vanaf maandag in de aanbieding dus dan moeten alle winkels het hebben lijkt mequote:Op maandag 10 maart 2008 10:43 schreef Nies het volgende:
Weet iemand of ze al weer graszaad hebben?
Ben er vorige maand speciaal voor langs geweest, maar het was 'de tijd van het jaar' er niet voor, zou wel weer terug komen werd mij verteld, maar ze kon niet exact zeggen wanneer.....
Enschede heeft een Action.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
hmm... ze gaan hier wel in de kleinere %^&plaatsjes zitten, maar niet in de grotere...
Ja das me een eind rijden...quote:Op zondag 16 maart 2008 01:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Enschede heeft een Action.![]()
Aan de buitenkant van de Zuidmolen (?) bij de bibliotheek.
Gisteren gescoordquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
vanaf maandag in de aanbieding dus dan moeten alle winkels het hebben lijkt me
Die heb ik gister niet gezien, maar dat hebben ze toch meestal ook wel (redelijk goedkoop) bij de super?quote:
Ik had daar een tijdje terug de zwarte van.... Niet echt spectaculair. Het was even zwart maar was met een wasbeurt of vier ook weer foetsiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, ik heb ook haarverf gekocht!
knalrode
hij was maar 1,59, ik moet zeggen dat ik het wel een beetje eng vind om hem te gaan gebruiken..![]()
en je had niet per ongeluk een spoeling?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:56 schreef Nies het volgende:
[..]
Gisteren gescoord3,17 voor een kilo
![]()
[..]
Die heb ik gister niet gezien, maar dat hebben ze toch meestal ook wel (redelijk goedkoop) bij de super?
(in Almelo wel althans)
[..]
Ik had daar een tijdje terug de zwarte van.... Niet echt spectaculair. Het was even zwart maar was met een wasbeurt of vier ook weer foetsie
Ik heb ook uitgebreid in de winkel gestaan, de verpakking checken of je voor dat geld wel verf kreeg en inderdaad geen spoeling, maar er stond echt verf op.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en je had niet per ongeluk een spoeling?
ik heb de verpakking wel 4 keer nagelezen om te checken of het wel echt verf was, maargoed, dat wil nog niks zeggen natuurlijk
Pics!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga het wel zien
zo eerst eens het resultaat bekijken, ben benieuwd, de verf is pikzwart op m'n hoofd, hoop wel dat er rood haar onder zit
En? En?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga het wel zien
zo eerst eens het resultaat bekijken, ben benieuwd, de verf is pikzwart op m'n hoofd, hoop wel dat er rood haar onder zit
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mijn haar is een halve tint lichter dan het was, het heeft dus echt zóo niet gewerkt..
ééneuronegenenvijftigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mijn haar is een halve tint lichter dan het was, het heeft dus echt zóo niet gewerkt..
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |