Thanks!quote:
wat zeg jij nou?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:48 schreef Muck het volgende:
Die ene die erik gisteren gemaakt had kon toch ook gewoo weer open? Of zeg ik nu hele gekke dingen?
Wat zeg jij gekke dingen zeg!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:48 schreef Muck het volgende:
Die ene die erik gisteren gemaakt had kon toch ook gewoo weer open? Of zeg ik nu hele gekke dingen?
nee, dat zou hem een post of wat kostenquote:Op woensdag 28 november 2007 09:48 schreef Muck het volgende:
quote:
quote:
Verkapte ik-heb-al-eens-seks-gehad postquote:
Heuj Frtslquote:
Doeiquote:Op woensdag 28 november 2007 10:44 schreef crossover het volgende:
Oh en goedemorgen. Ik werd uit m'n bed gebeld dat ik moest komen werken![]()
ff koffie opdrinken en boterham opeten, lenzen doen en dan weg.
Doe het niet te gehaast, voor je het weet verwissel je dingenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:44 schreef crossover het volgende:
Oh en goedemorgen. Ik werd uit m'n bed gebeld dat ik moest komen werken![]()
ff koffie opdrinken en boterham opeten, lenzen doen en dan weg.
Achter de schermen telt niet mee liefiequote:Op woensdag 28 november 2007 08:09 schreef Muck het volgende:
Mogge
Nou ja zeg, heeft die mpg gewoon een post meer dan ik!
En ik heb weer eens een mosterd-maaltijd te pakkenquote:Op woensdag 28 november 2007 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat je achter-de-schermen-posts niet meetellen
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
cool! eens niemand die door het slotje heen post!
Daar maken we 602 vanquote:Op woensdag 28 november 2007 09:48 schreef Muck het volgende:
quote:
Mogge harde werkerquote:
quote:
quote:
quote:
Ga jij nou maar fijn tegen leveranciers klagenquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga jij nou maar fijn tegen leveranciers klagen
Doe er wat aanquote:
Tuig of dat het isquote:
Zeker wetenquote:
* MPG voorspelt toeloop van blauwe spammertsquote:
stop dan eens met gapen joh en ga wat doenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben al geruime tijd op hoor...
Zit al een tijdje op de uni, heb alleen net pas mn laptop aangeslingerd
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
mooi topic
Heb ik ook gedaan, en ben ik nog immer druk mee bezigquote:Op woensdag 28 november 2007 11:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
stop dan eens met gapen joh en ga wat doen
Zoiets?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG voorspelt toeloop van blauwe spammerts
Dat ja....quote:
Hier kan je wel op klikken...quote:Op woensdag 28 november 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
wat is dat voor kuts met xs.to, dat je naar hun site gaat als je op het plaatje klikt
En dan bestaat de afbeelding ineens niet meer...quote:Op woensdag 28 november 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Hier kan je wel op klikken...![]()
[ link | afbeelding ]
Use tinypicquote:Op woensdag 28 november 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
En dan bestaat de afbeelding ineens niet meer...
pleur het dan ook op tinypic ofzoquote:Op woensdag 28 november 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zeg: Tinypic.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Gefelicitaartquote:Op woensdag 28 november 2007 11:54 schreef cablegunmaster het volgende:
nee volgende topic zou ... dit zou eventueel een mooi topic kunnen zijn :p
of die topic is heel mooi* bloemetje erbij *
dankjequote:
Whehequote:Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dankje![]()
ik laat trouwens nog wel foto's zien van de verbouwing ^^
best grapsig om half 8 sochtends probeert een kraan bij ons op de oprit te wurmen :p
( alleen staand huis op een T splitsing , en dan moet hij net de bocht om bij die T splitsing. Vervolgens de oprit proberen op te komentis dat daar ruimte achter de T splitsing zat anders had hij het niet gehaald
)
Dakkapel word erop gesjouwd :p Groot geval![]()
Mwhoah ... voor de rest heel veel smsjes met Felicitaties ontvangen en voor de rest heb ik nog niks gekregen![]()
en dan juist vandaag tot 5uur op school zitten
quote:
quote:
quote:
quote:
WJzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |