jaaaaaquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb zeker al the gossip ingepland staan! wel met Listen Up, ook goed?
nu moeten we maar even zorgen dat hij in de header komt ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Tijd om de campagne poster uit de kast te trekken?
[ afbeelding ]
Had ik vorig jaar al gemaakt en bewaard.
op http://www.moveyourass.nl kan je de mp3 downloaden en de clip kijken.quote:Waar staat dat liedje van Rudi online ? wil het op mijn site knallen.. hehe alle beetjes helpen niet waar?
Ook met die plaat is het The Gossip helaas niet echt gelukt om door te breken. Wel jammer want er is wat meer tijd in de clip gestoken en het is ook wel een aardig up-tempo liedje (niet zo sterk als standing in the way of control). Mark de cowbellsquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb zeker al the gossip ingepland staan! wel met Listen Up, ook goed?
Smokers outside the hospital doors.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Die sample in de plaat van de Editors.... pffff die komt me zo bekend voor !
Leukiequote:Op dinsdag 27 november 2007 22:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
op http://www.moveyourass.nl kan je de mp3 downloaden en de clip kijken.
thanks!
nee nee het is iets anders, iets herkenbaars. damn, kan er zo niet opkomen maar het is van een oude plaat en beetje vaag gezongen. Misschien schiet het mij zo te binnen want het ligt redelijk op het puntje van mijn tong.quote:
SBS? WTFquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
reminder:
Zometeen Roosmarijn tussen 22:50 - 23:20 op SBS..
the cure natuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
nee nee het is iets anders, iets herkenbaars. damn, kan er zo niet opkomen maar het is van een oude plaat en beetje vaag gezongen. Misschien schiet het mij zo te binnen want het ligt redelijk op het puntje van mijn tong.![]()
reminder:
edit:
Het is inderdaad een cover dat lullaby, maar van wie is het origineel ook alweer?
Iddquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Het is alleen jammer dat het Robbie Williams niet is
interesseert mij dat nou, Roosmarijn was op TVquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Het is alleen jammer dat het Robbie Williams niet is
Ow die bedoel je. Van The Cure. Staat op dat BBC album.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
nee nee het is iets anders, iets herkenbaars. damn, kan er zo niet opkomen maar het is van een oude plaat en beetje vaag gezongen. Misschien schiet het mij zo te binnen want het ligt redelijk op het puntje van mijn tong.![]()
reminder:
edit:
Het is inderdaad een cover dat lullaby, maar van wie is het origineel ook alweer?
Nee ok, maar het is wat genant om haar zo te zien terwijl ze echt voor de gek is gehoudenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
interesseert mij dat nou, Roosmarijn was op TV
Wilders wil een verblijfsvergunning zien?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:57 schreef cosmick het volgende:
Kamervragen over die naaktfoto's van Manon Thomas.
De Partij voor de Dieren wil haar ontplofte mol beschermenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wilders wil een verblijfsvergunning zien?
Hij wil dieper op de zaak in gaanquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wilders wil een verblijfsvergunning zien?
omg dat meen je nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:57 schreef cosmick het volgende:
Kamervragen over die naaktfoto's van Manon Thomas.
De hele CD is echtquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Zoooooooooooooo The Hives!
Oohhh wat een knallend begin zeg. Tick Tick Tick Tick BOEM !!!!!!!!!
Binnenkort dan maar eens checken!quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil niet weten hoe fors die producer geschapen is.... van Rudy wel overigens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |