100 bierquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kankert ik moet nog sinterklaascadeaus kopen
iemand tips? 50e
Laptop is ook leuk. Een auto koop ik niet, die krijg ik, een huis heb ik al. En een ps3 met ac, nee, dank je, ik hoef geen spel dat spontaan crashedquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik zou wel een nieuwe laptop willen kopen.
Maar ook wel een huis, een auto, een fucking goeie geluidsinstallatie, een playstation 3 met Assassins Creed, en ga zo maar door.
Sinterklaas/pakjesavond/kerstcadeau'squote:Op dinsdag 27 november 2007 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kankert ik moet nog sinterklaascadeaus kopen
iemand tips? 50e
Ik ben ook geen gamer eignelijk, ben het altijd veel te snel zat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laptop is ook leuk. Een auto koop ik niet, die krijg ik, een huis heb ik al. En een ps3 met ac, nee, dank je, ik hoef geen spel dat spontaan crashedLang leve spellen die uitgegeven worden omdat ze voor de feestdagen willen cashen!
Laptop, auto en huis heb ik al. ps3 niet, ps2 wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laptop is ook leuk. Een auto koop ik niet, die krijg ik, een huis heb ik al. En een ps3 met ac, nee, dank je, ik hoef geen spel dat spontaan crashedLang leve spellen die uitgegeven worden omdat ze voor de feestdagen willen cashen!
Het schijnt. Ik game alleen een beetje op de Wii, waar ik zelda ook in een infinite loop heb gekregenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook geen gamer eignelijk, ben het altijd veel te snel zat.
Crashed het spontaan dan?
Niks van gemerkt, terwijl ik het toch lang heb zitten spelen...
Goed puntquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helemaal vergeten te bekijken gisterenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat vond je van me ZIP [afbeelding]
Geinig nummerquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:46 schreef Sebasser het volgende:
http://youtube.com/watch?v=EVh15aUt8-c
Ijsmeis.zip?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Helemaal vergeten te bekijken gisteren [afbeelding] [afbeelding]
Vanavond [afbeelding]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt. Ik game alleen een beetje op de Wii, waar ik zelda ook in een infinite loop heb gekregen
Al moest ik daar meer mijn best voor doen, maar een bommetje bij 3 blockende shiny knights in armor (in de 100level diepe put) deed het 'm.
Het gebeurt tegenwoordig te vaak. Net als Guitar Hero 3 voor de Wii. Er staat stereo, dolby prologic 2 etc op de doos, handleiding en dvd. En wat blijkt, je krijgt mono, altijdquote:
Dat is bij mij niet bekend.quote:
Je weet dat die foto's eig onder kinderpr0n vallen? ze was 15/16 destijds, en dus die video dan wss ook.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is bij mij niet bekend. [afbeelding]
Doorsturen maar als je 'm tegenkomt. [afbeelding]
vraag maar aan eer-ik en Houniet over kc.rarquote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:02 schreef vdvorst het volgende:
JortK,
Dit topic krijgen we niet meer vol hoor vandaag...
LIES!!!!!oneone~~~~~~~!!111quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:05 schreef Sebasser het volgende:
FOK! is ubersnel vandaag, nooit zo snel gezien.
echt he, verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:04 schreef Pheno het volgende:
Met dank aan de foksnelheid
Liever een soep in je haar?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:10 schreef Sebasser het volgende:
Er zit een haar in mijn soep ober.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:14 schreef Sebasser het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ir3JAllyeGw
This is the dutch comedian 'Hans Teeuwen' recorded from the show 'The World Stands up'
Engelse versie van nostradamus.
Ik wou dat jij hier was...quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De vloer is een tapijt van peuken.
Budel!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:14 schreef Sebasser het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ir3JAllyeGw
This is the dutch comedian 'Hans Teeuwen' recorded from the show 'The World Stands up'
Engelse versie van nostradamus.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Om je stevig in je reet...
te neuken.
jukkiequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Om je stevig in je reet...
te neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |