quote:PSV is het enige dat telt voor Ismail Aissati
29 nov 2007 - EINDHOVEN - Ismail Aissati probeert zich af te sluiten voor de reuring die de belangstelling van Ajax teweegbrengt rondom zijn persoon. De middenvelder van PSV zei donderdagmiddag na de training op De Herdgang dat hij zich alleen bezighoudt met PSV.
PSV is het enige dat telt; Wel wordt hij continu geconfronteerd met berichten over de belangstelling uit de hoofdstad. ;Ik word er natuurlijk vaak naar gevraagd. Er wordt van alles geschreven en gezegd en dat is wel eens storend. Maar goed, ik probeer me te concentreren op wat ik doe en wil me niet laten afleiden.
Directeur Jan Reker benadrukt nog maar eens dat PSV het talent uit de eigen opleiding niet wil verkopen. Ajax deed afgelopen zomer al een vergeefse poging om Aissati aan te trekken als opvolger van Wesley Sneijder. In januari zouden de Amsterdammers een nieuwe poging willen wagen.
Reker beaamt dat er vorige week contact is geweest tussen hem en Ajax-directeur Maarten Fontein. Fontein heeft mij gebeld met de vraag of er een clausule in het contract van Aissati staat, zegt Reker. Dat kan ik niet ontkennen. Ik heb er vervolgens meteen bij gezegd dat wij hem niet willen verkopen. Dus dat wij Aissati bij Ajax zouden hebben aangeboden, zoals hier en daar wordt gesuggereerd, is echt onzin.
De afkoopsom in de clausule zou vijf miljoen euro bedragen, al wil Reker dat bedrag niet bevestigen. PSV en Aissati zijn al vele maanden in gesprek met elkaar over contractverlenging, maar tot dusver zonder resultaat. De problemen hebben alles te maken met de sportieve vooruitzichten van Aissati. Hij wil aan spelen toekomen, maar heeft vooralsnog geen basisplaats verworven bij PSV.
Reker heeft al eerder aangegeven dat de club Aissati probeert te verkopen indien de partijen dit seizoen niet tot een akkoord komen. PSV kan het zich niet permitteren dat de jeugdinternational later voor niets de deur uit wandelt. Maar ons uitgangspunt is niet veranderd”, aldus Reker.;Wij willen Aissati bij PSV houden, zijn contract opwaarderen en verlengen
In principe loopt Aissati's verbintenis door tot 2009, maar de speler kan al in november 2008 weg bij PSV. FIFA-reglementen schrijven voor dat een speler voor zijn achttiende jaar niet voor langer dan drie jaar mag tekenen. Aissati was zeventien toen hij in november 2005 zijn handtekening zette.
'Het vertrekken van Alex en Cocu vangen we wel op in de breedte'quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
We hebben gewoon zitten slapen met de versterking in de verdediging.
Maar ach.. beter Feyenoord dan Ajax.
Ik zou voor die plek inderdaad geen versterking halen deze winterstop.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Met andere woorden voor jou hoeft er geen goede verdediger gehaald te worden komende winterstop? Zoja kom met alternatieven
*lacht zich rot*quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
'Het vertrekken van Alex en Cocu vangen we wel op in de breedte'![]()
Denk dat dit de Graafschap jullie nog wel een probleempje kan bezorgen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
08-05-2005 PSV - De Graafschap ERE 4-1
04-12-2004 De Graafschap - PSV ERE 0-4
26-04-2003 De Graafschap - PSV ERE 1-6
28-09-2002 PSV - De Graafschap ERE 4-0
In het verleden behaalde resultaten.... psv voetbalt nu slechter dan toen, en de Graafschap stukken beter, imo...quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
08-05-2005 PSV - De Graafschap ERE 4-1
04-12-2004 De Graafschap - PSV ERE 0-4
26-04-2003 De Graafschap - PSV ERE 1-6
28-09-2002 PSV - De Graafschap ERE 4-0
Met zo'n clausule heeft PSV toch niks te willen, nietwaar? Dus als Ajax die 5 miljoen (als dat het bedrag is) wil betalen en Aissati wil naar Ajax, dan kan PSV dat toch niet tegenhouden?quote:
Opdracht is simpel, alles winnenquote:Datum Tijd Wedstrijd Comp.
za 1-12 20.00 De Graafschap - PSV ERE
vr 7-12 20.30 PSV - Roda JC ERE
zo 16-12 12.30 Ajax - PSV ERE
za 22-12 19.30 PSV - FC Utrecht ERE
wo 26-12 14.30 FC Groningen - PSV ERE
quote:02/12/2007 14:30 Ajax-NAC
08/12/2007 19:30 Willem II-Ajax
16/12/2007 12:30 Ajax-PSV
23/12/2007 12:30 Excelsior-Ajax
27/12/2007 20:15 Ajax-FC Twente
30/12/2007 12:30 VVV-Ajax
Verklaar je even..quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:14 schreef okee6 het volgende:
Sommigen mensen houden van goochelen, anderen niet.
Maarja, ik zie PSV morgenavond gewoon met 3-0, 4-0 winnen hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:48 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten.... psv voetbalt nu slechter dan toen, en de Graafschap stukken beter, imo...
Klopt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met zo'n clausule heeft PSV toch niks te willen, nietwaar? Dus als Ajax die 5 miljoen (als dat het bedrag is) wil betalen en Aissati wil naar Ajax, dan kan PSV dat toch niet tegenhouden?
Als het snel 0-1 wordt wel.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maarja, ik zie PSV morgenavond gewoon met 3-0, 4-0 winnen hoor.
Nodig? Nou sommige mensen willen exact weten hoe iets werkt, anderen laten zich liever vermakelijk bedriegen. Waar de UEFA nu mee bezig is heet besturen, maar eigenlijk is het goochelen. De doorsnee fan wil daarvan niets weten, alleen kijken naar zijn club, land, het spel.quote:
Oah, betekent dus dat Ajax al de moeilijkste tegenstanders heeft gehad. Alleen Twente en PSV nog in de eerste helft. En iedereen speelt natuurlijk tegen dezelfde tegenstanders, dus een argument is het nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:45 schreef WooZ het volgende:
020 heeft een stuk makkelijker programma voor de boeg:
[..]
Hoe zit het dan?quote:
Dus de UEFA heeft gezorgd dat Inter - PSV 2-0 werd?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nodig? Nou sommige mensen willen exact weten hoe iets werkt, anderen laten zich liever vermakelijk bedriegen. Waar de UEFA nu mee bezig is heet besturen, maar eigenlijk is het goochelen. De doorsnee fan wil daarvan niets weten, alleen kijken naar zijn club, land, het spel.
Maar gelukkig heeft Aissati toch vrij duidelijk gemaakt dat hij gek wordt van de roddels over Ajax en dat PSV het enige is dat telt. Eindelijk goed nieuws romdom Isi.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met zo'n clausule heeft PSV toch niks te willen, nietwaar? Dus als Ajax die 5 miljoen (als dat het bedrag is) wil betalen en Aissati wil naar Ajax, dan kan PSV dat toch niet tegenhouden?
Op de Vijverberg? Weinig kans...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maarja, ik zie PSV morgenavond gewoon met 3-0, 4-0 winnen hoor.
Hij kan moeilijk gaan lopen bleren dat ie graag weg wil en het liefst naar Ajax, wanneer er nog geen officiële onderhandelingen zijn, stel dat het zo zou zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2007 08:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar gelukkig heeft Aissati toch vrij duidelijk gemaakt dat hij gek wordt van de roddels over Ajax en dat PSV het enige is dat telt. Eindelijk goed nieuws romdom Isi.
Bron : PSV.nlquote:(...)
Bij voldoende aanmeldingen tweede trein
Na publicatie van het nieuwsbericht met de mededeling dat de verkoop is stopgezet en er dus maar met één trein wordt afgereisd naar de ArenA , zijn wij door veel supporters benaderd met de vraag of er toch niet alsnog een tweede trein kan worden ingezet. Na intern overleg is besloten dat wij alsnog een tweede trein inzetten, mits er woensdag 5 december minimaal 350 supporters te kennen hebben gegeven graag een toegangskaart voor het duel tegen Ajax te kopen. Ben jij nog niet in het bezit van een kaart voor de treincombi maar zou je toch graag het duel Ajax - PSV bijwonen? Dan verzoeken we je om een e-mail te sturen naar kaartverkoop@psv.nl met het onderwerp ‘Treincombi Ajax- PSV’. We verzoeken om in de e-mail je naam en je 24-cijferige barcode te vermelden van je PSV (Seizoen/Supporters) Club Card. Graag attenderen we je erop dat je in het bezit moet zijn van een PSV Uitkaart, om het duel bij te kunnen wonen.
Beslissing wordt donderdag 6 december bekendgemaakt
Indien er woensdag 5 december minimaal 350 aanmeldingen door PSV Kaartverkoop zijn ontvangen, wordt de verkoop op vrijdag 7 december hervat met nog 800 beschikbare plaatsen. Deze informatie wordt donderdag 6 december via deze website bekendgemaakt. Indien er minder dan 350 aanmeldingen zijn, wordt de verkoop helaas niet hervat en reist er één trein richting Amsterdam. Wij hopen uiteraard op veel aanmeldingen waardoor we op zondag 16 december met een zo groot mogelijke supportersschare in Amsterdam aanwezig kunnen zijn. Dit is in ons aller belang, echter zijn we wel genoodzaakt rekening te houden met de financiële risico's die er gebonden zijn aan het organiseren van treinvervoer.
De mens weet dat er zwarte gaten in het heelal zijn, doordat we ze niet zien. Zo gaat het ook in het huidig voetbal, en voorheen het wielrennen. Waar Koeman PSV inhield in Milaan, geloof ik geen smoezen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dus de UEFA heeft gezorgd dat Inter - PSV 2-0 werd?
De UEFA doet een hoop kut, zoals de kloof tussen de grote en kleine clubs (en landen) in stand houden. Maar directe invloed op wedstrijden, nee. Daar is geen bewijs voor. Maar als je het hebt, wil ik het graag zien.
Makkelijk? onderschat de Graafschap nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:58 schreef MaatjeTho het volgende:
Vanavond moet er toch wel makkelijk gewonnen worden, beter dat Simons meedoet.
[..]
Bron : PSV.nl
Ben bang dat we het niet gaan halen, maar zou het mooi vinden als we eindelijk weer eens een keer met twee treinen naar de Arena kunnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |