Ik deel een mooie jongen met jullie en ik ebn homo. Ik kijk gewoon graag op superdudesquote:
Als ik op de link klik:quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik deel een mooie jongen met jullie en ik ebn homo. Ik kijk gewoon graag op superdudes
Dank uquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Omdat de andere users hier toch gaan zeuren over je brom zal ik maar positief aftrappen.
Mooooooooooooooooooooi.
Zeker wel mooi enzo. Maar ben van de supermotars dus maarja. Hoe hard loopt dat ding dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:37 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Dank u. En tsja, ieder zijn eigen smaak he, kan moeilijk verwachten dat iedereen hem mooi vind
. Overigens vind ik zeuren over de snelheid wel terecht.
50 volgens het profiel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:11 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zeker wel mooi enzo. Maar ben van de supermotars dus maarja. Hoe hard loopt dat ding dan?
Mischien dat hij nog iets harder kan maar heb hem er nog niet erboven gekregenquote:
Denk omdat ze echt willen dat je hem netjes inrijdquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Mischien dat hij nog iets harder kan maar heb hem er nog niet erboven gekregen. Daar bij Fred Motoren willen ze eerst dat ik hem 500 km inrijd voordat ze de begrenzing eruit willen halen. Maar ik vind dat eigenlijk een beetje raar, doen ze dat nou expres zodat ze zeker weten dat ik hem rustig inrijd of hebben ze daar één of ander fabeltje in hun hoofd zitten dat je zo'n ding niet mag ontgrenzen voor die 500km omdat dat slecht zou zijn?
Zeker weten?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:45 schreef Geqxon het volgende:
De enige mongool in dit topic die er wat negatiefs over gaat zeggen is Shizzle.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Mischien dat hij nog iets harder kan maar heb hem er nog niet erboven gekregen. Daar bij Fred Motoren willen ze eerst dat ik hem 500 km inrijd voordat ze de begrenzing eruit willen halen. Maar ik vind dat eigenlijk een beetje raar, doen ze dat nou expres zodat ze zeker weten dat ik hem rustig inrijd of hebben ze daar één of ander fabeltje in hun hoofd zitten dat je zo'n ding niet mag ontgrenzen voor die 500km omdat dat slecht zou zijn?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:01 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Zeker weten?![]()
Niet mijn smaak, wel netjes.
Trouwens, nadat de prop er uit is en je bent "klaar" met inrijden, moet je nog wel ff rustig aan doen! Omdat je nog nooit veel toeren hebt gemaakt kan er een stootrandje ontstaan. Want bij meer toeren rekt je drijfstang íets verder uit en komt ie dus íets hoger waardoor een heel klein stukje van je cil nog niet is "ingereden". Het is heel weinig, maar houd er ff rekening mee dat je niet meteen volaan gaat blazen want dat kan je een zuigerveer kosten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |