abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 14:45:00 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_54870075
Vervolg op : [COS 2907] Game Over, terwijl Nadia Dennis vingert

Naad is op dit moment in gesprek met Amanda of omgekeerd. Amanda is imo goed bezig maar volgens mij is Naad niet van plan Dennix donderdag naar huis te sturen. Ze houdt van hem en mist de lieve, leuke Dennix, de sex en het knuffelen. Dennix kan niet meedoen aan discussie's of groepsgesprekken, dat deed hij thuis ook nooit.

Dit is waar Dennix goed in is en het spelen van Pim Pam Pet.

En niet te vergeten Self Tanningcreme.

De kapster is er voor Lieke.

Sanne is er voor Jaap, die a.s. donderdag een live show mag verzorgen op RNN.

kan een mod het eerste haakje aanpassen in de TT, staat zo slordig.

[ Bericht 98% gewijzigd door beequeen op 27-11-2007 14:53:38 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54870105
Vind DGK het programma nu zelf zo onbelangrijk dat de FEBO de bewoners naar allerlei snabbels stuurt?
DIscotheken voor lullige plaatje dat op nr. 40 staat en tv presentaties op een c-zender...?

Is DGK zelf niet boeiend genoeg?

Laat de bewoners het spel spelen, tempo erin mensen moeten worden weggespeeld
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:48:40 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54870129
En ik maar denken dat ik van niemand zo kon walgen als van Natasia.
En then came Dennis en Nadia...
Ik mag hopen dat degene die verantwoordelijk is voor hun komst in de villa en daarmee de onstopbare teloorgang van het programma in een stroomversnelling heeft gegooid, tot in lengte der dagen door nachtmerries wordt geteisterd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54870197
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:09 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Zou nou niemand Amanda de ogen open kunnen doen en haar vertellen wat een slang dat is?
Ik ben geen fan van A&B maar dit is toch te erg, vertrouwelijke gesprekken op de streams doorlullen aan nix en zometeen weer lief en aardig doen tegen Amanda.
net als dat amandel nare trekjes van brian accepteerd doet ze dat ook bij naad.
naad likt zich er constant in bij del en doet er alles aan om haar te pleasen en amandel
heeft dat nou eenmaal te hard nodig daar.

zolang het valse gedrag van naad niet te duidelijk te zien is zal amandel maar wat graag
even de andere kant opkijken als het moet en net doen alsof er niks gebeurt.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54870205
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:52:57 #6
168951 STAP01
body and brain
pi_54870221
Lieke en Selene hebben het over de achterbaxe Naad
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54870231
Ik hoor net dat Dennis goed kan knuffelen van Amanda..
pi_54870232
Jaap in het kantor met.
pi_54870242
het is weer precies hetzelfde als vorige maand

uiteindelijk blijft Dennis weer
pi_54870248
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je kunt het ook in één zin zeggen, ze acteert, liegt en bedriegt 24/7 punt!
Ze is ziek....
In haar mind...
Haar vorige relatie had ze totaal niet verwerkt....als ze over die relatie spreekt weet je genoeg...die relatie was echt sick...ze zat haar vriendje op te wachten...tafel gedekt,alles klaar gemaakt en knielde om zijn schoenen uit te doen...gedroeg zich als zijn slaaf...in alles
Toen die relatie uit was is ze ten einde raad geweest...toen kwam ze de villa in....ze heeft Dennix gekozen als substituut van haar vorige relatie....het maakt haar niet eens uit wie of wat,als het maar iemand is waar ze haar sickness op kwijt kan

echt,dat kind moet geholpen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:56:07 #11
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54870264
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:51 schreef miesy het volgende:

[..]

net als dat amandel nare trekjes van brian accepteerd doet ze dat ook bij naad.
naad likt zich er constant in bij del en doet er alles aan om haar te pleasen en amandel
heeft dat nou eenmaal te hard nodig daar.

zolang het valse gedrag van naad niet te duidelijk te zien is zal amandel maar wat graag
even de andere kant opkijken als het moet en net doen alsof er niks gebeurt.
Hopelijk trekt dat een beetje bij nu Amanda wat meer aansluiting bij Lieken en Selene lijkt te hebben, ik zag net dat Lieke en Selene het over de achterbaksheid van Naad hebben, misschien kunnen ze Nadia daarmee gaan confronteren, Amanda zal dan misschien iets willen/moeten zien.
be nice or go away
pi_54870281
Wat moet nu het nut zijn van dat etentje van huub vanavond?!
Dat is toch veels te nep en ongeloofwaardig.

ZE moeten dat maar geoon afzeggen hoor, gaat toch nergens over; zo nep en gescript etentje
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:58:19 #13
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54870310
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:31 schreef Sonique het volgende:

[..]

ben ik het dus niet mee eens...

NL was de sterkste speler in het huis wat mij betreft, en ook de enige echte tegenstander van Huub. De rest is kont.
Het subtiele spel van NL had er voor gezorgt dat het hele huis in de greep van NL was, inclusief Bart 'kat in de zak'. Alle touwtjes had NL in handen totdat Huub in het spel werdt gegooid, en dat was natuurlijk niet voor niets, het spel zat vast. De kijkcijfers bleven steken.
Huub heeft NL op een handige manier weg weten te krijgen als we de uitzendingen mogen geloven. Maar een beetje kijker vanaf het eerste uur weet allang dat de winnaar vast staat, en alle spelers die weg zijn (muv Stephan) uit zichzelf zijn opgestapt al dan niet verdekt met een zogenaamd dis kwalifikatie.

De kijker kon het spel niet volgen omdat de gemiddelde kijker te dom was, en bovendien waren de overige spelers niet veel slimmer.

Het is ook niet voor niets dat na het vertrek van NL DGK zo'n ommezwaai heeft gemaakt naar 'kots, schijt en terror', omdat dit de neige manier was om de kijkende zieltjes tevreden te stellen en hogere kijkcijfers te halen. Was het niet omstreeks die tijd dat 'gescripte' jaap de villa betrad? Met als gevolg dat het hele programma van de buis dreigde gehaald te worden.

Huub is de enige in de villa die nog een beetje spel speelt, en voor de rest is het concept van DGK allang een snelle dood gestorven.

We weten inmiddels allang hoe nep de bewoners zijn geworen met als uitschieters Nadia en Dennis die niet voorzichzelf kunnen na denken.

Het zijn allemaal zuignappen.
Een mooi lang antwoord. Jammer genoeg haal ik er niet uit waarom Nathanael, volgens jou, geen volslagen slapjanus is, zoals ik beweer. Dus herhaal ik mijn stelling: Nathanael was een eerste klas droplul. Het enige dat hij bereikt heeft met zijn "subtiele spel" (het onophoudelijk bashen van een nieuweling, Huub, samen met zijn grote held Bart (die vreemd genoeg huizenhoog tegen hem opkeek tot 2 weken voor zijn vertrek)) is Huub een ongekende populariteit te bezorgen in de Kooi. Dat is voor een belangrijk deel zijn verdienste, hij verschafte de situatie waar Huub dankbaar gebruik van heeft gemaakt.

Verder heeft Nathanael helemaal niets laten zien. Hij was uitgesproken dom en gedroeg zich zeer onsympathiek. Nogmaals, als je hem een sterke speler vindt mag je zeer ernstig twijfelen aan jezelf.

hahahha (dus....)
Er kan er maar één de domste zijn
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 14:58:26 #14
135305 beequeen
Lost.
pi_54870311
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:55 schreef riri het volgende:

Haar vorige relatie had ze totaal niet verwerkt....als ze over die relatie spreekt weet je genoeg...die relatie was echt sick...ze zat haar vriendje op te wachten...tafel gedekt,alles klaar gemaakt en knielde om zijn schoenen uit te doen...gedroeg zich als zijn slaaf...in alles
Ideale partner voor Brian dus.

Ik neem je echt serieus hoor, ze is idd ziek maar ik kan niet meer relativeren als het om Naad gaat.
― Mark Twain
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:58:37 #15
145755 kahaarin
pi_54870314
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:56 schreef diedirk het volgende:
Wat moet nu het nut zijn van dat etentje van huub vanavond?!
Dat is toch veels te nep en ongeloofwaardig.

ZE moeten dat maar geoon afzeggen hoor, gaat toch nergens over; zo nep en gescript etentje
Gaan Brian en Amanda ook samen eten?
Ik dacht dat ik dat had gelezen in de vorige cos, als dat niet zo is dan kunnen Lieke en Selene een beetje met Amanda gaan kletsen.
be nice or go away
pi_54870369
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:55 schreef riri het volgende:

[..]

Ze is ziek....
In haar mind...
Toen die relatie uit was is ze ten einde raad geweest...toen kwam ze de villa in....ze heeft Dennix gekozen als substituut van haar vorige relatie....het maakt haar niet eens uit wie of wat,als het maar iemand is waar ze haar sickness op kwijt kan

echt,dat kind moet geholpen
bunnyboiler nadia...
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54870387
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:56 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hopelijk trekt dat een beetje bij nu Amanda wat meer aansluiting bij Lieken en Selene lijkt te hebben, ik zag net dat Lieke en Selene het over de achterbaksheid van Naad hebben, misschien kunnen ze Nadia daarmee gaan confronteren, Amanda zal dan misschien iets willen/moeten zien.
Na donderdag gaan Lieke en Selene los op Nadia.Maar nu mocht dat nog niet.Je weet wel,Dennis moet eerst weg.Zal je zien dat Dennis niet weggaat en kan het hele spel weer overnieuw beginnen en komt Nadia er weer mee weg.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 15:02:35 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_54870389
Hé, hoorden jullie Huub? Hij kan beter rappen dan zingen.
― Mark Twain
pi_54870393
Lieke en Selene beschrijven Nadia perfekt....Selene zegt dat ze een heel fijn gesprek met huub heeft gehad...
ook heeft ze een bloedhekel aan Nadia....ze vindt Nadia een grote akteur die alles speelt...ze kan niet wachten om haar daarmee te confronteren
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 15:04:23 #20
135305 beequeen
Lost.
pi_54870404
Ja hoor, Naad zit weer aan de make-up van Lieke.
― Mark Twain
pi_54870405
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:58 schreef IkWeetNiets het volgende:

[..]

Een mooi lang antwoord. Jammer genoeg haal ik er niet uit waarom Nathanael, volgens jou, geen volslagen slapjanus is, zoals ik beweer. Dus herhaal ik mijn stelling: Nathanael was een eerste klas droplul. Het enige dat hij bereikt heeft met zijn "subtiele spel" (het onophoudelijk bashen van een nieuweling, Huub, samen met zijn grote held Bart (die vreemd genoeg huizenhoog tegen hem opkeek tot 2 weken voor zijn vertrek)) is Huub een ongekende populariteit te bezorgen in de Kooi. Dat is voor een belangrijk deel zijn verdienste, hij verschafte de situatie waar Huub dankbaar gebruik van heeft gemaakt.

Verder heeft Nathanael helemaal niets laten zien. Hij was uitgesproken dom en gedroeg zich zeer onsympathiek. Nogmaals, als je hem een sterke speler vindt mag je zeer ernstig twijfelen aan jezelf.

hahahha (dus....)
Vond hem ook niet geweldig.Kon alleen maar tegen Huub grote bek hebben en ging elke dag met zijn papieren in de hand aan het werk.Hij deed natuurlijk niks,dan alleen maar kindertekeningen maken.
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:05:05 #22
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54870413
Die Sanne Heiden doet me denken aan een cartoonachtig wezen.... help me out here....
Er kan er maar één de domste zijn
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:05:22 #23
145755 kahaarin
pi_54870419
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:02 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Na donderdag gaan Lieke en Selene los op Nadia.Maar nu mocht dat nog niet.Je weet wel,Dennis moet eerst weg.Zal je zien dat Dennis niet weggaat en kan het hele spel weer overnieuw beginnen en komt Nadia er weer mee weg.
Hmm, ik denk dat als ze Dennis er nu weer in houdt de liefde tussen haar en Amanda ook wel over zal zijn, toch?
Buiten dat, of hij nu weggaat of niet, donderdag moeten ze imho gewoon losgaan, die meid moet tegen zichzelf beschermd worden.
be nice or go away
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:06:17 #24
145755 kahaarin
pi_54870430
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Die Sanne Heiden doet me denken aan een cartoonachtig wezen.... help me out here....
[ afbeelding ]
Gizmo, uit de Gremlins.
be nice or go away
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 15:07:29 #25
135305 beequeen
Lost.
pi_54870444
14:50 - Nadia in de rats...
quote:
In de Private Room treurt Nadia verder. “Als ik zie dat hij haar (Selene red.) knuffelt wil ik dat gewoon zijn. Ik kan daar gewoon niet tegen”, zegt de brunette wat beteuterd. Amanda begrijpt het wel, maar vindt dat Nadia een keuze moet maken en harder moet zijn. De brunette houdt het niet meer en barst in tranen uit. “Ik weet gewoon ook niet of ik wel alles tegen jou kan zeggen”, zegt Nadia snikkend, als Amanda haar knuffelt. Life ain’t easy?
Bron VV.

Heb ik iets gemist?
― Mark Twain
pi_54870447
Zou Dennis nu echt bedacht hebben een tv programma als de DGK te kunnen winnen met alleen fluisteren en slijmen met een meisje?!
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:08:01 #27
145755 kahaarin
pi_54870459
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:03 schreef riri het volgende:
Lieke en Selene beschrijven Nadia perfekt....Selene zegt dat ze een heel fijn gesprek met huub heeft gehad...
ook heeft ze een bloedhekel aan Nadia....ze vindt Nadia een grote akteur die alles speelt...ze kan niet wachten om haar daarmee te confronteren
Heel slim dat ze dan begint met lief zijn voor Amanda, misschien zorgt ze er dan zo voor dat Amanda er zich niet al te erg mee gaat bemoeien.
be nice or go away
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:10:22 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54870491
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]

Bron VV.

Heb ik iets gemist?
Neuh. Maar als je over een week op televisie kijkt, zul je waarschijnlijk een beeld zien van Dennis die Selene hartelijk verwelkomt en daar een knuffelvoice-over onder en je hebt de zelfgemaakte waarheid.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 15:10:58 #29
135305 beequeen
Lost.
pi_54870498
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:05 schreef kahaarin het volgende:

Buiten dat, of hij nu weggaat of niet, donderdag moeten ze imho gewoon losgaan, die meid moet tegen zichzelf beschermd worden.
Waarom? Laat Naad lekker naar huis gaan en zich daar psychiatrisch laten behandelen, val daar Lookies niet mee lastig.

bedankt welke mod dan ook
― Mark Twain
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:13:33 #30
145755 kahaarin
pi_54870531
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom? Laat Naad lekker naar huis gaan en zich daar psychiatrisch laten behandelen, val daar Lookies niet mee lastig.
Dat deboel ik, losgaan op Nadia zodat ze weggaat, dan maakt het ook niet uit of Dennis er nog is of niet, hij is dan de volgende toch wel.
be nice or go away
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:14:06 #31
168951 STAP01
body and brain
pi_54870539
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]

Bron VV.

Heb ik iets gemist?
Dat heeft ze idd gezegd. Jaloers kutwijf is het!
pi_54870594
pi_54870627
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Neuh. Maar als je over een week op televisie kijkt, zul je waarschijnlijk een beeld zien van Dennis die Selene hartelijk verwelkomt en daar een knuffelvoice-over onder en je hebt de zelfgemaakte waarheid.
Als ze daar een knuffel item van kunnen maken,dan is het goed bewijs van script.
Hij durft haar nog geen eens aan te kijken en heeft uurtje mastermind met haar gespeeld
pi_54870629

constant eten is natuurlijk ook vet vermoeiend..
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54870631
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
En ik maar denken dat ik van niemand zo kon walgen als van Natasia.
En then came Dennis en Nadia...
Ik mag hopen dat degene die verantwoordelijk is voor hun komst in de villa en daarmee de onstopbare teloorgang van het programma in een stroomversnelling heeft gegooid, tot in lengte der dagen door nachtmerries wordt geteisterd.
hear hear
Door wrijving ontstaat glans
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:22:42 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54870682
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:19 schreef diedirk het volgende:
Als ze daar een knuffel item van kunnen maken,dan is het goed bewijs van script.
Hij durft haar nog geen eens aan te kijken en heeft uurtje mastermind met haar gespeeld
Dat het een scripted zootje is, moge inmiddels toch wel klip en klaar zijn.
Heeft hij haar een zoen gegeven als ontvangst? Op zeker dat dat dan wordt gebruikt om Nadia's jaloezie in de uitzending te krijgen. Plus masterminden waarbij je vast en zeker een paar blikken die als zwoel opgevat kunnen worden te zien krijgt en klaar is weer drie minuten gevuld met lucht.
pi_54870688
pi_54870729
Is dit de nieuwe kapster? die ook extenions gaat zetten?
Goedemorgen :W
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:26:37 #39
168951 STAP01
body and brain
pi_54870761
Ik wist echt niet dat zulke grietjes bestonden! Wat een verschrikkelijk kind is dit zeg!
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 15:28:12 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_54870785
Naad: Ik loop al 2 maanden te janken, zo ben ik echt niet. Ik ben wel echt maar..........
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 15:30:05 #41
135305 beequeen
Lost.
pi_54870824
En weer zit Naad in de lades van Lieke onder het mom van: we hebben zoveel dezelfde spullen.
― Mark Twain
pi_54870882
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:25 schreef blomst het volgende:
Is dit de nieuwe kapster? die ook extenions gaat zetten?
Gaat het nu wéér over extensions? Nee he
pi_54870895
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:19 schreef diedirk het volgende:

[..]

Wat heb je nog voor bewijs van script nodig? Dat is toch allang duidelijk en bovendien toegegeven door de bewoners en Fons zelf!
pi_54871030
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:32 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Wat heb je nog voor bewijs van script nodig? Dat is toch allang duidelijk en bovendien toegegeven door de bewoners en Fons zelf!
Dat was al bij tien.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 15:40:17 #45
135305 beequeen
Lost.
pi_54871062
Naad tegen Dennix: Volgens mij kun je buiten meer regelen qua muziek of zijn ze er achter mee bezig?

Wat volgt is het rommelen met de microfoon van Naad, onverstaanbaar dus en op de plasma verschijnt de boodschap dat ze niet mogen fluisteren, net te laat dus.

Dennix: Naad, we mogen het er niet over hebben.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 15:41:58 #46
135305 beequeen
Lost.
pi_54871112
Goh, een vriendin van Sanne werkt voor DGK, hoe toevallig.
― Mark Twain
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:43:22 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54871148
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Naad tegen Dennix: Volgens mij kun je buiten meer regelen qua muziek of zijn ze er achter mee bezig?
Die sukkel kan nog niet eens zijn eigen schoenveters geregeld krijgen, laat staan een carrière in de muziek. Face it Dennis: je was niets, bent niets en zult ook nooit wat worden. Reality bites.
pi_54871622
Mogen we weer geen stream zien op nadia en dennis?!
pi_54871731
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:04 schreef diedirk het volgende:
Mogen we weer geen stream zien op nadia en dennis?!
gewoon de hele dag geen streams op die 2!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54871763
Nadia zit Amanda tegen Selene op te stoken..... gemeen mokkel is het toch
pi_54871835
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:11 schreef Desii het volgende:
verspilde energie zolang selena zich bij lieke en amandel haar beste kant laat zien.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:16:19 #52
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_54871837
Helaas geen beste cap, maar deze is nog van afgelopen zaterdag
tijdens de fotoshoot. Was niet makkelijk om te cappen, maar de
persoon rechts op de foto is Sven.

.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 16:16:35 #53
135305 beequeen
Lost.
pi_54871846
quote:
No fear, Selene laat zich de les niet lezen door wie dan ook.
― Mark Twain
pi_54871853
Kan er niet over uit dat die slang nog steeds zo'n smerig spelletje speeld.
Helaas checken ze bij de FEBO de post zorgvuldig...dus is nogal een gedoe om iets naar binnen te krijgen daar. Maar wat als ik een kaart maak met op de voorkant een leuke kruiswoordpuzzel voor Brian....beetje leuk aangekleed... potloodje erbij enzo en een leuke tekst.

In de kaart een hint dat hij ff verticaal moet puzzelen...zou dat een kans van slagen hebben als ik in die puzzel een aanwijzing verstop? Kan me niet voorstellen dat ze bij de buren gaan zitten puzzelen of onderschat ik ze nu.
pi_54871885
waar is Brian?
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:20:37 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54871904
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:17 schreef T-lex het volgende:

In de kaart een hint dat hij ff verticaal moet puzzelen...zou dat een kans van slagen hebben als ik in die puzzel een aanwijzing verstop? Kan me niet voorstellen dat ze bij de buren gaan zitten puzzelen of onderschat ik ze nu.
Nee, die redactie overschat je niet zo snel. Brian aan de andere kant ...
Ik denk niet dat hij een puzzel zo snel op weet te lossen. Maar daarbij: volgens mij heeft ook hij wel in de gaten dat die platreet-teef vuil spel speelt. Iedereen is daar inmiddels zo passief als de neten, met dank aan de verneukte productie.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 16:22:14 #57
135305 beequeen
Lost.
pi_54871937
quote:

Flens en consorten denken alleen horizontaal dus verticaal moet lukken, go for it.
― Mark Twain
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:33:05 #58
145755 kahaarin
pi_54872076
quote:
Mooi laten gaan, Selene heeft Amanda haar haarstukjes kado gedaan, dat is imho iets wat Amanda heus wel gaat onthouden, het levert haar tenslotte iets op op vriendelijk tegen Selena te zijn, Nadje moet gaan uitkijken, als ze nu te ver gaat hiermee dan kan Amanda nog wel eens voor een verassing gaan zorgen.
be nice or go away
pi_54872084
Amanda ziet er mooi uit

Gaat er vanavond iets gebeuren ofzo, ze hebben zich allemaal zo opgetut?
pi_54872125

lieke snapt zichzelf niet.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:38:19 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54872139
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:33 schreef kahaarin het volgende:
Mooi laten gaan, Selene heeft Amanda haar haarstukjes kado gedaan, dat is imho iets wat Amanda heus wel gaat onthouden, het levert haar tenslotte iets op op vriendelijk tegen Selena te zijn, Nadje moet gaan uitkijken, als ze nu te ver gaat hiermee dan kan Amanda nog wel eens voor een verassing gaan zorgen.
Amanda, make my day! Wat zeg ik? Week! Month! Year!!!
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:38:36 #62
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_54872143
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:19 schreef Rotterdammert het volgende:
waar is Brian?
Die rat zal af en toe wel naar huis mogen,het is toch het lievelingje van de febo.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 16:42:52 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_54872207
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:33 schreef Taurus het volgende:
Amanda ziet er mooi uit

Gaat er vanavond iets gebeuren ofzo, ze hebben zich allemaal zo opgetut?
Amanda en Brian vieren vandaag dat ze een 1/2 jaar een relaasie hebben.

Lieke is bij de kapper geweest en ik heb begrepen dat Huub een etentje voor Selene heeft georganiseerd om de roddels op gang te brengen.
― Mark Twain
pi_54872231
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:33 schreef kahaarin het volgende:

[..]

dan heeft de gastspeelster blijkbaar toch een rol en doet ze dit heel goed!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:45:24 #65
168951 STAP01
body and brain
pi_54872245
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat wordt hopelijk een mooi feest met als hoogtepunt The Big Bang voor Amanda
pi_54872263
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:45 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Dat wordt hopelijk een mooi feest met als hoogtepunt The Big Bang voor Amanda
Vanavond dus lekker Jensen kijken.
pi_54872283
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

een half jaar van manipulatie, onderdrukking en bedreiging.
wat is de liefde toch mooi....
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:48:25 #68
168951 STAP01
body and brain
pi_54872293
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:46 schreef tipsch het volgende:

[..]

En dan ziet Amanda wat er ook alweer gebeurd is en dan krijgen ze weer ruzie en dan the big bang!
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 16:49:33 #69
135305 beequeen
Lost.
pi_54872302
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:46 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dat belooft het hokje al 3 dagen, gaat gewoonweg niet gebeuren ivm de douche scene van Brian en Amanda.
― Mark Twain
pi_54872313
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:48 schreef STAP01 het volgende:

[..]

En dan ziet Amanda wat er ook alweer gebeurd is en dan krijgen ze weer ruzie en dan the big bang!
Ik weet niet, maar het is schandalig dat uitgerekend de afgelopen Jensen aflevering niet wordt getoond. Dat heet dus partij trekken. Stelletje teringlijers.
pi_54872324
Dennis verpest de hele tijd de gesprekken met dat gekweel er tussendoor, staat er nooit eens op zo'n scherm dat ie even z'n tetter moet houden? Hij kan ook niet gewoon 'lekker zingen', ongecontroleerd, maar altijd gelijk met zo'n ingehouden heel moeilijk doenerig toontje
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 16:51:57 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_54872343
Brian leert Huub rappen......het moet niet gekker worden.
― Mark Twain
pi_54872354
Vinden jullie het haar van Amanda echt leuk zitten?
Ik vind het verschrikkelijk.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 16:55:17 #74
135305 beequeen
Lost.
pi_54872386
Naad: Hoe voel je je?

Dennix: Helemaal top en begint te zingen: I'm glad we've made it.
― Mark Twain
pi_54872387
quote:
Maar wat als ik een kaart maak met op de voorkant een leuke kruiswoordpuzzel voor Brian...
Hij speelt Sudoku's op 3-sterren nivo, dus niet te moeilijk maken die puzzel
pi_54872399
Nee he,Nadia is weer achter geweest en na lang gezwoezel met Dennis voelt hij zich weer veel beter.

Zou ze hem nu weer niet mogen wegstemmen?!

Dan is voor mij echt einde DGK.

Een spel volgen prima, maar en oneindige soap daar pas ik voor
pi_54872401

er had iet wat meer van een scheiding in mogen zitten naar mijn idee.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 16:58:38 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_54872426
Leuke screensaver....
Ik moet maar even afstand nemen , laterzzzz.

― Mark Twain
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:59:29 #79
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_54872440
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:55 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]

19 jaar ?????????????????????????? kan niet
pi_54872449
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:55 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]

Die scheiding zit er al ingenaaid
pi_54872475
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:00 schreef blomst het volgende:

[..]

Die scheiding zit er al ingenaaid
ik ben meer van de scheiding in het midden.
nu heeft het een toupet effect.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54872496
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:02 schreef miesy het volgende:

[..]

waqt het eingelijk ook is
pi_54872506
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:02 schreef miesy het volgende:

[..]

Het is ook een toupetje, dat scheelt
pi_54872545
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:04 schreef blomst het volgende:

[..]

waqt het eingelijk ook is
tja...
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:07:21 #85
145755 kahaarin
pi_54872551
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:44 schreef miesy het volgende:

[..]

dan heeft de gastspeelster blijkbaar toch een rol en doet ze dit heel goed!
Ik hoop het, een beetje frictie tussen de kolomheldinnen zou imho een leuke speldraad zijn, eens zien hoe lang dat goed zou gaan, ik denk dat Nix en Naad er wel eens gauw uit konden zijn dan.

@Copycat: ik doe mee!
be nice or go away
pi_54872586
Ik heb geen streams meer, wat raden jullie aan kopen of niet ?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:11:41 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54872622
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:09 schreef petraa het volgende:
Ik heb geen streams meer, wat raden jullie aan kopen of niet ?
Ik heb al tijden geen streams en heb ze nog geen seconde gemist. Kan het hier eb via VOL prima bijhouden en de vele filmpjes die er op clipser verschijnen scroll ik meestal voor het grootste deel door.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 17:15:44 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_54872695
Ik lig in een deuk om Jaap.

Jaap: Luc komt binnen en Naad maakt tv, Selene komt binnen en Dennix doet nix.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 17:21:22 #89
135305 beequeen
Lost.
pi_54872784
Jaap: Ik kan jullie een leuk verhaaltje vertellen over Sylvia. Heel lang stond ze laag in de PoPo en plotseling staat ze op 20%. Niet veel later ligt ze uit de show.

Subtiel Jaap.
― Mark Twain
pi_54872803
Hoi allemaal!

Mijn eerste post!

Heb zelf geen streams (kan niet op mijn mac) maar volg de cossen al geruime tijd.
Weet daarom dat het de bedoeling is om op de streams te reageren maar heb eigenlijk een ideetje, helemaal of topic dat realiseer ik me, maar wil het toch graag hier plaatsen. (misscheien vergeven julie me wel omdat t mn eertse is..)

Het idee is geboren door mijn giga afkeer van Brian. Wat mij nou leuk lijkt is het volgende:
Het lijkt me geweldig wanneer, als het programma straks over is, zijn leven nog steeds een 'kooi' blijkt te zijn. Niet van goud dit maal en ook niet gevangen in luxe. Maar wel een kooi. Wat bedoel ik hiermee?
Nou dat iedereen Brian blijft filmen (met mobieltjes enz) en op You Tube / clipser etc gaat zetten.
Nu wordt Brian vaak tegengehouden / beschermd door Febo. Straks zijn die er niet meer bij.... dus dat zou denk ik best leuke beelden kunnen opleveren.

Ben benieuwd hoe jullie hier over denken!
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:22:29 #91
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_54872804
Die nixlul zegd weer niets de lul.
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:22:48 #92
130755 Kinga
versier hier
pi_54872811
Zijn de extensions bij Lieke eruit?
pi_54872813
elke keer de repeterende kutgesprekken van Nadia...je wordt er zo niet goed van...hoezo een goede speelster?
Hoe komt Jaap daarbij?....Gewoon niets aan
pi_54872814
Jaap:Als het zo blijft komt er zeker geen zangshit voor Dennis.
pi_54872843
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef holadebola het volgende:
Hoi allemaal!

Mijn eerste post!

Heb zelf geen streams (kan niet op mijn mac) maar volg de cossen al geruime tijd.
Weet daarom dat het de bedoeling is om op de streams te reageren maar heb eigenlijk een ideetje, helemaal of topic dat realiseer ik me, maar wil het toch graag hier plaatsen. (misscheien vergeven julie me wel omdat t mn eertse is..)

Het idee is geboren door mijn giga afkeer van Brian. Wat mij nou leuk lijkt is het volgende:
Het lijkt me geweldig wanneer, als het programma straks over is, zijn leven nog steeds een 'kooi' blijkt te zijn. Niet van goud dit maal en ook niet gevangen in luxe. Maar wel een kooi. Wat bedoel ik hiermee?
Nou dat iedereen Brian blijft filmen (met mobieltjes enz) en op You Tube / clipser etc gaat zetten.
Nu wordt Brian vaak tegengehouden / beschermd door Febo. Straks zijn die er niet meer bij.... dus dat zou denk ik best leuke beelden kunnen opleveren.

Dan zit hij binnen een week in een heel andere kooi
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 17:25:25 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_54872863
quote:
Hoi allemaal!

Mijn eerste post!

Ehm, welkom en doe je best met stalken van Brian na dat hok .
― Mark Twain
pi_54872888
seleen heeft naar eigen zeggen grote puisten op haar kont.

da's meer dan ik wou weten
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:27:33 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54872898
quote:

En een hele hoop kapotgesmeten mobieltjes en digi camera's.

Wees welkom!
pi_54872903
Amanda en Lieke gaan praten...
pi_54872936
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:26 schreef miesy het volgende:
seleen heeft naar eigen zeggen grote puisten op haar kont.

da's meer dan ik wou weten
Dat ging over haar zender.

Waarom gaat Lieke met Amanda praten? En waarover?

En dan nog iets: waarom vinden ze opeens een liedje waarin 'laat je likken' word gezegd zo belangrijk?
pi_54872960
quote:
Hoi allemaal!

Mijn eerste post!

Op je Mac zou je WMP10 kunnen draain onder Windows XP onder Virtual PC Klinkt omslachtig, maar heeft voor mij prima gewerkt. Zit al een dikke maand zonder imiddels, dat bevalt nog veel beter.
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:30:21 #102
145755 kahaarin
pi_54872962
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef riri het volgende:
Amanda en Lieke gaan praten...
Waar is de popcorn smiley als je hem nodig bent?
Zou het echt?
Over Nadia gaan?
Bitchfight?
Spannend!
be nice or go away
pi_54872977
Dank je wel BQ!

Ben niet echt van plan om Brian te stalken maar als ik 'm zo toevallig tegenkom dan lijkt t me wel aardig om m op de kiek t zetten. Als meerdere mensen dat doem dan krijg je weer dat 'kooi' effect.
pi_54872984
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54872989
Houd toch op zeg, dit kan toch niet.
Er komt echt geen fatsoenlijk woordt uit Dennis, dit kan toch niet serieus genomen worden.
Echt oneerlijk om zo iemand in de kooi te laten.

dat zal echt voor frustraties en stakingen bij d e rest zorgen .

Als je met niks doen erin kunt blijven
pi_54873012
Wie is die middenveertiger waar Lieke mee zit te praten?
pi_54873036
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:29 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat ging over haar zender.
oh, hehe, okey.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54873052
Amanda: Dode mensen die zijn overleden....
pi_54873059
quote:
Thanks! maar vind dat iets te veel moeite voor dgk.

Zonder strems en met filmpjes is ook leuk!
pi_54873066
Ik sta na 6 maanden nog versteld hoe weinig dennis zegt of probeert.

Niks echt helemaal niks komt eruit gewoon nul. Doodse stilte
pi_54873077

lieke en het pruiken meisje in een open gesprek.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:41:20 #112
130755 Kinga
versier hier
pi_54873114
Jaap suggereert weer dingen, die wij al wisten. Dat ze daar dingen moeten verdienen met tv maken...

Hij vindt het raar dat er geen zangshit is geweest voor Dennis.
pi_54873123
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:39 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]

lieke en het pruiken meisje in een open gesprek.
waar gaat het gesprek over ?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54873143
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:41 schreef petraa het volgende:

[..]

In't kort.. dat ze elkaar de laatste tijd wel kunnen pruimen.
pi_54873163
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:41 schreef Kinga het volgende:
Jaap suggereert weer dingen, die wij al wisten. Dat ze daar dingen moeten verdienen met tv maken...

Dat vind hij juist niet raar en hij verteld dat het ook niet gaat komen tegen Nadia als Dennis niks levert.

Zou de FEBO echt nog denken dat dennis oit iets gaat leveren behalve gefrustreerde medespelers en streamers?
pi_54873166
Ja ja.. Amanda: Ik ben niet zo dat als je de meest verschrikkelijke verhalen vertelt dat ik dat dan gebruik in het spel.. (tegen Huub: Je hebt je vrienden in Amerika vermoord!!!)
pi_54873190
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:41 schreef petraa het volgende:

[..]

amandel vind lieke verandert, in de positieve vorm, en waardeert dat.
lieke heeft al met al toch veel respect voor del.

eigenlijk vinden ze elkaar best heel aardig
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:47:54 #118
145755 kahaarin
pi_54873196
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:44 schreef Clank het volgende:

[..]

In't kort.. dat ze elkaar de laatste tijd wel kunnen pruimen.
Niets over andere spelers? (lees Nadia)
be nice or go away
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 17:48:40 #119
135305 beequeen
Lost.
pi_54873205
Vorige week een sociaal wenselijk gesprek tussen Amanda en Huub, nu hetzelfde tussen Lieke en Amanda en alles ten faveure van Amanda......., yeah right. Waarom doen Huub en Lieke aan dit spelletje mee of mogen ze anders buiten gaan spelen? Ik word er kotsmisselijk van.
― Mark Twain
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:49:19 #120
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54873220
Goedemiddag!

Val binnen...........en Naad zegt - de ontslagrondes zijn spannend hè?

Jaap - Nee!

Vind ik ook hoor Jaap, er is niets spannends aan. Dennis blijft...........helaas
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54873224
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:41 schreef Kinga het volgende:

dan maakt brian wel HELE goeie tv?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54873230
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:47 schreef miesy het volgende:

[..]

amandel vind lieke verandert, in de positieve vorm, en waardeert dat.
lieke heeft al met al toch veel respect voor del.

eigenlijk vinden ze elkaar best heel aardig
Eat your heart out, Nadia. Ik hoop dat alle ballen nu eens op haar gaan, dat langzamerhand iedereen haar zat wordt. Nu Brian én Selene én Lieke tegen Nadia zijn en de rest van het huis eigenlijk ook, moet dat toch langzaam op Amanda in gepraat worden..
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:50:44 #123
130755 Kinga
versier hier
pi_54873239
Jesus Nadia, ik was die heks bijna vergeten...
pi_54873250
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:49 schreef Taurus het volgende:

[..]

Eat your heart out, Nadia. Ik hoop dat alle ballen nu eens op haar gaan, dat langzamerhand iedereen haar zat wordt. Nu Brian én Selene én Lieke tegen Nadia zijn en de rest van het huis eigenlijk ook, moet dat toch langzaam op Amanda in gepraat worden..
komt na donderdag vanzelf
pi_54873255
amandel en lieke verder als vrienden in DGK?
dat zal naad nooit kunnen verdragen.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:52:12 #126
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54873261
Naad leest de laatste tijd niets meer over Tas, terwijl ze toch zo spraakmakend was !
pi_54873264
Ha ha Dennix wil niets gaan doen de komende dagen, hij wil net zo gaan knallen ( echt waar ha ha )
als de laatste 14 dagen.
Ik kan toch echt niets bedenken wat hij de afgelopen 14 dagen nou geknald heeft.
Wat een mafkees is het toch.
Jaap vraagt weer : Ga je nog wat doen ? Dennix ik moet daar eerst nog met Naad over praten.
Goh, dat zei hij gisteren ook al, zal wel mogen worden dan.
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:52:50 #128
145755 kahaarin
pi_54873272
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:49 schreef Dark het volgende:
Goedemiddag!

Val binnen...........en Naad zegt - de ontslagrondes zijn spannend hè?

Jaap - Nee!

Vind ik ook hoor Jaap, er is niets spannends aan. Dennis blijft...........helaas
Ik pleit voor de mogelijkheid van een dubbele ontslagronde en de mensen die het betreft kunnen geen beslissende stem uitbrengen, lost een hoop problemen op qua TV maken.
be nice or go away
pi_54873313
Post voor Amanda en Lieke samen sturen, dan wordt Nada echt gek!
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 17:57:06 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_54873323
Jaap en Naad praten over Dennix alsof hij er niet bij zit en wat doet of zegt Dennix.......schaapachtig lachen.
― Mark Twain
pi_54873332
Dennis en Nadia hebben het over iets wat Jaap niet kan weten..
Jaap: Dat je zwanger was?
Dennis: Hè..
Nadia: Ja maak jij mijn moeder even lekker gek thuis op de bank.

Jaap denkt ook dat Hedda en Tamara als gastspelers ingezet worden.
pi_54873341

Hoe zou ze er 30 november uitzien
pi_54873345
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:56 schreef Zora01 het volgende:
Post voor Amanda en Lieke samen sturen, dan wordt Nada echt gek!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:58:43 #134
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54873350
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:52 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik pleit voor de mogelijkheid van een dubbele ontslagronde en de mensen die het betreft kunnen geen beslissende stem uitbrengen, lost een hoop problemen op qua TV maken.
Ik pleit voor een ontslagronde voor die 2 personen die de laagste plaats behalen in de popoll.
pi_54873363
dennis wil nog een gesprek met nadia om wat belangrijke dingen te zeggen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54873386
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Vorige week een sociaal wenselijk gesprek tussen Amanda en Huub, nu hetzelfde tussen Lieke en Amanda en alles ten faveure van Amanda......., yeah right. Waarom doen Huub en Lieke aan dit spelletje mee of mogen ze anders buiten gaan spelen? Ik word er kotsmisselijk van.
mijn idee gatverdamme
pi_54873393

pi_54873446
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:06:35 #139
145755 kahaarin
pi_54873465
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:58 schreef Dark het volgende:

[..]

Ik pleit voor een ontslagronde voor die 2 personen die de laagste plaats behalen in de popoll.
Komt op hetzelfde neer toch?
Er moet gewoon een beetje actie in dat huis, dit om elkaar heen draaien met 2 'untouchabels' in het midden is niks.
Wie er dan weggaat is niet zo van belang, er gaat dan toch het 1 en ander veranderen in de groepsdynamiek en dat mag ook wel zo langzamerhand.
be nice or go away
pi_54873468
pi_54873479
Ik vind het haar van Amanda echt wel mooi zitten zo hoor, vind het mooier dan het de afgelopen maanden heeft gezeten. Alleen dat donkere haar van Selene er onder vind ik raar, maar dat zie je niet zo goed.

Met wie gaat Huub dit doen? Met Nadia toch?
pi_54873494
Lieke vind het niet zo leuk als Huub met Nadia gaat zoenen.
pi_54873502
huub wil met name dennis gek maken met dat etentje. Lieke gaat terwijl met dennis en selene zitten. Huub schuwt het niet nadia te zoenen als de mogelijkheid zich voordoet. mogelijk komt er vanavond nog iets vanavond denkt huub en daarom zal het later op de avond worden met nadia
pi_54873507
oh brian, SHUTUP.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54873514
pi_54873519
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:07 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het haar van Amanda echt wel mooi zitten zo hoor, vind het mooier dan het de afgelopen maanden heeft gezeten. Alleen dat donkere haar van Selene er onder vind ik raar, maar dat zie je niet zo goed.

Met wie gaat Huub dit doen? Met Nadia toch?
pi_54873531
brian en amanda gaan ook vanavond eten.lieke gaat proberen dennis op te fokken samen met selene. Al met al het kan nog een leuke avond worden
pi_54873545
brian : omdat het amanda ontlucht
pi_54873550
pi_54873551
Lieke heeft het minste met Nadia...Huub zegt..."Ik ook"
pi_54873560
Volgens mij wil RTL de eindfase van het spel rustiger hebben, misschien is het wel eerder afgelopen dan wij denken.
Daarom moet iedereen het nu opeens goed met elkaar kunnen vinden.
Nu nog een gesprek tussen Lieke en Brian en er is niets meer aan de hand, en ze kunnen naar huis.
En ze leefden nog lang en gelukkig.
pi_54873561
amanda vond lieke een schatje in het gesprek
pi_54873575
Laatste wat ik er vandaag over zeg: wat een triest script zeg.

Huub moet Dennis dus eindelijk jaloers krijgen zodat Dennis doorflipt en zijn liefde aan nadia uitspreekt en dat houd zei hem er dus toch in, bah, bah.

Jammer dat huub zich weer zo laat gebruiken.

Als hij niks zou doen doet Dennis ook niks en gaat hij weg.
Nu zal Nadia zogenaamd wel weer in Dennis zijn knallen gaan geloven (verplichgt doorachter)
pi_54873582
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:08 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke vind het niet zo leuk als Huub met Nadia gaat zoenen.
[ afbeelding ]
toen wel, nu weer niet...
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:13:49 #155
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_54873600
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:32 schreef holadebola het volgende:
Dank je wel BQ!

Ben niet echt van plan om Brian te stalken maar als ik 'm zo toevallig tegenkom dan lijkt t me wel aardig om m op de kiek t zetten. Als meerdere mensen dat doem dan krijg je weer dat 'kooi' effect.
Misschien gaat hij dan juist wel genieten van alle aandacht dat hij krijgt. Als men hem totaal laat vallen en hij gewoon negeert zal hij dat veel minder leuk vinden. brain wil juist populair zijn en met kiekjes en filmpjes maken help je hem juist en geef je hem de gedachte dat hij een hele gewilde BNer is. Wat wel kan is hem kieken of filmen als die door het lint gaat. Bv als hij weer een vrouw ergens in elkaar rammelt, maar die kans buiten de deur is denk ik heeel klein.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_54873618
pi_54873624
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:09 schreef Taurus het volgende:

[..]
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:15:36 #158
145755 kahaarin
pi_54873629
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:13 schreef Shayndel het volgende:

[..]

Misschien gaat hij dan juist wel genieten van alle aandacht dat hij krijgt. Als men hem totaal laat vallen en hij gewoon negeert zal hij dat veel minder leuk vinden. brain wil juist populair zijn en met kiekjes en filmpjes maken help je hem juist en geef je hem de gedachte dat hij een hele gewilde BNer is. Wat wel kan is hem kieken of filmen als die door het lint gaat. Bv als hij weer een vrouw ergens in elkaar rammelt, maar die kans buiten de deur is denk ik heeel klein.
Gaat hij Amanda daar niet voor aan het aanrecht ketenen dan?
Ze gingen toch trouwen?
be nice or go away
pi_54873665
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:11 schreef neehe het volgende:
Volgens mij wil RTL de eindfase van het spel rustiger hebben, misschien is het wel eerder afgelopen dan wij denken.
Daarom moet iedereen het nu opeens goed met elkaar kunnen vinden.
Nu nog een gesprek tussen Lieke en Brian en er is niets meer aan de hand, en ze kunnen naar huis.
En ze leefden nog lang en gelukkig.
dat gaat mij toch net weer te ver.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54873683
pi_54873689
pi_54873721
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:17 schreef miesy het volgende:

[..]

dat gaat mij toch net weer te ver.
Mij ook, maar het gaat er verdomd veel op lijken dat het gaat gebeuren.
Ik kijk nu al niet zo veel meer, dat wordt dan nog minder.
pi_54873736
pi_54873814
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 18:28:26 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_54873822
Zit JW om werk verlegen?
― Mark Twain
pi_54873835
Wat een lul die Dennix hij moet vanavond en misschien morgenochtend nog nadenken of hij iets gaat doen of niet.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 18:30:00 #167
135305 beequeen
Lost.
pi_54873847
Jaap: Mensen kijken graag naar mooie mensen.
Hij heeft het nu over Naad en Dennix.

― Mark Twain
pi_54873873
pi_54873904
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
Zit JW om werk verlegen?
Hij werkt alleen bij DGK en daar kan ie goed van leven. Dat zei ie van de week tegen Huub.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 18:35:00 #170
135305 beequeen
Lost.
pi_54873928
Huub belt weer met broertjelief Joris.

― Mark Twain
pi_54873934
huub belt broertje joris.

you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:37:16 #172
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_54873972
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:15 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Gaat hij Amanda daar niet voor aan het aanrecht ketenen dan?
Ze gingen toch trouwen?
Van dat trouwen heb ik niets mee gekregen.
Ik denk niet dat hij amanda aan het aanrecht gaat ketenen, maar wel een soort van dwingen dat ze zich als een volledige partner moet gedragen. Dus niet de eeuwige feestbeest uithangen en lol trappen maar ook koken, schoonmaken..ect.. Dus ik denk dat als ze na de kooi verder gaan dat ze samen nog wel heel veel conflicten gaan krijgen. brain wil meer een huisvrouw type die voor hem zorg, werk en die hij kan besturen, het liefs nachts thuis is en nooit dronken is . amanda is juist het tegendraads van en het losse exemplaar die alleen maar wil feesten en lol hebben.
Ik denk dat ze na de kooi ook nooit echt lang samen zullen zijn. brain zal amanda straks snel dumpen, want zij is alles wat hij niet zoekt. Hij baalt nu soms alvaak van haar gedrag.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_54873973
Huub doet zijn CP punten voor het bellen in de pot.
pi_54874004
taart voor manny en brian.

you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:40:08 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54874024
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:37 schreef Dreamboy het volgende:
Huub doet zijn CP punten voor het bellen in de pot.
[ afbeelding ]
Hij wel.

Owww, wanneer gooit onze grote schijnheiligheid eens een paar honderd punten in de pot??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_54874029
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:41:59 #177
145755 kahaarin
pi_54874054
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:37 schreef Shayndel het volgende:

[..]

Van dat trouwen heb ik niets mee gekregen.
Ik denk niet dat hij amanda aan het aanrecht gaat ketenen, maar wel een soort van dwingen dat ze een als een volledige partner moet gedragen. Dus niet de eeuwige feestbeest uithangen en lol trappen maar ook koken, schoonmaken..ect.. Dus ik denk dat als ze na de kooi verder gaan dat ze samen nog wel heel veel conflicten gaan krijgen. brain wil meer een huisvrouw type die voor hem zorg, werk en die hij kan besturen, het liefs nachts thuis is en nooit dronken is . amanda is juist het tegendraads van en het losse exemplaar die alleen maar wil feesten en lol hebben.
Ik denk dat ze na de kooi ook nooit echt lang samen zullen zijn. brain zal amanda straks snel dumpen, want zij is alles wat hij niet zoekt. Hij baalt nu soms alvaak van haar gedrag.
Ach, buiten de kooi is er natuurlijk ook geen controle meer, dan kan hij haar iets beter 'corrigeren'.
Aan het aanrecht ketenen is een soort van uitdrukking, niet letterlijk natuurlijk!
Ik hoop dat de familie van Amanda ook een beetje de vinger aan de pols houdt, als je hoort wat er met haar zus gebeurt dan denk ik alleen dat daar weinig kans op is.
Waarschijnlijk heb je gelijk dat de relatie niet lang meer gaat duren na de kooi, dat zal Amanda alleen maar op een pijnlijke manier duidelijk kunnen worden ben ik bang.
be nice or go away
pi_54874056
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 18:42:27 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_54874061
Gesprekje tussen Huub en Naad.

Huub: We weten toch hoe het donderdag gaat lopen?
Naad: Daar mogen we het niet over hebben.
― Mark Twain
pi_54874067

pi_54874074
Gadver, Ricardo is er. Ik heb meteen geen zin meer om te kijken.
pi_54874094
pi_54874098
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54874107
pi_54874143
Ricardo vindt Amanda met d'r nieuwe haar lijken op een Italiaanse porno ster
het water roept
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:47:45 #186
145755 kahaarin
pi_54874166
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:46 schreef Varen het volgende:
Ricardo vindt Amanda met d'r nieuwe haar lijken op een Italiaanse porno ster
Heel subtiel die man, echt een vriendelijke opmerking.
be nice or go away
pi_54874167
pi_54874182
Ricardo: hoe lang zijn jullie nu samen.
Amanda: een half jaar.
Ricardo: dan gaan jullie vanavond zeker lekker van bil.
Amanda: dat doen we elke avond.
het water roept
pi_54874191
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 18:50:32 #190
135305 beequeen
Lost.
pi_54874223
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:47 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Heel subtiel die man, echt een vriendelijke opmerking.
Amanda is weg van Kim Holland en heeft een kushand gegeven aan Hugh Hefner, need I say more?
― Mark Twain
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:50:37 #191
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_54874226
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:47 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]

Die slet is nog scheel ook
pi_54874230
Tsjonge jonge wat een goeie sfeer daar.

Ik ga weer wat anders doen.
pi_54874250
Ricardo tegen Dennis: heeft tie weer die afschuwelijke schoenen aan.
Nadia: die heeft hij af besteld, maar die krijgt hij niet.
het water roept
pi_54874260
Nadia mag niet drinken van Dennis, ze moet eerst eten
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 18:52:48 #195
135305 beequeen
Lost.
pi_54874261
Dennix volgt Naad op de voet, trap op trap af..........ik lach me kapot.
― Mark Twain
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:53:54 #196
145755 kahaarin
pi_54874285
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Amanda is weg van Kim Holland en heeft een kushand gegeven aan Hugh Hefner, do you need to know more?
Dusss, die is zich vast aan het inleven?
Ach ja, dan zou het nog wel eens als compliment kunnen doorgaan ja.
be nice or go away
pi_54874303
pi_54874356
pi_54874371
Plasma: stemming
het water roept
pi_54874376
Dit kon je verwachten vanwege morgen met Amanda
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 18:57:57 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_54874388
Weer een kutstemming over een premiere voor Blockbusters. Deze is dus voor Amanda.
― Mark Twain
pi_54874396
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:57 schreef Dreamboy het volgende:
Dit kon je verwachten vanwege morgen met Amanda
Ik heb niet gevolgd waarvoor?
het water roept
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:00:06 #203
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54874423
Ik verwacht al een stemming voor Amanda en ja hoor daar is ie al. En HJL gaan hem dus niet blokken en Dennis gaat nergens heen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:02:32 #206
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54874471
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Weer een kutstemming over een premiere voor Blockbusters. Deze is dus voor Amanda.
Ik had hem al verwacht... eigenlijk een vettere stemming.... Amanda heeft hem dus.... en Dennis gaat nergens heen.... HJL weer keihard genaaid.
pi_54874483
Amanda heeft de stemming en mag iemand mee nemen
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 19:03:07 #209
135305 beequeen
Lost.
pi_54874485
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:00 schreef akveor het volgende:
Ik verwacht al een stemming voor Amanda en ja hoor daar is ie al. En HJL gaan hem dus niet blokken en Dennis gaat nergens heen.
Dat weet je niet. De enige die hem er nu nog in kan houden is Naad.
― Mark Twain
pi_54874486
pi_54874492
Amanda gaat met Brian
het water roept
pi_54874498
Nou heb weer streams.Maar kots nu alweer.Amanda en Brian hebben weer een uitje.
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:04:34 #213
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54874499
En natuurlijk mag Brian weer mee.... Ik word echt niet goed van die schijtkooi....
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 19:04:35 #214
135305 beequeen
Lost.
pi_54874500
Amanda mag iemand meenemen...St. Brian dus.
― Mark Twain
pi_54874502
pi_54874507
Dus Amanda mag een uitje en in ruil stemt ze Dennis weg?..Volgens mij heeft Nadia de doorslaggevende stem..ikweetniethoor..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_54874515
mensenkinderen wat krijgen die Amanda en die Brian veel....niet normaal meer....gewoon niet gezond

Lieke enJaap krijgen bijna nooit iets
pi_54874522
Zelfs Brian vind ik beter als Nada,, die gun ik echt niets
pi_54874536
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:06:34 #220
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54874539
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat weet je niet. De enige die hem er nu nog in kan houden is Naad.
Die stemt hem er nooit uit.... zij heeft daar geen enkel voordeel bij. Het is gewoon weer een herhaling van zetten.... met weer alle aandacht op die twee niksnutten.... Ik word daar echt schijtziek van.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 19:06:43 #221
135305 beequeen
Lost.
pi_54874543
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:04 schreef akveor het volgende:
En natuurlijk mag Brian weer mee.... Ik word echt niet goed van die schijtkooi....
Praat me er niet van en net nu Ruud en Mokum er niet zijn om de teiltjes aan te slepen.
― Mark Twain
pi_54874550
En dan nu een prachtige reis aanbieden...de 2 die het vorige uitje hebben gekregen mogen niet meedingen op het nieuwe uitje
pi_54874556

Amanda denkt dat ze naar de film: de blokhut gaat
het water roept
pi_54874583
Huub: hee Amanda vraag eens of we vanavond Jensen mogen zien
het water roept
pi_54874586
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Amanda mag iemand meenemen...St. Brian dus.
pure kots.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54874591
Na een dag hard zwoegen moet ik weer zo wennen aan die stem van....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 19:10:11 #227
135305 beequeen
Lost.
pi_54874626
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef akveor het volgende:

[..]

Die stemt hem er nooit uit.... zij heeft daar geen enkel voordeel bij. Het is gewoon weer een herhaling van zetten.... met weer alle aandacht op die twee niksnutten.... Ik word daar echt schijtziek van.
Ik zal je vertellen dat dit goed is voor mijn lijn, kotsen en aan de schijterij....ideale combi

ik relativeer het maar anders trek iik het niet meer.
― Mark Twain
pi_54874638
De kooi is voor Amanda en Brian gewoon een vakantiekamp.
pi_54874655
Nadia is lekker zuur....hahaha MOOI
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:11:53 #230
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54874657
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:04 schreef Katewalker het volgende:
Dus Amanda mag een uitje en in ruil stemt ze Dennis weg?..Volgens mij heeft Nadia de doorslaggevende stem..ikweetniethoor..
Toen HJL bekent maakten dat zij voortaan alle stemmingen gingen blokken omdat het wegstemmen van Dennis niet doorging. Amanda was toen pissed omdat zij ook mee had geholpen Dennis weg te krijgen. Amanda maakte toen een statement door uit te spreken dat ze Dennis de komende twee maanden er niet uit zou stemmen. Dit is een goedmakertke richting Amanda die nu dus op haar besluit terug komt. En IDD nu heeft Nadia weer helemaal de touwtjes in handen. Dennis gaat dus nergens.
Waar Sylvia en Erik gewoon de toneelhaak kregen kan de febo dit niet meer met Dennis doen. Immers de miljonairs kunnen niet meer vervangen worden (allen nog maar door fysiek geweld). Het zal de febo weinig uitmaken of Dennis wel of niet blijft. Misschien zelfs een lichte voorkeur dat ie mag blijven.
Het valt niet op hoor, die twee krijgen alles.en de rest van die sukkels laten het toe.
Een grote mond hebben ze wel, wij blokken alles ja hoor.
Geen woorden maar daden graag !!!!!!
Ik maak Amandel helemaal kapot hoorde ik een week geleden nog, nou dat zie ik goh wat wordt die toch kapotgemaakt met uitjes dan zeker.
pi_54874664
Dennis: die stemming. Er wordt aan meegewerkt. Dat is een teken.

Teken van God! Ik zie het licht!
Go hard or go home
pi_54874681
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 19:13:20 #234
135305 beequeen
Lost.
pi_54874683
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
Na een dag hard zwoegen moet ik weer zo wennen aan die stem van....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kop koffie, voeten op de bank en DGK op mute.
― Mark Twain
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:13:49 #235
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54874690
Een weer die lamlul van een Dennis.... blablablablabla... maar verder geen enkel zinnig woord.
Hangplek voor vrije gedachten
pi_54874743
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Kop koffie, voeten op de bank en DGK op mute.
Och, wil je met me trouwen??
Maar ik ga niet muten. Vind dat er een goed sfeertje hangt. Leuk!
Go hard or go home
pi_54874746
pi_54874748
Dennis wist van de deal van Amanda en Huub... Jaap en Huub gaan nu naar Dennis om te vragen waarom hij hem niet geblokt heeft.
pi_54874773
Wil Nadia weer weg en Dennis donderdag dan.
pi_54874793
Wat een lafaard die Dennix, nu wil hij dat Naad vrijwillig opstapt, zodat hij er uitgestemd wordt en zijn borg terugkrijgt.
Als Naad dat doet is ze echt gek.
pi_54874835
Nadia: als je weet dat ik je er donderdag uitstem, ga je dan nog wat doen.
Dennis: ik moet daar over nadenken, hij heeft 2 opties wat hij kan doen.
het water roept
pi_54874845
Hebben jullie allemaal zo'n kort geheugen , Huub heeft haar een uitje beloofd(besproken met Brain, Lieke, Jaap en Huub zelf) als ze Dennis eruit stemt, ik kan hier alleen maar concluderen dat de FEBO dus meewerkt aan de exit van Dennis.
pi_54874849
wat ik uit dennis begrijp moet hij verhaal maken met Selene, anders wordt hij getoneelhaakt. daarom heeft hij het samen met Nadia over samen weggaan
pi_54874866
Ik krijg sterk het gevoel dat Dennis ook wel weg wil.
pi_54874874
Toch handig dat hij gaatjes in zijn oren heeft zitten. De haak zit er bijna in.
Nadia probeert hem gewoon over te halen om tv te maken maar hij vertikt het.
Go hard or go home
pi_54874885
Nadia spoort hem aan tot aktie, maar Dennis moet nadenken....
Hij snapt het spel echt niet.
Huub en Jaap snapten niet, dat Dennis de stemming niet blokte, dan had hij aktie gemaakt.
Maar Dennis bleef passief
het water roept
pi_54874890
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef Zora01 het volgende:
wat ik uit dennis begrijp moet hij verhaal maken met Selene, anders wordt hij getoneelhaakt. daarom heeft hij het samen met Nadia over samen weggaan
Dan zouden ze meer klote hebben als de rest bij elkaar.
pi_54874895
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef maril het volgende:
Hebben jullie allemaal zo'n kort geheugen , Huub heeft haar een uitje beloofd(besproken met Brain, Lieke, Jaap en Huub zelf) als ze Dennis eruit stemt, ik kan hier alleen maar concluderen dat de FEBO dus meewerkt aan de exit van Dennis.
eens
en naad probeert nu uit allemacht hem aan te sporen om ala minute tv te maken maar die nixnut vertikt t weer
pi_54874900
mijn idee is dat dennix eruit gaat...er moet één iemand uit en dat zal hij zijn
pi_54874903
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef Varen het volgende:
Nadia: als je weet dat ik je er donderdag uitstem, ga je dan nog wat doen.
Dennis: ik moet daar over nadenken, hij heeft 2 opties wat hij kan doen.
Die wandelt nadenkend de poort uit.
pi_54874921
Dennis wil dat Nadia vooruitkijkt.
het water roept
pi_54874955
Van de Plasma mochten Dennis en Nadia niet klikken met de pen
het water roept
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:26:56 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54874979
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:22 schreef maril het volgende:
Ik krijg sterk het gevoel dat Dennis ook wel weg wil.
Ik hoop het en ik hoop dat die wens ook snel in vervulling gaat. Trieste miscast dat ie is.
pi_54874989
Brian zit zichzelf op te hemelen over het feit dat hij anderen cp heeft gegeven. Dat vindt hij sterk van zichzelf.
pi_54874991
Het is en blijft een lul die Dennix, hij wil alleen maar eten en wat rondlopen.
En maar laf lullen met Naad, die probeert hem over te halen om wat te doen, maar nee hoor dat wil hij niet.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 19:27:54 #257
135305 beequeen
Lost.
pi_54875004
Wie volgt het gesprek tussen Brian en Amanda?
― Mark Twain
pi_54875014
Nadia vindt dat ze kwakkelen samen.
Dennis wil dat Nadia dat doorbreekt
Dennis is behoorlijk opgewonden.
het water roept
pi_54875018
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
2 minuten maar nu moet ik kotsen
pi_54875019
Zal die straks weer aan haar benen gaan hangen? Dadelijk zien we een Deborah door de tuin rennen met Dennis aan haar been.
Go hard or go home
pi_54875029
De man die de meeste uitjes heeft geblokt verteld hoe hij iedereen altijd wat gunt..behalve dan als er iemand dood is
pi_54875032
Wacht even hoor. Heeft die kut-FEBO nu weer een uitje gegeven aan die kut-Brian en kut-Amanda?
pi_54875034
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef maril het volgende:
Zo;n anderhalve week kwam Huub van achter vandaan en zei tegen Jaap en Brian dat achter had gezegd; Kom met een goed plan en dan mag hij weg ( in die trant) Toevallig nu het uitje voor Amanda wat al in de planning lag, zij zal nu ook wel schappelijk moeten zijn wbt het wegstemmen van Dennis. Als Jaap straks niet raar gaat doen en opeens toch een exit gaat blokken, dan hangt alles van Nadia af. Dus Seline even extra knuffelen en een kus....dan is Naad boos.
pi_54875035
quote:
nee
het water roept
pi_54875036
B: "We zijn oprecht. We zijn niet bedorven van binnen".
A: "Super schatje".
pi_54875056
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:04 schreef Varen het volgende:
Amanda gaat met Brian
Jemig, wat een verrassing!
pi_54875073
Dennis schuift alles af op Nadia. Nadia wil niet dat hij haar kont likt om in DGK te blijven
het water roept
pi_54875077
Brian is blij dat hij nog niet bedorven is...
Brian heeft gisteren dus helemaal niets gehoord....helaas heeft hij wel weer Nadia naar Dennis geduwd
pi_54875092
Ze kunnen die stemmingen beter nalaten, is toch 1 grote farce..
pi_54875096
quote:
Ze vinden zichzelf nogal goed.
Het feit dat Brian ook cp's aan Lieke en Huub heeft gegeven geeft aan dat ze dingen gescheiden kunnen houden, ondanks dat er stemmingen door Huub geblokt zijn.

Het blokken van de begrafenis wordt gemakshalve maar even vergeten.
pi_54875111
pi_54875122
Nadia tegen Dennis: wij jij dat ik weg ga, dan kan jij lekker verder spelen
het water roept
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:32:46 #273
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54875128
quote:
Ik volg het gesprek tussen Naad en Dennid ook niet!

Dit gesprek hebben we vorige maand ook gehad en dit gesprek gaan we volgende maand ook weer krijgen
pi_54875130
Laat Dennis maar lekker zitten daar.
Alles beter dan morgen weer een triomfantelijke Brian die alles weer zo mooi voor elkaar heeft.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 19:33:29 #275
135305 beequeen
Lost.
pi_54875148
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:31 schreef Meganog het volgende:

[..]

Ze vinden zichzelf nogal goed.
Het feit dat Brian ook cp's aan Lieke en Huub heeft gegeven geeft aan dat ze dingen gescheiden kunnen houden, ondanks dat er stemmingen door Huub geblokt zijn.

Het blokken van de begrafenis wordt gemakshalve maar even vergeten.
Dat bedoel ik, totaal wars van zelfreflectie.
― Mark Twain
pi_54875157
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:33:58 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54875161
Gooi dan Lieke de villa uit, ze belemmerd van alles, ik bedoel Nix doet toch niks, die blijft wel een maandje niks doen. Als Lieke weg is is voor Jaap en Huub hopelijk een stukje weg vrij en misschien wel een speelster vrij.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_54875167
Nadia zou nog uit een praatgroep van borderliners worden gegooid omdat ze teveel aandacht vraagt.
Go hard or go home
pi_54875185
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:31 schreef beroepslurker het volgende:
Ze kunnen die stemmingen beter nalaten, is toch 1 grote farce..
Schijnheilige kut-Talpa, kut-Flens, kut-Polo en kut-RTL
pi_54875218
Snapt Dennis nou niet dat hij moet spelen, of wil hij echt niet..
het water roept
pi_54875223
pi_54875241
Wie wil er een nieuwe Cos maken
het water roept
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:39:11 #283
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54875300
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:35 schreef Varen het volgende:
Snapt Dennis nou niet dat hij moet spelen, of wil hij echt niet..
Volgens mij heeft hij geen idee waar hij het vandaan moet halen... misschien morgen?
Echt die jongen is zo dood als een pier
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:39:45 #284
168951 STAP01
body and brain
pi_54875319
Dit is toch bijna lachwekkend dit nepgeneuzel tussen die 2!
pi_54875322
Wat heb ik een hekel aan Nadia, niet te pruimen dat mens.
pi_54875330
Nadia vraagt hoe graag Dennis bij haar wil zijn, liever dan DGK.
Dennis: wil je dat we samen weggaan. Hij wil haar niet weg stemmen.
Dennis denkt constant dat ze afgeluisterd worden.
Nadia heeft geen zin om zich nog een maand zo te voelen. Ze wil niet blijven in het zelfde stadium als ze nu zitten.
het water roept
pi_54875335
quote:
Als hij contant het gevoel hebt dat ie gefilmpd wordt, wordt ie vanzelf para. En dat levert leuke beelden op. Toch?
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:40:49 #288
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54875340
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:29 schreef carpediem23 het volgende:

[..]

Zo;n anderhalve week kwam Huub van achter vandaan en zei tegen Jaap en Brian dat achter had gezegd; Kom met een goed plan en dan mag hij weg ( in die trant) Toevallig nu het uitje voor Amanda wat al in de planning lag, zij zal nu ook wel schappelijk moeten zijn wbt het wegstemmen van Dennis. Als Jaap straks niet raar gaat doen en opeens toch een exit gaat blokken, dan hangt alles van Nadia af. Dus Seline even extra knuffelen en een kus....dan is Naad boos.
Ik zie geen voordeel van de febo om hem te laten gaan.... Dennis kan toch niet vervangen worden. Ik snap ook niet dat er voor Nadia iets veranderd zou zijn waarom ze Dennis er nu wel uit zou stemmen. Dennis gaat nergens lijkt me.
Ik zie het nut van en zg toneelhaak niet.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 19:43:13 #289
135305 beequeen
Lost.
pi_54875399
Mag Dennix gewoon terug naar zijn vriendje Frans Jozef?

― Mark Twain
pi_54875402
Ook nu blijft hij vragen wat hij dan moet doen of hij zegt niks.
Vanaf minuut 1 was hij al ongeschikt. Ik wist het.
Go hard or go home
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:43:31 #291
168951 STAP01
body and brain
pi_54875405
Hij is weer aan het nadenken!
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:43:33 #292
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54875406
Nadia ziet geen oplossing.... Om eerlijk te zijn zie ik geen probleem waarom ze hem weg zou ,oeten stemmen. Het is alleen maar de aandacht en op een gore manier Dennis de grond in te trappen van dat kutwijf. Als ze hem niet westemd zal alleen haar geloofwaardigheid aangetast worden. Als ze hem wel wegstemt heeft Nadia een goede kans de volgende te zijn. Dat lijkt me een groter probleem dan de aantasting van d'r geloofwaardigheid.
Dennis: Kan niet. Hij denkt weer na...
het water roept
pi_54875415
Dennis moet even nadenken.
Nadia verwacht een 'briljant idee'.
pi_54875436
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Mag Dennix gewoon terug naar zijn vriendje Frans Jozef?

[ afbeelding ]
Da's Bert!
Gods, wat een kop.
Go hard or go home
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:45:17 #296
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54875460
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:40 schreef Varen het volgende:
Nadia vraagt hoe graag Dennis bij haar wil zijn, liever dan DGK.
Dennis: wil je dat we samen weggaan. Hij wil haar niet weg stemmen.
Dennis denkt constant dat ze afgeluisterd worden.
Nadia heeft geen zin om zich nog een maand zo te voelen. Ze wil niet blijven in het zelfde stadium als ze nu zitten.
Hij durft niet eens het risico om in z'n eentje weggestemt te worden. Zielepoot.
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:45:41 #297
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54875475
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:39 schreef STAP01 het volgende:
Dit is toch bijna lachwekkend dit nepgeneuzel tussen die 2!
Nou, ik vind het om te janken!

Ze kunnen bij RTL gewoon de beelden van vorige maand en tussen proppen en waarschijnlijk heeft de Televisie kijker niets in de gaten...........dat is toch triest?

Volgende maand gaat er wwer hetzelfde gebeuren, met dit verschil, Dennis is dan 10 kilo aangekomen, omdat hij niets anders kan dan eten, kwelen en de slaaf van Naad spelen.

Geloof helemaal niets van die C acteurs!
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 19:46:44 #298
135305 beequeen
Lost.
pi_54875503
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Da's Bert!
Gods, wat een kop.
Who the fuck is Bert?
― Mark Twain
pi_54875527
Huub ging even zijn haar doen in de kapsalon waar Dennis en Nadia zitten.
Selena en Dennis hebben samen post
het water roept
pi_54875530
pi_54875550
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:45 schreef Dark het volgende:

[..]

Volgende maand gaat er wwer hetzelfde gebeuren, met dit verschil, Dennis is dan 10 kilo aangekomen, omdat hij niets anders kan dan eten, kwelen en de slaaf van Naad spelen.

Geloof helemaal niets van die C acteurs!
ssssttt jongen! Ik heb net het licht gezien, Dennis ook en daar komt Dark en zijn Dark side weer binnen gewandeld.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')