abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 10:06:43 #1
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54886093
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als mijn biologische klok het ooit weer gaat doen, zou ik dat uberhaupt willen. Ik heb eigenlijk liever niet dat mijn geliefde erbij zou zijn als ik uit elkaar gescheurd word door een baby en zwetend lig te gillen boven dat slagveld.
Ik niet. Hij moet erbij zijn. Ik wil dat hij elke schreeuw in zich opslaat en nooit meer vergeet;

Dit is allemaal zijn schuld .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54886131
TVP, ook al had ik hier nooit eerder gepost.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:09:07 #3
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886144
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als mijn biologische klok het ooit weer gaat doen, zou ik dat uberhaupt willen. Ik heb eigenlijk liever niet dat mijn geliefde erbij zou zijn als ik uit elkaar gescheurd word door een baby en zwetend lig te gillen boven dat slagveld.
Nou, dat dacht ik dus ook dat ik die gedachtengang (van de mannelijke kant) zou hebben.
Ik dacht dat ik er ook niet op zou zitten te wachten om te koekeloeren hoe de vagina van mijn vrouw een baby uitpoept. Ik had me voorgenomen om een strategische plaats naast haar in te nemen. Zonder zicht op 'het hoofdje' en tactisch mijn ogen dicht te knijpen en 'lalalalala' te roepen als er eventueel geknipt gaat worden.

Maar, ondertussen ben ik wel zo ver dat ik het eventuele uitrekken en dergelijke horrorideeën gecombineerd met waangedachten los te kunnen laten. Op een magische manier zie je als je vrouw in verwachting is haar kruisgebied van twee kanten. Functioneel, en ook nog eens seksueel.
pi_54886199
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:06 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dit is allemaal zijn schuld .
Geloof me, dat ga je hem ook voor de voeten gooien op het moment supréme
Met nog wat andere lieflijke bewoordingen erbij.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_54886230
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:09 schreef GI het volgende:

[..]

Nou, dat dacht ik dus ook dat ik die gedachtengang (van de mannelijke kant) zou hebben.
Ik dacht dat ik er ook niet op zou zitten te wachten om te koekeloeren hoe de vagina van mijn vrouw een baby uitpoept. Ik had me voorgenomen om een strategische plaats naast haar in te nemen. Zonder zicht op 'het hoofdje' en tactisch mijn ogen dicht te knijpen en 'lalalalala' te roepen als er eventueel geknipt gaat worden.
Je hoéft ook niet tussen d'r benen te liggen als je dat niet wilt. Heb ik ook amper gedaan geloof ik. Sterker nog, waarschijnlijk ben je aan het hoofdeind harder nodig dan tussen d'r benen. En dan is het allemaal goed te doen hoor. .
quote:
Maar, ondertussen ben ik wel zo ver dat ik het eventuele uitrekken en dergelijke horrorideeën gecombineerd met waangedachten los te kunnen laten. Op een magische manier zie je als je vrouw in verwachting is haar kruisgebied van twee kanten. Functioneel, en ook nog eens seksueel.
Idd. Ik vind het ook allemaal redelijk mieterig gedrag hoor, al die grootspraak over uitgescheurde egels of weet ik wat.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 28 november 2007 @ 10:13:55 #6
14746 k_i_m
pi_54886243
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Geloof me, dat ga je hem ook voor de voeten gooien op het moment supréme
Met nog wat andere lieflijke bewoordingen erbij.
Ik vermoed dat klootzak en hufter favoriet zijn .
In my life
Why do I smile
pi_54886247
Verkeerde forum, dit topic moet naar OUD!
For great justice!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:16:19 #8
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_54886304
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:

[..]

DAMN! Ik blij dta mijn vriendin alleen maar bang is dat ze misschien haar ontlasting laat lopen tijdens het bevallen!
pi_54886339
Ik vind het eigenlijk onvoorstelbaar dat met de huidige ontwikkelingen op het gebied van de medische wetenschap een bevalling nog steeds zo enorm primitief is. Dat zou toch anders en veel minder pijnlijk moeten kunnen?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54886381
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het eigenlijk onvoorstelbaar dat met de huidige ontwikkelingen op het gebied van de medische wetenschap een bevalling nog steeds zo enorm primitief is. Dat zou toch anders en veel minder pijnlijk moeten kunnen?
Waarom? Jij en ik zullen het toch nooit meemaken .
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:20:02 #11
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886386
Ow, ik ga er vanuit dat ik van alles de schuld ga krijgen.

Ik zat van de week bij de huisarts/verloskundige in de wachtkamer. En mijn moeder en schoonmoeder zaten er ook. Echo's zijn populair ofzo. De mannen kregen er verbaal van langs en de andere aanwezigen in de wachtkamer deden lekker mee. Ik heb me een tijdje stilgehouden en op een gegeven moment gezegd :
"Ach, de enige reden dat de bevalling zo'n hel is en pijn doet komt omdat jullie het voor de mannen zo zwaar maken tijdens de zwangerschap."

Als blikken konden doden...
pi_54886392
quote:
Ja, maar dan krijg je Amerikaanse toestanden, dat je op afspraak én platgespoten een kind krijgt. Kan ook hoor, maar er is wat voor te zeggen om het gebruik van verdovingen te minimaliseren - ook al vind ik dat men er in Nederland wel érg spastisch over doet.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:20:49 #13
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886402
quote:
Dat kan al jaren lang. "Keizersnee".
pi_54886420
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik gooide er nog egoist tussen ook, omdat hij zo nodig een kind moest.

'Egoist! Ik verschoon geen één luier als je dat maar weet, en als je denkt dat ik dit nog een keer doe ben je stapelgek, lul! De volgende keer ga je maar mooi adopteren!!!! Hufter!!'

Iets in die strekking.
pi_54886428
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:20 schreef GI het volgende:

Ow, ik ga er vanuit dat ik van alles de schuld ga krijgen.
Ik vind dat echt heel, heel, heel suf als dat gebeurt. Alsof je er níet vantevoren samen voor gekozen hebt en alsof je níet vantevoren wist dat een zwangerschap én bevalling geen walk in the park is.

Is bij ons dan ook niet gebeurt, hooguit als grapje. Maar vrouwen die misbruik maken van hun zwangerschap, bah. Geen meelij mee heur.
pi_54886437
quote:

[..]

Zes weken na afloop plat moeten liggen en je eigen kind niet op kunnen tillen. Tof.
pi_54886460
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik vind dat echt heel, heel, heel suf als dat gebeurt. Alsof je er níet vantevoren samen voor gekozen hebt en alsof je níet vantevoren wist dat een zwangerschap én bevalling geen walk in the park is.

Is bij ons dan ook niet gebeurt, hooguit als grapje. Maar vrouwen die misbruik maken van hun zwangerschap, bah. Geen meelij mee heur.
Volgens mij gaat het alleen over de laatste ontsluitingsfase bij de bevalling, die fase waarin elke vrouw de hele wereld stijfvloekt.
pi_54886473
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:23 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het alleen over de laatste ontsluitingsfase bij de bevalling, die fase waarin elke vrouw de hele wereld stijfvloekt.
Niet die van mij dan. .
pi_54886474
quote:
Een keizersnee is ook niet echt pijnloos hoor .
En jarno, ik ben het met je eens dat de Amerikanen er in doorslaan, een kind op afspraak slaat nergens op, maar ze doen wél wat om de pijn te verzachten. Als ik soms hoor wat een vrouw urenlang moet doorstaan voor ze haar kind in haar armen kan sluiten..
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:26:19 #20
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886511
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mijn vrouw is heel erg primair in haar reacties. Ze wil het kind dolgraag en rammelt al sinds ik haar ken. Echter ga ik er vanuit dat als het eindelijk zo ver is dat er wat scheldwoorden mijn kant opkomen. Zo is ze nou eenmaal, en het zou mij verbazen als het niet gebeurd.

Het zal allemaal gevolgd worden door een 'je weet dat ik dat niet meende toch ?' zodra ze het geheel nog een keer overdenkt na de bevalling. Het enige dat ik moet doen is zorgen dat ik er niet op reageer. Als ik mijn 'normale' respons teruggeef op het moment zelf krijg ik denk ik van alle aanwezigen een klap voor mijn donder.

Schat haar trouwens niet in als iemand die misbruik maakt, en schat mij niet in als iemand die om 02:00 uit bed gaat om chocola te halen.

Mocht ze die neiging krijgen is het van mijn kant uit gewoon "Doe normaal mens. Ik moet over een paar uur naar mijn werk. En nee, je mag mijn auto ook niet mee. Eet maar een geroosterde boterham"
  woensdag 28 november 2007 @ 10:27:22 #21
14746 k_i_m
pi_54886540
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:21 schreef ElizabethR het volgende:

[..]
en als je denkt dat ik dit nog een keer doe ben je stapelgek, lul! De volgende keer ga je maar mooi adopteren!!!! Hufter!!'

Iets in die strekking.
Hahaha, dat heb ik nu al gezegd. Als je er ooit nog één wil, dan adopteer je maar .

Maarja, 20 weken kotsen en manisch depressief zijn helpt natuurlijk ook niet mee .
In my life
Why do I smile
  woensdag 28 november 2007 @ 10:27:23 #22
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886541
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:24 schreef Misstique het volgende:

[..]

Een keizersnee is ook niet echt pijnloos hoor .
En jarno, ik ben het met je eens dat de Amerikanen er in doorslaan, een kind op afspraak slaat nergens op, maar ze doen wél wat om de pijn te verzachten. Als ik soms hoor wat een vrouw urenlang moet doorstaan voor ze haar kind in haar armen kan sluiten..
Waar zeg ik dat het pijnloos is ?
pi_54886544
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Niet die van mij dan. .
Jawel hoor, geloof me nou maar. Iedere vrouw doet dat. Niet persé verbaal, maar in ieder geval mentaal.
pi_54886584
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:27 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jawel hoor, geloof me nou maar.
Waarom? Ik geloof liever mijn vrouw!
pi_54886645
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:23 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

.

Niet gegild, niet geschreeuwd, niet gevloekt en de hele bevalling met twee woorden gesproken.

Eén keer 'auw, kut' gezegd toen het hoofdje stond en toen heb ik meteen mijn excuses aan de verloskundige aangeboden. Zij ging toen hard lachen en zei dat ik alle recht had om te schelden.

Zoals jullie zien, ik was mezelf niet die dag.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_54886672
Potverdikkie, MUUS. Je weet toch dat je een bevalling niet mag bagatelliseren!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:33:39 #27
14746 k_i_m
pi_54886685
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:32 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ohnee, dat lijkt me nog erger. Dat je jezelf niet bent en ineens aardig doet .
In my life
Why do I smile
pi_54886690
Even een plaatje tussendoor zodat de rest er ook bij blijft:

.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:35:47 #29
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886721
  woensdag 28 november 2007 @ 10:36:05 #30
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886732
[/meedoen]
pi_54886778
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Waarom? Ik geloof liever mijn vrouw!

En gelijk heb je!!
pi_54886797
Oh ja, ook die opmerking altijd: 'Schaamte? Welnee, als je ligt te bevallen kan het je niks schelen wie er mee staat te kijken. Dan ben je zo ver heen, dat heb je niet eens meer door!'

Bullshit.

Ik had persweeën, komt de kraamverzorgster binnen en ze dook meteen met haar kop tussen mijn benen. Dus ik druk mijn benen dicht en toen keek ze pas op om zich voor te stellen.

Ja, daar ben ik heel ouderwets in... éérst jezelf voorstellen en daarna pas met je hoofd tussen mijn benen.
Oi!
pi_54886815
Kortom, het is altijd anders dan je verteld wordt.

Wacht nou maar af, want het wordt vast haske mooi en geweldig voor jullie. .

En gefeliciteerd Knutje. . .
Oi!
pi_54886820
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:39 schreef MUUS het volgende:

Ja, daar ben ik heel ouderwets in... éérst jezelf voorstellen en daarna pas met je hoofd tussen mijn benen.
Preuts wijf!
pi_54886837
moggel.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:41:48 #36
14746 k_i_m
pi_54886838
Ik moest hardop lachen .
In my life
Why do I smile
pi_54886845
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:32 schreef MUUS het volgende:

[..]

.

Niet gegild, niet geschreeuwd, niet gevloekt en de hele bevalling met twee woorden gesproken.

Eén keer 'auw, kut' gezegd toen het hoofdje stond en toen heb ik meteen mijn excuses aan de verloskundige aangeboden. Zij ging toen hard lachen en zei dat ik alle recht had om te schelden.

O jeetje, wat keurig!!

Ik heb bij de eerste ook niet gevloekt enzo. Maar dat was dan ook een zalige thuisbevalling.

Bij de tweede heb ik de gyn uitgescholden dat ie met zijn 'even een draadje op het hoofdje van de baby' de tyfus kon krijgen en dat er aan mijn kind geen onnodige polonaise werd gedaan. ' Ja maar mevrouw, dat is standaard en het is makkelijker voor de gynaecoloog'.

O ja lul, het gaat erom dat je het MIJ zo makkelijk mogelijk maakt!!

Hij kon dus omdraaien met zijn draadje
pi_54886846
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest hardop lachen .
Om JMG?
  woensdag 28 november 2007 @ 10:42:25 #39
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886847
Dat het mooi word en dat ik sta te janken ga ik ook maar vast vanuit

Dan maar even een mietje... Er zijn toch geen ado aanhangers met wapens in de buurt dan. Niemand die mij wat doet.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:44:43 #40
14746 k_i_m
pi_54886892
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:42 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

O jeetje, wat keurig!!

Ik heb bij de eerste ook niet gevloekt enzo. Maar dat was dan ook een zalige thuisbevalling.

Bij de tweede heb ik de gyn uitgescholden dat ie met zijn 'even een draadje op het hoofdje van de baby' de tyfus kon krijgen en dat er aan mijn kind geen onnodige polonaise werd gedaan. ' Ja maar mevrouw, dat is standaard en het is makkelijker voor de gynaecoloog'.

O ja lul, het gaat erom dat je het MIJ zo makkelijk mogelijk maakt!!

Hij kon dus omdraaien met zijn draadje
Zo ben ik van plan de eerste die ik ontwaar met een schaar of andere knipattributen in de buurt van mijn edele delen een rotschop te verkopen. Als het niet past, doe je maar een keizersnee! .
In my life
Why do I smile
  woensdag 28 november 2007 @ 10:45:35 #41
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886909
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Om JMG?
Lijkt me sterk.
pi_54886932
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:42 schreef GI het volgende:
Dat het mooi word en dat ik sta te janken ga ik ook maar vast vanuit

Dan maar even een mietje... Er zijn toch geen ado aanhangers met wapens in de buurt dan. Niemand die mij wat doet.
Whehehehe, geloof mij nou, onze ADO aanhanger gaat ook keihard janken als over een tijdje zijn eerste kindje geboren wordt. .

Ik hield het droog, maar vaders zag niks meer door de tranen. 'Dank je wel, MUUS... dank je wel....'
Oi!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:47:01 #43
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54886944
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef MUUS het volgende:

[..]

Whehehehe, geloof mij nou, onze ADO aanhanger gaat ook keihard janken als over een tijdje zijn eerste kindje geboren wordt. .

Ik hield het droog, maar vaders zag niks meer door de tranen. 'Dank je wel, MUUS... dank je wel....'
Dankjewel ?
Wat de fuck is dat voor rare reactie...
pi_54886948
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik kon alleen maar "Een meisje! "uitbrengen geloof ik. .
pi_54886960
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:47 schreef GI het volgende:

[..]

Dankjewel ?
"Dankjewel dat je nu mijn gebroken hand weer los kunt laten MUUS!" bedoelde hij eigenlijk denk ik.
pi_54886993
bliep.
Ja doei.
pi_54887007
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:47 schreef GI het volgende:

[..]

Dankjewel ?
Nee man, was mooi. Puur, echt, emotioneel. Onder de indruk van de hele geboorte, geschrokken van alle heftige dingen, dolblij met een dochter..,. en daar heel dankbaar voor, dat ik dat 'voor hem' had gedaan.
Oi!
pi_54887013
Hè, gezellig, die Ouders van Nu.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_54887024
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik kon alleen maar "Een meisje! "uitbrengen geloof ik. .
.
Oi!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:50:39 #50
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54887036
Owkay, dan zal het vast aan mij liggen dat ik dat niet snap .
pi_54887038
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Erbij blijven JK! Niet afhaken!

.
pi_54887041
MUUS.
pi_54887051
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Erbij blijven JK! Niet afhaken!

[ afbeelding ].
NSFWRHFTSUUDJJEBDHINNIDWYGA:JJJ!
  woensdag 28 november 2007 @ 10:51:20 #54
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54887052
quote:
Ah, jij wil ook het kolfapparaat dat je bij een jaar abbo krijgt ?
pi_54887065
quote:
Komt een blondje bij de dokter: 'Dokter, ik heb zo'n buikpijn!'
Zegt de dokter: 'Is het accuut?'
Zegt ze: 'Nee, net erboven.'

. . .
Oi!
pi_54887117
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:51 schreef GI het volgende:
Ah, jij wil ook het kolfapparaat dat je bij een jaar abbo krijgt ?
Nèh, eerst huis verbouwen, daarna zien we wel weer.
pi_54887131
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Idd, golven kan altijd nog.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:55:03 #58
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54887144
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Het is beter om dat te combineren met het maken van de kinderkamer. Anders ben je een half jaar nadat je klaar bent weer aan het klussen.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:57:32 #59
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_54887201
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hey Muus, ik ben Les!
pi_54887225
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:57 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Hey Muus, ik ben Les!
Nee, je hebt nog les nodig .
Get woke, go broke!
pi_54887356
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:57 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Hey Muus, ik ben Les!
*microfoon pakt*
*stem van Gaston Starreveld nadoet*

Welkooooooooooom n00cL30n, kom maar naar benedeeeeeeeeeeeeen!
Oi!
pi_54887398
Nee, teenage punkrock bandje op KinkFM, een typhus nummer als "Umbrella" is OOK niet leuk met een gitaar er achter .
Get woke, go broke!
pi_54887407
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:55 schreef GI het volgende:
Het is beter om dat te combineren met het maken van de kinderkamer. Anders ben je een half jaar nadat je klaar bent weer aan het klussen.
De hoofdverbouwing kost al een paar jaar.
So we'll take it, one day at a time
pi_54887422
Goftedomme, vrijdag naar Bruce Springsteen en wat heb ik daar een zin in zeg. .
pi_54887450
Vrijdag naar Machinehead, daar heb ik ook wel zin in, 3 bands erbij, Trivium, Dragonforce en nog wat .
Get woke, go broke!
pi_54887507
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
Goftedomme, vrijdag naar Bruce Springsteen en wat heb ik daar een zin in zeg. .
Ik wist het wel, jij bent stiekem Sjek Spijkerman!
*wijst en lacht*
pi_54887572
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik wist het wel, jij bent stiekem Sjek Spijkerman!
*wijst en lacht*
Wat heeft Sjek nou met Broes te maken?
pi_54887589
Volgende week naar Porcupine Tree. .
pi_54887634
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:14 schreef Misstique het volgende:
Volgende week naar Porcupine Tree. .
Oe, die hebben zo een puik nummer wat vaak voorbij komt op Arrows CR: Arriving somewhere, but not here.
pi_54887690
Ik ga naar Matroos in de doos.
Oi!
pi_54887693
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe, die hebben zo een puik nummer wat vaak voorbij komt op Arrows CR: Arriving somewhere, but not here.
Lekker lang nummer. Live spelen ze er nog een stuk bij aan, zodat ie bijna 20 minuten doorgaat. .
pi_54887729
Oh, en morgen speelt mijn band voor het eerst in de Waterhole op het Leidseplein .

Toegang gratis, pints 2,50 .
Get woke, go broke!
pi_54887757
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:18 schreef MUUS het volgende:
Ik ga naar Matroos in de doos.
Is dat iets K3-erigs of wat?
pi_54887797
Is van Daphne Dekkers toch?

Waarom weet ik zoiets? .
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 11:24:19 #75
2964 Armageddon
pi_54887852
Nog maar een keer dan. Knut, je snapt het niet. Ik doe het niet om stoer te doen. Ik word bedreigd.
pi_54887859
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Toneelvoorstelling van Theater Terra naar een boek van Daphne Deckers.

Rock and roll, baby.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Is van Daphne Dekkers toch?

Waarom weet ik zoiets? .
Omdat het boek op je nachtkastje ligt? .
Oi!
pi_54887863
Nee, daar ligt de nieuwe Harry Potter .
Get woke, go broke!
pi_54887894
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Nog maar een keer dan. Knut, je snapt het niet. Ik doe het niet om stoer te doen. Ik word bedreigd.

.

Ik heb traangas en pumps met naaldhakken. Zal ik meegaan? Mag je achter mijn rug schuilen!
Oi!
  woensdag 28 november 2007 @ 11:26:28 #79
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54887912
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Ik geloof je zo . Als je bedreigd wordt en je komt er bij de politie verder niet uit dan kan ik me voorstellen dat je enige verdediging bij je houdt. Maar om er nou 'stoer' mee te posten in een internetreeks verbaasd mij.

Ieder zijn meug verder hoor.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:26:41 #80
2964 Armageddon
pi_54887917
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:25 schreef MUUS het volgende:

[..]

[ afbeelding ].

Ik heb traangas en pumps met naaldhakken. Zal ik meegaan? Mag je achter mijn rug schuilen!
Ik ga nergens heen. Het ligt er voor als er mensen langs komen. Ik bel je wel als ze er zijn.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:27:45 #81
2964 Armageddon
pi_54887941
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:26 schreef GI het volgende:

[..]

Ik geloof je zo . Als je bedreigd wordt en je komt er bij de politie verder niet uit dan kan ik me voorstellen dat je enige verdediging bij je houdt. Maar om er nou 'stoer' mee te posten in een internetreeks verbaasd mij.

Hé! We moeten toch ook wat anders posten dan alleen die kinderpraat hè? Ik heb hier vier zwangere chicks op het werk. Het komt me me strot uit dat gelul.
pi_54887990
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:26 schreef GI het volgende:

[..]

Matroos in de doos... wapens en bedreiging...
Matroos in de doos... wapens en bedreiging,,,

Hmm... wat is spannender? Moeilijk, moeilijk...
Oi!
pi_54888014
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:27 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Hé! We moeten toch ook wat anders posten dan alleen die kinderpraat hè? Ik heb hier vier zwangere chicks op het werk. Het komt me me strot uit dat gelul.
Toch nog nut voor die wapens!
Get woke, go broke!
pi_54888027
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
Klinkt meer als een slechte p0rn0-film.
pi_54888040
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:29 schreef MUUS het volgende:

[..]

Matroos in de doos... wapens en bedreiging...
Matroos in de doos... wapens en bedreiging,,,

Hmm... wat is spannender? Moeilijk, moeilijk...
Een matroos in je doos kan ook behoorlijk spannend zijn, lijkt me.
pi_54888048
God, wat een hilarisch slechte woordgarp.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:33:29 #87
2964 Armageddon
pi_54888061
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Een matroos in je doos kan ook behoorlijk spannend zijn, lijkt me.
pi_54888087
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:32 schreef Jarno het volgende:
God, wat een hilarisch slechte woordgarp.
.
Oi!
  woensdag 28 november 2007 @ 11:36:05 #89
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_54888113
!
pi_54888129
Daphne is trouwens best aardig, net als Richard .
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2007 @ 11:37:03 #91
14746 k_i_m
pi_54888143
Hee, volgens mij moet ik schijten!
In my life
Why do I smile
pi_54888154
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef GI het volgende:
!
[ afbeelding ]
Jaaaa, hehehe, die zeeleeuw zo denken waar komt die vislucht toch vandaan, hehehe.
pi_54888168
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:37 schreef k_i_m het volgende:
Hee, volgens mij moet ik schijten!
Dat heb ik ook altijd met Daphne Deckers ( . ) ja.
pi_54888202
Mag ik toch nog even patsen met Donderdag Editors en 6 december Arctic Monkeys?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_54888219
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:39 schreef Ripley het volgende:
Als die OOR-bandjes je ding zijn wel ja.

.
pi_54888240
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:40 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als die OOR-bandjes je ding zijn wel ja.

.
Ik ben verliefd op de Arctic Monkeys
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_54888241
quote:
AM, zie je daar .
Get woke, go broke!
pi_54888287
quote:
Nèh, dat klinkt als een slap aftreksel van Lowlands. .
pi_54888291
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:41 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ben verliefd op de Arctic Monkeys
Ja, stiekum vind-ik-ze-ook-okay-hoor.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:44:01 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54888314
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nèh, dat klinkt als een slap aftreksel van Lowlands. .
Wen maar aan slappe aftreksels, met al die zwangere wijven hier .
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')