Ik denk dat ik zo even Vader met Out of the Deep aan zet!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach ja, het zou zo fijn zijn als ik op dagen als deze gewoon even wat Slayer kon opzetten, dan is de dag zo voorbij. Maar mijn collegae houden daar niet zo van.
Houden jullie die sneeuw maar lekker in het oosten en noorden van het land.quote:
ik ga akkoordquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Houden jullie die sneeuw maar lekker in het oosten en noorden van het land.Ik hoef het niet iig.
Bij Al Gore waarschijnlijkquote:
Ik pas na 17:45 uur.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga ook akkoord. Wanneer kom je het brengen??
Ben overdag na 17.00 pas thuis.
Lijkt me wel zo handig. Maar is voorlopig nog niet nodig hoor. want hier ligt nu nog niets. En eigenlijk wil ik dat ook zo houden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ok! Aanhanger mee??
Ik snap niet dat mijn collegae er niet net zo over denken.quote:
Lemmyquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mijn collegae er niet net zo over denken.
Tijd om Probot weer eens te luisteren. Dave Grohl is best cool. Net als enkele zangers op de cd, uiteraard. [afbeelding]
ik heb de variant van Herman Finkers gezienquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:45 schreef miss-scofield het volgende:
Wie heeft 'Macbeth' wel eens gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |