je zou zelf naar de politie kunnen gaan en een klacht indienen, ook bij de reinigingsdienst en bij de gemeente, dan sta je voor de rechter misschien iets sterker... eventueel zelf nog getuigen of bewijs verzamelen... of gewoon eens proberen met je buren te gaan praten erover, uitleggen dat jij nu met een bekeuring zit...quote:
Dat is een goeie, maar als ik de foto krijg en ze beweren glashard dat het wel mijn afval is kan ik er niets tegen inbrengen. Er staan geen namen op of zo, dus dan wordt het zijn woord tegen het mijne.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:47 schreef DABAMaster het volgende:
wijkagent bellen en vragen naar de foto?
Klopt inderdaad, het stond in de buurt waar ik nu dus uit weg ben.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:54 schreef BrandX het volgende:
Of jullie lezen de OP wat beter
Het afval stond in zijn oude buurt.
volgens mij is dat omgekeerde bewijslast. Zij moeten juist bewijzen dat het wél van jou is...quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is een goeie, maar als ik de foto krijg en ze beweren glashard dat het wel mijn afval is kan ik er niets tegen inbrengen. Er staan geen namen op of zo, dus dan wordt het zijn woord tegen het mijne.
Het ging om een plein met 2 flatgebouwen, dus ik kan niet achterhalen wie er wat aan de straat gezet heeft. Aangezien ik het niet zelf gezien heb kan het vrijwel iedereen zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:48 schreef Tennessee het volgende:
[..]
je zou zelf naar de politie kunnen gaan en een klacht indienen, ook bij de reinigingsdienst en bij de gemeente, dan sta je voor de rechter misschien iets sterker... eventueel zelf nog getuigen of bewijs verzamelen... of gewoon eens proberen met je buren te gaan praten erover, uitleggen dat jij nu met een bekeuring zit...
In mijn stad moet je precies opgeven wat je aan de straat gaat zetten. Dan sta je wel een stukje sterker.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:56 schreef Tennessee het volgende:
[..]
volgens mij is dat omgekeerde bewijslast. Zij moeten juist bewijzen dat het wél van jou is...
Heb je in die oude buurt niemand die voor je kan getuigen? Of enige andere manier om aan te tonen dat het niet allemaal van jou was? Dat is misschien makkelijker met die foto.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het ging om een plein met 2 flatgebouwen, dus ik kan niet achterhalen wie er wat aan de straat gezet heeft. Aangezien ik het niet zelf gezien heb kan het vrijwel iedereen zijn geweest.
Ah, niet goed gelezen. Wees blij dat je daar weg bent, betaal die 50 euro en denk na over een goede wraakactiequote:Op vrijdag 2 november 2007 08:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, het stond in de buurt waar ik nu dus uit weg ben.
Dat zou een goed idee zijn, maar hier is dat niet zo. Je maakt via internet of telefonisch een afspraak dat ze op een bepaalde dag langskomen en dan komen ze ook. Jij moet er dan voor zorgen dat je zooi aan de straat staat, meer niet. Nergens is te achterhalen wat er wel en niet van jou is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In mijn stad moet je precies opgeven wat je aan de straat gaat zetten. Dan sta je wel een stukje sterker.
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, het stond in de buurt waar ik nu dus uit weg ben.
Ik ken nog wel wat mensen daar, dus ik zal het eens navragen. De enige mensen die gezien hebben wat we er neer hebben gezet zijn mijn partner en ik, plus eventuele mensen die ons bezig hebben gezien, maar dat weet ik natuurlijk niet wie dat zijn aangezien er tientallen mensen door de straat lopen enzo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:01 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Heb je in die oude buurt niemand die voor je kan getuigen? Of enige andere manier om aan te tonen dat het niet allemaal van jou was? Dat is misschien makkelijker met die foto.
Zorg dat je alles schriftelijk doet, maak overal kopieën van en mocht het voor de rechter komen, eis dan vergoeding van al je kosten die je hebt moeten maken om je te verdedigen... Eventueel kan je ook nog naar een juridisch loket, zij kunnen je helpen met brieven opstellen.
Hmmm ik zal er eens over na gaan denkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:01 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ah, niet goed gelezen. Wees blij dat je daar weg bent, betaal die 50 euro en denk na over een goede wraakactie![]()
je partner is in ieder geval al weer eentje meer dan jij in je eentje. als je nog iemand vind kunnen ze je echt helemaal niks meer maken. dan zou ik met zijn drieën naar de rechtbank gaan en lekker alledrie een betaalde vrije dag claimen. Moet je wel eerst écht goed je best doen het vantevoren op te lossen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat mensen daar, dus ik zal het eens navragen. De enige mensen die gezien hebben wat we er neer hebben gezet zijn mijn partner en ik, plus eventuele mensen die ons bezig hebben gezien, maar dat weet ik natuurlijk niet wie dat zijn aangezien er tientallen mensen door de straat lopen enzo.
Ha ha een kutdorp is het zekerquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:17 schreef ThAzOnE het volgende:
karr-1, wat een kutdorp woon jij in zeg!
Ik zou het inderdaad ook betalen, je bent er vanaf en ga genieten van je nieuwe huis.
Waarom denk je dat ik uit zwijndrecht weg ben gegaanquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
50 euro lappen en blij zijn dat je uit die NSB buurt weg bent![]()
zo werkt dat echt niet, zij moeten juist bewijzen dat het wél van jou is... ze moeten het openmaken en aan jou geadresseerde post erin vinden of op een andere manier bewijzen dat het echt van jou is....quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:20 schreef staticdata het volgende:
... En bewijs maar dat het niet van jou is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |