net als dat amandel nare trekjes van brian accepteerd doet ze dat ook bij naad.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou nou niemand Amanda de ogen open kunnen doen en haar vertellen wat een slang dat is?
Ik ben geen fan van A&B maar dit is toch te erg, vertrouwelijke gesprekken op de streams doorlullen aan nix en zometeen weer lief en aardig doen tegen Amanda.
Ze is ziek....quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt het ook in één zin zeggen, ze acteert, liegt en bedriegt 24/7 punt!
Hopelijk trekt dat een beetje bij nu Amanda wat meer aansluiting bij Lieken en Selene lijkt te hebben, ik zag net dat Lieke en Selene het over de achterbaksheid van Naad hebben, misschien kunnen ze Nadia daarmee gaan confronteren, Amanda zal dan misschien iets willen/moeten zien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:51 schreef miesy het volgende:
[..]
net als dat amandel nare trekjes van brian accepteerd doet ze dat ook bij naad.
naad likt zich er constant in bij del en doet er alles aan om haar te pleasen en amandel
heeft dat nou eenmaal te hard nodig daar.
zolang het valse gedrag van naad niet te duidelijk te zien is zal amandel maar wat graag
even de andere kant opkijken als het moet en net doen alsof er niks gebeurt.
Een mooi lang antwoord. Jammer genoeg haal ik er niet uit waarom Nathanael, volgens jou, geen volslagen slapjanus is, zoals ik beweer. Dus herhaal ik mijn stelling: Nathanael was een eerste klas droplul. Het enige dat hij bereikt heeft met zijn "subtiele spel" (het onophoudelijk bashen van een nieuweling, Huub, samen met zijn grote held Bart (die vreemd genoeg huizenhoog tegen hem opkeek tot 2 weken voor zijn vertrek)) is Huub een ongekende populariteit te bezorgen in de Kooi. Dat is voor een belangrijk deel zijn verdienste, hij verschafte de situatie waar Huub dankbaar gebruik van heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
ben ik het dus niet mee eens...
NL was de sterkste speler in het huis wat mij betreft, en ook de enige echte tegenstander van Huub. De rest is kont.
Het subtiele spel van NL had er voor gezorgt dat het hele huis in de greep van NL was, inclusief Bart 'kat in de zak'. Alle touwtjes had NL in handen totdat Huub in het spel werdt gegooid, en dat was natuurlijk niet voor niets, het spel zat vast. De kijkcijfers bleven steken.
Huub heeft NL op een handige manier weg weten te krijgen als we de uitzendingen mogen geloven. Maar een beetje kijker vanaf het eerste uur weet allang dat de winnaar vast staat, en alle spelers die weg zijn (muv Stephan) uit zichzelf zijn opgestapt al dan niet verdekt met een zogenaamd dis kwalifikatie.
De kijker kon het spel niet volgen omdat de gemiddelde kijker te dom was, en bovendien waren de overige spelers niet veel slimmer.
Het is ook niet voor niets dat na het vertrek van NL DGK zo'n ommezwaai heeft gemaakt naar 'kots, schijt en terror', omdat dit de neige manier was om de kijkende zieltjes tevreden te stellen en hogere kijkcijfers te halen. Was het niet omstreeks die tijd dat 'gescripte' jaap de villa betrad? Met als gevolg dat het hele programma van de buis dreigde gehaald te worden.
Huub is de enige in de villa die nog een beetje spel speelt, en voor de rest is het concept van DGK allang een snelle dood gestorven.
We weten inmiddels allang hoe nep de bewoners zijn geworen met als uitschieters Nadia en Dennis die niet voorzichzelf kunnen na denken.
Het zijn allemaal zuignappen.
Ideale partner voor Brian dus.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:55 schreef riri het volgende:
Haar vorige relatie had ze totaal niet verwerkt....als ze over die relatie spreekt weet je genoeg...die relatie was echt sick...ze zat haar vriendje op te wachten...tafel gedekt,alles klaar gemaakt en knielde om zijn schoenen uit te doen...gedroeg zich als zijn slaaf...in alles
Gaan Brian en Amanda ook samen eten?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:56 schreef diedirk het volgende:
Wat moet nu het nut zijn van dat etentje van huub vanavond?!
Dat is toch veels te nep en ongeloofwaardig.
ZE moeten dat maar geoon afzeggen hoor, gaat toch nergens over; zo nep en gescript etentje
bunnyboiler nadia...quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:55 schreef riri het volgende:
[..]
Ze is ziek....
In haar mind...
Haar vorige relatie had ze totaal niet verwerkt....als ze over die relatie spreekt weet je genoeg...die relatie was echt sick...ze zat haar vriendje op te wachten...tafel gedekt,alles klaar gemaakt en knielde om zijn schoenen uit te doen...gedroeg zich als zijn slaaf...in alles
Toen die relatie uit was is ze ten einde raad geweest...toen kwam ze de villa in....ze heeft Dennix gekozen als substituut van haar vorige relatie....het maakt haar niet eens uit wie of wat,als het maar iemand is waar ze haar sickness op kwijt kan
echt,dat kind moet geholpen
Na donderdag gaan Lieke en Selene los op Nadia.Maar nu mocht dat nog niet.Je weet wel,Dennis moet eerst weg.Zal je zien dat Dennis niet weggaat en kan het hele spel weer overnieuw beginnen en komt Nadia er weer mee weg.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hopelijk trekt dat een beetje bij nu Amanda wat meer aansluiting bij Lieken en Selene lijkt te hebben, ik zag net dat Lieke en Selene het over de achterbaksheid van Naad hebben, misschien kunnen ze Nadia daarmee gaan confronteren, Amanda zal dan misschien iets willen/moeten zien.
Vond hem ook niet geweldig.Kon alleen maar tegen Huub grote bek hebben en ging elke dag met zijn papieren in de hand aan het werk.Hij deed natuurlijk niks,dan alleen maar kindertekeningen maken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Een mooi lang antwoord. Jammer genoeg haal ik er niet uit waarom Nathanael, volgens jou, geen volslagen slapjanus is, zoals ik beweer. Dus herhaal ik mijn stelling: Nathanael was een eerste klas droplul. Het enige dat hij bereikt heeft met zijn "subtiele spel" (het onophoudelijk bashen van een nieuweling, Huub, samen met zijn grote held Bart (die vreemd genoeg huizenhoog tegen hem opkeek tot 2 weken voor zijn vertrek)) is Huub een ongekende populariteit te bezorgen in de Kooi. Dat is voor een belangrijk deel zijn verdienste, hij verschafte de situatie waar Huub dankbaar gebruik van heeft gemaakt.
Verder heeft Nathanael helemaal niets laten zien. Hij was uitgesproken dom en gedroeg zich zeer onsympathiek. Nogmaals, als je hem een sterke speler vindt mag je zeer ernstig twijfelen aan jezelf.
hahahha (dus....)
Hmm, ik denk dat als ze Dennis er nu weer in houdt de liefde tussen haar en Amanda ook wel over zal zijn, toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Na donderdag gaan Lieke en Selene los op Nadia.Maar nu mocht dat nog niet.Je weet wel,Dennis moet eerst weg.Zal je zien dat Dennis niet weggaat en kan het hele spel weer overnieuw beginnen en komt Nadia er weer mee weg.
Gizmo, uit de Gremlins.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Die Sanne Heiden doet me denken aan een cartoonachtig wezen.... help me out here....
[ afbeelding ]
Bron VV.quote:In de Private Room treurt Nadia verder. “Als ik zie dat hij haar (Selene red.) knuffelt wil ik dat gewoon zijn. Ik kan daar gewoon niet tegen”, zegt de brunette wat beteuterd. Amanda begrijpt het wel, maar vindt dat Nadia een keuze moet maken en harder moet zijn. De brunette houdt het niet meer en barst in tranen uit. “Ik weet gewoon ook niet of ik wel alles tegen jou kan zeggen”, zegt Nadia snikkend, als Amanda haar knuffelt. Life ain’t easy?
Heel slim dat ze dan begint met lief zijn voor Amanda, misschien zorgt ze er dan zo voor dat Amanda er zich niet al te erg mee gaat bemoeien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:03 schreef riri het volgende:
Lieke en Selene beschrijven Nadia perfekt....Selene zegt dat ze een heel fijn gesprek met huub heeft gehad...
ook heeft ze een bloedhekel aan Nadia....ze vindt Nadia een grote akteur die alles speelt...ze kan niet wachten om haar daarmee te confronteren
Neuh. Maar als je over een week op televisie kijkt, zul je waarschijnlijk een beeld zien van Dennis die Selene hartelijk verwelkomt en daar een knuffelvoice-over onder en je hebt de zelfgemaakte waarheid.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
14:50 - Nadia in de rats...
[..]
Bron VV.
Heb ik iets gemist?
Waarom? Laat Naad lekker naar huis gaan en zich daar psychiatrisch laten behandelen, val daar Lookies niet mee lastig.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:05 schreef kahaarin het volgende:
Buiten dat, of hij nu weggaat of niet, donderdag moeten ze imho gewoon losgaan, die meid moet tegen zichzelf beschermd worden.
Dat deboel ik, losgaan op Nadia zodat ze weggaat, dan maakt het ook niet uit of Dennis er nog is of niet, hij is dan de volgende toch wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? Laat Naad lekker naar huis gaan en zich daar psychiatrisch laten behandelen, val daar Lookies niet mee lastig.
Dat heeft ze idd gezegd. Jaloers kutwijf is het!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
14:50 - Nadia in de rats...
[..]
Bron VV.
Heb ik iets gemist?
Als ze daar een knuffel item van kunnen maken,dan is het goed bewijs van script.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh. Maar als je over een week op televisie kijkt, zul je waarschijnlijk een beeld zien van Dennis die Selene hartelijk verwelkomt en daar een knuffelvoice-over onder en je hebt de zelfgemaakte waarheid.
hear hearquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
En ik maar denken dat ik van niemand zo kon walgen als van Natasia.
En then came Dennis en Nadia...
Ik mag hopen dat degene die verantwoordelijk is voor hun komst in de villa en daarmee de onstopbare teloorgang van het programma in een stroomversnelling heeft gegooid, tot in lengte der dagen door nachtmerries wordt geteisterd.
Dat het een scripted zootje is, moge inmiddels toch wel klip en klaar zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:19 schreef diedirk het volgende:
Als ze daar een knuffel item van kunnen maken,dan is het goed bewijs van script.
Hij durft haar nog geen eens aan te kijken en heeft uurtje mastermind met haar gespeeld
Gaat het nu wéér over extensions? Nee hequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:25 schreef blomst het volgende:
Is dit de nieuwe kapster? die ook extenions gaat zetten?
Wat heb je nog voor bewijs van script nodig? Dat is toch allang duidelijk en bovendien toegegeven door de bewoners en Fons zelf!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:19 schreef diedirk het volgende:
[..]
Als ze daar een knuffel item van kunnen maken,dan is het goed bewijs van script.
Hij durft haar nog geen eens aan te kijken en heeft uurtje mastermind met haar gespeeld
Dat was al bij tien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:32 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat heb je nog voor bewijs van script nodig? Dat is toch allang duidelijk en bovendien toegegeven door de bewoners en Fons zelf!
Die sukkel kan nog niet eens zijn eigen schoenveters geregeld krijgen, laat staan een carrière in de muziek. Face it Dennis: je was niets, bent niets en zult ook nooit wat worden. Reality bites.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Naad tegen Dennix: Volgens mij kun je buiten meer regelen qua muziek of zijn ze er achter mee bezig?
gewoon de hele dag geen streams op die 2!quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:04 schreef diedirk het volgende:
Mogen we weer geen stream zien op nadia en dennis?!
verspilde energie zolang selena zich bij lieke en amandel haar beste kant laat zien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:11 schreef Desii het volgende:
Nadia zit Amanda tegen Selene op te stoken..... gemeen mokkel is het toch
No fear, Selene laat zich de les niet lezen door wie dan ook.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:11 schreef Desii het volgende:
Nee, die redactie overschat je niet zo snel. Brian aan de andere kant ...quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:17 schreef T-lex het volgende:
In de kaart een hint dat hij ff verticaal moet puzzelen...zou dat een kans van slagen hebben als ik in die puzzel een aanwijzing verstop?Kan me niet voorstellen dat ze bij de buren gaan zitten puzzelen of onderschat ik ze nu.
Flens en consorten denken alleen horizontaal dus verticaal moet lukken, go for it.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:17 schreef T-lex het volgende:
In de kaart een hint dat hij ff verticaal moet puzzelen...zou dat een kans van slagen hebben als ik in die puzzel een aanwijzing verstop?Kan me niet voorstellen dat ze bij de buren gaan zitten puzzelen of onderschat ik ze nu.
Mooi laten gaan, Selene heeft Amanda haar haarstukjes kado gedaan, dat is imho iets wat Amanda heus wel gaat onthouden, het levert haar tenslotte iets op op vriendelijk tegen Selena te zijn, Nadje moet gaan uitkijken, als ze nu te ver gaat hiermee dan kan Amanda nog wel eens voor een verassing gaan zorgen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:11 schreef Desii het volgende:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:33 schreef kahaarin het volgende:
Mooi laten gaan, Selene heeft Amanda haar haarstukjes kado gedaan, dat is imho iets wat Amanda heus wel gaat onthouden, het levert haar tenslotte iets op op vriendelijk tegen Selena te zijn, Nadje moet gaan uitkijken, als ze nu te ver gaat hiermee dan kan Amanda nog wel eens voor een verassing gaan zorgen.
Die rat zal af en toe wel naar huis mogen,het is toch het lievelingje van de febo.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:19 schreef Rotterdammert het volgende:
waar is Brian?
Amanda en Brian vieren vandaag dat ze een 1/2 jaar een relaasie hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:33 schreef Taurus het volgende:
Amanda ziet er mooi uit![]()
Gaat er vanavond iets gebeuren ofzo, ze hebben zich allemaal zo opgetut?
dan heeft de gastspeelster blijkbaar toch een rol en doet ze dit heel goed!quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi laten gaan, Selene heeft Amanda haar haarstukjes kado gedaan, dat is imho iets wat Amanda heus wel gaat onthouden, het levert haar tenslotte iets op op vriendelijk tegen Selena te zijn, Nadje moet gaan uitkijken, als ze nu te ver gaat hiermee dan kan Amanda nog wel eens voor een verassing gaan zorgen.
Dat wordt hopelijk een mooi feest met als hoogtepunt The Big Bang voor Amandaquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda en Brian vieren vandaag dat ze een 1/2 jaar een relaasie hebben.![]()
Vanavond dus lekker Jensen kijken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat wordt hopelijk een mooi feest met als hoogtepunt The Big Bang voor Amanda
een half jaar van manipulatie, onderdrukking en bedreiging.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda en Brian vieren vandaag dat ze een 1/2 jaar een relaasie hebben.![]()
En dan ziet Amanda wat er ook alweer gebeurd is en dan krijgen ze weer ruzie en dan the big bang!quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vanavond dus lekker Jensen kijken.![]()
Dat belooft het hokje al 3 dagen, gaat gewoonweg niet gebeuren ivm de douche scene van Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vanavond dus lekker Jensen kijken.![]()
Ik weet niet, maar het is schandalig dat uitgerekend de afgelopen Jensen aflevering niet wordt getoond. Dat heet dus partij trekken. Stelletje teringlijers.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En dan ziet Amanda wat er ook alweer gebeurd is en dan krijgen ze weer ruzie en dan the big bang!
Hij speelt Sudoku's op 3-sterren nivo, dus niet te moeilijk maken die puzzelquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:17 schreef T-lex het volgende:
Maar wat als ik een kaart maak met op de voorkant een leuke kruiswoordpuzzel voor Brian...
19 jaar ??????????????????????????quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:55 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
er had iet wat meer van een scheiding in mogen zitten naar mijn idee.
Die scheiding zit er al ingenaaidquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:55 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
er had iet wat meer van een scheiding in mogen zitten naar mijn idee.
ik ben meer van de scheiding in het midden.quote:
waqt het eingelijk ook isquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:02 schreef miesy het volgende:
[..]
ik ben meer van de scheiding in het midden.
nu heeft het een toupet effect.
Het is ook een toupetje, dat scheeltquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:02 schreef miesy het volgende:
[..]
ik ben meer van de scheiding in het midden.
nu heeft het een toupet effect.
Ik hoop het, een beetje frictie tussen de kolomheldinnen zou imho een leuke speldraad zijn, eens zien hoe lang dat goed zou gaan, ik denk dat Nix en Naad er wel eens gauw uit konden zijn dan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:44 schreef miesy het volgende:
[..]
dan heeft de gastspeelster blijkbaar toch een rol en doet ze dit heel goed!
Ik heb al tijden geen streams en heb ze nog geen seconde gemist. Kan het hier eb via VOL prima bijhouden en de vele filmpjes die er op clipser verschijnen scroll ik meestal voor het grootste deel door.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:09 schreef petraa het volgende:
Ik heb geen streams meer, wat raden jullie aan kopen of niet ?
Dan zit hij binnen een week in een heel andere kooiquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef holadebola het volgende:
Hoi allemaal!
Mijn eerste post!
Heb zelf geen streams (kan niet op mijn mac) maar volg de cossen al geruime tijd.
Weet daarom dat het de bedoeling is om op de streams te reageren maar heb eigenlijk een ideetje, helemaal of topic dat realiseer ik me, maar wil het toch graag hier plaatsen. (misscheien vergeven julie me wel omdat t mn eertse is..)
Het idee is geboren door mijn giga afkeer van Brian. Wat mij nou leuk lijkt is het volgende:
Het lijkt me geweldig wanneer, als het programma straks over is, zijn leven nog steeds een 'kooi' blijkt te zijn. Niet van goud dit maal en ook niet gevangen in luxe. Maar wel een kooi. Wat bedoel ik hiermee?
Nou dat iedereen Brian blijft filmen (met mobieltjes enz) en op You Tube / clipser etc gaat zetten.
Nu wordt Brian vaak tegengehouden / beschermd door Febo. Straks zijn die er niet meer bij.... dus dat zou denk ik best leuke beelden kunnen opleveren.
Ben benieuwd hoe jullie hier over denken!
Ehm, welkom en doe je best met stalken van Brian na dat hok .quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef holadebola het volgende:
Hoi allemaal!
Mijn eerste post!
Ben benieuwd hoe jullie hier over denken!
En een hele hoop kapotgesmeten mobieltjes en digi camera's.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef holadebola het volgende:
Nu wordt Brian vaak tegengehouden / beschermd door Febo. Straks zijn die er niet meer bij.... dus dat zou denk ik best leuke beelden kunnen opleveren.
Dat ging over haar zender.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:26 schreef miesy het volgende:
seleen heeft naar eigen zeggen grote puisten op haar kont.
da's meer dan ik wou weten
Op je Mac zou je WMP10 kunnen draain onder Windows XP onder Virtual PCquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef holadebola het volgende:
Hoi allemaal!
Mijn eerste post!
Heb zelf geen streams (kan niet op mijn mac) maar volg de cossen al geruime tijd.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef riri het volgende:
Amanda en Lieke gaan praten...
waar gaat het gesprek over ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:39 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
lieke en het pruiken meisje in een open gesprek.
Dat vind hij juist niet raar en hij verteld dat het ook niet gaat komen tegen Nadia als Dennis niks levert.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:41 schreef Kinga het volgende:
Jaap suggereert weer dingen, die wij al wisten. Dat ze daar dingen moeten verdienen met tv maken...
Hij vindt het raar dat er geen zangshit is geweest voor Dennis.
amandel vind lieke verandert, in de positieve vorm, en waardeert dat.quote:
Niets over andere spelers? (lees Nadia)quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:44 schreef Clank het volgende:
[..]
In't kort.. dat ze elkaar de laatste tijd wel kunnen pruimen.
dan maakt brian wel HELE goeie tv?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:41 schreef Kinga het volgende:
Jaap suggereert weer dingen, die wij al wisten. Dat ze daar dingen moeten verdienen met tv maken...
Hij vindt het raar dat er geen zangshit is geweest voor Dennis.
Eat your heart out, Nadia. Ik hoop dat alle ballen nu eens op haar gaan, dat langzamerhand iedereen haar zat wordt. Nu Brian én Selene én Lieke tegen Nadia zijn en de rest van het huis eigenlijk ook, moet dat toch langzaam op Amanda in gepraat worden..quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:47 schreef miesy het volgende:
[..]
amandel vind lieke verandert, in de positieve vorm, en waardeert dat.
lieke heeft al met al toch veel respect voor del.
eigenlijk vinden ze elkaar best heel aardig
komt na donderdag vanzelfquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Eat your heart out, Nadia. Ik hoop dat alle ballen nu eens op haar gaan, dat langzamerhand iedereen haar zat wordt. Nu Brian én Selene én Lieke tegen Nadia zijn en de rest van het huis eigenlijk ook, moet dat toch langzaam op Amanda in gepraat worden..
Ik pleit voor de mogelijkheid van een dubbele ontslagronde en de mensen die het betreft kunnen geen beslissende stem uitbrengen, lost een hoop problemen op qua TV maken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:49 schreef Dark het volgende:
Goedemiddag!
Val binnen...........en Naad zegt - de ontslagrondes zijn spannend hè?
Jaap - Nee!
Vind ik ook hoor Jaap, er is niets spannends aan. Dennis blijft...........helaas
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:56 schreef Zora01 het volgende:
Post voor Amanda en Lieke samen sturen, dan wordt Nada echt gek!
Ik pleit voor een ontslagronde voor die 2 personen die de laagste plaats behalen in de popoll.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik pleit voor de mogelijkheid van een dubbele ontslagronde en de mensen die het betreft kunnen geen beslissende stem uitbrengen, lost een hoop problemen op qua TV maken.
mijn idee gatverdammequote:Op dinsdag 27 november 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Vorige week een sociaal wenselijk gesprek tussen Amanda en Huub, nu hetzelfde tussen Lieke en Amanda en alles ten faveure van Amanda......., yeah right. Waarom doen Huub en Lieke aan dit spelletje mee of mogen ze anders buiten gaan spelen? Ik word er kotsmisselijk van.
Komt op hetzelfde neer toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik pleit voor een ontslagronde voor die 2 personen die de laagste plaats behalen in de popoll.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:07 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het haar van Amanda echt wel mooi zitten zo hoor, vind het mooier dan het de afgelopen maanden heeft gezeten. Alleen dat donkere haar van Selene er onder vind ik raar, maar dat zie je niet zo goed.
Met wie gaat Huub dit doen? Met Nadia toch?
toen wel, nu weer niet...quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:08 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke vind het niet zo leuk als Huub met Nadia gaat zoenen.
[ afbeelding ]
Misschien gaat hij dan juist wel genieten van alle aandacht dat hij krijgt. Als men hem totaal laat vallen en hij gewoon negeert zal hij dat veel minder leuk vinden. brain wil juist populair zijn en met kiekjes en filmpjes maken help je hem juist en geef je hem de gedachte dat hij een hele gewilde BNer is. Wat wel kan is hem kieken of filmen als die door het lint gaat. Bv als hij weer een vrouw ergens in elkaar rammelt, maar die kans buiten de deur is denk ik heeel klein.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:32 schreef holadebola het volgende:
Dank je wel BQ!
Ben niet echt van plan om Brian te stalken maar als ik 'm zo toevallig tegenkom dan lijkt t me wel aardig om m op de kiek t zetten. Als meerdere mensen dat doem dan krijg je weer dat 'kooi' effect.
Gaat hij Amanda daar niet voor aan het aanrecht ketenen dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:13 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Misschien gaat hij dan juist wel genieten van alle aandacht dat hij krijgt. Als men hem totaal laat vallen en hij gewoon negeert zal hij dat veel minder leuk vinden. brain wil juist populair zijn en met kiekjes en filmpjes maken help je hem juist en geef je hem de gedachte dat hij een hele gewilde BNer is. Wat wel kan is hem kieken of filmen als die door het lint gaat. Bv als hij weer een vrouw ergens in elkaar rammelt, maar die kans buiten de deur is denk ik heeel klein.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:11 schreef neehe het volgende:
Volgens mij wil RTL de eindfase van het spel rustiger hebben, misschien is het wel eerder afgelopen dan wij denken.
Daarom moet iedereen het nu opeens goed met elkaar kunnen vinden.
Nu nog een gesprek tussen Lieke en Brian en er is niets meer aan de hand, en ze kunnen naar huis.
En ze leefden nog lang en gelukkig.
Mij ook, maar het gaat er verdomd veel op lijken dat het gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:17 schreef miesy het volgende:
[..]
dat gaat mij toch net weer te ver.
Van dat trouwen heb ik niets mee gekregen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gaat hij Amanda daar niet voor aan het aanrecht ketenen dan?![]()
Ze gingen toch trouwen?
Hij wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:37 schreef Dreamboy het volgende:
Huub doet zijn CP punten voor het bellen in de pot.
[ afbeelding ]
Ach, buiten de kooi is er natuurlijk ook geen controle meer, dan kan hij haar iets beter 'corrigeren'.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:37 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Van dat trouwen heb ik niets mee gekregen.
Ik denk niet dat hij amanda aan het aanrecht gaat ketenen, maar wel een soort van dwingen dat ze een als een volledige partner moet gedragen. Dus niet de eeuwige feestbeest uithangen en lol trappen maar ook koken, schoonmaken..ect.. Dus ik denk dat als ze na de kooi verder gaan dat ze samen nog wel heel veel conflicten gaan krijgen. brain wil meer een huisvrouw type die voor hem zorg, werk en die hij kan besturen, het liefs nachts thuis is en nooit dronken is . amanda is juist het tegendraads van en het losse exemplaar die alleen maar wil feesten en lol hebben.
Ik denk dat ze na de kooi ook nooit echt lang samen zullen zijn. brain zal amanda straks snel dumpen, want zij is alles wat hij niet zoekt. Hij baalt nu soms alvaak van haar gedrag.
Heel subtiel die man, echt een vriendelijke opmerking.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:46 schreef Varen het volgende:
Ricardo vindt Amanda met d'r nieuwe haar lijken op een Italiaanse porno ster
Amanda is weg van Kim Holland en heeft een kushand gegeven aan Hugh Hefner, need I say more?quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel subtiel die man, echt een vriendelijke opmerking.
Dusss, die is zich vast aan het inleven?quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is weg van Kim Holland en heeft een kushand gegeven aan Hugh Hefner, do you need to know more?
Ik heb niet gevolgd waarvoor?quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:57 schreef Dreamboy het volgende:
Dit kon je verwachten vanwege morgen met Amanda
Ik had hem al verwacht... eigenlijk een vettere stemming.... Amanda heeft hem dus.... en Dennis gaat nergens heen.... HJL weer keihard genaaid.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Weer een kutstemming over een premiere voor Blockbusters. Deze is dus voor Amanda.
Dat weet je niet. De enige die hem er nu nog in kan houden is Naad.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:00 schreef akveor het volgende:
Ik verwacht al een stemming voor Amanda en ja hoor daar is ie al. En HJL gaan hem dus niet blokken en Dennis gaat nergens heen.
Die stemt hem er nooit uit.... zij heeft daar geen enkel voordeel bij. Het is gewoon weer een herhaling van zetten.... met weer alle aandacht op die twee niksnutten.... Ik word daar echt schijtziek van.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet je niet. De enige die hem er nu nog in kan houden is Naad.
Praat me er niet van en net nu Ruud en Mokum er niet zijn om de teiltjes aan te slepen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:04 schreef akveor het volgende:
En natuurlijk mag Brian weer mee.... Ik word echt niet goed van die schijtkooi....
pure kots.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Amanda mag iemand meenemen...St. Brian dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Ik zal je vertellen dat dit goed is voor mijn lijn, kotsen en aan de schijterij....ideale combiquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Die stemt hem er nooit uit.... zij heeft daar geen enkel voordeel bij. Het is gewoon weer een herhaling van zetten.... met weer alle aandacht op die twee niksnutten.... Ik word daar echt schijtziek van.
Toen HJL bekent maakten dat zij voortaan alle stemmingen gingen blokken omdat het wegstemmen van Dennis niet doorging. Amanda was toen pissed omdat zij ook mee had geholpen Dennis weg te krijgen. Amanda maakte toen een statement door uit te spreken dat ze Dennis de komende twee maanden er niet uit zou stemmen. Dit is een goedmakertke richting Amanda die nu dus op haar besluit terug komt. En IDD nu heeft Nadia weer helemaal de touwtjes in handen. Dennis gaat dus nergens.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:04 schreef Katewalker het volgende:
Dus Amanda mag een uitje en in ruil stemt ze Dennis weg?..Volgens mij heeft Nadia de doorslaggevende stem..ikweetniethoor..
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
Na een dag hard zwoegen moet ik weer zo wennen aan die stem van....Kop koffie, voeten op de bank en DGK op mute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Och, wil je met me trouwen??quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kop koffie, voeten op de bank en DGK op mute.
Dan zouden ze meer klote hebben als de rest bij elkaar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef Zora01 het volgende:
wat ik uit dennis begrijp moet hij verhaal maken met Selene, anders wordt hij getoneelhaakt. daarom heeft hij het samen met Nadia over samen weggaan
eensquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef maril het volgende:
Hebben jullie allemaal zo'n kort geheugen , Huub heeft haar een uitje beloofd(besproken met Brain, Lieke, Jaap en Huub zelf) als ze Dennis eruit stemt, ik kan hier alleen maar concluderen dat de FEBO dus meewerkt aan de exit van Dennis.
Die wandelt nadenkend de poort uit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef Varen het volgende:
Nadia: als je weet dat ik je er donderdag uitstem, ga je dan nog wat doen.
Dennis: ik moet daar over nadenken, hij heeft 2 opties wat hij kan doen.
Ik hoop het en ik hoop dat die wens ook snel in vervulling gaat. Trieste miscast dat ie is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:22 schreef maril het volgende:
Ik krijg sterk het gevoel dat Dennis ook wel weg wil.
2 minuten maar nu moet ik kotsenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Wie volgt het gesprek tussen Brian en Amanda?
Zo;n anderhalve week kwam Huub van achter vandaan en zei tegen Jaap en Brian dat achter had gezegd; Kom met een goed plan en dan mag hij weg ( in die trant) Toevallig nu het uitje voor Amanda wat al in de planning lag, zij zal nu ook wel schappelijk moeten zijn wbt het wegstemmen van Dennis. Als Jaap straks niet raar gaat doen en opeens toch een exit gaat blokken, dan hangt alles van Nadia af. Dus Seline even extra knuffelen en een kus....dan is Naad boos.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef maril het volgende:
Hebben jullie allemaal zo'n kort geheugen , Huub heeft haar een uitje beloofd(besproken met Brain, Lieke, Jaap en Huub zelf) als ze Dennis eruit stemt, ik kan hier alleen maar concluderen dat de FEBO dus meewerkt aan de exit van Dennis.
neequote:Op dinsdag 27 november 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Jemig, wat een verrassing!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:04 schreef Varen het volgende:
Amanda gaat met Brian
Ze vinden zichzelf nogal goed.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Ik volg het gesprek tussen Naad en Dennid ook niet!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Dat bedoel ik, totaal wars van zelfreflectie.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf nogal goed.
Het feit dat Brian ook cp's aan Lieke en Huub heeft gegeven geeft aan dat ze dingen gescheiden kunnen houden, ondanks dat er stemmingen door Huub geblokt zijn.
Het blokken van de begrafenis wordt gemakshalve maar even vergeten.
Schijnheilige kut-Talpa, kut-Flens, kut-Polo en kut-RTLquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:31 schreef beroepslurker het volgende:
Ze kunnen die stemmingen beter nalaten, is toch 1 grote farce..
Volgens mij heeft hij geen idee waar hij het vandaan moet halen... misschien morgen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:35 schreef Varen het volgende:
Snapt Dennis nou niet dat hij moet spelen, of wil hij echt niet..
Als hij contant het gevoel hebt dat ie gefilmpd wordt, wordt ie vanzelf para. En dat levert leuke beelden op. Toch?quote:Misschien gaat hij dan juist wel genieten van alle aandacht dat hij krijgt. Als men hem totaal laat vallen en hij gewoon negeert zal hij dat veel minder leuk vinden. brain wil juist populair zijn en met kiekjes en filmpjes maken help je hem juist en geef je hem de gedachte dat hij een hele gewilde BNer is. Wat wel kan is hem kieken of filmen als die door het lint gaat. Bv als hij weer een vrouw ergens in elkaar rammelt, maar die kans buiten de deur is denk ik heeel klein.
Ik zie geen voordeel van de febo om hem te laten gaan.... Dennis kan toch niet vervangen worden. Ik snap ook niet dat er voor Nadia iets veranderd zou zijn waarom ze Dennis er nu wel uit zou stemmen. Dennis gaat nergens lijkt me.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:29 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Zo;n anderhalve week kwam Huub van achter vandaan en zei tegen Jaap en Brian dat achter had gezegd; Kom met een goed plan en dan mag hij weg ( in die trant) Toevallig nu het uitje voor Amanda wat al in de planning lag, zij zal nu ook wel schappelijk moeten zijn wbt het wegstemmen van Dennis. Als Jaap straks niet raar gaat doen en opeens toch een exit gaat blokken, dan hangt alles van Nadia af. Dus Seline even extra knuffelen en een kus....dan is Naad boos.
Da's Bert!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Mag Dennix gewoon terug naar zijn vriendje Frans Jozef?
[ afbeelding ]
Hij durft niet eens het risico om in z'n eentje weggestemt te worden. Zielepoot.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:40 schreef Varen het volgende:
Nadia vraagt hoe graag Dennis bij haar wil zijn, liever dan DGK.
Dennis: wil je dat we samen weggaan. Hij wil haar niet weg stemmen.
Dennis denkt constant dat ze afgeluisterd worden.
Nadia heeft geen zin om zich nog een maand zo te voelen. Ze wil niet blijven in het zelfde stadium als ze nu zitten.
Nou, ik vind het om te janken!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:39 schreef STAP01 het volgende:
Dit is toch bijna lachwekkend dit nepgeneuzel tussen die 2!
Who the fuck is Bert?quote:
ssssttt jongen! Ik heb net het licht gezien, Dennis ook en daar komt Dark en zijn Dark side weer binnen gewandeld.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgende maand gaat er wwer hetzelfde gebeuren, met dit verschil, Dennis is dan 10 kilo aangekomen, omdat hij niets anders kan dan eten, kwelen en de slaaf van Naad spelen.
Geloof helemaal niets van die C acteurs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |