Wellicht hadden ze dat ook gedaan, had de man niet voortdurend in hechtenis gezeten. Gegeven de omstandigheden kon men zich - in ieder geval voorlopig - de moeite besparen. De man was toch niet in staat zijn functie te vervullen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:33 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat ben ik met je eens. Echter, had de man dan ook op non-actief gezet. Dat is niet gebeurd.
Hoog tijd. Het lijkt er op dat Pistolen Paultje Witteman en Clairy Polak La Cosa ook al hebben opgegeven.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:24 schreef Klopkoek het volgende:
Hét bewijs dat de PvdA onterecht KAPOT wordt gemaakt. Teringmedia.
De rechtse media slaan eindelijk een keer terug, na "martelgate" (Volkskrant) en de beschadigingsactie tegen Jorritsma in 2002 (AD).quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
Kom nou, dit is gewoon een georchestreerde beschadigingsactie van GeenStijl/De Telegraaf.
Ja klopt, werd lang niet zo breed uitgemeten terwijl er alle aanleiding voor was en is (het bleek dat ze gewoon die wetteksten onder ogen had gehad en na het hele akkefietje heeft zij aan partijen een brief gestuurd waarin ze vroeg of de wet/richtlijn/verordening (hoe noem je dat?) voor de wijk Overgooi kon worden aangepastquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:41 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan me ook nog iets herinneren van een Almerese VVD burgemeester en water pompen
Nu is Jorritsma een middelmatige Paarse bestuurder die van mij best weg had gemogen, maar burgemeesters worden benoemd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:41 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan me ook nog iets herinneren van een Almerese VVD burgemeester en water pompen
Jorritsma is zo corrupt als de nete man. Wat het AD heeft gedaan weet ik niet maar er gaat zo'n schaduwboekhouding rond waarin haar naam stond.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De rechtse media slaan eindelijk een keer terug, na "martelgate" (Volkskrant) en de beschadigingsactie tegen Jorritsma in 2002 (AD).
Dat is alleen maar een argument om iemand nóg sneller weg te sturen. Geen democratisch mandaat = ophoepelen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nu is Jorritsma een middelmatige Paarse bestuurder die van mij best weg had gemogen, maar burgemeesters worden benoemd.
Er is nu juist geen democratisch mandaat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een argument om iemand nóg sneller weg te sturen. Geen democratisch mandaat = ophoepelen.
Je geeft dus toe dat martelgate een geregisseerde van de PvdA was?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:56 schreef Klopkoek het volgende:
Jorritsma is zo corrupt als de nete man. Wat het AD heeft gedaan weet ik niet maar er gaat zo'n schaduwboekhouding rond waarin haar naam stond.
Een wethouder heeft een democratisch mandaat en Depla zeker, die is gewoon verkozen in de gemeenteraad.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Er is nu juist geen democratisch mandaat.
Dat is een prima punt om Job Cohen mee te grazen te nemen. Geen mandaat om multikul te prediken en milli gorus 2 miljoen toe te stoppen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
Geen democratisch mandaat = ophoepelen.
Je had het over Jorritsma. Een burgemeester heeft geen democratisch mandaat. Nu zeg jij: 'geen democratisch mandaat=ophoepelen'. Of wil je daarmee gewoon zeggen dat je voor de gekozen burgemeester bent?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een wethouder heeft een democratisch mandaat en Depla zeker, die is gewoon verkozen in de gemeenteraad.
Toch maar eens tippen dat ze hun pijlen op Bos moeten richten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wacht maar af tot Marijnissen zich in de strijd werpt. Die heeft wel zoveel gestook en getreiter moeten verwerken, die gaat helemaal los over de PvdA. Wat we dan te horen krijgen.
Uiteraard. Maar ook dat ik vind dat de tolerantiegrens voor democratisch verkozen politici hoger moeten liggen dan ondemocratisch verkozen politici.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je had het over Jorritsma. Een burgemeester heeft geen democratisch mandaat. Nu zeg jij: 'geen democratisch mandaat=ophoepelen'. Of wil je daarmee gewoon zeggen dat je voor de gekozen burgemeester bent?
Heb je dat via via gehoord? Heerts is een vakbondsman hoor. Die horen bij de PvdA.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Overigens gaat het verhaal dat Ton Heerts zichzelf aanvankelijk bij het CDA had aangeboden, daarna bij de VVD en toen pas bij de PvdA is binnengehaald. Niet oninteressant, want een rancuneus man telt voor twee.
Ja, al een jaartje of 10.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:13 schreef Fastmatti het volgende:
Is de PvdA al stuk?
Niet genoeg corruptie, kinderlijk gedrag en aanranding voor jou?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb geloof ik nog maar 1 x PvdA gestemd maar het zou best eens kunnen dat ik dat bij de komende verkiezingen ga herhalen. Ze doen het dapper in het kabinet en de beslissingen die ze nemen spreken me doorgaans aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |