abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55038007
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef fs180 het volgende:
bovenop dr schaamheuvel ja
no1uknow kennende is het eerder dons.
pi_55038404
trieste kutmannetjes
pi_55039697
Ja does normaal tegen Sander.

Hij heeft tenminste (bijna) een vriendin.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_55039866
ZOO MOOI!!

Klikkuuhh

*fab*fap*fab*fap*
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_55039890
wtf?
pi_55039932
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
wtf?
pi_55039973
Ben je homo?
pi_55040042
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ben je homo?
Ik deel een mooie jongen met jullie en ik ebn homo. Ik kijk gewoon graag op superdudes
pi_55040160
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:22 schreef Ipho het volgende:

[..]

Ik deel een mooie jongen met jullie en ik ebn homo. Ik kijk gewoon graag op superdudes
Als ik op de link klik:

Forbidden

You don't have permission to access /!!!^Domi on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2.2.3 (Unix) mod_ssl/2.2.3 OpenSSL/0.9.8d Zend Core/2.0.1 PHP/5.2.1 Server at www.superdudes.nl Port 80

pi_55041140
Dat vind ik wel kut voor je spreek me maar op msn aan anders?
pi_55041278
Deze is nu in mijn bezit: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3174

Er zit alleen iets irritants in de uitlaat wat er dringend uitmoet .
Ich bin der Führer.
pi_55041725
Omdat de andere users hier toch gaan zeuren over je brom zal ik maar positief aftrappen.

Mooooooooooooooooooooi.
pi_55041799
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Omdat de andere users hier toch gaan zeuren over je brom zal ik maar positief aftrappen.

Mooooooooooooooooooooi.
Dank u . En tsja, ieder zijn eigen smaak he, kan moeilijk verwachten dat iedereen hem mooi vind . Overigens vind ik zeuren over de snelheid wel terecht.
Ich bin der Führer.
pi_55042020
De enige mongool in dit topic die er wat negatiefs over gaat zeggen is Shizzle.
pi_55042644
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:37 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

Dank u . En tsja, ieder zijn eigen smaak he, kan moeilijk verwachten dat iedereen hem mooi vind . Overigens vind ik zeuren over de snelheid wel terecht.
Zeker wel mooi enzo. Maar ben van de supermotars dus maarja. Hoe hard loopt dat ding dan?
pi_55042829
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:11 schreef Ipho het volgende:

[..]

Zeker wel mooi enzo. Maar ben van de supermotars dus maarja. Hoe hard loopt dat ding dan?
50 volgens het profiel.
pi_55043506
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:19 schreef Geqxon het volgende:

[..]

50 volgens het profiel.
Mischien dat hij nog iets harder kan maar heb hem er nog niet erboven gekregen . Daar bij Fred Motoren willen ze eerst dat ik hem 500 km inrijd voordat ze de begrenzing eruit willen halen. Maar ik vind dat eigenlijk een beetje raar, doen ze dat nou expres zodat ze zeker weten dat ik hem rustig inrijd of hebben ze daar één of ander fabeltje in hun hoofd zitten dat je zo'n ding niet mag ontgrenzen voor die 500km omdat dat slecht zou zijn?
Ich bin der Führer.
pi_55043696
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

Mischien dat hij nog iets harder kan maar heb hem er nog niet erboven gekregen . Daar bij Fred Motoren willen ze eerst dat ik hem 500 km inrijd voordat ze de begrenzing eruit willen halen. Maar ik vind dat eigenlijk een beetje raar, doen ze dat nou expres zodat ze zeker weten dat ik hem rustig inrijd of hebben ze daar één of ander fabeltje in hun hoofd zitten dat je zo'n ding niet mag ontgrenzen voor die 500km omdat dat slecht zou zijn?
Denk omdat ze echt willen dat je hem netjes inrijd

Maar of het kwaad kan nee.
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:01:46 #169
159757 Gibeon
Open to change
pi_55043855
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:45 schreef Geqxon het volgende:
De enige mongool in dit topic die er wat negatiefs over gaat zeggen is Shizzle.
Zeker weten?

Niet mijn smaak, wel netjes.

Trouwens, nadat de prop er uit is en je bent "klaar" met inrijden, moet je nog wel ff rustig aan doen! Omdat je nog nooit veel toeren hebt gemaakt kan er een stootrandje ontstaan. Want bij meer toeren rekt je drijfstang íets verder uit en komt ie dus íets hoger waardoor een heel klein stukje van je cil nog niet is "ingereden". Het is heel weinig, maar houd er ff rekening mee dat je niet meteen volaan gaat blazen want dat kan je een zuigerveer kosten...

[ Bericht 31% gewijzigd door Gibeon op 04-12-2007 21:08:41 ]
pi_55043936
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat ze je in "bescherming" nemen, dat ze weten dat jij je niet in kunt houden ( niet lullig bedoeld ) en ze je een hoop ellende besparen door die eerste paar honderd km de begrenser er op te laten zitten.
pi_55043974
Dat dus, sowieso is het gelul dat het beter is, als je inrijdt gebruik je toch niet continu vol vermogen.
pi_55044043
En 500 kilometer, een weekendje of 2 a 3 lekker toeren en je hebt ze erop zitten.
pi_55044380
Je kunt het er in een week op hebben. Makkelijk. Zeker als je hem nieuw hebt wil je blijven rijden.
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:24:20 #174
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_55044520
Binnekort honda nsr maar weer in mekaar flikkeren, nieuwe koppeling erin en voor 30 euro rijd ie weer als een tiet
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
pi_55044877
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:01 schreef Gibeon het volgende:

[..]

Zeker weten?

Niet mijn smaak, wel netjes.

Trouwens, nadat de prop er uit is en je bent "klaar" met inrijden, moet je nog wel ff rustig aan doen! Omdat je nog nooit veel toeren hebt gemaakt kan er een stootrandje ontstaan. Want bij meer toeren rekt je drijfstang íets verder uit en komt ie dus íets hoger waardoor een heel klein stukje van je cil nog niet is "ingereden". Het is heel weinig, maar houd er ff rekening mee dat je niet meteen volaan gaat blazen want dat kan je een zuigerveer kosten...
Bedankt voor de tip , ik had denk gelijk gereden als ik normaal doe op mijn allang ingereden Furia... in andere woorden, die zuigveer zal het dan zwaar hebben gehad.
Ich bin der Führer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')