Gert-Jan Duifquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:33 schreef Beschouw het volgende:
Van Duivenbode. Noem nog een Nederlandse voetballer met diezelfde vogelnaam (met voornaam graag, anders is het iets te gemakkelijk).
Volendam, Tong !quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij herken ik
Peeper, Roelofs, ?, ?, Paus, Wilfred Elzinga (dacht ik), ?,Robin Schmidt?
?,?, Karnebeek, Gaasbeek (?), BOschker, ?, Rutten, Duif, ?,
Spelbos, Huistra, De Koning, Liponen, Vonk
Ik dacht Alex van Duijvenbode (oud-Sparta en Dordt).quote:
Inderdaad meegedaan in Maassluis. Er deden 137 koppels mee, die in de eerste ronde 2 x 40 vragen kregen voorgelegd waar in totaal 97 punten mee te verdienen waren. De laagste score was 9 punten, de beste 76. Wij hadden er 27 en drongen daarmee niet door tot de halve finale waarin de beste 30 koppels mochten uitkomen. Ik dacht dat ik wel een beetje wist, maar nee dus. Ontzttend moeilijk, die quiz. Maar toch leuk om mee te doen. Volgend jaar gaan we weer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:
Overigens is Beschouw nu denk ik quizzende in Maassluis. Had er bijna heengegaan met de chefsport van AD / De Dordtenaar, maar kwam donderdag spontaan bij ons op en bleek helaas 's middags. Daarbij was de inschrijving al gesloten.
Volgend jaar dan maar.
Is dat niet met het volkslied van Kroatie? Waar ze lul zeiden in plaats van berg?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Inderdaad meegedaan in Maassluis. Er deden 137 koppels mee, die in de eerste ronde 2 x 40 vragen kregen voorgelegd waar in totaal 97 punten mee te verdienen waren. De laagste score was 9 punten, de beste 76. Wij hadden er 27 en drongen daarmee niet door tot de halve finale waarin de beste 30 koppels mochten uitkomen. Ik dacht dat ik wel een beetje wist, maar nee dus. Ontzttend moeilijk, die quiz. Maar toch leuk om mee te doen. Volgend jaar gaan we weer.
Openingsvraag uit Maassluis: Wat betekent 'Mila kura si planina'?
Dat is het.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is dat niet met het volkslied van Kroatie? Waar ze lul zeiden in plaats van berg?
Meegenomen heb ik ze niet. Dat kon niet. Ik zal er een paar stellen die ik nog weet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:26 schreef tong80 het volgende:
Heb je de vragen meegenomen ? Post ze hier dan
Rijsbergen, Koeman (Pa), Koevermans en ???quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Noem 4 trainers van FC Groningen die in het Ned. elftal hebben gespeeld.
Jazeker!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:04 schreef tong80 het volgende:
Fanneke is me voor met de twee Wimmen. Was Jan Notermans international ?
1-0 was het, dat weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef Beschouw het volgende:
Dat zijn er vier
Noem 2 spelers van PSV wiens achternamen met een K beginnen en in 1999 in de Champions League can Valencia verloren.
Dmitri Khokhlov bedoel jequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
1-0 was het, dat weet ik nog wel.
Werden toen pas gestopt in de finale
Ik ga voor Kolkka en die Rus die er toen speelde
Ja, die was het.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, die was het.
Klopt dat een beetje Beschouw? Kolkka en Khoklov?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |