En dat in de sepoquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
+ fipo
Oh shit ja dan hadden jullie de 4 niet blauwe wel even tuk he!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:44 schreef Frutsel het volgende:
we hadden 600 ook gewoon dicht vol kunnen spemmen
alleen blauwen dan
Dit geeft mij wel weer een briljant idee voor een volgende TTquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:44 schreef Frutsel het volgende:
we hadden 600 ook gewoon dicht vol kunnen spemmen
alleen blauwen dan
Inderdaad... doen we d'r drie te kortquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh shit ja dan hadden jullie de 4 niet blauwe wel even tuk he!
Deze snel volspammen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:47 schreef OA het volgende:
[..]
Dit geeft mij wel weer een briljant idee voor een volgende TT
Lang college, maar welkom terug!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
tering! een heel deel gemist
College volgen is nietgoed...
![]()
![]()
Maar die had Eer-ik al gemaaktquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:47 schreef OA het volgende:
[..]
Dit geeft mij wel weer een briljant idee voor een volgende TT
waarom ben jij eruit dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:50 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Deze snel volspammen?
maar ik wil in de OP, ikke boos zijn op de mij-uit-op-verwijderaar
Je was veel te inactiefquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:50 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Deze snel volspammen?
maar ik wil in de OP, ikke boos zijn op de mij-uit-op-verwijderaar
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:50 schreef Aarti het volgende:
gefeliciteerd!
ik ga mn rotauto naar de rotgarage brengen, takkeschurftzooi.
wees blij dat je 600 niet mistequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
tering! een heel deel gemist
College volgen is nietgoed...
![]()
![]()
schrijf dan ook een volgende TT en niet de volgende TTquote:
Soms worden er mensen verwijderd die zich langere tijd niet laten zien....quote:
Geen idee, na deel 577 ergens (paar keer even geen OP, toen was ik weg)quote:
Och, komt wel weer goed hoor, ik zet me er zelf wel in wanneer ik een op moet makenquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:56 schreef OA het volgende:
Ik
[..]
schrijf dan ook een volgende TT en niet de volgende TT![]()
[..]
Soms worden er mensen verwijderd die zich langere tijd niet laten zien....
Zij steekt de staf van sinterklaar in haar kont, en komt er onder weer uit... raarquote:
Was het maar zo makkelijk Muckiequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:58 schreef Muck het volgende:
Dan ga je toch jort? :p
Scherp vdv!quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zij steekt de staf van sinterklaar in haar kont, en komt er onder weer uit... raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |