Daar zullen zijn 'fans' het niet met je over eens zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef Dreamboy het volgende:
Als Dennix naar lekker naar huis gaat dat zou weer beter zijn voor Huub.
Relatie uitmaken en Huub kan met Naad verder
Huub kan veel beter met Naad praten dan met Lieke.
Laten we wel wezen. Als speler is Naad behóórlijk gehaaid.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef Dreamboy het volgende:
Lijkt me heerlijk, een enorme bitchfight tussen Nadia en Amandaquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laten we wel wezen. Als speler is Naad behóórlijk gehaaid. >:) Ze zal wel af moeten van die Amanda adoratie. De basisvriendhscap die ze met A. heeft opgebouwd is des te handiger om snollie goed te kakken te zetten.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is zo wel veel scherper ipv dat hij in oeverloze discussies zit met Lieke...
En ga nu weer een poging tot slapen doen. Morgen de hele dag weer cursus
Leuk, cursus! Lekkere lunches altijdquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is zo wel veel scherper ipv dat hij in oeverloze discussies zit met Lieke...
En ga nu weer een poging tot slapen doen. Morgen de hele dag weer cursus
oh dear..quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:32 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. gaat het.
Selene heeft het over neuken.
Ze lult in haar slaap volgens mijn.
een serieuse relatie met naad???quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef Dreamboy het volgende:
echt waar??quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:32 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. gaat het.
Selene heeft het over neuken.
Ze lult in haar slaap volgens mijn.
neeeeeeee, niet Nadaquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef Dreamboy het volgende:
Een relatie hoeft niet maar als het uit is met Lieke dan hoeft hij zich ook niet meer in te houden en als hij dan is een discussie met Lieke heeft dan hoeft hij geen rekening met haar te houden dat het altijd nog zijn vriendin is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:34 schreef miesy het volgende:
[..]
een serieuse relatie met naad???
![]()
heb dan nog het eeuwige gezeik met lieke.
Lieke heeft het buiten de kooi ook al niet makkelijk dat zegt genoeg over haar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:40 schreef Desii het volgende:
[..]
neeeeeeee, niet Nada
Ik zie hem het liefst met Lieke samen.... maar dat gaat hem niet worden in de kooi
Dat is de moeite waardquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, een enorme bitchfight tussen Nadia en Amanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |