nee het waren geen pallets...quote:
Rotzooi&Coquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:35 schreef RedFever007 het volgende:![]()
Briljant![]()
Ooit eens bij Milieupolitie (oid) op Yorin (toen nog) gezien, deed ook zo'n gast dat
nee wordt morgen opgehaald, dus ik verwacht morgen op mn werk weer een boos telefoontje van de grofvuilophalers...quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:38 schreef Spooky4u het volgende:
Is al he vuil nu weg?
pro actief handelen: bel zelf de grofvuildienst op rond een uurtje of acht, en vertel wat er aan de hand is. Probleem opgelost ;s)quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nee wordt morgen opgehaald, dus ik verwacht morgen op mn werk weer een boos telefoontje van de grofvuilophalers...
Als iemand anders al een afspraak gemaakt blijkt te hebben is het onzin om nog een keer te bellen. Ze komen toch al.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:29 schreef TeenWolf het volgende:
klacht; mensen die hun troep bij jou grofvuil zetten zonder zelf een afspraak te maken! moeten dood
Inderdaad! Puik voorstelquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
pro actief handelen: bel zelf de grofvuildienst op rond een uurtje of acht, en vertel wat er aan de hand is. Probleem opgelost ;s)
Ik was eerstquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
pro actief handelen: bel zelf de grofvuildienst op rond een uurtje of acht, en vertel wat er aan de hand is. Probleem opgelost ;s)
slim van je, maar helaas zijn er bij mij geen herkenningspunten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:46 schreef countergirl het volgende:
Bij mijn vuilnis stonden ook ineens 6 extra zakken!! En dat was al de zoveelste keer!! Die vuiklnismannen hadden een briefje in mijn bus gedaan en mijn vuilnis laten staan!! Maar zo nieuwgierig als ik ben heb ik wat handschoentjes bij het tankstation meegebietst en de zakken eens grondig geinspecteerd!! Daarbij vond ik een doktors recept voor iemand die bij mij achter woont. Rotzooi en co is toch wel leerzaam!!
Die vuilnis was illigaal dumpen dus ik heb aangiften gedaan bij de politie!!!
CSI is er niks bij, hulde!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:46 schreef countergirl het volgende:
Bij mijn vuilnis stonden ook ineens 6 extra zakken!! En dat was al de zoveelste keer!! Die vuiklnismannen hadden een briefje in mijn bus gedaan en mijn vuilnis laten staan!! Maar zo nieuwgierig als ik ben heb ik wat handschoentjes bij het tankstation meegebietst en de zakken eens grondig geinspecteerd!! Daarbij vond ik een doktors recept voor iemand die bij mij achter woont. Rotzooi en co is toch wel leerzaam!!
zal ik maar doenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je moet dat schuurdak toch ergens laten en zo'n container in de buurt is ideaal.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:34 schreef dvr het volgende:
Moet je nog mee uitkijken, een gek heeft bij mijn grofvuil een keer een paar platen asbest gezet, ik had meteen een milieurechercheur aan de deur.
Een blik oude motorolie kun je er ook mooi tussen zettenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:34 schreef dvr het volgende:
Moet je nog mee uitkijken, een gek heeft bij mijn grofvuil een keer een paar platen asbest gezet, ik had meteen een milieurechercheur aan de deur.
die kun je ook met gemak in de container gooien.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een blik oude motorolie kun je er ook mooi tussen zetten
Volgens mij hebben wij het niet over dezelfde maat blik.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:00 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
die kun je ook met gemak in de container gooien.
Of container.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij het niet over dezelfde maat blik.
Moet je nog wel wat zooi in die zak erbij stoppen, anders waait ie weg.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:44 schreef Bayswater het volgende:
Ik doe altijd een brief geadresseerd aan de overbuurman in mijn vuilniszak en zet hem vervolgens op straat.
De brief ligt altijd wat verstopt tussen de luiers, het werk voor de milieupolitie moet wel een uitdaging blijven.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Moet je nog wel wat zooi in die zak erbij stoppen, anders waait ie weg.
Superstorm enzo.
Hahaquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:46 schreef countergirl het volgende:
En die medelanders maar denken dat ze iets kostbaars gejat hadden van iemand die aan het verhuizen wasquote:Op woensdag 28 november 2007 21:29 schreef Sometimes het volgende:
Op zich herkenbaar, maar andersom ken ik 'm ook.
In Den Haag moesten de kelders van ons appartementencomplex leeg; ik samen met de buurman het grof vuil gebeld voor de volgende ochtend en dezelfde avond onze oude kasten en andere meuk aan de straat gezet. Elke keer als we bij de plek kwamen waar we net spullen hadden neergezet bleek het meeste weer verdwenen. Soms zag je nog net een medelander wegfietsen met een boekenkast over z'n stuur.
Uiteindelijk kwam het grof vuil voor een lullig kastje...
Ik ken dat..quote:Op woensdag 28 november 2007 21:29 schreef Sometimes het volgende:
Op zich herkenbaar, maar andersom ken ik 'm ook.
In Den Haag moesten de kelders van ons appartementencomplex leeg; ik samen met de buurman het grof vuil gebeld voor de volgende ochtend en dezelfde avond onze oude kasten en andere meuk aan de straat gezet. Elke keer als we bij de plek kwamen waar we net spullen hadden neergezet bleek het meeste weer verdwenen. Soms zag je nog net een medelander wegfietsen met een boekenkast over z'n stuur.
Uiteindelijk kwam het grof vuil voor een lullig kastje...
A'dam - Ghetto.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |