abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54875473
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:33 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat ben ik met je eens. Echter, had de man dan ook op non-actief gezet. Dat is niet gebeurd.
Wellicht hadden ze dat ook gedaan, had de man niet voortdurend in hechtenis gezeten. Gegeven de omstandigheden kon men zich - in ieder geval voorlopig - de moeite besparen. De man was toch niet in staat zijn functie te vervullen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:50:18 #52
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54875602
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:24 schreef Klopkoek het volgende:
Hét bewijs dat de PvdA onterecht KAPOT wordt gemaakt. Teringmedia.
Hoog tijd. Het lijkt er op dat Pistolen Paultje Witteman en Clairy Polak La Cosa ook al hebben opgegeven.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:54:39 #53
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54875723
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
Kom nou, dit is gewoon een georchestreerde beschadigingsactie van GeenStijl/De Telegraaf.
De rechtse media slaan eindelijk een keer terug, na "martelgate" (Volkskrant) en de beschadigingsactie tegen Jorritsma in 2002 (AD).
pi_54875741
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:41 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan me ook nog iets herinneren van een Almerese VVD burgemeester en water pompen
Ja klopt, werd lang niet zo breed uitgemeten terwijl er alle aanleiding voor was en is (het bleek dat ze gewoon die wetteksten onder ogen had gehad en na het hele akkefietje heeft zij aan partijen een brief gestuurd waarin ze vroeg of de wet/richtlijn/verordening (hoe noem je dat?) voor de wijk Overgooi kon worden aangepast
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_54875765
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:41 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan me ook nog iets herinneren van een Almerese VVD burgemeester en water pompen
Nu is Jorritsma een middelmatige Paarse bestuurder die van mij best weg had gemogen, maar burgemeesters worden benoemd.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54875768
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:54 schreef PJORourke het volgende:

[..]

De rechtse media slaan eindelijk een keer terug, na "martelgate" (Volkskrant) en de beschadigingsactie tegen Jorritsma in 2002 (AD).
Jorritsma is zo corrupt als de nete man. Wat het AD heeft gedaan weet ik niet maar er gaat zo'n schaduwboekhouding rond waarin haar naam stond.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_54875806
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:56 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Nu is Jorritsma een middelmatige Paarse bestuurder die van mij best weg had gemogen, maar burgemeesters worden benoemd.
Dat is alleen maar een argument om iemand nóg sneller weg te sturen. Geen democratisch mandaat = ophoepelen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54875829
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat is alleen maar een argument om iemand nóg sneller weg te sturen. Geen democratisch mandaat = ophoepelen.
Er is nu juist geen democratisch mandaat.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:00:01 #59
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54875847
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:56 schreef Klopkoek het volgende:
Jorritsma is zo corrupt als de nete man. Wat het AD heeft gedaan weet ik niet maar er gaat zo'n schaduwboekhouding rond waarin haar naam stond.
Je geeft dus toe dat martelgate een geregisseerde van de PvdA was?

Jorritsma stinkt vast wel, maar dan moet je als krant wel komen met beschuldigingen die kloppen. DAT deed het AD niet, en dan ook nog eens drie dagen voor de verkiezingen. DAT is politiek op z'n PvdA's
pi_54875905
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:59 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Er is nu juist geen democratisch mandaat.
Een wethouder heeft een democratisch mandaat en Depla zeker, die is gewoon verkozen in de gemeenteraad.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54875926
Overigens gaat het verhaal dat Ton Heerts zichzelf aanvankelijk bij het CDA had aangeboden, daarna bij de VVD en toen pas bij de PvdA is binnengehaald. Niet oninteressant, want een rancuneus man telt voor twee.
pi_54875936
Van www.bouwonderzoek.nl

Ook Annemarie Jorritsma speelde een grote rol in de uitzending van gisteren. Zembla overviel de burgemeester van Almere met een document uit een schaduwboekhouding waarop het bewijs van fraude door Jorritsma Bouw zou staan. Het bouwbedrijf ontving enkele maanden geleden een boete van de NMa.
Volgens de oud-minister niet vanwege haar naam in deze schaduwboekhouding, maar om andere redenen.

