Daar zullen zijn 'fans' het niet met je over eens zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef Dreamboy het volgende:
Als Dennix naar lekker naar huis gaat dat zou weer beter zijn voor Huub.
Relatie uitmaken en Huub kan met Naad verder
Huub kan veel beter met Naad praten dan met Lieke.
Laten we wel wezen. Als speler is Naad behóórlijk gehaaid.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef Dreamboy het volgende:
Lijkt me heerlijk, een enorme bitchfight tussen Nadia en Amandaquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laten we wel wezen. Als speler is Naad behóórlijk gehaaid. >:) Ze zal wel af moeten van die Amanda adoratie. De basisvriendhscap die ze met A. heeft opgebouwd is des te handiger om snollie goed te kakken te zetten.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is zo wel veel scherper ipv dat hij in oeverloze discussies zit met Lieke...
En ga nu weer een poging tot slapen doen. Morgen de hele dag weer cursus
Leuk, cursus! Lekkere lunches altijdquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is zo wel veel scherper ipv dat hij in oeverloze discussies zit met Lieke...
En ga nu weer een poging tot slapen doen. Morgen de hele dag weer cursus
oh dear..quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:32 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. gaat het.
Selene heeft het over neuken.
Ze lult in haar slaap volgens mijn.
een serieuse relatie met naad???quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef Dreamboy het volgende:
echt waar??quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:32 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. gaat het.
Selene heeft het over neuken.
Ze lult in haar slaap volgens mijn.
neeeeeeee, niet Nadaquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef Dreamboy het volgende:
Een relatie hoeft niet maar als het uit is met Lieke dan hoeft hij zich ook niet meer in te houden en als hij dan is een discussie met Lieke heeft dan hoeft hij geen rekening met haar te houden dat het altijd nog zijn vriendin is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:34 schreef miesy het volgende:
[..]
een serieuse relatie met naad???
![]()
heb dan nog het eeuwige gezeik met lieke.
Lieke heeft het buiten de kooi ook al niet makkelijk dat zegt genoeg over haar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:40 schreef Desii het volgende:
[..]
neeeeeeee, niet Nada
Ik zie hem het liefst met Lieke samen.... maar dat gaat hem niet worden in de kooi
Dat is de moeite waardquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, een enorme bitchfight tussen Nadia en Amanda
spel techhnish vind ik prima.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:40 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Een relatie hoeft niet maar als het uit is met Lieke dan hoeft hij zich ook niet meer in te houden en als hij dan is een discussie met Lieke heeft dan hoeft hij geen rekening met haar te houden dat het altijd nog zijn vriendin is.
nee, want als ze dat toegeeft dan kan ze niet meer haar gelijk halen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:42 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke heeft het buiten de kooi ook al niet makkelijk dat zegt genoeg over haar.
In het gesprek wat Lieke pas de telefoon had zei haar moeder ook al dat ze niet de makkelijkste was dat heb ik Lieke niet tegen Huub horden zeggen daarna.
ik heb juist begrepen dat hij zonodig de relatie in stand wil houden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:47 schreef miesy het volgende:
[..]
spel techhnish vind ik prima.
ik erger me soms rot hoe deze relatie huub veelal tegenhoud voluit het spel te spelen.
echt zonde. het zou zo veel leuker kunnen zijn voor hem (en ons de kijker) als hij zijn gang zou kunnen gaan.
tuurlijk, vooral door achter.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb juist begrepen dat hij zonodig de relatie in stand wil houden.
Lieke juist niet zo graag.
Hoedanook, het "tegenhouden" gebeurt louter en alleen door "achter". De telefoon ging vaak genoeg als Huub iets wilde gaan doen.
Relatie verhaallijnen hé daar gaat het om.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoedanook, het "tegenhouden" gebeurt louter en alleen door "achter". De telefoon ging vaak genoeg als Huub iets wilde gaan doen.
huub was toch degene die het uit heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat die RAT zo verkouden wordt dat hij de GDK moet verlatenquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:29 schreef Dreamboy het volgende:
Brian gaat ook al hoesten.
Op een andere manier gaat die RAT er niet uit,als maar dat handje van de febo boven zijn hoofd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:38 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die RAT zo verkouden wordt dat hij de GDK moet verlaten
Huub en Nadia? gadver dat gezever van Nadia maakt Huub gek op den duur.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:47 schreef miesy het volgende:
[..]
spel techhnish vind ik prima.
ik erger me soms rot hoe deze relatie huub veelal tegenhoud voluit het spel te spelen.
echt zonde. het zou zo veel leuker kunnen zijn voor hem (en ons de kijker) als hij zijn gang zou kunnen gaan.
Huub gaat iig niet baboe-en als ze jankt omdat haar haar te kort is. Die zegt gewoon dat ze de tyfus kan krijgen en dat ze haar tanden moet gaan poetsen omdat ze uit haar muil riekt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:48 schreef maril het volgende:
[..]
Huub en Nadia? gadver dat gezever van Nadia maakt Huub gek op den duur.
Die zogenaamde interesse van Huub is spel.
Ik denk dat Lieke ook wel op de nominatie voor een haakje staat. Zij maakt eigenlijk ook heel weinig tv.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:46 schreef marky het volgende:
Maarre gaat Dennis er nu nog uit of niet? Vind overigens dat hij de vorige keer veel meer desperate was dan deze keer.
Huub en Lieke weer vette ruzie dus? Ach over een paar dagen liggen ze weer bijelkaar in de armen. Misschien moet Huub Lieke er maar uit stemmen dan kan het spel ook verder.
Het lijkt mij toch echt het hokje wat huub tegenhoudt. Hij vraagt alles netjes aan, mag vervolgens niets, probeert scriptopdrachten uit te voeren (bonden met nadia). Zijn frustraties over de gang van zaken probeert hij bij Lieke neer te leggen. Keer op keer vangt ze hem op, luistert, pikt het dat hij de meest grove taal tegen haar uitslaat, en accepteert het maar weer als hij voor de tigste keer komt slijmen en goedmaken. En als ze het dan een keer zat is en in een ander bed gaat slapen is ze ineens weer de lul bij de streamers. Dan is het Lieke moet weg, want dan komt 'de oude Huub' weer terug. Dat zal echt nooit meer gebeuren, met of zonder lieke. Huub is gewoon actiedood gemaakt door het hokje en is nu gewoon een gefrustreerde schreeuwende tuinkabouter geworden, die verplicht zijn tv momentjes maakt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:48 schreef maril het volgende:
[..]
Huub en Nadia? gadver dat gezever van Nadia maakt Huub gek op den duur.
Die zogenaamde interesse van Huub is spel.
Wie maakt er nog wel TV? Volgens mij helemaal niemand meer behalve in opdracht van de redaktie.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke ook wel op de nominatie voor een haakje staat. Zij maakt eigenlijk ook heel weinig tv.
Huub de laatste tijd ook niet maar ja, die moet nog wel geld binnenbrengen met die kutsingle van hem.
Je hebt een beetje verkeerde voorstelling van zaken mi.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch echt het hokje wat huub tegenhoudt. Hij vraagt alles netjes aan, mag vervolgens niets, probeert scriptopdrachten uit te voeren (bonden met nadia). Zijn frustraties over de gang van zaken probeert hij bij Lieke neer te leggen. Keer op keer vangt ze hem op, luistert, pikt het dat hij de meest grove taal tegen haar uitslaat, en accepteert het maar weer als hij voor de tigste keer komt slijmen en goedmaken. En als ze het dan een keer zat is en in een ander bed gaat slapen is ze ineens weer de lul bij de streamers. Dan is het Lieke moet weg, want dan komt 'de oude Huub' weer terug. Dat zal echt nooit meer gebeuren, met of zonder lieke. Huub is gewoon actiedood gemaakt door het hokje en is nu gewoon een gefrustreerde schreeuwende tuinkabouter geworden, die verplicht zijn tv momentjes maakt.![]()
Lieke wil nergens over praten maar ze wil wel dat iemand haar laat uitpraten. Ze gooit de laatste zin eruit en dan loopt ze weg. Dat flikt ze dus atijd. Kutstreken zijn dat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch echt het hokje wat huub tegenhoudt. Hij vraagt alles netjes aan, mag vervolgens niets, probeert scriptopdrachten uit te voeren (bonden met nadia). Zijn frustraties over de gang van zaken probeert hij bij Lieke neer te leggen. Keer op keer vangt ze hem op, luistert, pikt het dat hij de meest grove taal tegen haar uitslaat, en accepteert het maar weer als hij voor de tigste keer komt slijmen en goedmaken. En als ze het dan een keer zat is en in een ander bed gaat slapen is ze ineens weer de lul bij de streamers. Dan is het Lieke moet weg, want dan komt 'de oude Huub' weer terug. Dat zal echt nooit meer gebeuren, met of zonder lieke. Huub is gewoon actiedood gemaakt door het hokje en is nu gewoon een gefrustreerde schreeuwende tuinkabouter geworden, die verplicht zijn tv momentjes maakt.![]()
Jaap gisteravond en de rest en dan vooral Huub en Brian proberen in de slipstream mee te gaan maar voor mij is Jaap de man op dit moment.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:06 schreef marky het volgende:
[..]
Wie maakt er nog wel TV? Volgens mij helemaal niemand meer behalve in opdracht van de redaktie.
Jaap doet ook alleen maar wat achter hem opdraagt, Die durft zelf ook helemaal niets.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap gisteravond en de rest en dan vooral Huub en Brian proberen in de slipstream mee te gaan maar voor mij is Jaap de man op dit moment.
over het gesprek met Jaap, dat hijiets niet gezegd had geloof ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen.
Even een vraagje. Ik las op VOL dat Naad aan Dennix vroeg te zweren op Brooke.
Waarom of wat moest hij zweren en waarom op Brooke, iemand?????
Fijne dag vandaag.quote:
OK, thanks, denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:23 schreef blomst het volgende:
[..]
over het gesprek met Jaap, dat hijiets niet gezegd had geloof ik.
Goedemorgen, nog genoten van het filmpje van Brian ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:21 schreef Copycat het volgende:
En weer een dag gevuld in de kooi met relatieproblemen, gewauwel over niets tussen de twee grootste sukkels ooit in een RLS. Gelukkig hebben Amanda en Brian vandaag een half jaar verkering ... Is er toch nog wat feestelijks.
Goedemorgen ook.
Ja. Gelukkig was het een kort filmpje en werd ik niet al te lang aan die terror blootgesteld. Wat een wanker zonder flowquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:28 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, nog genoten van het filmpje van Brian ?
Ze kan niet anders.quote:
Jaap legt het te dik bovenop je weet dan dat het gespeeld is, dus is het slecht, nee dgk is aan het doodbloeden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap gisteravond en de rest en dan vooral Huub en Brian proberen in de slipstream mee te gaan maar voor mij is Jaap de man op dit moment.
Mooi dat jij dat allemaal weet terug te vinden... ik denk bij alles 'oh ja, dat is ook zo'. Ik vertrouwde haar destijds voor geen meter.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke haar zus vroeg op Lieke ' s verjaardag of Lieke wel voldoende licht krijgt,
omdat Lieke last heeft van somberheid.....
Lieke haar moeder zei : Lieke, je bent dan ook niet de makkelijkste.
Ik heb net zitten spitten in streamverslagen en in de maand zei Huub dat
hij op moet passen dat Lieke geen positieve energie uit hem rukt en dat ze sneaky
is en ook doordat ze in die tijd Brian wel leuk leek te vinden,
Lieke: He, Brian, ik heb je vandaag weinig gesproken, jammer.
Huub: Als Lieke met Brian gaat aanpappen dan bestel ik weer een hoer.
(Oude koeien, dat wel)
Toen Huub een beetje afstand van lieke nam tijdens haar werk als schoonmaakster,
kwam ze naar hem toe met Huub,ik ga naar Oldenzaal het weekeinde,
ik wil je moeder leren kennen, ook je broer,
ik spreek af met dat meisje die jij ook kent van vroeger uit Oldenzaal, ik ga ook stappen, nou ....................
Huub wist niet hoe hij het had, maanden in de kooi en Lieke bezoekt Oldenzaal,
gaat er stappen, langs zijn moeder en broer.............was niet overtuigd van eerlijke Liefde
tussen Hem en Lieke, maar zij kroop wel als groupie in zijn priveleven..
Geweldige cap.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:27 schreef Disana het volgende:
Kijk eens wat raar: ze zijn van benen verwisseld![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:27 schreef Disana het volgende:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:27 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
En binnen 10 jaar een vieze papzak.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Ja Dennix, je bent oranje en lelijk.
[ afbeelding ]
Die is mooi.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:27 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is al aardig op weg. Willy Wortel. Ik mag lijen dat het paard van Sinterklaas hem opeet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:38 schreef Gert het volgende:
En ]binnen 10 een jaar een vieze papzak.
Amanda maakte gisteren tegen Nadia ook een leuke opmerking..quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Ja Dennix, je bent oranje en lelijk.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Oh nee hè, Naad en Dennix op de streams, laterzzzzz.
Ze heeft wat betreft dat laatste natuurlijk volkomen gelijk, maar het is wel een beetje alsof de paus iemand verwijt dat-ie katholiek is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Amanda maakte gisteren tegen Nadia ook een leuke opmerking..![]()
Nadia had het er over dat ze Nix een poepie, scheetje en knap vindt.
Amanda: "hij is niet lelijk maar hij heeft wel een ouwe kop.......voor iemand van 25"
Hij graaft zijn eigen graf met zijn uitspraken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:54 schreef diedirk het volgende:
Nadia smeekt bijna dat Dennis iets met Selene moet doen want zij is voor haar.
Hoe kan dit nu ooit een verhaallijn worden?
Pas op hé...je hebt hier wel over de man van 17%...quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:54 schreef diedirk het volgende:
Nadia smeekt bijna dat Dennis iets met Selene moet doen want zij is voor haar.
Hoe kan dit nu ooit een verhaallijn worden?
Mogguh...heb ff geen streams..quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij graaft zijn eigen graf met zijn uitspraken.
Wat moet de febo met iemand die het spel niet wil meespelen.
Nadia zegt; ik weet dat je dingen tegen mij moet zeggen mss die niet waar zijn...voor het spel.
dennis; dat ga ik niet doen.
Wil deze quote even nomineren voor de beste uitspraak in het FOK DGK forum voor 2007.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:05 schreef riri het volgende:
Dennix snapt weinig van het spel
Vreemd eerder gaf ie aan dat het spel op z'n lijf geschreven was.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:05 schreef riri het volgende:
Dennix snapt weinig van het spel
Het doormidden gehakte borsten-syndroom?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:14 schreef Disana het volgende:
Wat ziet Amanda's boezem er vreselijk uit. Te kleine bh, zo te zien.
Ja, flink blubberen on topquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het doormidden gehakte borsten-syndroom?
die cap........ te grappig......quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:27 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Selene heeft haar eigen haar al verkloot. Ook zij draagt clip ins dus er kan gerost worden. Ze koopt zo weer nieuw haar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:24 schreef riri het volgende:
Ik zou voor geen geld Amanda mijn haren laten doen...zoals ze nu bij Selene doet....ze rost door die haren zoals ze dat bij haar eigen haar(waar nu niets meer van over is) ook altijd doet.....je bent er dan zeker van dat je haar voor eeuwig kapot zal zijn
hij heet thijs, en hij wil alles doen wat ze kunnen bedenken, behalve ruzie met palma en naakt op tvquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:38 schreef riri het volgende:
Huub en Jaap gaan de mannelijke schoonmaker (ik wee niet hoe hij heet) inzetten om iets tegen Dennix te doen morgen
nee hoor...haar eigen haar ziet er prima uit...die clips zet ze er zo af en toe in...gewoon om het wat langer te maken...leuk voor de afwisselingquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Selene heeft haar eigen haar al verkloot. Ook zij draagt clip ins dus er kan gerost worden. Ze koopt zo weer nieuw haar.
Klopt, een afgrijselijk refrein is dat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:45 schreef Disana het volgende:
Selene zong het refrein waar Natasia ook zo gek op was: oh chewalleh walleh oh che bang bang.
Rillingen van afschuw over mijn rug.
Ja he? Uit de mond van dat monster was het net een oorlogskreet. Zo schel en vals en hard.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, een afgrijselijk refrein is dat.
Niet alleen Naad houdt hem aan het lijntje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het Sukkeltje wordt aan de lijn gehouden ....... en zit erbij als een zandzak !
Als ik niet beter zou weten, zou ik er een zwangere buik in zien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:24 schreef Disana het volgende:
Kijk Cc, hier kun je het goed zien:
[ afbeelding ]
voor de liefhebbers: http://www.youtube.com/watch?v=hCQ9PdFTop0quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:45 schreef Disana het volgende:
Selene zong het refrein waar Natasia ook zo gek op was: oh chewalleh walleh oh che bang bang.
Rillingen van afschuw over mijn rug.
Oh, dus zó schrijf je dat. Ik was trouwens wel even bang dat ik Natasia te zien zou krijgen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
voor de liefhebbers: http://www.youtube.com/watch?v=hCQ9PdFTop0 >:)
Hoe lang duurt het voordat ook die clips eruitzien als aangeschoten wild?quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:03 schreef Disana het volgende:
Amanda mag de haarclips van Selena (45 euro per stuk plus clips) wel houden. Amanda: wat een lieverd ben jij, niet normaal.
Inderdaad. Nu nog wat meer ingetogen make-up en wat classy kleding en het zou zomaar de finale van Van Del tot Dame kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:20 schreef T-lex het volgende:
Staat netjes Amanda d'r haar zo...
Nadia heeft ook als enige weer commentaar op het haar van Amanda, het kreng.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:27 schreef riri het volgende:
afgunstige Nadia komt weer om de hoek kijken...is goed dat Selene dit doet bij Amanda...Nadia trekt dat moeilijk
Echt waar hé...wat een reactie joh.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:27 schreef riri het volgende:
afgunstige Nadia komt weer om de hoek kijken...is goed dat Selene dit doet bij Amanda...Nadia trekt dat moeilijk
Wat was Nadia's reactie?quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:30 schreef T-lex het volgende:
Echt waar hé...wat een reactie joh.![]()
...zonde dat Amanda dat niet inziet.
Normaal gesproken zou je kunnen zeggen: "Nathanael is de grootste mongool die er in DGK heeft rondgelopen".quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:33 schreef Sonique het volgende:
Selene is goed bezig.
Ze weet binnen no time een sterke positie in te nemen.
Ik zie "Nathanael" in haar, ze heeft NAdia, Amanda, Brian en Dennix precies waar ze ze wilt hebben precies zoals NL dat had.
The puppetmeesteres..
Ze zei : Je kunt zien dat het haar bot is afgeknipt en liep toen weg.quote:
Het is wel zijn brodda hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:36 schreef riri het volgende:
is dit de aktie die Dennix nu laat zien...met Tanner wandelen?
Tanner geniet duidelijk van de wandeling over het landgoed met Dennis en Nadia.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Selene is best wel een verademing. Eindelijk eens iemand die normaal doet,
aardig is en ze ziet er goed uit.
Die silicone slet moet eruit,samen met die RAT.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:14 schreef Disana het volgende:
Wat ziet Amanda's boezem er vreselijk uit. Te kleine bh, zo te zien.
Vanmiddag ben ik veel weg, maar daarna kun je op me rekenen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Tanner geniet duidelijk van de wandeling over het landgoed met Dennis en Nadia.
Wat gun ik dit Fries ook.
P.s: Bsol, mocht je nog caps hebben van Selena, die mogen altijd in haar topic-Selene.
ik ben vrijquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vanmiddag ben ik veel weg, maar daarna kun je op me rekenen.
Wie had het ook al weer over een bitchfight tussen Amanda en Nadia?quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Nadia heeft ook als enige weer commentaar op het haar van Amanda, het kreng.
Over 'n kwartiertje ben ik weg tot ongeveer 20:00 - wellicht tussendoor 'n kort momentje hier.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:51 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben vrij
Om hoe laat ga je, tot een uurtje of vijf kan ik het cappen wel overnemen
quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
De kapper is er voor Lieke, ik hoop Mandy.
(Hartelijk dank.)quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Over 'n kwartiertje ben ik weg tot ongeveer 20:00 - wellicht tussendoor 'n kort momentje hier.
Collega van Mandy. Mandy is op vakantie, ze komt volgende week extentions zetten bij Lieke.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:05 schreef Disana het volgende:
Da's dus niet Mandy, en ze oogt en klinkt nogal dommig.
Mandy is naar New York, herinner ik me nu weer.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Collega van Mandy. Mandy is op vakantie, ze komt volgende week extentions zetten bij Lieke.
o.k... plezierigquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Over 'n kwartiertje ben ik weg tot ongeveer 20:00 - wellicht tussendoor 'n kort momentje hier.
Tot 15.30 en om 18.00 ben ik weer terug.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:12 schreef Desii het volgende:
[..]
o.k... plezierig
Zie dat DB er is... die kan beter cappen als ik
Wat denk je van hem voor lul zetten?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:24 schreef Clank het volgende:
Hoezo mag Dennis nu ook zingen???
Ze zei eerder tegen Lieke: Ja, dat is Dennix, niemand anders hier in huis kan zo mooi zingen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:25 schreef T-lex het volgende:
Ja Nadia...dat is Nix die we horen....the horror!
Misschien moet hij het inzingen en mogen B&H het playbacken bij hun optredensquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:24 schreef Clank het volgende:
Hoezo mag Dennis nu ook zingen???
ben ik het dus niet mee eens...quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je kunnen zeggen: "Nathanael is de grootste mongool die er in DGK heeft rondgelopen".
Ware het niet dat er in DGK een paar nog grotere mongolen rondliepen en lopen.
Hoe kom je er bij dat Nathanael een sterke speler was? Hij heeft zich een paar maniertjes kunnen aanleren waardoor het nog iets lijkt. Maar hij is een complete idioot. Als je dat niet ziet mag je ook aan jezelf gaan twijfelen (wat mij betreft ;-)).
marco schrijver 1 van de eind redacteurenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:27 schreef Han-Pekel het volgende:
wie is polo?
Iemand van de productie en redacteur.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:30 schreef Vinamp het volgende:
Ja, wie is Polo?
Maar wat heeft Matt Damon ermee te maken?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand van de productie en redacteur.
[ afbeelding ]
Niks, maar is dat erg?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar wat heeft Matt Damon ermee te maken?
Beginnen allebei met een M.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar wat heeft Matt Damon ermee te maken?
Ligt het aan mij of ziet Amanda er rustiger uit als ze bij Selene is?quote:
Is het niet gewoon Matt Demon op die foto?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand van de productie en redacteur.
[ afbeelding ]
Komt door het haar, en ze heeft een broek aan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ziet Amanda er rustiger uit als ze bij Selene is?
Helemaal niet dat schatje/baby gedoe en gewoon lekker tutten met elkaar.
Ik heb geen streams maar ik doelde eigenlijk meer op de conversatie en de gezichtsuitdrukking, ze lijken gewoon te praten en Amanda kijkt niet eens zo verwend, zij en Naadje brengen imho het slechtste in elkaar boven met al dat geklaag en gezeur, Selene en Amanda zien er uit alsof ze gewwon lekker aan het kletsen zijn, Nadia zeurt altijd over haar uiterlijk en haalt anderen naar beneden zodat ze zichzelf beter voelt, Selene geeft Amanda gewoon haar haarstukjes en doet ze netjes in het haar, ik heb Nadia nog nooit zien helpen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Komt door het haar, en ze heeft een broek aan.
En andersom, houdt Dennis Nadia er in?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:52 schreef Scandalous het volgende:
Nadia zegt dat het opnemen niet op de streams was, Dennis kijkt teleurgesteld. 'niet?'
N: Soms durf ik ook niet tegen mannie te zeggen wat ik voel
(ze houdt hem er dus gewoon in...)
Dat komt omdat ze bij de FEBO, haar leuk en knap vindenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:48 schreef rooie3 het volgende:
Weet je wat ik ook zo raar vind.Ze hebben Jaap en Huub wijs gemaakt,dat de hoge kijkcijfers door Nadia kwamen.Maar dat is toch niet zo.De kijkcijfers vlogen omhoog door de ruzies en douchescene.Ze zakken nu weer in.
Ben blij toe! Beetje inzicht eindelijk van Amanda, hopelijk doet ze er wat mee.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
Nadia vertelde gisteren aan Nix dat Amanda tijdens 'doktersbezoekjes/tandartsbezoekjes' kritiek heeft op Brian. Dat ze wel inziet dat hij rare trekjes heeft.
Zou nou niemand Amanda de ogen open kunnen doen en haar vertellen wat een slang dat is?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
Nadia vertelde gisteren aan Nix dat Amanda tijdens 'doktersbezoekjes/tandartsbezoekjes' kritiek heeft op Brian. Dat ze wel inziet dat hij rare trekjes heeft.
Ben er bang voor. Er hebben al zoveel mensen geprobeerd Amanda dit te laten inzien, maar niets beklijft. Ik denk dat Amanda het aan den lijve moet ondervinden, wil ze het inzien. En dan nog betwijfel ik het.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:09 schreef kahaarin het volgende:
Zou nou niemand Amanda de ogen open kunnen doen en haar vertellen wat een slang dat is?
Ik ben geen fan van A&B maar dit is toch te erg, vertrouwelijke gesprekken op de streams doorlullen aan nix en zometeen weer lief en aardig doen tegen Amanda.
Verschrikkelijk, wat zonde dat er niet af en toe een luikje open gaat zodat je iets kunt doorgeven aan de bewoners.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Er hebben al zoveel mensen geprobeerd Amanda dit te laten inzien, maar niets beklijft. Ik denk dat Amanda het aan den lijve moet ondervinden, wil ze het inzien. En dan nog betwijfel ik het.
Ik denk dat Amanda dit nooit zal zien. Kijk alleen maar naar haar reactie toen Nadia 'per ambulance' was afgevoerd, Amanda was helemaal overstuur, Nadia komt terug, er is niets aan de hand en Amanda wordt niet eens kwaad.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Er hebben al zoveel mensen geprobeerd Amanda dit te laten inzien, maar niets beklijft. Ik denk dat Amanda het aan den lijve moet ondervinden, wil ze het inzien. En dan nog betwijfel ik het.
Precies, dan zal hij toch moeten knallen 100%.......misschien morgen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:23 schreef diedirk het volgende:
Waarom is Nadia gewoon niet wat duidelijker naar Dennis en verteld ze hem dat ze hem echt wegstemt en dat ze hem nooit echt leuk heeft gevonden.
Kijken of hij dan wel iets doet.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Naad: Dennix vindt het moeilijk om aan groepsgeprekken of discussie's mee te doen, dat doet hij thuis ook nooit.
Mijn hemel, wat doet die gast daar dan, dat is toch onderdeel van het spel?
zo probeert ze Nadia over te halen Dennix te dumpen a.s donderdagquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft het alleen maar over dat Dennix nix voor Naad doet. Ben ik nu gek , daar gaat het spel toch niet om......
0% heeft jarenlang geen sociaal leven gehad.. Heeft hij eigenlijk nog steeds niet en gaat hij op deze manier ook niet krijgenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Naad: Dennix vindt het moeilijk om aan groepsgeprekken of discussie's mee te doen, dat doet hij thuis ook nooit.
Mijn hemel, wat doet die gast daar dan, dat is toch onderdeel van het spel?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Er komt ene Sanne binnen en zegt tegen Jaap dat ze samen met hem een live programma op RNN gaat presenteren.
Dus Huub en Lieke worden gedumpt?
Spel? Spel?? Daar gaat het helemaal niet over! Het gaat over relaasies en romantische dingen doen. In de douchecel bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft het alleen maar over dat Dennix nix voor Naad doet. Ben ik nu gek , daar gaat het spel toch niet om......
ze wil hem helemaal niet wegstemmen....toen Selene in de villa kwam sloeg ze als een blad aan de boom om...opeens waren er zware problemen met leugens die Dennix verteld had....quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:23 schreef diedirk het volgende:
Waarom is Nadia gewoon niet wat duidelijker naar Dennis en verteld ze hem dat ze hem echt wegstemt en dat ze hem nooit echt leuk heeft gevonden.
Kijken of hij dan wel iets doet.
Nu is het sowieso weer een passieve boring Dennis
Hoe kan ik toch zo dom zijn, ik haal altijd die dingen altijd door elkaar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spel? Spel?? Daar gaat het helemaal niet over! Het gaat over relaasies en romantische dingen doen. In de douchecel bijvoorbeeld.
Spel, tsssk.
Je kunt het ook in één zin zeggen, ze acteert, liegt en bedriegt 24/7 punt!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:33 schreef riri het volgende:
In dit gesprek krijgt ze ook helemaal de kriebels omdat ze merkt dat ze Amanda niet om kan praten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |