Was er iemand die anders had verwacht dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:51 schreef neehe het volgende:
Ze houd hem erin dat pokkewijf.
Jij ging slapenquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:51 schreef akveor het volgende:
Volgens Amanda klopt het abortus verhaal niet.
Maar ze weet er wel veel meer vanaf dus.
Ik dacht dat Jaap hem er nu wel in zou houden, die zie ik er wel voor aan.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Was er iemand die anders had verwacht dan?
bij gebrek aan beterquote:Op woensdag 28 november 2007 00:53 schreef Stupidisco het volgende:
ik denk echt dat ze nog zwanger is, waarom blijven ze het anders maar voortdurend weer samen proberen.
niet nodig, dat doet Nadia welquote:Op woensdag 28 november 2007 00:54 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap hem er nu wel in zou houden, die zie ik er wel voor aan.
Juist dat vermoeden heb ik ook, maar dan al een paar maand. Daarom kotst ze continue en valt zo ook niet af. Zou wel heel erg onverantwoordelijk zijn trouwens met al die drank die ze achterover gegoten heeftquote:Op woensdag 28 november 2007 00:53 schreef Stupidisco het volgende:
ik denk echt dat ze nog zwanger is, waarom blijven ze het anders maar voortdurend weer samen proberen.
Dat ging om seks.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
Ach verrek, dat was vorige maand ook al.
Dat Dennis naar haar kut wees en zei "en dat dan?"
Misschien dat tuinfluiter het nog terug kan vinden
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:55 schreef Donnie29 het volgende:
Mensen met psychische problemen(ik bedoel hoe ziekelijk Naad is qua aandacht en misschien borderline) verzinnen soms ook van alles, aandachtrekkerij, misschien verzint Naad dit allemaal wel.. Ik bedoel hier niet mee dat mensen met problemen dingen verzinnen of aandacht trekken btw!!
nee toen ging het over die nagel die kwijt wasquote:Op woensdag 28 november 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
Ach verrek, dat was vorige maand ook al.
Dat Dennis naar haar kut wees en zei "en dat dan?"
Misschien dat tuinfluiter het nog terug kan vinden
Nee, dat geloof ik niet... ook de stemming voor Amanda had ik verwacht... Huub Jaap en Lieke door het stof en Dennis blijft gewoon door toedoen van Nadia.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:54 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap hem er nu wel in zou houden, die zie ik er wel voor aan.
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:56 schreef Marieke_B het volgende:
Iedereen vraagt zich nu af of Nadia aan het flippen is..
Dennis lijkt geloofwaardiger
Is ze NU zwanger?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:58 schreef Taurus het volgende:
Oh mijn god zegt dus in plaats van dat het febogezeur is liegt Nadia zelf keihard over dat ze zwanger is![]()
Dat kind is echt knettergek! Zelfs Amanda heeft ze bedonderd
Oh nee juist niet bedoel ik, ze dácht dat ze zwanger was en dat bleek niet zo te zijn en toch heeft ze met Dennis het kindje wat niet bestaat Brooke gedoopt, en vindt ze dat Dennis haar daar over heeft gebackstabbed ofzoquote:
Inderdaad een briljante avond! top-streaming!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:57 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dit nou juist een van de weinige leuke momenten uit de kooi, als vriend en vijand samen iets 'ontdekken' en gaan roddelen over de anderen, veel ontwikkelingen, veel verschuivingen, af en toe ruzie, maar vooral veel bekokstoven.
Hebben we eindelijk actie, zitten sommigen hier alsnog te zeuren dat het gezeur is en dat het nergens over gaatDan zou ik echt stoppen met streamen hoor. Dit is 'n briljante avond
Eindelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 01:02 schreef maril het volgende:
Nadia raakt verstrikt in haar eigen leugens.
ja en een Dennis die over de foto zegt: "Ik heb de hele foto niet gezien!"quote:Op woensdag 28 november 2007 01:03 schreef akveor het volgende:
Volgens Nadia was het dus een foto van Dennis ex? Waarom zou Dennis een foto van zijn ex verscheuren en Nadia die daar helemaal gek van wordt.
jammer alleen dat haar pruik nu scheef zitquote:Op woensdag 28 november 2007 01:04 schreef maril het volgende:
Amanda is helemaal ontnuchterd
Omdat ze onwijs door de mand valt natuurlijk. Ze moet zelfs tegen Amanda zichzelf verdedigen en raakt in paniek omdat iedereen tegen haar is. Dat heeft ze daar nooit ervaren.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:06 schreef KneiterS het volgende:
Kan iemand uitleggen, waarom ze dan zo aan het flippen is?
dat zou prachtig zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 01:06 schreef Sonique het volgende:
Nadia wordt in de hoek gedreven door iedereen...
Nadia gaat Exit donderdag...
Omdat het niet waar is!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 01:07 schreef Donnie29 het volgende:
Wrom kan ze er in godsnaam niet over praten als het toch niet waar is??????????????????
Precies, ik kwam net tot dezelfde conclusie.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:07 schreef Donnie29 het volgende:
Wrom kan ze er in godsnaam niet over praten als het toch niet waar is??????????????????
Maar ze helpt het de wereld ook niet uit.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat het niet waar is!!!!!!!!!!!!!!
Maar vooral omdat ze met iets zit waar ze niet over mag praten van de redactie, zelfs niet aan Amanda maar het blijkbaar toch met Dennis heeft besproken.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat ze onwijs door de mand valt natuurlijk. Ze moet zelfs tegen Amanda zichzelf verdedigen en raakt in paniek omdat iedereen tegen haar is. Dat heeft ze daar nooit ervaren.
Nee, dan staat ze toch voor lul. Dit is niks hoor, ze verzwijgt niks. Ze verzwijgt zogenaamd iets, zodat ze niet alles hoeft uit te leggen ze niet helemaal door de mand valt. Zo blijft het gewoon 'n vaag verhaal, das beter dan 'n enorme zieke leugen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar ze helpt het de wereld ook niet uit.
Busje komt zo, busje komt zo...quote:Op woensdag 28 november 2007 01:09 schreef Nomrc2 het volgende:
staat het busje al klaar ?
conlusiequote:Op woensdag 28 november 2007 01:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat het niet waar is!!!!!!!!!!!!!!
Maar er valt toch niets ergers te verzwijgen dan een abortus of miskraam..? Dat ze die roddel laat blijven bestaan snap ik niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee, dan staat ze toch voor lul. Dit is niks hoor, ze verzwijgt niks. Ze verzwijgt zogenaamd iets, zodat ze niet alles hoeft uit te leggen ze niet helemaal door de mand valt. Zo blijft het gewoon 'n vaag verhaal, das beter dan 'n enorme zieke leugen natuurlijk.
Ik denk dus echt dat ze dat alleen maar roept, dat dat niet waar is. De redakte fungeert nu als 'n soort dekmantel voor haar, dat ze daar nog wat info heeft liggen wat het verhaal kloppend maakt (wat niet zo is), 'maar daar kan ik dus niets over zeggen, maar geloof me nou maar gewoon, dat het allemaal heel logisch is en dat ik 'n lieve meid ben'.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:09 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Maar vooral omdat ze met iets zit waar ze niet over mag praten van de redactie, zelfs niet aan Amanda maar het blijkbaar toch met Dennis heeft besproken.
flashback naar exit Brian.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heee, wat zitten ze mooi bij elkaar op de bank. Tijd voor Jensen?
alles voor tv.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:13 schreef kit2u het volgende:
t'is ook al 1 uur geweest. was toch bedtijd?
Omdat dat nog wel iets heftigs is. In werkelijkheid - en dat zegt ze ook - dácht ze een tijdje dat ze zwanger was, bleek niet zo te zijn. Niks miskraam of abortus (dat hadden we echt wel gemerkt dan), ze wil hier gewoon aandacht mee trekken, vooral tegen Dennis, dat dit natuurlijk iets heftigs is. Door het zo vaag te houden krijg je ook medelijden, moet wel iets zijn geweest.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar er valt toch niets ergers te verzwijgen dan een abortus of miskraam..? Dat ze die roddel laat blijven bestaan snap ik niet.
Hé!quote:Op woensdag 28 november 2007 01:13 schreef T-lex het volgende:
hé het is fucking 1:00...bedtijd mensen, gooi maar op de plasma. Moet morgen weer werken...
Het is waarschijnlijk toch een vent.... en Dennis is dan toch homo...quote:Op woensdag 28 november 2007 01:13 schreef BsJanssen het volgende:
Nadia zegt net: "WE kunnen er niets over zeggen", dus Dennis heeft er direct iets mee te maken.
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:16 schreef noekje het volgende:
Maar goed, Brooke is dus een menstruatiestolsel.
Wat een kutrol in een vage soap.
Nou, jij krijgt de rol van menstruatiestolsel en je heet Brooke.
wat zou dat betalen?quote:Op woensdag 28 november 2007 01:16 schreef noekje het volgende:
Maar goed, Brooke is dus een menstruatiestolsel.
Wat een kutrol in een vage soap.
Nou, jij krijgt de rol van menstruatiestolsel en je heet Brooke.
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:17 schreef miesy het volgende:
al die leugens die ze moet onthouden,
tuurlijk is ze in de war!
LOLquote:Op woensdag 28 november 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap zit een beetje geringschattend te kijken en denkt "Wat een dramaqueen en wat een goede tv"
Ja, maar de rest moet niet gaan denken dat er iets ernstigs is. Er is niets aan de hand, en ze mag gewoon alles zeggen, dat denk ik echt. Ik hoop alleen dat die mensen daar ook denken 'daaag, die lult alles bij elkaar'.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:18 schreef kit2u het volgende:
Naad heeft wat ze wilt...de aandacht van iedereen.
Ze heeft gezichtsverlies geleden. Ze kan het proberen te herstellen door Dennis naar huis te sturen.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:18 schreef Nomrc2 het volgende:
nadia heeft wel alle aandacht nu
en ze hoeft er geen eens over te prsaten
vind het wel knap
iedereen in die toko is ziek in hun hoofdquote:Op woensdag 28 november 2007 01:18 schreef diedirk het volgende:
Hoe ziek kan nadia zijn om een kind van Dennis te willen?
Het kan zelfs zijn...quote:Op woensdag 28 november 2007 01:19 schreef riri het volgende:
Weer alle aandacht op de zieke kind gericht...het is niet normaal....het kan zelfs zijn dat ze dit allemaal speelt
Dit is voor het eerst dat ik er om moet lachen.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:18 schreef tony38 het volgende:
zo en nu nadia in haar ster naaien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ze moeten met ze allen in nadia haar ster vroeten!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 01:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
iedereen in die toko is ziek in hun hoofd![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:20 schreef farscapevr6 het volgende:
he..
als ze zwanger was dan was dat kind dus een speler
als nadia dan abortus heeft gepleegt is dat fysiek geweld en moet ze de poort uit
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:18 schreef tony38 het volgende:
zo en nu nadia in haar ster naaien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zegt ze hier dan bovenaan de trap? Ik versta het niet en kan mn geluid niet harder zetten!quote:Op woensdag 28 november 2007 01:15 schreef Dreamboy het volgende:
van Vol.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53374&sess=664
Volgens mij heeft ze zich nu zo belachelijk gemaakt dat de anderen weinig meer vertrouwen hebben in Nadia lijkt me. Dus ze moet Dennis er wil in laten.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze heeft gezichtsverlies geleden. Ze kan het proberen te herstellen door Dennis naar huis te sturen.
Precies zoals ik er over denk.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat dat nog wel iets heftigs is. In werkelijkheid - en dat zegt ze ook - dácht ze een tijdje dat ze zwanger was, bleek niet zo te zijn. Niks miskraam of abortus (dat hadden we echt wel gemerkt dan), ze wil hier gewoon aandacht mee trekken, vooral tegen Dennis, dat dit natuurlijk iets heftigs is. Door het zo vaag te houden krijg je ook medelijden, moet wel iets zijn geweest.
Maar het was gewoon gebakken luchtDenk ik. En nu klopt haar verhaal van alle kanten niet meer en gaat tot overmaat van ramp Amanda ook nog vragen stellen - in het bijzijn van de anderen
Dus nu moet ze het 'n beetje vaag houden, anders komt uit dat er níks aan de hand was en dat Dennis nooit iets fout heeft gedaan.
was even spannend, dacht dat hij te ver zou gaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:20 schreef Desii het volgende:
En dit begon met de kus tussen Huub en Nadia
strakke actie toch weer
Jaquote:
Selene heeft ook wel een pluim verdiend. Zie Dennis voor het eerst een beetje zoals ie is. En laat zich ff niet door Nadia peepelenquote:Op woensdag 28 november 2007 01:20 schreef Desii het volgende:
En dit begon met de kus tussen Huub en Nadia
strakke actie toch weer
Ze spreekt de naam uit van dat kindquote:Op woensdag 28 november 2007 01:22 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Wat zegt ze hier dan bovenaan de trap? Ik versta het niet en kan mn geluid niet harder zetten!
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:20 schreef farscapevr6 het volgende:
he..
als ze zwanger was dan was dat kind dus een speler
als nadia dan abortus heeft gepleegt is dat fysiek geweld en moet ze de poort uit
ja hoor onder de dekens,gdvrd in haar ster moeten zequote:Op woensdag 28 november 2007 01:23 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ze spreekt de naam uit van dat kind
Nee, Nadia maakt wel tv, Dennis echt niet. Ze moet beloven Dennis te zullen laten gaan en die belofte nakomen.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zich nu zo belachelijk gemaakt dat de anderen weinig meer vertrouwen hebben in Nadia lijkt me. Dus ze moet Dennis er wil in laten.
Kan net zo goed een verzinsel zijn geweest door de redactie. Dennis die er vervolgens absoluut niet aan meewerkt.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Precies zoals ik er over denk.
Het hele zwangerschap gedoe was fake...
Ik denk dat dat ook helemaal uit Nadia de brein komt, alleen heeft ze de gevolgen onderschat.
Ze dacht dat ze hiermee Dennis zwart kon maken, doordat hij zogenaamd de foto had verscheurd en dergelijke. Door wazig te blijven zouden mensen verkeerde dingen aannemen en Dennix als bad-guy gaan zien en er donderdag uit stemmen.
Maar wat had ze het mis. Het plan explodeerde in haar eigen gezicht.
En ze valt door de mand
Ja sorry, dit vind ik geen zinnige reden om mijn veronderstelling te weerspreken. Je kunt het niet eens onderbouwen.quote:
Ja, wie niet........ dat gefluisterquote:Op woensdag 28 november 2007 01:26 schreef akveor het volgende:
Speaker: NADIA, niet je zender afdekken....
Ze zijn dat gezeik bij de febo ook zat.
opdracht van de febo deze avondquote:Op woensdag 28 november 2007 01:26 schreef Desii het volgende:
Amanda zegt en dan ga je het een naam geven
Nadia: zo zit het niet!!!!!
en de strenge stem: Nadia zender om
ik begrijp er weer niets van
Nou misschien dat Nadia dat aan jou heeft beloofd....quote:Op woensdag 28 november 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, Nadia maakt wel tv, Dennis echt niet. Ze moet beloven Dennis te zullen laten gaan en die belofte nakomen.
klopt....... ze loog tegen Amanda netquote:Op woensdag 28 november 2007 01:28 schreef avonne het volgende:
Amanda 'waarom omhels je Dennis meteen weer?"
Nadia "omdat we wat tegen elkaar zeiden"
niet waar, Nadia commandeerde hem om "ik wil je omhelzen, doe het"
Nee idioot. Het punt is dan dus dat ze voor het eerst een belofte gaat nakomen. Vertrouwen wint.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou misschien dat Nadia dat aan jou heeft beloofd....
Dat je haar gelooft zeg....
er zouden toch geen nieuwe spelers meer bij komen?quote:Op woensdag 28 november 2007 01:28 schreef T-lex het volgende:
Ze dacht dus samen met Nix dat ze het konden houden...maar d'r was dus wel degelijk een Brooke.
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:28 schreef T-lex het volgende:
Ze dacht dus samen met Nix dat ze het konden houden...maar d'r was dus wel degelijk een Brooke.
tja, knipperen is geen liegen, he?quote:Op woensdag 28 november 2007 01:27 schreef BsJanssen het volgende:
Amanda zegt: knipper 1 keer met je ogen als je neit zwanger was, en twee keer wel (terwijl ze haar ogen afdekt zodat we het niet kunnen zien).
daarna gaat Amanda rechtop zitten en zegt "OH JEZUS".
tja, maar ze hebben gezegd... dat de regels altijd weer aangepast kunnen worden...quote:Op woensdag 28 november 2007 01:30 schreef agter het volgende:
[..]
er zouden toch geen nieuwe spelers meer bij komen?
Ik verstond er zoals gewoonlijk weer niets van. Wat zei zij boven aan de trap????quote:Op woensdag 28 november 2007 01:15 schreef Dreamboy het volgende:
van Vol.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53374&sess=664
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee idioot. Het punt is dan dus dat ze voor het eerst een belofte gaat nakomen. Vertrouwen wint.
Ik hoop eerlijk gezegd dat Dennis gewoon gaat. Nadia volgt vanzelf wel, maar van Dennis kunnen we echt verder helemaal niets verwachten. Nadia kan nog voor opschudding zorgen.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:31 schreef Sonique het volgende:
Als ik dennis was had ik meteen een ontslag aangevraagd voor Nadia...
Iedereen wil haar weg hebben.
Al was het voor haar eigen bestwil...
Ik hoop zo dat dat gaat gebeuren! Weg met dat feeks!
ze had al psychische problemen .... dat boulima-gevalquote:Op woensdag 28 november 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
Weet zo'n geweldige cast van de febo.... ze hadden niet voorzien dat een echte psychiatrische patient op zo vallen tussen die andere gekken.
Die redaktie is toch ook wel in en in triest.
Waar dacht je aan? Oooh Brooke!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 01:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik verstond er zoals gewoonlijk weer niets van. Wat zei zij boven aan de trap????
WTF, kijk even snel, zie de afbeelding en denk ongeveer hetzelfde tekstje in een ballon erboven (maar dan zoon ipv kleinzoon.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:59 schreef avonne het volgende:
Huub "Jaap, je bent mijn kleinzoon"
Huub kijkt teveel Dark Vader imitaties
En terecht...quote:Op woensdag 28 november 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
Mijn mening:
Nadia heeft Dennis wijs gemaakt dat ze zwanger was en dat het volgens de dokter nog mis kon gaan.
Nu begint Dennis openlijk te twijfelen of ze uberhaupt wel zwanger is.
Helaas heeft Dennis daar de ballen niet voor...quote:Op woensdag 28 november 2007 01:31 schreef Sonique het volgende:
Als ik dennis was had ik meteen een ontslag aangevraagd voor Nadia...
Iedereen wil haar weg hebben.
Al was het voor haar eigen bestwil...
Ik hoop zo dat dat gaat gebeuren! Weg met dat feeks!
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
WTF, kijk even snel, zie de afbeelding en denk ongeveer hetzelfde tekstje in een ballon erboven (maar dan zoon ipv kleinzoon.
http://youtube.com/watch?v=IaObwXVRkBk
Sorry hoor... Maar dat gaat me net even te ver...quote:Op woensdag 28 november 2007 01:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ach, dat gelul over dat kind moet een ander geheim afdekken.
Ik blijf erbij, dat het feit, dat Natte Naad geen vrouw is het 'grote geheim' is.
Dan hebben we in Nix vanzelf een homo.
Hoe die 2 sex hadden. Niet één keer een normaal standje gezien.
Die hoort daar prima thuis. Sukketlje Nix hoort er niet thuis. Geen actie, geen spanning, toedeledokiquote:Op woensdag 28 november 2007 01:37 schreef riri het volgende:
Dus toch....ik heb het de hele tijd gezegd....Nadia is echt ziek in the mind...die hoort hier niet in dit huis
quote:
Dat oenige gewuif van je krijg je gewoon terug, moet je het maar mee doenquote:Op woensdag 28 november 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb ik je uitgescholden ofzo? Doe ff normaal zeg!
Ik maak gewoon een geintje.
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die hoort daar prima thuis. Sukketlje Nix hoort er niet thuis. Geen actie, geen spanning, toedeledoki
Leuk dat ze het daar nu ook allemaal zienquote:Op woensdag 28 november 2007 01:39 schreef riri het volgende:
Huub zegt...het is gewoon pathologisch...is gewoon een ziekte
Inderdaad, fuck op met moreel gezeik van hoe het zou moeten in dat huis, psychiatrische patienten willen we zienquote:Op woensdag 28 november 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die hoort daar prima thuis. Sukketlje Nix hoort er niet thuis. Geen actie, geen spanning, toedeledoki
Weet je, ik dacht dat je voor de grap idioot zei... en vond het gewoon grappig in de context van vanavond....quote:Op woensdag 28 november 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat oenige gewuif van je krijg je gewoon terug, moet je het maar mee doen
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Inderdaad, fuck op met moreel gezeik van hoe het zou moeten in dat huis, psychiatrische patienten willen we zien
Ben niet de enige die dit denkt. Vele voor mij die hier destijds regelmatig posten, waren deze mening toegedaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry hoor... Maar dat gaat me net even te ver...
Dat denk ik soms ook. Ook vanwege een telefoongesrek wat ze had met een vriendin toen ze net in de kooi zat.quote:misschien kennen ze elkaar al van voor de kooi?
die link zegt me niksquote:Op woensdag 28 november 2007 01:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
WTF, kijk even snel, zie de afbeelding en denk ongeveer hetzelfde tekstje in een ballon erboven (maar dan zoon ipv kleinzoon.
http://youtube.com/watch?v=IaObwXVRkBk
tuurlijk nietquote:
Maar we hebben iig een leuke streamavond gehad!quote:Op woensdag 28 november 2007 01:43 schreef Gert het volgende:
Allemaal leuk, die heibel. maar... er gaat wéér niemand uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |