69 ben ik niet zo weg van.. hou geen nek meer over om steeds omhoog te komen om te likkenquote:Op zondag 13 juli 2008 01:31 schreef plus44 het volgende:
De eerste keer dat ik ut deed schrok ik enigzins van de smaak.. maar, dat moet gewoon ff wennen.. vind ut nu heerlijk om mn meisje te beffen (ook 69!!) .. ze heeft echter wel een vingertje nodig om klaar te komen..
Het gevoel alsof je in een loodaccu hebt liggen likken?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:39 schreef Skunki3 het volgende:
het gaat wel, ik voel er niks van :S maar na een tijdje doen krijg ik een schrale tong van al die zuren
Dat heb jij blijkbaar dus gedaan?quote:Op zondag 13 juli 2008 11:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het gevoel alsof je in een loodaccu hebt liggen likken?
ik moet zeggen dat ik dat gevoel nog nooit hbt gehadquote:Op zondag 13 juli 2008 11:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het gevoel alsof je in een loodaccu hebt liggen likken?
Niet noodzakelijkerwijs. Met m'n eerste vriendje kronkelde ik ook niet of zo, maar kwam ik wel gewoon klaar, maar dat kwam doordat ik toen nog vrij jong was en helemaal niet zeker van mezelf en zo. Ik onderdrukte neigingen om te kronkelen, stoten, heupen te kantelen en dat soort dingen gewoon volledig. Ik kwam ook helemaal niet gillend klaar of zo, omdat ik ook dat echt onderdrukte.quote:
amateur.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:28 schreef Tuvai.net het volgende:
* Tuvai.net had ook weer behoorlijke kramp in z'n kaken gisteravond.
Een kussen onder je hoofd doet wonderen!quote:Op zondag 13 juli 2008 03:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
69 ben ik niet zo weg van.. hou geen nek meer over om steeds omhoog te komen om te likken
Zonder vinger lukt t ook.. maar daarna met de vinger erbij geeft het een extra dimensie!
Ik sluit me aan bij: Amateur.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:28 schreef Tuvai.net het volgende:
* Tuvai.net had ook weer behoorlijke kramp in z'n kaken gisteravond.
Je moet ook tussendoor slikken.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:54 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik dat gevoel nog nooit hbt gehad
wel alsof k te lang met me bek open in de zee heb gelegen.
Dan doe je het toch niet helemaal goed als je dr niet kan laten komen door alleen likken.quote:Op zondag 13 juli 2008 01:31 schreef plus44 het volgende:
De eerste keer dat ik ut deed schrok ik enigzins van de smaak.. maar, dat moet gewoon ff wennen.. vind ut nu heerlijk om mn meisje te beffen (ook 69!!) .. ze heeft echter wel een vingertje nodig om klaar te komen..
hoezo de tijd?quote:Op zondag 22 juni 2008 02:29 schreef SwitcheR het volgende:
Als beffen niet bestaan had, dan zou ik het uitgevonden hebben. Uiteraard ga ik er vanuit dat alles fris en schoon is. Dan vind ik het heerlijk om te geven. Maar dan wel met opbouw. Dus niet meteen aanvallen op het open doel, maar eerst een poosje spelen met onderbuik/binnenkant van de benen, plekjes rondom de vagina en langzaam maar zeker meer aandacht geven aan de vagina zelf en de clit, eerst langzaam en daarna wat opvoeren. Af en toe een vingertje d'r bij gebruiken doet altijd wonderen! Heerlijk om dan te voelen hoe ze steeds natter wordt en gaat (t)rillen en ongecontroleerde bewegingkjes maken. Je moet er wel even de tijd voor nemen...
Zou dat het zijnquote:
quote:
Fok op z'n kleinst.quote:
Ik krijg ook kramp/pijn in mn kaken hoor, na langer dan 5 minuten beffenquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:24 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
[..]
Fok op z'n kleinst.
Weet niet hoe dat bij jullie zit maar als ik m'n vriendin een ellenlange flinke befbeurt geeft dan voel ik dat soms aan m'n kaak of aan m'n tong ja, vooral als m'n hoofd door alle spanning zowat geklemd word tussen twee benen.Maar goed, de gemiddelde Fokker heeft natuurlijk dubbel zo veel spieren in z'n tong dan ik in m'n volledig afgetrainde armen heb, het zou eens niet.
Denk zelf ook dat dat hartstikke normaal is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:16 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik krijg ook kramp/pijn in mn kaken hoor, na langer dan 5 minuten beffen
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:44 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Denk zelf ook dat dat hartstikke normaal is.En hoe dan ook, al heb ik kramp, ik maak gewoon 't karwei af.
Ach, wat is afmaken? Meestal "smeekt" mijn vriendin al na 3 minuten beffen om mij... (als in: "ik wil jou"quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:44 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Denk zelf ook dat dat hartstikke normaal is.En hoe dan ook, al heb ik kramp, ik maak gewoon 't karwei af.
Je bent niet de enige hoor, ik krijg soms ook wel es wat kramp, maar de beweging wat veranderen wil nog wel es helpen, en soms ontdek je zo ook nog wel es wat nieuws..quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:24 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
[..]
Fok op z'n kleinst.
Weet niet hoe dat bij jullie zit maar als ik m'n vriendin een ellenlange flinke befbeurt geeft dan voel ik dat soms aan m'n kaak of aan m'n tong ja, vooral als m'n hoofd door alle spanning zowat geklemd word tussen twee benen.Maar goed, de gemiddelde Fokker heeft natuurlijk dubbel zo veel spieren in z'n tong dan ik in m'n volledig afgetrainde armen heb, het zou eens niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |