloof me nou maar. Iedere vrouw doet dat. Niet persé verbaal, maar in ieder geval mentaal.
pi_54886584
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:27 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jawel hoor, geloof me nou maar.
Waarom? Ik geloof liever mijn vrouw!
pi_54886645
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:23 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

.

Niet gegild, niet geschreeuwd, niet gevloekt en de hele bevalling met twee woorden gesproken.

Eén keer 'auw, kut' gezegd toen het hoofdje stond en toen heb ik meteen mijn excuses aan de verloskundige aangeboden. Zij ging toen hard lachen en zei dat ik alle recht had om te schelden.

Zoals jullie zien, ik was mezelf niet die dag.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_54886672
Potverdikkie, MUUS. Je weet toch dat je een bevalling niet mag bagatelliseren!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:33:39 #27
14746 k_i_m
pi_54886685
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:32 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ohnee, dat lijkt me nog erger. Dat je jezelf niet bent en ineens aardig doet .
In my life
Why do I smile
pi_54886690
Even een plaatje tussendoor zodat de rest er ook bij blijft:

.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:35:47 #29
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886721
  woensdag 28 november 2007 @ 10:36:05 #30
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886732
[/meedoen]
pi_54886778
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Waarom? Ik geloof liever mijn vrouw!

En gelijk heb je!!
pi_54886797
Oh ja, ook die opmerking altijd: 'Schaamte? Welnee, als je ligt te bevallen kan het je niks schelen wie er mee staat te kijken. Dan ben je zo ver heen, dat heb je niet eens meer door!'

Bullshit.

Ik had persweeën, komt de kraamverzorgster binnen en ze dook meteen met haar kop tussen mijn benen. Dus ik druk mijn benen dicht en toen keek ze pas op om zich voor te stellen.

Ja, daar ben ik heel ouderwets in... éérst jezelf voorstellen en daarna pas met je hoofd tussen mijn benen.
Oi!
pi_54886815
Kortom, het is altijd anders dan je verteld wordt.

Wacht nou maar af, want het wordt vast haske mooi en geweldig voor jullie. .

En gefeliciteerd Knutje. . .
Oi!
pi_54886820
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:39 schreef MUUS het volgende:

Ja, daar ben ik heel ouderwets in... éérst jezelf voorstellen en daarna pas met je hoofd tussen mijn benen.
Preuts wijf!
pi_54886837
moggel.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:41:48 #36
14746 k_i_m
pi_54886838
Ik moest hardop lachen .
In my life
Why do I smile
pi_54886845
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:32 schreef MUUS het volgende:

[..]

.

Niet gegild, niet geschreeuwd, niet gevloekt en de hele bevalling met twee woorden gesproken.

Eén keer 'auw, kut' gezegd toen het hoofdje stond en toen heb ik meteen mijn excuses aan de verloskundige aangeboden. Zij ging toen hard lachen en zei dat ik alle recht had om te schelden.

O jeetje, wat keurig!!

Ik heb bij de eerste ook niet gevloekt enzo. Maar dat was dan ook een zalige thuisbevalling.

Bij de tweede heb ik de gyn uitgescholden dat ie met zijn 'even een draadje op het hoofdje van de baby' de tyfus kon krijgen en dat er aan mijn kind geen onnodige polonaise werd gedaan. ' Ja maar mevrouw, dat is standaard en het is makkelijker voor de gynaecoloog'.

O ja lul, het gaat erom dat je het MIJ zo makkelijk mogelijk maakt!!

Hij kon dus omdraaien met zijn draadje
pi_54886846
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest hardop lachen .
Om JMG?
  woensdag 28 november 2007 @ 10:42:25 #39
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886847
Dat het mooi word en dat ik sta te janken ga ik ook maar vast vanuit

Dan maar even een mietje... Er zijn toch geen ado aanhangers met wapens in de buurt dan. Niemand die mij wat doet.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:44:43 #40
14746 k_i_m
pi_54886892
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:42 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

O jeetje, wat keurig!!

Ik heb bij de eerste ook niet gevloekt enzo. Maar dat was dan ook een zalige thuisbevalling.

Bij de tweede heb ik de gyn uitgescholden dat ie met zijn 'even een draadje op het hoofdje van de baby' de tyfus kon krijgen en dat er aan mijn kind geen onnodige polonaise werd gedaan. ' Ja maar mevrouw, dat is standaard en het is makkelijker voor de gynaecoloog'.

O ja lul, het gaat erom dat je het MIJ zo makkelijk mogelijk maakt!!

Hij kon dus omdraaien met zijn draadje
Zo ben ik van plan de eerste die ik ontwaar met een schaar of andere knipattributen in de buurt van mijn edele delen een rotschop te verkopen. Als het niet past, doe je maar een keizersnee! .
In my life
Why do I smile
  woensdag 28 november 2007 @ 10:45:35 #41
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886909
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Om JMG?
Lijkt me sterk.
pi_54886932
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:42 schreef GI het volgende:
Dat het mooi word en dat ik sta te janken ga ik ook maar vast vanuit

Dan maar even een mietje... Er zijn toch geen ado aanhangers met wapens in de buurt dan. Niemand die mij wat doet.
Whehehehe, geloof mij nou, onze ADO aanhanger gaat ook keihard janken als over een tijdje zijn eerste kindje geboren wordt. .

Ik hield het droog, maar vaders zag niks meer door de tranen. 'Dank je wel, MUUS... dank je wel....'
Oi!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:47:01 #43
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886944
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef MUUS het volgende:

[..]

Whehehehe, geloof mij nou, onze ADO aanhanger gaat ook keihard janken als over een tijdje zijn eerste kindje geboren wordt. .

Ik hield het droog, maar vaders zag niks meer door de tranen. 'Dank je wel, MUUS... dank je wel....'
Dankjewel ?
Wat de fuck is dat voor rare reactie...
pi_54886948
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik kon alleen maar "Een meisje! "uitbrengen geloof ik. .
pi_54886960
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:47 schreef GI het volgende:

[..]

Dankjewel ?
"Dankjewel dat je nu mijn gebroken hand weer los kunt laten MUUS!" bedoelde hij eigenlijk denk ik.
pi_54886993
bliep.
Ja doei.
pi_54887007
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:47 schreef GI het volgende:

[..]

Dankjewel ?
Nee man, was mooi. Puur, echt, emotioneel. Onder de indruk van de hele geboorte, geschrokken van alle heftige dingen, dolblij met een dochter..,. en daar heel dankbaar voor, dat ik dat 'voor hem' had gedaan.
Oi!
pi_54887013
Hè, gezellig, die Ouders van Nu.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_54887024
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik kon alleen maar "Een meisje! "uitbrengen geloof ik. .
.
Oi!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:50:39 #50
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54887036
Owkay, dan zal het vast aan mij liggen dat ik dat niet snap .
pi_54887038
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Erbij blijven JK! Niet afhaken!

.
pi_54887041
MUUS.
pi_54887051
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Erbij blijven JK! Niet afhaken!

[ afbeelding ].
NSFWRHFTSUUDJJEBDHINNIDWYGA:JJJ!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:51:20 #54
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54887052
quote:
Ah, jij wil ook het kolfapparaat dat je bij een jaar abbo krijgt ?
pi_54887065
quote:
Komt een blondje bij de dokter: 'Dokter, ik heb zo'n buikpijn!'
Zegt de dokter: 'Is het accuut?'
Zegt ze: 'Nee, net erboven.'

. . .
Oi!
pi_54887117
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:51 schreef GI het volgende:
Ah, jij wil ook het kolfapparaat dat je bij een jaar abbo krijgt ?
Nèh, eerst huis verbouwen, daarna zien we wel weer.
pi_54887131
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Idd, golven kan altijd nog.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:55:03 #58
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54887144
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Het is beter om dat te combineren met het maken van de kinderkamer. Anders ben je een half jaar nadat je klaar bent weer aan het klussen.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:57:32 #59
20925 n00cL30n
pi_54887201
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hey Muus, ik ben Les!
pi_54887225
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:57 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Hey Muus, ik ben Les!
Nee, je hebt nog les nodig .
Get woke, go broke!
pi_54887356
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:57 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Hey Muus, ik ben Les!
*microfoon pakt*
*stem van Gaston Starreveld nadoet*

Welkooooooooooom n00cL30n, kom maar naar benedeeeeeeeeeeeeen!
Oi!
pi_54887398
Nee, teenage punkrock bandje op KinkFM, een typhus nummer als "Umbrella" is OOK niet leuk met een gitaar er achter .
Get woke, go broke!
pi_54887407
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:55 schreef GI het volgende:
Het is beter om dat te combineren met het maken van de kinderkamer. Anders ben je een half jaar nadat je klaar bent weer aan het klussen.
De hoofdverbouwing kost al een paar jaar.
So we'll take it, one day at a time
pi_54887422
Goftedomme, vrijdag naar Bruce Springsteen en wat heb ik daar een zin in zeg. .
pi_54887450
Vrijdag naar Machinehead, daar heb ik ook wel zin in, 3 bands erbij, Trivium, Dragonforce en nog wat .
Get woke, go broke!
pi_54887507
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
Ik wist het wel, jij bent stiekem Sjek Spijkerman!
*wijst en lacht*
pi_54887572
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik wist het wel, jij bent stiekem Sjek Spijkerman!
*wijst en lacht*
Wat heeft Sjek nou met Broes te maken?
pi_54887589
Volgende week naar Porcupine Tree. .
pi_54887634
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:14 schreef Misstique het volgende:
Volgende week naar Porcupine Tree. .
Oe, die hebben zo een puik nummer wat vaak voorbij komt op Arrows CR: Arriving somewhere, but not here.
pi_54887690
Ik ga naar Matroos in de doos.
Oi!
pi_54887693
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe, die hebben zo een puik nummer wat vaak voorbij komt op Arrows CR: Arriving somewhere, but not here.
Lekker lang nummer. Live spelen ze er nog een stuk bij aan, zodat ie bijna 20 minuten doorgaat. .
pi_54887729
Oh, en morgen speelt mijn band voor het eerst in de Waterhole op het Leidseplein .

Toegang gratis, pints 2,50 .
Get woke, go broke!
pi_54887757
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:18 schreef MUUS het volgende:
Ik ga naar Matroos in de doos.
Is dat iets K3-erigs of wat?
pi_54887797
Is van Daphne Dekkers toch?

Waarom weet ik zoiets? .
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 11:24:19 #75
2964 Armageddon
pi_54887852
Nog maar een keer dan. Knut, je snapt het niet. Ik doe het niet om stoer te doen. Ik word bedreigd.
pi_54887859
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Toneelvoorstelling van Theater Terra naar een boek van Daphne Deckers.

Rock and roll, baby.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Is van Daphne Dekkers toch?

Waarom weet ik zoiets? .
Omdat het boek op je nachtkastje ligt? .
Oi!
pi_54887863
Nee, daar ligt de nieuwe Harry Potter .
Get woke, go broke!
pi_54887894
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Nog maar een keer dan. Knut, je snapt het niet. Ik doe het niet om stoer te doen. Ik word bedreigd.

.

Ik heb traangas en pumps met naaldhakken. Zal ik meegaan? Mag je achter mijn rug schuilen!
Oi!
  woensdag 28 november 2007 @ 11:26:28 #79
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54887912
quote:
Ik geloof je zo . Als je bedreigd wordt en je komt er bij de politie verder niet uit dan kan ik me voorstellen dat je enige verdediging bij je houdt. Maar om er nou 'stoer' mee te posten in een internetreeks verbaasd mij.

Ieder zijn meug verder hoor.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:26:41 #80
2964 Armageddon
pi_54887917
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:25 schreef MUUS het volgende:

[..]

[ afbeelding ].

Ik heb traangas en pumps met naaldhakken. Zal ik meegaan? Mag je achter mijn rug schuilen!
Ik ga nergens heen. Het ligt er voor als er mensen langs komen. Ik bel je wel als ze er zijn.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:27:45 #81
2964 Armageddon
pi_54887941
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:26 schreef GI het volgende:

[..]

Ik geloof je zo . Als je bedreigd wordt en je komt er bij de politie verder niet uit dan kan ik me voorstellen dat je enige verdediging bij je houdt. Maar om er nou 'stoer' mee te posten in een internetreeks verbaasd mij.

Hé! We moeten toch ook wat anders posten dan alleen die kinderpraat hè? Ik heb hier vier zwangere chicks op het werk. Het komt me me strot uit dat gelul.
pi_54887990
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:26 schreef GI het volgende:

[..]

Matroos in de doos... wapens en bedreiging...
Matroos in de doos... wapens en bedreiging,,,

Hmm... wat is spannender? Moeilijk, moeilijk...
Oi!
pi_54888014
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:27 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Hé! We moeten toch ook wat anders posten dan alleen die kinderpraat hè? Ik heb hier vier zwangere chicks op het werk. Het komt me me strot uit dat gelul.
Toch nog nut voor die wapens!
Get woke, go broke!
pi_54888027
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
Klinkt meer als een slechte p0rn0-film.
pi_54888040
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:29 schreef MUUS het volgende:

[..]

Matroos in de doos... wapens en bedreiging...
Matroos in de doos... wapens en bedreiging,,,

Hmm... wat is spannender? Moeilijk, moeilijk...
Een matroos in je doos kan ook behoorlijk spannend zijn, lijkt me.
pi_54888048
God, wat een hilarisch slechte woordgarp.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:33:29 #87
2964 Armageddon
pi_54888061
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Een matroos in je doos kan ook behoorlijk spannend zijn, lijkt me.
pi_54888087
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:32 schreef Jarno het volgende:
God, wat een hilarisch slechte woordgarp.
.
Oi!
  woensdag 28 november 2007 @ 11:36:05 #89
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54888113
!
pi_54888129
Daphne is trouwens best aardig, net als Richard .
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 11:37:03 #91
14746 k_i_m
pi_54888143
Hee, volgens mij moet ik schijten!
In my life
Why do I smile
pi_54888154
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef GI het volgende:
!
[ afbeelding ]
Jaaaa, hehehe, die zeeleeuw zo denken waar komt die vislucht toch vandaan, hehehe.
pi_54888168
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:37 schreef k_i_m het volgende:
Hee, volgens mij moet ik schijten!
Dat heb ik ook altijd met Daphne Deckers ( . ) ja.
pi_54888202
Mag ik toch nog even patsen met Donderdag Editors en 6 december Arctic Monkeys?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_54888219
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:39 schreef Ripley het volgende:
Als die OOR-bandjes je ding zijn wel ja.

.
pi_54888240
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:40 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als die OOR-bandjes je ding zijn wel ja.

.
Ik ben verliefd op de Arctic Monkeys
pi_54888241
quote:
AM, zie je daar .
Get woke, go broke!
pi_54888287
quote:
Nèh, dat klinkt als een slap aftreksel van Lowlands. .
pi_54888291
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:41 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ben verliefd op de Arctic Monkeys
Ja, stiekum vind-ik-ze-ook-okay-hoor.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:44:01 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54888314
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Wen maar aan slappe aftreksels, met al die zwangere wijven hier .
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 11:44:08 #101
20925 n00cL30n
pi_54888315
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

*microfoon pakt*
*stem van Gaston Starreveld nadoet*

Welkooooooooooom n00cL30n, kom maar naar benedeeeeeeeeeeeeen!
Duikt onder....
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag naar Machinehead, daar heb ik ook wel zin in, 3 bands erbij, Trivium, Dragonforce en nog wat .
Hey, dat klinkt vrij best tamelijk aardig... doch wel!
quote:
Jeezes man.. Ik wist niet dat het ondertussen alweer zo erg was?
pi_54888321
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Daar kon ik dit jaar niet heen ivm thaise brabo's
pi_54888337
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef Ripley het volgende:

[..]

Daar kon ik dit jaar niet heen ivm thaise brabo's
Ja, ik ben dus gewoon jaloers omdat ik ook niet naar LL kon.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:45:53 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54888363
Ik kon opzich wel, heb de 3 dagen kaart nog on -aangeraakt op mijn kast staan .
Get woke, go broke!
pi_54888406
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik kon opzich wel, heb de 3 dagen kaart nog on -aangeraakt op mijn kast staan .
Ik heb de mijne verpatst. .
  woensdag 28 november 2007 @ 11:50:00 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54888488
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik heb de mijne verpatst. .
Ik kreeg hem toen het bij wijze van speken al begonnen was in de kroeg in mijn handen geduwd, heb nog kleine poging gedaan tot verkoop, maar ja, was veels te kort dag.

Heeft me verder niets gekost dus, maar helaas ook niets opgeleverd .
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 12:44:28 #107
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_54889858
Middag .
I'm getting too old for this....
  woensdag 28 november 2007 @ 12:50:07 #108
2964 Armageddon
pi_54889998
H!
pi_54890394
Editors is okay too
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_54891326
Hey H & J!
  woensdag 28 november 2007 @ 13:38:30 #111
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_54891343
moggel! .
put
your
clothes
on!
pi_54892705
J.
  woensdag 28 november 2007 @ 14:37:41 #113
2964 Armageddon
pi_54893094
Gezellig hier
pi_54893110
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:37 schreef Armageddon het volgende:
Gezellig hier
Leugens!
  woensdag 28 november 2007 @ 14:38:36 #115
2964 Armageddon
pi_54893118
Ik ga denk ik eens even ontzettend in de kantine zitten hier.
  woensdag 28 november 2007 @ 14:42:29 #116
20925 n00cL30n
pi_54893221
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga denk ik eens even ontzettend in de kantine zitten hier.
Tja.. Hier hebben ze echt grafzittende kut-stoelen in de kantine... Zodat je maar snel weer naar je werkplek oprot, anders hou je er een krom zitvlak en rug aan over.
pi_54893346
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:42 schreef n00cL30n het volgende:
Tja.. Hier hebben ze echt grafzittende kut-stoelen in de kantine... Zodat je maar snel weer naar je werkplek oprot, anders hou je er een krom zitvlak en rug aan over.
Jullie hebben tenminste een kantine. .
  woensdag 28 november 2007 @ 14:56:39 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54893652
Is de Wilders film al te downloaden? .

Lijkt me leuk om te verwisselen tijdens de IDFA, buiten zitten en popcorn eten .
Get woke, go broke!
pi_54893660
Hier eet ik altijd achter mijn bureau.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 28 november 2007 @ 15:12:22 #120
20925 n00cL30n
pi_54894120
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Jullie hebben tenminste een kantine. .
Klopt.. en daar zijn we ook zo blij mee.....
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:57 schreef Joene het volgende:
Ik niet zo heel vaak.
  woensdag 28 november 2007 @ 15:15:52 #121
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54894218
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:57 schreef Joene het volgende:
Wij eten meestal in de pub. Lekkere pint erbij, en dan smiddags weer aan de slag
pi_54894248
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:15 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wij eten meestal in de pub. Lekkere pint erbij, en dan smiddags weer aan de slag
Ja, god, lunchen in Nederland. Pure armoede. Daar snappen we echt helemaal niks van hier, helaas.
  woensdag 28 november 2007 @ 15:21:03 #123
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54894356
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:17 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, god, lunchen in Nederland. Pure armoede. Daar snappen we echt helemaal niks van hier, helaas.
Inderdaad! EN dat kan mijn weegschaal beamen
Maar er is al 8 kilo af!! Nog tien te gaan dan weeg ik weer net zoveel als toen ik 20 was

Lunchen in Ierland is leuk hoor, maar twee keer per dag warm eten is wel een beetje boel!!!
  woensdag 28 november 2007 @ 15:31:50 #124
20925 n00cL30n
pi_54894685
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:21 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Inderdaad! EN dat kan mijn weegschaal beamen
Maar er is al 8 kilo af!! Nog tien te gaan dan weeg ik weer net zoveel als toen ik 20 was

Lunchen in Ierland is leuk hoor, maar twee keer per dag warm eten is wel een beetje boel!!!
Hoe staat het trouwens met de plekken/vlekken?
  woensdag 28 november 2007 @ 15:35:00 #125
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54894766
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:31 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Hoe staat het trouwens met de plekken/vlekken?
Geen last meer van hoor. En ik vreet nog steeds de hele dag door tomaten.
  woensdag 28 november 2007 @ 15:57:39 #126
20925 n00cL30n
pi_54895402
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:35 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Geen last meer van hoor. En ik vreet nog steeds de hele dag door tomaten.
Goed te horen dan maar weer. Van die vlekken dan maar.
  woensdag 28 november 2007 @ 16:02:49 #127
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54895547
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:57 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Goed te horen dan maar weer. Van die vlekken dan maar.

En over 10 kilo weeg ik weer 55 kilo. Da's ook zeer prettig!!
  woensdag 28 november 2007 @ 16:09:09 #128
20925 n00cL30n
pi_54895675
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En over 10 kilo weeg ik weer 55 kilo. Da's ook zeer prettig!!
Volgens mij... Gaan er dan weer mensen roepen... Pics or it didn't happen... En dan ook nog iets met tietenfoto's ofoz.

Maargoed.. wel netjes hoor... Ik blijf hangen rond de 80 kilo.
  woensdag 28 november 2007 @ 16:31:29 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54896307
Arma!!

Ze gaan weer om de hoek bij me lopen slopen die kutscholieren Vrijdag, hierrrrrr met die wapens!
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 16:36:50 #130
20925 n00cL30n
pi_54896460
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Arma!!

Ze gaan weer om de hoek bij me lopen slopen die kutscholieren Vrijdag, hierrrrrr met die wapens!
Hmmm.. Ik zeg.. bazoeka's, granaten en landmijnen inslaan...
  woensdag 28 november 2007 @ 16:39:22 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54896546
Ja, en nu wel gewoon de ME zijn gang laten gaan verdomme. Slap gedoe.
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 16:42:24 #132
2964 Armageddon
pi_54896644
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Arma!!

Kom er an!
  woensdag 28 november 2007 @ 16:44:15 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54896683
Mooi zo .

Wat de ME niet mag.... .
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 16:50:23 #134
2964 Armageddon
pi_54896865
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Mooi zo .

Wat de ME niet mag.... >:).
Dit ding heb ik liggen. Kan je wel een paar scholieren mee raken.

woensdag 28 november 2007 @ 16:51:07 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54896887
Komt erg mooi uit, Kebab komt uit hun regio .
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 17:24:52 #136
14746 k_i_m
pi_54897858
Ze gaan het halve mediapark afzetten als er "voldoende aanwijzingen" zijn dat die megeaulen weer gaan protesteren. De vorige keer stonden ze hier ook al op de stoep. Leuk, als je hier werkt dat je je auto niet meer kan parkeren omdat het af is gezet omdat er een stelletje nichten staat te janken DAT ZE TEVEEL NAAR SCHOOL MOETEN . . .
In my life
Why do I smile
  woensdag 28 november 2007 @ 17:25:41 #137
14746 k_i_m
pi_54897891
Boehoe, we moeten teveel naar schoooooool . En dan krijgen we later ook nog een slechte bahaaaan . En we moeten teveel terugbetalen aan de IB groep .

Ga toch werken .
In my life
Why do I smile
  woensdag 28 november 2007 @ 17:26:48 #138
20925 n00cL30n
pi_54897915
Tja.. eerst janken ze dat ze teveel tussenuren hebben... vervolgens hebben ze weer teveel les....
  woensdag 28 november 2007 @ 17:27:09 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54897924
Ach, dat protesteren zal me worst zijn. Ze doen maar.

Alleen trekt het de lokale finnen aan om echt een flink los te gaan, echt die foto;s van mijn broertje zijn een TIKJE anders dan wat de linkse pershonden publiceren.

De scholieren opzich zijn het probleem niet, ze hebben alleen een aanzuigende werking op de relochtonen.
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 17:35:08 #140
20925 n00cL30n
pi_54898131
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dat protesteren zal me worst zijn. Ze doen maar.

Alleen trekt het de lokale finnen aan om echt een flink los te gaan, echt die foto;s van mijn broertje zijn een TIKJE anders dan wat de linkse pershonden publiceren.

De scholieren opzich zijn het probleem niet, ze hebben alleen een aanzuigende werking op de relochtonen.
Niets wat een klap met de wapenstok niet op wil lossen.
  woensdag 28 november 2007 @ 18:37:02 #141
14746 k_i_m
pi_54899624
Vroeger toen ik nog op school zat hebben we ook een keer geprotesteerd. Dat deden we door na de pauze gezamelijk naar het plaatselijke jongerencentrum te fietsen en daar jointjes te gaan zitten roken . Ik zou niet eens meer weten waarom er geprotesteerd moest worden .
In my life
Why do I smile
  woensdag 28 november 2007 @ 21:36:27 #142
20925 n00cL30n
pi_54905043
Zo erg.... damn.... volgens mij heb ik ooit ook eens zoiets gedaan.... En ook slapen ind e voortuin van mijn middelbare school, met een hele grote groep klasgenootjes.
  woensdag 28 november 2007 @ 22:22:05 #143
14746 k_i_m
pi_54906615
De cursus was énig. . Ik geef me nooit meer ergens voor op .
In my life
Why do I smile
  donderdag 29 november 2007 @ 08:55:09 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54912772
Zo, wat ben ik vroeg .

Mogguh allen! .
Get woke, go broke!
pi_54912779
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:22 schreef k_i_m het volgende:
De cursus was énig. . Ik geef me nooit meer ergens voor op .
Oh, dó tell!
pi_54912818
Morning !
pi_54912916
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oh, dó tell!
wathijzei
Ja doei.
  donderdag 29 november 2007 @ 09:10:36 #148
20925 n00cL30n
  donderdag 29 november 2007 @ 09:11:16 #149
20925 n00cL30n
pi_54912961
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wathijzei
Hey MoBlo... leuke foto's trouwens.
  donderdag 29 november 2007 @ 09:13:29 #150
2964 Armageddon
pi_54912995
Zo ik ben vandaag thuis. Heb ik vannacht besloten.
pi_54912999
Ja!! Ik ben gespannen! Slecht geslapen en naar gedroomd. Ik wil kerstmis!! Want dan ben ik 23 dagen vrij!!!!!!!!!!!!!
pi_54913008
Overigens hebben we wel weer een schitterende zonsopkomst die een en ander goedmaakt
  donderdag 29 november 2007 @ 09:38:42 #153
14746 k_i_m
pi_54913358
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oh, dó tell!
Er waren alleen maar stellen (behalve ik met mijn moeder . ) waarvan je al zag dat die mannen geen zin hadden. Ik zat er ongeveer hetzelfde bij . Toen het pauze was wilde ik ervandoor gaan, maar mijn moeder ging niet mee .

Vooral de leuke voor mannen ingebouwde grapjes werkten erg op mijn zenuwen . Concreet gezien niks nuttigs geleerd wat ik niet al wist .
In my life
Why do I smile
pi_54913379
Vertel eens een leuk voor mannen ingebouwd garpje dan.
pi_54913429
godsamme zeg

gaat het hier niet over dikke tieten en kinderen, gaat het hier op het werk al sinds half 9 over kolven, lekke tieten en hoe geweldig kinderen wel niet zijn

Ja doei.
  donderdag 29 november 2007 @ 09:46:32 #156
14746 k_i_m
pi_54913486
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:40 schreef Jarno het volgende:
Vertel eens een leuk voor mannen ingebouwd garpje dan.
Dat je na de bevalling 100F hebt. En dat je dan als man alleen mag kijken, maar niet aankomen .
In my life
Why do I smile
  donderdag 29 november 2007 @ 09:47:18 #157
14746 k_i_m
pi_54913498
En de mannen gingen allemaal lachen . Dat vond ik nog het ergste.
In my life
Why do I smile
pi_54913546
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:46 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat je na de bevalling 100F hebt. En dat je dan als man alleen mag kijken, maar niet aankomen .
Nah, bij 100F kan ik me nu niks aantrekkelijks voorstellen eigenlijk.
Oi!
  donderdag 29 november 2007 @ 09:51:20 #159
20925 n00cL30n
pi_54913565
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:46 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Rechtstreeks uit het boekje van Kluun....

Als ze dan ook nog eens origineel waren..:{
pi_54913568
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:50 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nah, bij 100F kan ik me nu niks aantrekkelijks voorstellen eigenlijk.
idem..
Ja doei.
pi_54914319
. Klapperrrboom, Klapperrrboom, dans met ons mee..
. Wie niet kan dansen is geen chimpansee! .

. Wooohooo na na, onze boot doet de cha-cha-cha!.
. Na na woohooo, onze boot is de Calypso..
. Wooohoo na na, niemand doet mij dit ooit nog na..
. Na na woohoo, jongens, ik vind het wel hip zo! .

. Apencalyps... apencalyps.... apencalyps... apencalypSO! .
. Apencalyps... apencalyps.... apencalyps... apencalypSO! .

..... . . . . . . . .
Oi!
pi_54914511
Ja doei.
  donderdag 29 november 2007 @ 10:38:46 #163
20925 n00cL30n
pi_54914519
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:30 schreef MUUS het volgende:
[ afbeelding ]. Klapperrrboom, Klapperrrboom, dans met ons mee.[ afbeelding ].
[ afbeelding ]. Wie niet kan dansen is geen chimpansee! [ afbeelding ].

[..]
Euhmz.. moet ik nog raden... of mag ik gelijk doorgaan voor de hoofdprijs.
pi_54914620
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:38 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Euhmz.. moet ik nog raden... of mag ik gelijk doorgaan voor de hoofdprijs.
Drank, drugs en ze hebben me een paar keer te veel laten vallen toen ik baby was.
Oi!
pi_54914926
Zit die matroos nog steeds in je doos, MUUSsepopje?
pi_54915110
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit die matroos nog steeds in je doos, MUUSsepopje?
Die matroos was een jongetje en werd gespeeld werd door een vrouw.

Noem je me nou een lesbische pedo, Sjon?
Oi!
pi_54915260
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:43 schreef MUUS het volgende:

[..]

Drank, drugs en ze hebben me een paar keer te veel laten vallen toen ik baby was.
Toch niet op de vloer?
pi_54915325
Zo nieuwe Proliant 385 is ook geleverd , aan het werk dan maar
pi_54915330
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:16 schreef Jarno het volgende:

[..]

Toch niet op de vloer?
Ben jij wel eens op het plafond gevallen dan, Jarno?
Oi!
pi_54915337
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:19 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ben jij wel eens op het plafond gevallen dan, Jarno?
Is de vloer onbeschadigd?
pi_54915343
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:18 schreef Joene het volgende:
Zo nieuwe Proliant 385 is ook geleverd , aan het werk dan maar
Gisteren een 580G5 met vier quadcore's besteld, vandaag gaat er een bon uit voor een 380G5. . Hardware bestellen roeleert.
pi_54915414
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:19 schreef Jarno het volgende:

[..]

Is de vloer onbeschadigd?
Putten in de vloer door die puntharses van mij, joh! Wat zeg ik, putten? Kuilen! Haagse kuilen hè! Kùile dus.

Gelukkig namen ze snel tapijt, want als er visite kwam schaamden ze zich kapot.
Oi!
pi_54915506
Arme papaMUUS en mamaMUUS.
pi_54915553
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:19 schreef Jarno het volgende:

[..]

Gisteren een 580G5 met vier quadcore's besteld, vandaag gaat er een bon uit voor een 380G5. . Hardware bestellen roeleert.
Leuk idd
pi_54915570
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:26 schreef Jarno het volgende:
Arme papaMUUS en mamaMUUS.
Nou ja, ze hadden me ook in die goot kunnen laten liggen. Maar nee, ze vonden me, namen me mee en adopteerden me.

Mijn broer is een geadopteerd prinsje en die maakte natuurlijk geen kùile. .
Oi!
pi_54915610
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef MUUS het volgende:
Putten in de vloer door die puntharses van mij, joh! Wat zeg ik, putten? Kuilen! Haagse kuilen hè! Kùile dus.

Gelukkig namen ze snel tapijt, want als er visite kwam schaamden ze zich kapot.
Je zou toch denken dat al die krullen nog enigszins als vangkussen zouden kunnen dienen.
pi_54917198
mogguh
pi_54917513
Is het erg om heel blij te worden van het volgende?

http://www.youtube.com/watch?v=gv8xmnodeU0
  donderdag 29 november 2007 @ 12:53:57 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54917580
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:50 schreef Ripley het volgende:

Zonder gekeken te hebben: Ja .
Get woke, go broke!
pi_54917736
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zonder gekeken te hebben: Ja .
Jij bent gewoon een Grumpy Old Man
pi_54917810
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:50 schreef Ripley het volgende:

Dit geeft nieuwe dimensies aan de term 'Retro' .
  donderdag 29 november 2007 @ 13:26:01 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54918324
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een Grumpy Old Man
En jij bent een meisje, wat is je punt? .
Get woke, go broke!
pi_54918479
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef HeatWave het volgende:

meisje
  donderdag 29 november 2007 @ 13:46:39 #184
20925 n00cL30n
pi_54918817
Ik heb helemaal geen zin meer vandaag.
  donderdag 29 november 2007 @ 14:19:13 #186
20925 n00cL30n
  donderdag 29 november 2007 @ 14:19:43 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54919466
Me three!
Get woke, go broke!
  donderdag 29 november 2007 @ 14:26:37 #188
20925 n00cL30n
pi_54919628
Een gewaarschuwd mens teld voor twee...

Dus me 4!
  donderdag 29 november 2007 @ 14:47:23 #189
25417 KoFt
A-A-A-A-ADSL!
pi_54920053
Oh Holy Woman
tu fumes encore?
j'ai lu, que chague année, une petite population de petite ville meurt des suites de tabbagisme. c'est quelque chose per réfléchir n'est pas?
  donderdag 29 november 2007 @ 15:04:58 #190
20925 n00cL30n
pi_54920918
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:47 schreef KoFt het volgende:
Oh Holy Woman
Dankje!!

Je mag wel weer opstaan hoor
  vrijdag 30 november 2007 @ 07:13:05 #192
2964 Armageddon
pi_54937804
Goeiemoggel!
pi_54938018
moggel Brochdeeom
pi_54938029
Kut T9 .
pi_54938103
Mogguh
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:03:27 #196
20925 n00cL30n
pi_54939967
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:10 schreef Joene het volgende:
Mogguh
Moggel!
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:09:53 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54940123
Het is bijna Party time op het museumplein .
Get woke, go broke!
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:16:54 #198
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_54940222
Dagje onderhoud in Den Haag.

Daarna vlug naar huis om boodschappen te scoren voor het weekend en morgen fijn een server refresh intern .
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:17:24 #199
2964 Armageddon
pi_54940233
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Het is bijna Party time op het museumplein .
pi_54940800
LOL, KYO MFP , 11 maanden oud , 100k pagina's er door heen, ding EOL
pi_54940809
Editors Champagne Te cute zanger

Ik heb me dus verslapen vanmorgen
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:45:29 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54940880
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:42 schreef Joene het volgende:
Damn, ik snap dit ook nog... I'm doomed...
Get woke, go broke!
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:48:06 #203
2964 Armageddon
pi_54940940
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Damn, ik snap dit ook nog... I'm doomed...
Ik snap er gelukkig geen kont van.

*veegt zweet van voorhoofd*
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:48:58 #204
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54940960
Het valt bij mij mee. Ik moest nog even zoeken of een 'KYO MFP' een printer of een copier was.

Voor de rest snapte ik het meteen .
pi_54941191
He Komop nerds het is niet echt moeilijke taal toch
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:02:08 #206
3185 Adelante
To let it go now
pi_54941224
zelfs non-it'er als ik kwam een eind

mogguh

vrije vrijdag
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:09:52 #207
20925 n00cL30n
pi_54941399
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:42 schreef Joene het volgende:
Gadverdamme... KYoCera Mita...
Wil je niet zo schelden op de vroege ochtend...

Het is niet gek dat van die goedkope bagger na 100k al sterft.. Dan moet je maar eens een Ricoh, Xerox of een Minolta kopen.. dan weet je tenminste dat je nog een beetje kwaliteit in huis haalt.
pi_54941472
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:09 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Gadverdamme... KYoCera Mita...
Wil je niet zo schelden op de vroege ochtend...

Het is niet gek dat van die goedkope bagger na 100k al sterft.. Dan moet je maar eens een Ricoh, Xerox of een Minolta kopen.. dan weet je tenminste dat je nog een beetje kwaliteit in huis haalt.
He zeik niet zo ouwe ! , ik heb die troep niet gekauft ja !

Probleem is de spullen zitten nog in leasing ook.
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:14:02 #209
20925 n00cL30n
pi_54941499
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:12 schreef Joene het volgende:

[..]

He zeik niet zo ouwe ! , ik heb die troep niet gekauft ja !

Probleem is de spullen zitten nog in leasing ook.
Oh noes.... Wees blij dat je het niet gekauft hebt.. Anders had jij nu aan die shit vastgezeten.
pi_54941523
Ja alleen ik moet nu de opvolger regelen van kyo.
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:17:51 #211
20925 n00cL30n
pi_54941542
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:16 schreef Joene het volgende:
Ja alleen ik moet nu de opvolger regelen van kyo.
Oh????

Dus jij mag nu inkoper gaan spelen... Waar is die knurft dan, die deze had aangeschaft?
pi_54941562
weekend!

bijna..
Ja doei.
pi_54941575
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:17 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Oh????

Dus jij mag nu inkoper gaan spelen... Waar is die knurft dan, die deze had aangeschaft?
Die had budget regels en dus een leasecontract voor 5jaar met kyo
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:34:38 #214
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_54941917
Xerox
pi_54941998
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:34 schreef Havoc het volgende:
Xerox
Wat is er mis met Xerox MFP's ? ik vind het 1 van de betere.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:07:30 #216
20925 n00cL30n
pi_54942707
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:19 schreef Joene het volgende:

[..]

Die had budget regels en dus een leasecontract voor 5jaar met kyo (8>
Aaargh... Maar als het een Leasecontract is.. dan wordt ie ook opgehaald en vervangen toch?
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:38 schreef Joene het volgende:

[..]

Tja... het is een goede derde op dit moment... top wordt nogsteeds gevoerd door Ricoh samen met Minolta.
(Gebaseerd op verkoopcijfers)
pi_54942731
Tijd om eens richting Antwerpen te gaan...

.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:10:40 #218
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_54942768
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:38 schreef Joene het volgende:

[..]

Slechte service, arrogante verkopers en incompetent technisch personeel.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:11:49 #219
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54942796
Mag ik even heel hard gillen?? Ja???? Mooi zo....

Pffff, dat lucht op!!!!
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:16:41 #220
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_54942863
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:11 schreef ElizabethR het volgende:
Mag ik even heel hard gillen?? Ja???? Mooi zo....

[ afbeelding ]

Pffff, dat lucht op!!!!
Toch niet weer die achterbakse collega van je?
pi_54942894
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:10 schreef Havoc het volgende:

[..]

Slechte service, arrogante verkopers en incompetent technisch personeel.
Mijn ervaring met de service is ok, verkopers zijn arrogant ja , technisch personeel heb ik weinig last van gezien ik ze zelf wel installeer.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:22:13 #222
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54943003
Doe eens grappig jongens :
Write the script II
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:28:50 #223
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_54943156
Ik wil wel maar ik kan niet GI .
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:34:41 #224
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54943273
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:16 schreef Havoc het volgende:

[..]

Toch niet weer die achterbakse collega van je?

Zoonlief. Heeft gisteren zijn geduld verloren op school. En loopt nu de kans om suspended te worden, net voor de kerstexamens, en hij deed het momenteel net zo fantastisch. Ik zit te wachten op een telefoontje van de principal.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:37:09 #225
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54943328
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:22 schreef GI het volgende:
Write the script II
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:43:45 #226
2964 Armageddon
pi_54943492
Nog anderhalf uur en dan scheur ik richting Amersfoort.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:58:39 #227
20925 n00cL30n
pi_54943840
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:22 schreef GI het volgende:
Write the script II
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:43 schreef Armageddon het volgende:
K dan! Lekker lang weekendje aldaar?
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:08:35 #228
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54944052
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:43 schreef Armageddon het volgende:
Amersfoort???????????????
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:19:54 #229
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54944316
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:29:29 #230
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_54944591
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:34 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Zoonlief. Heeft gisteren zijn geduld verloren op school. En loopt nu de kans om suspended te worden, net voor de kerstexamens, en hij deed het momenteel net zo fantastisch. Ik zit te wachten op een telefoontje van de principal.
Oh das minder. Nou maar hopen dat hij zijn examens toch mag maken.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:31:34 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54944650
Graf tuig stormt net de straat in hier, "AMSTERDAM HOOLIGANS" etc...

En matten etc, gelukkig liep er undercover politie tussen, er gingen er een aantal flink hard het ME busje in!

Ze zijn nu het vondelpark in gejaagd, maar op TV hoor je hier niets van....
Get woke, go broke!
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:32:34 #232
2964 Armageddon
pi_54944675
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:08 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Amersfoort???????????????
OOPS

*slaat op voorhoofd*
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:44:45 #233
20925 n00cL30n
pi_54944981
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Graf tuig stormt net de straat in hier, "AMSTERDAM HOOLIGANS" etc...

En matten etc, gelukkig liep er undercover politie tussen, er gingen er een aantal flink hard het ME busje in!

Ze zijn nu het vondelpark in gejaagd, maar op TV hoor je hier niets van....
Ik hoop toch zo dat zeecht hard gemept worden.. die kleine kutschoffies!
pi_54947726
armaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kom je nog karaoke-en?
Ja doei.
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:38:16 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54947779
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:44 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Ik hoop toch zo dat zeecht hard gemept worden.. die kleine kutschoffies!
Viel mee helaas, er zijn er wel een paar in een busje geramd, maar verder waren ze hier al snel weer weg. Maar het was een flinke, dreigende groep hoor.
Get woke, go broke!
pi_54948042
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
Nou veel plezier he! .
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:52:04 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54948089
BREAKING NEWS: Springsteen dag uitgesteld

Hoop dat J dit meegekregen heeft .
Get woke, go broke!
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:53:07 #238
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54948117
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:

pi_54948406
quote:

ik ook voor J.
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:40:23 #240
20925 n00cL30n
pi_54949278
Feck.. wat duurt het nog lang tot half 6
pi_54949414
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:40 schreef n00cL30n het volgende:
Feck.. wat duurt het nog lang tot half 6
Whehe, ik moet nog 6 minuten. .
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:48:21 #242
3185 Adelante
To let it go now
pi_54949451
quote:

gelukkig minder drukte op de wegen rondom arnhem
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_54953805
Ja hallo, we waren halverwege dus.
pi_54954262
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo, we waren halverwege dus.
Dus
  maandag 3 december 2007 @ 07:30:09 #245
331 Merel
Be here now.
pi_55007101
Joene! Gefeliciteerd!!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_55007267
Mogguh !
  maandag 3 december 2007 @ 08:43:58 #247
20925 n00cL30n
  maandag 3 december 2007 @ 09:06:33 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55007695
Mogguh.

Heb nu al geen zin meer, gaat een lekkere dag worden zo .
Get woke, go broke!
  maandag 3 december 2007 @ 09:31:50 #249
2964 Armageddon
pi_55008002
Gefeliciflapsteert!
  maandag 3 december 2007 @ 09:49:41 #250
20925 n00cL30n
pi_55008233
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.

Heb nu al geen zin meer, gaat een lekkere dag worden zo .
Jups.. Heb mij al voorgenomen om lekker wat te gaan mixxen op mijn laptopje vandaag.
  maandag 3 december 2007 @ 10:11:16 #251
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_55008541
Nog 3 weken
  maandag 3 december 2007 @ 10:14:06 #252
3185 Adelante
To let it go now
pi_55008568
Mogguh

Feli J.

Tandartsafspraak op maandag morgen loop nu met een opgezwollen onderkaak

Maandag
  maandag 3 december 2007 @ 10:14:37 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55008573
Ik ook nog 3 weken, dan maar liefst een hele week vrij!

Wel van het weekend 2 topspellen gekocht, Assassin's creed en Mass effect. Dus ik heb wel wat te doen .
Get woke, go broke!
  maandag 3 december 2007 @ 10:16:37 #254
14746 k_i_m
pi_55008602
Mogge!
In my life
Why do I smile
  maandag 3 december 2007 @ 10:18:08 #255
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_55008629
Blergh!
  maandag 3 december 2007 @ 10:30:13 #256
14746 k_i_m
pi_55008807
Kijk nou wat daarvan komt .
In my life
Why do I smile
  maandag 3 december 2007 @ 10:32:44 #257
20925 n00cL30n
pi_55008842
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:

Wel van het weekend 2 topspellen gekocht, Assassin's creed en Mass effect. Dus ik heb wel wat te doen .
Wat vind je van AC? Heb een hoop verdeelde reakties gehoord, maar ben toch wel benieuwd.
  maandag 3 december 2007 @ 10:34:04 #258
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_55008868
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:30 schreef k_i_m het volgende:
Kijk nou wat daarvan komt .
Ik had het niet tegen jou!
Het is een algemene "Blergh!"
  maandag 3 december 2007 @ 10:46:11 #259
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_55009046
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik nog 3 weken en dan ben ik maar liefst 24 dagen vrij!! Dat is dus 3,5 week.

Ik win
  maandag 3 december 2007 @ 10:58:56 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55009279
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:32 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Wat vind je van AC? Heb een hoop verdeelde reakties gehoord, maar ben toch wel benieuwd.
Ben echt nog maar net begonnen, maar het ziet er echt super uit, het speelt lekker weg en de sfeer is prima. Tot nog toe voldoet het aan de verwachtingen iig.

Het schijnt een beetje repetatief te worden na verloop van tijd, maar zover ben ik nog niet, ik vind mezelf al heel stoer als ik bovenop een toren sta .
Get woke, go broke!
pi_55009986
Bedankt he!
pi_55010756
Mogguh.
  maandag 3 december 2007 @ 13:51:38 #263
20925 n00cL30n
pi_55012358
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ben echt nog maar net begonnen, maar het ziet er echt super uit, het speelt lekker weg en de sfeer is prima. Tot nog toe voldoet het aan de verwachtingen iig.

Het schijnt een beetje repetatief te worden na verloop van tijd, maar zover ben ik nog niet, ik vind mezelf al heel stoer als ik bovenop een toren sta .
Als ik die reviews zo zie en de bewegende beelden ziet dat er ook echt wel indrukwekkend uit.
Zou dit dus ook echt in Online Multiplayer willen zien.. Dan heb je denk ik ook niet snel dat dingen snel te repetatief worden.
  maandag 3 december 2007 @ 13:52:13 #264
20925 n00cL30n
pi_55012369
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:43 schreef Joene het volgende:
Bedankt he!
Graag gedaan heur.
  maandag 3 december 2007 @ 14:13:21 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55012746
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:51 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Als ik die reviews zo zie en de bewegende beelden ziet dat er ook echt wel indrukwekkend uit.
Zou dit dus ook echt in Online Multiplayer willen zien.. Dan heb je denk ik ook niet snel dat dingen snel te repetatief worden.
Ja, het ziet er echt heel erg goed uit. Gewoon mooie graphics, vloeiende aminaties, gezichtsuitdrukkingen etc .

Spelen is lekker, je hebt maar een beperkt aantal moves, maar dat merk je niet echt. Het lijkt echt alsof je hem als een marionet bestuurt zeg maar, 1 knop voor benen, 1 voor 1 arm, 1 voor de andere en de laatste voor het hoofd. En die hebben dan icm de triggers weer een aparte functie.

Het is ff wennen, maar als je het door hebt bestuur je hem echt zo makkelijk, je klimt in 1 moeite een 50 meter hoge toren op enzo .
Get woke, go broke!
  maandag 3 december 2007 @ 14:25:21 #266
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_55012944
Ubuntu Mailserver instellen is nog best minder.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 3 december 2007 @ 15:21:12 #267
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_55013987
Ugh, het is hier vandaag echt fucking koud!! Snerpende wind, kraakhelder en strakblauwe lucht. Volgens mij hebben we hier in no-time een elfmerentocht!!!
  maandag 3 december 2007 @ 15:21:40 #268
20925 n00cL30n
pi_55013992
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, het ziet er echt heel erg goed uit. Gewoon mooie graphics, vloeiende aminaties, gezichtsuitdrukkingen etc .

Spelen is lekker, je hebt maar een beperkt aantal moves, maar dat merk je niet echt. Het lijkt echt alsof je hem als een marionet bestuurt zeg maar, 1 knop voor benen, 1 voor 1 arm, 1 voor de andere en de laatste voor het hoofd. En die hebben dan icm de triggers weer een aparte functie.

Het is ff wennen, maar als je het door hebt bestuur je hem echt zo makkelijk, je klimt in 1 moeite een 50 meter hoge toren op enzo .
Klinkt super..
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ubuntu Mailserver instellen is nog best minder.
Moet toch best wel tamelijk aardig meevallen toch?
pi_55014238
feli Joene

en mogge
Ja doei.
  maandag 3 december 2007 @ 23:11:31 #270
20925 n00cL30n
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:37:46 #271
2964 Armageddon
pi_55027348
Goeiemoggel!

Vandaag de Exact server opnieuw installeren.

Backup
Format C:
Win2000 -> win2003
Globe 2003 360 -> Globe 2003 380

Wish me luck

pi_55027537
succes A
pi_55027572
Pffffffffrt.
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:04:46 #274
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_55027649
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:57 schreef Jarno het volgende:
Pffffffffrt.
Echt?? Waait het bij jullie ook zo hard???

Moggeh
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:06:38 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55027677
"Ze" hebben ook geen humor .

Zit er in de tram zo'n hoofddoek vol trots tegen een andere hoofddoek te vertellen dat ze" die stomme kindjes van 4 gewoon allemaal verteld heeft dat Sinterklaas niet bestaat" en dat wel 10 keer achter elkaar etc.

Maar als je dan zegt dat je Sinterklaas gisteren nog gezien hebt en Allah nog nooit moet je "je grote kankerkaasbak dichthouden, rassisjt!". Helaas, dat doe ik niet .
Get woke, go broke!
pi_55027727
Oh, OV frustraties!

Dan wil ik graag even melden dat de 1e klas GEEN overloop is voor de 2e. En al helemaal niet als er een bijna lege 2e treinstel achter het eerste hangt. En dat het al helemaal van de gekken is dat de conducteur er gewoon bij zit en er naar kijkt. Toen ik bij het uitstappen maar zei dat ik voortaan ook een 2e klas kaartje ging kopen omdat dat kennelijk voldoende is, heb ik nog nooit zo langzaam een kwartje zien vallen geloof ik. .
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:11:22 #277
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_55027733
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
"Ze" hebben ook geen humor .

Zit er in de tram zo'n hoofddoek vol trots tegen een andere hoofddoek te vertellen dat ze" die stomme kindjes van 4 gewoon allemaal verteld heeft dat Sinterklaas niet bestaat" en dat wel 10 keer achter elkaar etc.

Maar als je dan zegt dat je Sinterklaas gisteren nog gezien hebt en Allah nog nooit moet je "je grote kankerkaasbak dichthouden, rassisjt!". Helaas, dat doe ik niet .
O ja joh??? En nu?
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:19:09 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55027834
OV is ook gewoon kut, maar helaas is auto ook geen alternatief. Maar wat een bron van ergernis, zowel het GVB als de klanten.
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:51:40 #279
20925 n00cL30n
pi_55028256
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Ze hebben ook geen humor .

Mennn... Echt geweldig! Alleen jammer dat dat soort trollen voor een klasje mag staan!
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:37 schreef Armageddon het volgende:
Goeiemoggel!

Vandaag de Exact server opnieuw installeren.

Backup
Format C:
Win2000 - win2003
Globe 2003 360 - Globe 2003 380

Wish me luck

good luck private!
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:52:50 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55028274
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:51 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Mennn... Echt geweldig! Alleen jammer dat dat soort trollen voor een klasje mag staan!
Denk meer iets van kinderopvang ofzo, ze waren een jaar of 20, dan sta je nog niet echt voor de klas toch?

Maar de ironie weer .
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:55:29 #281
20925 n00cL30n
pi_55028312
Wordt trouwens chagerijnig van fok!
Ik heb nu al een week dat ik eerst op de stop- knop moet drukken van mijn browser, voordat ik kan reply-en indien ik op "reageer" heb gedrukt.

Ook dat ik in het geval van een quote.. ook een baggerload aan &amps en andere opmaak code op moet ruimen voordat ik een netjes antwoord kan neerkalken.

Maar hé! Ik mag niet klagen aangezien fok! nu snel is....
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:57:27 #282
20925 n00cL30n
pi_55028341
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Denk meer iets van kinderopvang ofzo, ze waren een jaar of 20, dan sta je nog niet echt voor de klas toch?

Maar de ironie weer .
Och... 4 jaar oud is net groep 1 als ik mij niet vergis. Anders zou ze inderdaad bij een kinderdagverblijf werken.
(Groepen systeem.. Bah.. Ik ben zo blij dat groep 1 en 2 voor mij gewoon nog de kleuterschool was en ik gene groepen maar klassen had op de basisschool.)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 december 2007 @ 11:01:10 #283
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_55029390
Goedemoggel.

, , .
Waarom haat het leven mij zo, terwijl ik er toch zoveel energie insteek.
, , .

Groetjes,

Krea.
pi_55029443
Hoi Krea.

Kusje, JK.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:05:22 #285
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_55029469
Neem een happymeal Krea.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:07:12 #286
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_55029503
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:01 schreef Kreator het volgende:
Goedemoggel.

, , .
, , .

Groetjes,

Krea.
Owjee....
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:07:49 #287
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_55029517
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, het ziet er echt heel erg goed uit. Gewoon mooie graphics, vloeiende aminaties, gezichtsuitdrukkingen etc [afbeelding].

Het is ff wennen, maar als je het door hebt bestuur je hem echt zo makkelijk, je klimt in 1 moeite een 50 meter hoge toren op enzo [afbeelding].
Ik heb hem voor de PS3. Zit nu in mem block 5 en het wordt idd ietsje repeterend. Echt vervelend niet trouwens
Nu nog tijd vinden om het is een keer uit te spelen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_55029571
Geud Meurning.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:11:45 #289
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_55029605
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:07 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik heb hem voor de PS3. Zit nu in mem block 5 en het wordt idd ietsje repeterend. Echt vervelend niet trouwens
Over welk spel gaat het eigenlijk ?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 december 2007 @ 11:12:09 #290
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_55029615
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Neem een happymeal Krea.
Verslik je in een pepernoot, kutnewbie.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:13:19 #291
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_55029637
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Over welk spel gaat het eigenlijk [afbeelding] ?
teruglezen is een optie, maar om je te helpen (ondanks dat het op dezelfde pagina staat) gaat het om Assassin's Creed
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_55029893
Wil je er over praten Krea?
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:27:13 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55029911
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:07 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik zie wel op welk moment hij gaat vervelen, ik heb ook Mass Effect gekocht van het weekend en anders heb ik altijd Gears of War nog .

Ik heb er ook geen tijd voor man, het klinkt zo "interessant doenerig" maar ik kom er niet aan toe . Morgenavond, misschien .
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:51:23 #294
14746 k_i_m
pi_55030447
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:01 schreef Kreator het volgende:
Goedemoggel.

, , .
, , .

Groetjes,

Krea.
Hahahahahaha .

Sorry kré . Ik moest echt lachen .
In my life
Why do I smile
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 december 2007 @ 13:01:45 #295
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_55032080
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wil je er over praten Krea?
...nee, maar ik wil wel kwijt dat de burrito in de kantine niet te versmaden was.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 december 2007 @ 13:02:33 #296
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_55032102
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:51 schreef k_i_m het volgende:
Sorry kré .
...dat hoor ik wel vaker de laatste jaren.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:03:28 #297
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55032138
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:01 schreef Kreator het volgende:
burrito
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 december 2007 @ 13:05:36 #298
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_55032199
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:03 schreef Ripley het volgende:
Met een gepofte aardappel en mexicaanse groente. .

Neuken?
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:07:04 #299
14746 k_i_m
pi_55032246
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

...dat hoor ik wel vaker de laatste jaren.
Arreme jonge .
In my life
Why do I smile
  Moderator dinsdag 4 december 2007 @ 13:16:40 #300
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_55032533
Terug van IDFA-tvp.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:23:37 #301
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55032745
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Terug van IDFA-tvp.
Alles goed, U?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')