Pieter Kalbfleisch, voorzitter van de Raad van Bestuur van de NMa spreekt de woorden van Jorritsma tegen. Volgens hem is Jorritsma Bouw wel degelijk veroordeeld vanwege de schaduwboekhouding.

Bron: E360 http://www.bouwonderzoek.(...)d%20aan%20fraude.htm
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:06:32 #63
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54875979
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
Geen democratisch mandaat = ophoepelen.
Dat is een prima punt om Job Cohen mee te grazen te nemen. Geen mandaat om multikul te prediken en milli gorus 2 miljoen toe te stoppen.

Overigens denk ik dat het hoog tijd om de vuile was over Wouter Bos ook maar eens uitgebreid te publiceren.
pi_54875986
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:02 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Een wethouder heeft een democratisch mandaat en Depla zeker, die is gewoon verkozen in de gemeenteraad.
Je had het over Jorritsma. Een burgemeester heeft geen democratisch mandaat. Nu zeg jij: 'geen democratisch mandaat=ophoepelen'. Of wil je daarmee gewoon zeggen dat je voor de gekozen burgemeester bent?
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:07:05 #65
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_54875992

There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_54876042
Wacht maar af tot Marijnissen zich in de strijd werpt. Die heeft wel zoveel gestook en getreiter moeten verwerken, die gaat helemaal los over de PvdA. Wat we dan te horen krijgen.
pi_54876129
Is de PvdA al stuk?
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:13:55 #68
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54876149
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wacht maar af tot Marijnissen zich in de strijd werpt. Die heeft wel zoveel gestook en getreiter moeten verwerken, die gaat helemaal los over de PvdA. Wat we dan te horen krijgen.
Toch maar eens tippen dat ze hun pijlen op Bos moeten richten.
pi_54876678
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Je had het over Jorritsma. Een burgemeester heeft geen democratisch mandaat. Nu zeg jij: 'geen democratisch mandaat=ophoepelen'. Of wil je daarmee gewoon zeggen dat je voor de gekozen burgemeester bent?
Uiteraard. Maar ook dat ik vind dat de tolerantiegrens voor democratisch verkozen politici hoger moeten liggen dan ondemocratisch verkozen politici.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54876706
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Overigens gaat het verhaal dat Ton Heerts zichzelf aanvankelijk bij het CDA had aangeboden, daarna bij de VVD en toen pas bij de PvdA is binnengehaald. Niet oninteressant, want een rancuneus man telt voor twee.
Heb je dat via via gehoord? Heerts is een vakbondsman hoor. Die horen bij de PvdA.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54877689
Ghehe echt weer typisch PvdA. Tijdens kantooruren preken ze voor fatsoen, emancipatie en anti-sexualisering.

Maar als puntje bij paaltje komt, blijkt de PvdA de kroon te spannen wat betreft Bijlmer-Breezer-Sex.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 27 november 2007 @ 21:44:57 #72
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_54878108
Wat een nutteloos kuttopic weer. Maarja, het gaat over de pvda, dus dan komen alle rechtse fokkertjes als strontvliegen weer tevoorschijn om beetje ongenuanceerd te schelden.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_54878333
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:13 schreef Fastmatti het volgende:
Is de PvdA al stuk?
Ja, al een jaartje of 10.
pi_54879139
Ik heb geloof ik nog maar 1 x PvdA gestemd maar het zou best eens kunnen dat ik dat bij de komende verkiezingen ga herhalen. Ze doen het dapper in het kabinet en de beslissingen die ze nemen spreken me doorgaans aan.
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:53:05 #75
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54879309
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb geloof ik nog maar 1 x PvdA gestemd maar het zou best eens kunnen dat ik dat bij de komende verkiezingen ga herhalen. Ze doen het dapper in het kabinet en de beslissingen die ze nemen spreken me doorgaans aan.
Niet genoeg corruptie, kinderlijk gedrag en aanranding voor jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')