Michiel geeft aan het begin van het programma al het codewoord. Alleen al om het niet te vergeten is het misschien handig om dan al je smsje klaar te zetten. En het lijkt me sterk dat daar 20 minuten voor nodig is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou anders ook nogal oneerlijk zijn, want de mensen die snel kunnen SMSen winnen dan altijd, terwijl de mensen die wat trager zijn nooit kans hebben om te winnen.
streamers of webcam kijkers zouden dan altijd minder kans hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou anders ook nogal oneerlijk zijn, want de mensen die snel kunnen SMSen winnen dan altijd, terwijl de mensen die wat trager zijn nooit kans hebben om te winnen.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat gewoon op 3FM.NL: http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/236007
Heb net 't stukje geluisterd, was 'm echt niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Even een uitzending faken voor het Robbie Williams gedoe zeker
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:13 schreef Cee het volgende:
Editors MH vind ik nog steeds matig. Maar mijn goede smaak is bij m'n geboorte samen met de navelstreng weggeknipt dus let maar niet op mij.
Heb je de fax niet gehad? Delilah moet niets van die zanger hebben. Ze heeft ook al een ander.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vind m ook niet echt super hoor
En kunnen ze die gozer in godsnaam niet een ticket naar New York geven, zodat ie niet meer naar Delilah hoeft te zingen
De sletquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je de fax niet gehad? Delilah moet niets van die zanger hebben. Ze heeft ook al een ander.
En nu? hebben ze nu UEFA Cup voetbal gehaald?quote:
Dat sowieso. Er bestaat ook nog een kansje op CL na de winterstop.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En nu? hebben ze nu UEFA Cup voetbal gehaald?
Ah okquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Er bestaat ook nog een kansje op CL na de winterstop.
De muziek ansich vind ik best leuk; die gitaartjes enzo.. maar dat gezang en teksten trek ik niet echt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:31 schreef Timo20 het volgende:
Spinvis: omhoog gevallen, pseudo intellectuele rotzooi![]()
Amenquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:31 schreef Timo20 het volgende:
Spinvis: omhoog gevallen, pseudo intellectuele rotzooi![]()
Ik trek 'm helemaal nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Over muziek gesproken die ik slecht trek: James Cunt![]()
![]()
22:50 - 23:20 op de campingzender van Nederland, SBS6. Ben benieuwd naar Roosmarijn op TV.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:27 schreef MichielV het volgende:
Hallo!
Het was Roosmarijn, vanavond te zien in de late Shownieuws!
quote:
Ik zou in dat huisje een foto van een slapende Michiel (in Longyearbyen) plakken en er onder zetten: Stem Michiel in het Glazen Huis en volg hem 24 uur per dag!quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Tijd om de campagne poster uit de kast te trekken?
[ afbeelding ]
Had ik vorig jaar al gemaakt en bewaard.
Alles van Green Dayquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Basket Case
Ben ik de enige hier nog
Zeg mag ik die op mijn weblog ding ??quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Dreamteam! waar kan ik tekenen? Ge-wel-dig trio, van mij mag het.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Dat liedje van Rudy om hem het huis in te stemmen![]()
Rudy, Michiel en Gerard dan maar
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
ik heb zeker al the gossip ingepland staan! wel met Listen Up, ook goed?quote:Is er toevallig ruimte voor The Gossip vanavond met Standing in the Way of Control... dan stem ik Rudy het glazen huis in
Ook goedquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb zeker al the gossip ingepland staan! wel met Listen Up, ook goed?
Ik heb ook een verzoekje... voor Editors kaartenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Olaquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
jaaaaaquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
nu moeten we maar even zorgen dat hij in de header komt ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
op http://www.moveyourass.nl kan je de mp3 downloaden en de clip kijken.quote:Waar staat dat liedje van Rudi online ? wil het op mijn site knallen.. hehe alle beetjes helpen niet waar?
Ook met die plaat is het The Gossip helaas niet echt gelukt om door te breken. Wel jammer want er is wat meer tijd in de clip gestoken en het is ook wel een aardig up-tempo liedje (niet zo sterk als standing in the way of control). Mark de cowbellsquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Smokers outside the hospital doors.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Die sample in de plaat van de Editors.... pffff die komt me zo bekend voor !
Leukiequote:Op dinsdag 27 november 2007 22:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
op http://www.moveyourass.nl kan je de mp3 downloaden en de clip kijken.
thanks!
nee nee het is iets anders, iets herkenbaars. damn, kan er zo niet opkomen maar het is van een oude plaat en beetje vaag gezongen. Misschien schiet het mij zo te binnen want het ligt redelijk op het puntje van mijn tong.quote:
SBS? WTFquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
reminder:
Zometeen Roosmarijn tussen 22:50 - 23:20 op SBS..
the cure natuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
nee nee het is iets anders, iets herkenbaars. damn, kan er zo niet opkomen maar het is van een oude plaat en beetje vaag gezongen. Misschien schiet het mij zo te binnen want het ligt redelijk op het puntje van mijn tong.![]()
reminder:
edit:
Het is inderdaad een cover dat lullaby, maar van wie is het origineel ook alweer?
Iddquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Het is alleen jammer dat het Robbie Williams niet is
interesseert mij dat nou, Roosmarijn was op TVquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Het is alleen jammer dat het Robbie Williams niet is
Ow die bedoel je. Van The Cure. Staat op dat BBC album.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
nee nee het is iets anders, iets herkenbaars. damn, kan er zo niet opkomen maar het is van een oude plaat en beetje vaag gezongen. Misschien schiet het mij zo te binnen want het ligt redelijk op het puntje van mijn tong.![]()
reminder:
edit:
Het is inderdaad een cover dat lullaby, maar van wie is het origineel ook alweer?
Nee ok, maar het is wat genant om haar zo te zien terwijl ze echt voor de gek is gehoudenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
interesseert mij dat nou, Roosmarijn was op TV
Wilders wil een verblijfsvergunning zien?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:57 schreef cosmick het volgende:
Kamervragen over die naaktfoto's van Manon Thomas.
De Partij voor de Dieren wil haar ontplofte mol beschermenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wilders wil een verblijfsvergunning zien?
Hij wil dieper op de zaak in gaanquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wilders wil een verblijfsvergunning zien?
omg dat meen je nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:57 schreef cosmick het volgende:
Kamervragen over die naaktfoto's van Manon Thomas.
De hele CD is echtquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Zoooooooooooooo The Hives!
Oohhh wat een knallend begin zeg. Tick Tick Tick Tick BOEM !!!!!!!!!
Binnenkort dan maar eens checken!quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil niet weten hoe fors die producer geschapen is.... van Rudy wel overigens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |