kan wel zijn,. maar Sorgi haalt nooit zoveel punten als Manning, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat kan je van te voren aan zien komen, dan moet je die gasten gewoon dumpen en voor de back-ups gaan.
We hebben in ieder geval een rematch van de thanksgiving matchup tussen de Jones brothers...quote:Op woensdag 28 november 2007 00:41 schreef popolon het volgende:
I do have to spank joo ass Guard. Bring it on!
Het ziet er naar uit dat Henry gewoon start voor de Broncos.Zoals ik vorige week al zei:ik ben benieuwd wat Shanahan nu gaat doen,nu Henry(nog steeds niet geschorst) en Young weer beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:36 schreef Guard het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval een rematch van de thanksgiving matchup tussen de Jones brothers...
Even afwachten wie er start bij de Broncos, Young of Hall, is het de laatste dan gaat ie erin bij mij, tegen de Raiders rush D everybody can look like a pro.
And then my dear popo, it is your ass which gets spanked.
Belangrijk voor homefield-advantagequote:Op maandag 3 december 2007 14:50 schreef Playmaker het volgende:
Ik heb verloren,maar rblommers staat tot nu toe ook op verlies.Volgende week word dus beslist wie #1 en wie #2 word.....
Mooie win Guardquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:28 schreef Guard het volgende:
Ook mijn eerste 100+ game.
Revanche voor week 2 verlies tegen Popo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |