Was er iemand die anders had verwacht dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:51 schreef neehe het volgende:
Ze houd hem erin dat pokkewijf.
Jij ging slapenquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:51 schreef akveor het volgende:
Volgens Amanda klopt het abortus verhaal niet.
Maar ze weet er wel veel meer vanaf dus.
Ik dacht dat Jaap hem er nu wel in zou houden, die zie ik er wel voor aan.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Was er iemand die anders had verwacht dan?
bij gebrek aan beterquote:Op woensdag 28 november 2007 00:53 schreef Stupidisco het volgende:
ik denk echt dat ze nog zwanger is, waarom blijven ze het anders maar voortdurend weer samen proberen.
niet nodig, dat doet Nadia welquote:Op woensdag 28 november 2007 00:54 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap hem er nu wel in zou houden, die zie ik er wel voor aan.
Juist dat vermoeden heb ik ook, maar dan al een paar maand. Daarom kotst ze continue en valt zo ook niet af. Zou wel heel erg onverantwoordelijk zijn trouwens met al die drank die ze achterover gegoten heeftquote:Op woensdag 28 november 2007 00:53 schreef Stupidisco het volgende:
ik denk echt dat ze nog zwanger is, waarom blijven ze het anders maar voortdurend weer samen proberen.
Dat ging om seks.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
Ach verrek, dat was vorige maand ook al.
Dat Dennis naar haar kut wees en zei "en dat dan?"
Misschien dat tuinfluiter het nog terug kan vinden
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:55 schreef Donnie29 het volgende:
Mensen met psychische problemen(ik bedoel hoe ziekelijk Naad is qua aandacht en misschien borderline) verzinnen soms ook van alles, aandachtrekkerij, misschien verzint Naad dit allemaal wel.. Ik bedoel hier niet mee dat mensen met problemen dingen verzinnen of aandacht trekken btw!!
nee toen ging het over die nagel die kwijt wasquote:Op woensdag 28 november 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
Ach verrek, dat was vorige maand ook al.
Dat Dennis naar haar kut wees en zei "en dat dan?"
Misschien dat tuinfluiter het nog terug kan vinden
Nee, dat geloof ik niet... ook de stemming voor Amanda had ik verwacht... Huub Jaap en Lieke door het stof en Dennis blijft gewoon door toedoen van Nadia.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:54 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap hem er nu wel in zou houden, die zie ik er wel voor aan.
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:56 schreef Marieke_B het volgende:
Iedereen vraagt zich nu af of Nadia aan het flippen is..
Dennis lijkt geloofwaardiger
Is ze NU zwanger?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:58 schreef Taurus het volgende:
Oh mijn god zegt dus in plaats van dat het febogezeur is liegt Nadia zelf keihard over dat ze zwanger is![]()
Dat kind is echt knettergek! Zelfs Amanda heeft ze bedonderd
Oh nee juist niet bedoel ik, ze dácht dat ze zwanger was en dat bleek niet zo te zijn en toch heeft ze met Dennis het kindje wat niet bestaat Brooke gedoopt, en vindt ze dat Dennis haar daar over heeft gebackstabbed ofzoquote:
Inderdaad een briljante avond! top-streaming!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:57 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dit nou juist een van de weinige leuke momenten uit de kooi, als vriend en vijand samen iets 'ontdekken' en gaan roddelen over de anderen, veel ontwikkelingen, veel verschuivingen, af en toe ruzie, maar vooral veel bekokstoven.
Hebben we eindelijk actie, zitten sommigen hier alsnog te zeuren dat het gezeur is en dat het nergens over gaatDan zou ik echt stoppen met streamen hoor. Dit is 'n briljante avond
Eindelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 01:02 schreef maril het volgende:
Nadia raakt verstrikt in haar eigen leugens.
ja en een Dennis die over de foto zegt: "Ik heb de hele foto niet gezien!"quote:Op woensdag 28 november 2007 01:03 schreef akveor het volgende:
Volgens Nadia was het dus een foto van Dennis ex? Waarom zou Dennis een foto van zijn ex verscheuren en Nadia die daar helemaal gek van wordt.
jammer alleen dat haar pruik nu scheef zitquote:Op woensdag 28 november 2007 01:04 schreef maril het volgende:
Amanda is helemaal ontnuchterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |