hoe zou jij hem afkorten ?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En z'n eigen naam verkeerd afgekort
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:09 schreef OA het volgende:
Het vreemde is, dat ik alleen maar problemen ondervind met xs.to als ik het op m'n werk gebruik.![]()
Als ik thuis iets upload, zijn er nooit problemen.
pwnquote:Op woensdag 28 november 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cable Gun Masterquote:Op woensdag 28 november 2007 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe zou jij hem afkorten ?
Bakkesquote:
quote:
pwnquote:Op woensdag 28 november 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cable Gun Master
Ik zie niet in wat er logisch is aan CMG
pwndquote:Op woensdag 28 november 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cable Gun Master
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Bakkes
Luister maar eens naar anderen
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cable Gun Master
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://tinypic.com/
Zo, klaar met indoctrineren
quote:
quote:
Ik heb ook gewoon een eigen server, weet de loginzooi niet van m'n provider.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
Tinypic, waarom gewoon niet de ruimte gebruiken van je internetprovider? Veel sneller, en vaak stabieler ook
Al eens aan Tinypic gedacht?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
En dan bestaat de afbeelding ineens niet meer...
Van mij mogen ze iemand zoeken die dat volk dezelfde behandeling geeft.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:17 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/133(...)gel_op_internet.html
Nekschot...
MPG/eer-ik * kap nou eens....quote:
Jij bent ook de rotste niet!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Van mij mogen ze iemand zoeken die dat volk dezelfde behandeling geeft.
Ik wil daar evt. wel aan meewerken.
Goede actie!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:20 schreef MPG het volgende:
Eer-ik
Zelf OA zn post aanpassen maakt jou natuurlijk numero uno verdachte he
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Goede actie!![]()
Het maakt eer-ik niet minder verdacht dan jou hoor...
hoezo?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:20 schreef MPG het volgende:
Eer-ik
Zelf OA zn post aanpassen maakt jou natuurlijk numero uno verdachte he
Hallo lid Frutselquote:Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef Frutsel het volgende:
wazzaa
pwnquote:
Geert Wilders kom er maar in....quote:Op woensdag 28 november 2007 12:22 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/133(...)_naar_Nederland.html
Ik ben er ook al iets minder van overtuigd dat jij het bent....quote:Op woensdag 28 november 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik KAN het niet zijn, want "schoonOA" heeft meermaals gepost op momenten dat ik in kroeg of trein zat. EN ja, dat heb ik zelf gezien met teruglezen.
Ik ben het in elk geval niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben er ook al iets minder van overtuigd dat jij het bent....
Dat neemt echter niet weg, dat ik het pas voor de volle 100% geloof, als jij mij overtuigend bewijs kunt leveren!
Wees dan even zo fair en streep mij ook door. Zoals ik net al zei, ik KAN het niet zijn:quote:Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo?
Moest doorstrepen wat niet van toepassing is.
Besides, heb ik ooit niet van een kloon toegegeven dat ie van mij is?
Ik kloon al en tijdje niet meer
Zelfs bierik is al een tijd niet meer online geweest
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik KAN het niet zijn, want "schoonOA" heeft meermaals gepost op momenten dat ik in kroeg of trein zat. EN ja, dat heb ik zelf gezien met teruglezen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo?
Houden zoquote:Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo?
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben er ook al iets minder van overtuigd dat jij het bent....
Dat neemt echter niet weg, dat ik het pas voor de volle 100% geloof, als jij mij overtuigend bewijs kunt leveren!
Iemand die zo hard blijft hameren op het feit dat hij geen kloon heeft, MOET haast wel een kloon hebben...quote:Op woensdag 28 november 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees dan even zo fair en streep mij ook door. Zoals ik net l zei, ik KAN het niet zijn:
[..]
Dat MPG niet op fok is wil niet zeggen dat je niet met een kloon kunt posten.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kan ik je meer overtuigen dan zelf afwezig te zijn terwijl dat iemand met die kloon wel post?
Zeggen dat je afwezig bent is niet zo lastig...quote:Op woensdag 28 november 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kan ik je meer overtuigen dan zelf afwezig te zijn terwijl dat iemand met die kloon wel post?
Goed punt.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Iemand die zo hard blijft hameren op het feit dat hij geen kloon heeft, MOET haast wel een kloon hebben...
Als je echt geen kloon hebt, interesseert het je waarschijnlijk ook niet zoveel als anderen je er wel van verdenken en maak je er niet zoveel woorden aan vuil...
Delen!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:29 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga zo eens moorkoppen halen denk ik
Kewl hûh!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:21 schreef JortK het volgende:
Hijskranen die in elkaar gezet worden [afbeelding]
Ik heb er ook eenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Iemand die zo hard blijft hameren op het feit dat hij geen kloon heeft, MOET haast wel een kloon hebben...
Als je echt geen kloon hebt, interesseert het je waarschijnlijk ook niet zoveel als anderen je er wel van verdenken en maak je er niet zoveel woorden aan vuil...
Dat ik fysiek in een trein of in de kroeg zit wel. Daar heb ik niet de minste behoefte om op fok! te komen.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat MPG niet op fok is wil niet zeggen dat je niet met een kloon kunt posten.
Wat zie jij dan als een overtuigend bewijs?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Zeggen dat je afwezig bent is niet zo lastig...
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef JortK het volgende:
[..]
pwn
[..]
Geert Wilders kom er maar in....
Maar je hebt afgezien van het feit dat je médegedeeld hebt dat je in de kroeg zit, geen relevant bewijs dat je daadwerkelijk niet op fok aanwezig was, met welk account dan ook.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er ook een![]()
Sinds begin november.
Maar ik ben niet schoonOA
[..]
Dat ik fysiek in een trein of in de kroeg zit wel. Daar heb ik niet de minste behoefte om op fok! te komen.
Dat is aan jou om te leveren en aan mij om te beoordelen!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zie jij dan als een overtuigend bewijs?
Ik zou heel graag willen weten naar welke naam jouw kloon luistertquote:Op woensdag 28 november 2007 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er ook een![]()
Sinds begin november.
Maar ik ben niet schoonOA
[..]
Dat ik fysiek in een trein of in de kroeg zit wel. Daar heb ik niet de minste behoefte om op fok! te komen.
jo gastquote:
quote:
succes, dan scoor ik ook nog een bakkiequote:Op woensdag 28 november 2007 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Senseo Espresso Starterkit gehaald
Effe proberen.
't is wel aardig.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
espresso ftw
Omdat ik dat eerst wil proeven.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waarom koop je dan niet zoeen espressoapparaat van reclame met clooney?
Die werk vanochtend uit bed gebeld voor werkwerkwerkquote:Op woensdag 28 november 2007 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar hangt die pooly ergens uit?
Weet je hoe weinig geld een gemiddelde student heeft?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waarom koop je dan niet zoeen espressoapparaat van reclame met clooney?
Fritsl had gister ook zo'n ding gehaald toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
Ok, espresso was wel aardig.
Nu effe cafe choco proberen
Voel me nu al genaaid, er zitten maar 10 pads in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |