das een deel (leek mij het moeilijkste deel van het antwoordt)quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:55 schreef qonmann het volgende:
de charme van het woord linux is dat het aan unix doet denken.
ja maar hoe heet de fin van achteren of mis ik hier een subtiliteit?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:58 schreef qonmann het volgende:
linux en unix zijn bijna synoniemen qua gebruik voort zover ik weet..alleen linux is opensource.
Onder de bezielende leiding van de Fin L... ontwikkeld .
ach de quiz is gewoon leuker las er gewoon wat ingetikt wordt zo nu en dan anders wordt het zo doods las alleen maar geantwoord wordtr als jehet zeker weetquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:57 schreef marlieske het volgende:
Tja ik kwam er achter dat ik met mijn zwitserse kookkunsten te laat wasdus vandaar ff verandert naar tvp
zeer zeker domme antwoorden bestaan niet of was het nu domme vragen?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
ach de quiz is gewoon leuker las er gewoon wat ingetikt wordt zo nu en dan anders wordt het zo doods las alleen maar geantwoord wordtr als jehet zeker weet
nee hoor ./weet alleen niet zeker hoe je zijn naam speltquote:Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
ja maar hoe heet de fin van achteren of mis ik hier een subtiliteit?
Qonman +1quote:Op woensdag 28 november 2007 00:04 schreef qonmann het volgende:
Linvard ofzo ..
en Inux is van Unix maar dan wat gehusseld
ik zeg dolbyquote:Op woensdag 28 november 2007 00:07 schreef qonmann het volgende:
..en soms scoor je met je eerste ingeving een punt ..ook al denk je dat het niet goed kan zijn ..:)
grappig de meeste mensen die ik ken, kennen thorwald linus wel maar kennen de link naar unix niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:10 schreef qonmann het volgende:
geen .linvard maar linus dus , die link naar Linux had ik nog nooit gelegd..
quote:Ook thuis opzoeken in een encyclopedie, op een platenhoes of in een boek, of vragen aan huisgenoten of geflashed worden op MSN beschouwen we als opzoeken. Niet doen dus.
JaWelquote:Op woensdag 28 november 2007 00:15 schreef marlieske het volgende:
haha hetty van de rijt en frans x plooij, ligt hier op de tafel
Ik zal tegenwoordig geen boeken meer op tafel laten slingeren ok.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:17 schreef hhhpsycho het volgende:
[qoute]Ook thuis opzoeken in een encyclopedie, op een platenhoes of in een boek, of vragen aan huisgenoten of geflashed worden op MSN beschouwen we als opzoeken. Niet doen dus.[/qoute]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |