Daar zullen zijn 'fans' het niet met je over eens zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef Dreamboy het volgende:
Als Dennix naar lekker naar huis gaat dat zou weer beter zijn voor Huub.
Relatie uitmaken en Huub kan met Naad verder
Huub kan veel beter met Naad praten dan met Lieke.
Laten we wel wezen. Als speler is Naad behóórlijk gehaaid.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef Dreamboy het volgende:
Lijkt me heerlijk, een enorme bitchfight tussen Nadia en Amandaquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laten we wel wezen. Als speler is Naad behóórlijk gehaaid. >:) Ze zal wel af moeten van die Amanda adoratie. De basisvriendhscap die ze met A. heeft opgebouwd is des te handiger om snollie goed te kakken te zetten.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is zo wel veel scherper ipv dat hij in oeverloze discussies zit met Lieke...
En ga nu weer een poging tot slapen doen. Morgen de hele dag weer cursus
Leuk, cursus! Lekkere lunches altijdquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is zo wel veel scherper ipv dat hij in oeverloze discussies zit met Lieke...
En ga nu weer een poging tot slapen doen. Morgen de hele dag weer cursus
oh dear..quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:32 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. gaat het.
Selene heeft het over neuken.
Ze lult in haar slaap volgens mijn.
een serieuse relatie met naad???quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef Dreamboy het volgende:
echt waar??quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:32 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. gaat het.
Selene heeft het over neuken.
Ze lult in haar slaap volgens mijn.
neeeeeeee, niet Nadaquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef Dreamboy het volgende:
Een relatie hoeft niet maar als het uit is met Lieke dan hoeft hij zich ook niet meer in te houden en als hij dan is een discussie met Lieke heeft dan hoeft hij geen rekening met haar te houden dat het altijd nog zijn vriendin is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:34 schreef miesy het volgende:
[..]
een serieuse relatie met naad???
![]()
heb dan nog het eeuwige gezeik met lieke.
Lieke heeft het buiten de kooi ook al niet makkelijk dat zegt genoeg over haar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:40 schreef Desii het volgende:
[..]
neeeeeeee, niet Nada
Ik zie hem het liefst met Lieke samen.... maar dat gaat hem niet worden in de kooi
Dat is de moeite waardquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, een enorme bitchfight tussen Nadia en Amanda
spel techhnish vind ik prima.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:40 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Een relatie hoeft niet maar als het uit is met Lieke dan hoeft hij zich ook niet meer in te houden en als hij dan is een discussie met Lieke heeft dan hoeft hij geen rekening met haar te houden dat het altijd nog zijn vriendin is.
nee, want als ze dat toegeeft dan kan ze niet meer haar gelijk halen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:42 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke heeft het buiten de kooi ook al niet makkelijk dat zegt genoeg over haar.
In het gesprek wat Lieke pas de telefoon had zei haar moeder ook al dat ze niet de makkelijkste was dat heb ik Lieke niet tegen Huub horden zeggen daarna.
ik heb juist begrepen dat hij zonodig de relatie in stand wil houden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:47 schreef miesy het volgende:
[..]
spel techhnish vind ik prima.
ik erger me soms rot hoe deze relatie huub veelal tegenhoud voluit het spel te spelen.
echt zonde. het zou zo veel leuker kunnen zijn voor hem (en ons de kijker) als hij zijn gang zou kunnen gaan.
tuurlijk, vooral door achter.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb juist begrepen dat hij zonodig de relatie in stand wil houden.
Lieke juist niet zo graag.
Hoedanook, het "tegenhouden" gebeurt louter en alleen door "achter". De telefoon ging vaak genoeg als Huub iets wilde gaan doen.
Relatie verhaallijnen hé daar gaat het om.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoedanook, het "tegenhouden" gebeurt louter en alleen door "achter". De telefoon ging vaak genoeg als Huub iets wilde gaan doen.
huub was toch degene die het uit heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat die RAT zo verkouden wordt dat hij de GDK moet verlatenquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:29 schreef Dreamboy het volgende:
Brian gaat ook al hoesten.
Op een andere manier gaat die RAT er niet uit,als maar dat handje van de febo boven zijn hoofd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:38 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die RAT zo verkouden wordt dat hij de GDK moet verlaten
Huub en Nadia? gadver dat gezever van Nadia maakt Huub gek op den duur.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:47 schreef miesy het volgende:
[..]
spel techhnish vind ik prima.
ik erger me soms rot hoe deze relatie huub veelal tegenhoud voluit het spel te spelen.
echt zonde. het zou zo veel leuker kunnen zijn voor hem (en ons de kijker) als hij zijn gang zou kunnen gaan.
Huub gaat iig niet baboe-en als ze jankt omdat haar haar te kort is. Die zegt gewoon dat ze de tyfus kan krijgen en dat ze haar tanden moet gaan poetsen omdat ze uit haar muil riekt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:48 schreef maril het volgende:
[..]
Huub en Nadia? gadver dat gezever van Nadia maakt Huub gek op den duur.
Die zogenaamde interesse van Huub is spel.
Ik denk dat Lieke ook wel op de nominatie voor een haakje staat. Zij maakt eigenlijk ook heel weinig tv.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:46 schreef marky het volgende:
Maarre gaat Dennis er nu nog uit of niet? Vind overigens dat hij de vorige keer veel meer desperate was dan deze keer.
Huub en Lieke weer vette ruzie dus? Ach over een paar dagen liggen ze weer bijelkaar in de armen. Misschien moet Huub Lieke er maar uit stemmen dan kan het spel ook verder.
Het lijkt mij toch echt het hokje wat huub tegenhoudt. Hij vraagt alles netjes aan, mag vervolgens niets, probeert scriptopdrachten uit te voeren (bonden met nadia). Zijn frustraties over de gang van zaken probeert hij bij Lieke neer te leggen. Keer op keer vangt ze hem op, luistert, pikt het dat hij de meest grove taal tegen haar uitslaat, en accepteert het maar weer als hij voor de tigste keer komt slijmen en goedmaken. En als ze het dan een keer zat is en in een ander bed gaat slapen is ze ineens weer de lul bij de streamers. Dan is het Lieke moet weg, want dan komt 'de oude Huub' weer terug. Dat zal echt nooit meer gebeuren, met of zonder lieke. Huub is gewoon actiedood gemaakt door het hokje en is nu gewoon een gefrustreerde schreeuwende tuinkabouter geworden, die verplicht zijn tv momentjes maakt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:48 schreef maril het volgende:
[..]
Huub en Nadia? gadver dat gezever van Nadia maakt Huub gek op den duur.
Die zogenaamde interesse van Huub is spel.
Wie maakt er nog wel TV? Volgens mij helemaal niemand meer behalve in opdracht van de redaktie.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke ook wel op de nominatie voor een haakje staat. Zij maakt eigenlijk ook heel weinig tv.
Huub de laatste tijd ook niet maar ja, die moet nog wel geld binnenbrengen met die kutsingle van hem.
Je hebt een beetje verkeerde voorstelling van zaken mi.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch echt het hokje wat huub tegenhoudt. Hij vraagt alles netjes aan, mag vervolgens niets, probeert scriptopdrachten uit te voeren (bonden met nadia). Zijn frustraties over de gang van zaken probeert hij bij Lieke neer te leggen. Keer op keer vangt ze hem op, luistert, pikt het dat hij de meest grove taal tegen haar uitslaat, en accepteert het maar weer als hij voor de tigste keer komt slijmen en goedmaken. En als ze het dan een keer zat is en in een ander bed gaat slapen is ze ineens weer de lul bij de streamers. Dan is het Lieke moet weg, want dan komt 'de oude Huub' weer terug. Dat zal echt nooit meer gebeuren, met of zonder lieke. Huub is gewoon actiedood gemaakt door het hokje en is nu gewoon een gefrustreerde schreeuwende tuinkabouter geworden, die verplicht zijn tv momentjes maakt.![]()
Lieke wil nergens over praten maar ze wil wel dat iemand haar laat uitpraten. Ze gooit de laatste zin eruit en dan loopt ze weg. Dat flikt ze dus atijd. Kutstreken zijn dat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch echt het hokje wat huub tegenhoudt. Hij vraagt alles netjes aan, mag vervolgens niets, probeert scriptopdrachten uit te voeren (bonden met nadia). Zijn frustraties over de gang van zaken probeert hij bij Lieke neer te leggen. Keer op keer vangt ze hem op, luistert, pikt het dat hij de meest grove taal tegen haar uitslaat, en accepteert het maar weer als hij voor de tigste keer komt slijmen en goedmaken. En als ze het dan een keer zat is en in een ander bed gaat slapen is ze ineens weer de lul bij de streamers. Dan is het Lieke moet weg, want dan komt 'de oude Huub' weer terug. Dat zal echt nooit meer gebeuren, met of zonder lieke. Huub is gewoon actiedood gemaakt door het hokje en is nu gewoon een gefrustreerde schreeuwende tuinkabouter geworden, die verplicht zijn tv momentjes maakt.![]()
Jaap gisteravond en de rest en dan vooral Huub en Brian proberen in de slipstream mee te gaan maar voor mij is Jaap de man op dit moment.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:06 schreef marky het volgende:
[..]
Wie maakt er nog wel TV? Volgens mij helemaal niemand meer behalve in opdracht van de redaktie.
Jaap doet ook alleen maar wat achter hem opdraagt, Die durft zelf ook helemaal niets.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap gisteravond en de rest en dan vooral Huub en Brian proberen in de slipstream mee te gaan maar voor mij is Jaap de man op dit moment.
over het gesprek met Jaap, dat hijiets niet gezegd had geloof ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen.
Even een vraagje. Ik las op VOL dat Naad aan Dennix vroeg te zweren op Brooke.
Waarom of wat moest hij zweren en waarom op Brooke, iemand?????
Fijne dag vandaag.quote:
OK, thanks, denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:23 schreef blomst het volgende:
[..]
over het gesprek met Jaap, dat hijiets niet gezegd had geloof ik.
Goedemorgen, nog genoten van het filmpje van Brian ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:21 schreef Copycat het volgende:
En weer een dag gevuld in de kooi met relatieproblemen, gewauwel over niets tussen de twee grootste sukkels ooit in een RLS. Gelukkig hebben Amanda en Brian vandaag een half jaar verkering ... Is er toch nog wat feestelijks.
Goedemorgen ook.
Ja. Gelukkig was het een kort filmpje en werd ik niet al te lang aan die terror blootgesteld. Wat een wanker zonder flowquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:28 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, nog genoten van het filmpje van Brian ?
Ze kan niet anders.quote:
Jaap legt het te dik bovenop je weet dan dat het gespeeld is, dus is het slecht, nee dgk is aan het doodbloeden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap gisteravond en de rest en dan vooral Huub en Brian proberen in de slipstream mee te gaan maar voor mij is Jaap de man op dit moment.
Mooi dat jij dat allemaal weet terug te vinden... ik denk bij alles 'oh ja, dat is ook zo'. Ik vertrouwde haar destijds voor geen meter.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke haar zus vroeg op Lieke ' s verjaardag of Lieke wel voldoende licht krijgt,
omdat Lieke last heeft van somberheid.....
Lieke haar moeder zei : Lieke, je bent dan ook niet de makkelijkste.
Ik heb net zitten spitten in streamverslagen en in de maand zei Huub dat
hij op moet passen dat Lieke geen positieve energie uit hem rukt en dat ze sneaky
is en ook doordat ze in die tijd Brian wel leuk leek te vinden,
Lieke: He, Brian, ik heb je vandaag weinig gesproken, jammer.
Huub: Als Lieke met Brian gaat aanpappen dan bestel ik weer een hoer.
(Oude koeien, dat wel)
Toen Huub een beetje afstand van lieke nam tijdens haar werk als schoonmaakster,
kwam ze naar hem toe met Huub,ik ga naar Oldenzaal het weekeinde,
ik wil je moeder leren kennen, ook je broer,
ik spreek af met dat meisje die jij ook kent van vroeger uit Oldenzaal, ik ga ook stappen, nou ....................
Huub wist niet hoe hij het had, maanden in de kooi en Lieke bezoekt Oldenzaal,
gaat er stappen, langs zijn moeder en broer.............was niet overtuigd van eerlijke Liefde
tussen Hem en Lieke, maar zij kroop wel als groupie in zijn priveleven..
Geweldige cap.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:27 schreef Disana het volgende:
Kijk eens wat raar: ze zijn van benen verwisseld![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:27 schreef Disana het volgende:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:27 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
En binnen 10 jaar een vieze papzak.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Ja Dennix, je bent oranje en lelijk.
[ afbeelding ]
Die is mooi.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:27 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is al aardig op weg. Willy Wortel. Ik mag lijen dat het paard van Sinterklaas hem opeet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:38 schreef Gert het volgende:
En ]binnen 10 een jaar een vieze papzak.
Amanda maakte gisteren tegen Nadia ook een leuke opmerking..quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Ja Dennix, je bent oranje en lelijk.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Oh nee hè, Naad en Dennix op de streams, laterzzzzz.
Ze heeft wat betreft dat laatste natuurlijk volkomen gelijk, maar het is wel een beetje alsof de paus iemand verwijt dat-ie katholiek is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Amanda maakte gisteren tegen Nadia ook een leuke opmerking..![]()
Nadia had het er over dat ze Nix een poepie, scheetje en knap vindt.
Amanda: "hij is niet lelijk maar hij heeft wel een ouwe kop.......voor iemand van 25"
Hij graaft zijn eigen graf met zijn uitspraken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:54 schreef diedirk het volgende:
Nadia smeekt bijna dat Dennis iets met Selene moet doen want zij is voor haar.
Hoe kan dit nu ooit een verhaallijn worden?
Pas op hé...je hebt hier wel over de man van 17%...quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:54 schreef diedirk het volgende:
Nadia smeekt bijna dat Dennis iets met Selene moet doen want zij is voor haar.
Hoe kan dit nu ooit een verhaallijn worden?
Mogguh...heb ff geen streams..quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij graaft zijn eigen graf met zijn uitspraken.
Wat moet de febo met iemand die het spel niet wil meespelen.
Nadia zegt; ik weet dat je dingen tegen mij moet zeggen mss die niet waar zijn...voor het spel.
dennis; dat ga ik niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |