Ik heb die kussenhoesjes van 1,50 in het grijs met zwart. Daar lagen er maar weinig van. Ik heb er 3 kunnen scoren. Die andere hoesjes die op de site staan vind ik niets aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:45 schreef miss-piggy het volgende:
Ik heb de kussens!!!(nu nog zin hebben om naaimachine van zolder te pleuren en leuke hoesjes naaien
)
Ik had ze graag gekocht (naaienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb die kussenhoesjes van 1,50 in het grijs met zwart. Daar lagen er maar weinig van. Ik heb er 3 kunnen scoren. Die andere hoesjes die op de site staan vind ik niets aan.
Ergens vorig jaar ging mijn zoon van 9 uit z'n dak omdat de B daman bij de Action een flink stuk goedkoper was dan bij bv Bart Smit. Een paar weken terug hebben mijn kids er stuiterballen gekocht die licht geven wanneer je hem stuitert, die dingen kostten 90 centjes ofzo en ze vinden hem geweldig.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:57 schreef Guncta het volgende:
Wat we me ook opvalt is dat het qua speelgoed erg veel aan populariteit wint. Voor de iets oudere kinderen misschien niet, die zijn dan ook iets trendgevoeliger heb ik het idee..
Dat probleem ken ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb vandaag even printerpapier gekocht. Verder niet te lang in de winkel rondgehangen, anders kom ik toch weer met van alles thuis, hahaha
ik zag leuke paasdingetjes!! toen ben ik maar gauw naar de kantoorartikelen gerendquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik.Ik moet er zo ook heen, oogkleppen op.
ook voor waterbeddenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Er zijn nu matrashoezen voor 1,89 te koop, net nu we een nieuw bed hebben gekocht dat bestaat uit 2 aparte bodems, waardoor we nu eenpersoonsovertrekken nodig hebben!![]()
Och ik neem die gok voor die centen. Mijn nieuwe bed wordt pas over 3 weken geleverdquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:47 schreef Isegrim het volgende:
Die goedkope matrashoezen vind ik niks. Ze passen net niet. De gewone katoenen hoezen zijn wel goed (niet stretch).
Aan de zijkanten in het midden zit 't nooit echt op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Och ik neem die gok voor die centen. Mijn nieuwe bed wordt pas over 3 weken geleverd
Maarreh..ze zijn van jersey, dus rekbaar, dus zou het juist beter moeten passen dan katoenen hoezen toch?
dan heb je gewoon een te klein laken. Ik heb niks te klagen voor die 2 euro, die voor mn waterbed heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aan de zijkanten in het midden zit 't nooit echt op de een of andere manier.
quote:
Dat heb ik ook. Ik heb graag gewoon dik katoen zonder rek.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:08 schreef E.T. het volgende:
Bij jersey-hoeslakens lig ik halverwege de nacht vaak op een hoopje rimpels.. en als ik ergens een hekel aan heb....
In Sittard volgens mij wel al!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:48 schreef E.T. het volgende:
en tuinstoelkussens?? Zijn die er al weer?
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:43 schreef Nies het volgende:
Weet iemand of ze al weer graszaad hebben?
Ben er vorige maand speciaal voor langs geweest, maar het was 'de tijd van het jaar' er niet voor, zou wel weer terug komen werd mij verteld, maar ze kon niet exact zeggen wanneer.....
Bij ons in Zwolle wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:48 schreef E.T. het volgende:
en tuinstoelkussens?? Zijn die er al weer?
Die in De Bilt heeft ze ook weer, zag iemand voor me in de rij ermee.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:43 schreef Nies het volgende:
Ben er vorige maand speciaal voor langs geweest, maar het was 'de tijd van het jaar' er niet voor, zou wel weer terug komen werd mij verteld, maar ze kon niet exact zeggen wanneer.....
Ik ook.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:04 schreef it_was_me het volgende:
Ik gebruik de eau de toilette van de action ipv luchtverfrisser op de wc.
*zie je wel ik ben niet gek, zie je wel*quote:
dat kun je ergens in dit topic vinden Tuttig Topic over Wondersponsjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:56 schreef Cyan het volgende:
Mijn collegaatje vertelde dat de Action ook Blue Wonder (super schoonmaakmiddel) verkoopt voor 2 euro ofzo? Iemand dat daar ooit gezien of gekocht? Want dan moet ik maar eens even een voorraadje inslaan!
Hier waren ze direct opquote:
vanaf maandag in de aanbieding dus dan moeten alle winkels het hebben lijkt mequote:Op maandag 10 maart 2008 10:43 schreef Nies het volgende:
Enschede heeft een Action.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
hmm... ze gaan hier wel in de kleinere %^&plaatsjes zitten, maar niet in de grotere...
Ja das me een eind rijden...quote:Op zondag 16 maart 2008 01:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Enschede heeft een Action.![]()
Aan de buitenkant van de Zuidmolen (?) bij de bibliotheek.
Gisteren gescoordquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
vanaf maandag in de aanbieding dus dan moeten alle winkels het hebben lijkt me
Die heb ik gister niet gezien, maar dat hebben ze toch meestal ook wel (redelijk goedkoop) bij de super?quote:
Ik had daar een tijdje terug de zwarte van.... Niet echt spectaculair. Het was even zwart maar was met een wasbeurt of vier ook weer foetsiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, ik heb ook haarverf gekocht!
knalrode
hij was maar 1,59, ik moet zeggen dat ik het wel een beetje eng vind om hem te gaan gebruiken..![]()
en je had niet per ongeluk een spoeling?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:56 schreef Nies het volgende:
[..]
Gisteren gescoord3,17 voor een kilo
![]()
[..]
Die heb ik gister niet gezien, maar dat hebben ze toch meestal ook wel (redelijk goedkoop) bij de super?
(in Almelo wel althans)
[..]
Ik had daar een tijdje terug de zwarte van.... Niet echt spectaculair. Het was even zwart maar was met een wasbeurt of vier ook weer foetsie
Ik heb ook uitgebreid in de winkel gestaan, de verpakking checken of je voor dat geld wel verf kreeg en inderdaad geen spoeling, maar er stond echt verf op.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en je had niet per ongeluk een spoeling?
ik heb de verpakking wel 4 keer nagelezen om te checken of het wel echt verf was, maargoed, dat wil nog niks zeggen natuurlijk
Pics!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga het wel zien
zo eerst eens het resultaat bekijken, ben benieuwd, de verf is pikzwart op m'n hoofd, hoop wel dat er rood haar onder zit
En? En?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga het wel zien
zo eerst eens het resultaat bekijken, ben benieuwd, de verf is pikzwart op m'n hoofd, hoop wel dat er rood haar onder zit
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mijn haar is een halve tint lichter dan het was, het heeft dus echt zóo niet gewerkt..
ééneuronegenenvijftigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mijn haar is een halve tint lichter dan het was, het heeft dus echt zóo niet gewerkt..
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Ah nice! Campingstoeltjes olee! Straks weer keihard nodig voor het festivalseizoen, maandagmiddag maar even langs dus.quote:
Ghehe achja en anders op de volgende ronde wachten, bij Xenos zijn ze vaak ook vlak voor festivalseizoen in de aanbieding. Ik verslijt er twee per jaar op de festivals, best netjes vind ik haha.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:02 schreef Guppyfriend het volgende:
ik zou het inderdaad wel maandag doen, want dat zijn typisch van die dingen die meteen uitverkocht zijn!
Oja!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:24 schreef Ole het volgende:
Ik ben toch bang dat je maandag voor een dichte deur staat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag nieuwe digitale camera halen, dus dan maak ik wel ff een fotoquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:15 schreef Guppyfriend het volgende:![]()
ik wil ook een roze trolley! mn vorige action-trolley is aan het overlijden...
heb je er misschien een foto van?kijken of ik m ook leuk vind!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:44 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
Vanmiddag nieuwe digitale camera halen, dus dan maak ik wel ff een foto
ooooh!!! die wil ik ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |