Als het niet New York is maar Washington klopt de hele volgorde niet meer. Zoals ik al zei: Dag theorie. Opgelost slotje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:10 schreef Joe. het volgende:
Hoewel Washington ook aangevallen werd.
Maar dan zou Rome ook al aangevallen moeten zijn.
Het ging hier over hoor.quote:Gepubliceerd op zaterdag 15 september 2007
AMSTERDAM (ANP) - Het monument voor Theo van Gogh in het Oosterpark in Amsterdam is door vandalen beklad. Op het beeld De Schreeuw staat met zwarte letters 'Al-Qaeda' geschreven. Dat liet de politie zaterdag weten.
Onder de tekst stond met zwarte viltstift ook de datum '27-11-2007' geschreven. Het is nog onbekend wie de tekst en datum op het monument heeft gezet.
De CIA wist ook dat er op 9.11 aanslagen kwamen op het WTC.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:08 schreef Joe. het volgende:
Zou best kunnen kloppen.
Zullen ze alleen zo dom zijn? Ik denk als Kopenhagen écht als volgende word aangevallen, er vast een belletje gaat rinkelen
Dus dat maakt de theorie kloppend? Dat slaat nergens op. Dan komt Amsterdam nooit aan de beurt, vraag aan een gemiddelde persoon op deze aardkloot wat de hoofdstad van Nederland is, of de hoofdstad van Polen, of de hoofdstad van Denemarken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:17 schreef WillemThe5th het volgende:
Ja inderdaadNew York is geen hoofdstad. Maar is wel 'de' stad van Amerika.
Vraag aan de gemiddelde persoon op deze aardkloot wat de hoofdstad is van de USA.
Das meer conspiracy rommel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:19 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
De CIA wist ook dat er op 9.11 aanslagen kwamen op het WTC.
Kalkaanslag?quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik heb wel zin in een flinke aanslag.
Ja, als de bekladdingen zijn gemaakt door mensen die banden hebben met al qaeda en er zijn vandaag aanslagen dan denk ik dat Kopenhagen de stad is waar het plaats zal vinden.quote:
Das heul niet leukquote:
Nee je begrijpt me niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:19 schreef Filay het volgende:
[..]
Dus dat maakt de theorie kloppend? Dat slaat nergens op. Dan komt Amsterdam nooit aan de beurt, vraag aan een gemiddelde persoon op deze aardkloot wat de hoofdstad van Nederland is, of de hoofdstad van Polen, of de hoofdstad van Denemarken.
....want jouw saaie leventje is niet spannend genoeg en moet even worden opgefleurd met enige beelden van doden, gewonden, experts en verontwaardigde (lees: rellende) mensen?quote:
Ik denk niet dat hij/zij het zo bedoelde.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:29 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
....want jouw saaie leventje is niet spannend genoeg en moet even worden opgefleurd met enige beelden van doden, gewonden, experts en verontwaardigde (lees: rellende) mensen?
Voor dat soort reacties doe je het tochquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:29 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
....want jouw saaie leventje is niet spannend genoeg en moet even worden opgefleurd met enige beelden van doden, gewonden, experts en verontwaardigde (lees: rellende) mensen?
Hehequote:Op dinsdag 27 november 2007 03:41 schreef PizzaSalami het volgende:
27-11-2007
27+11 = 38
38 x 2 = 76
76 + 2000 = 2076
2076-2007= 69 en dat is lekker gepijpt worden.
Gekkenhuis! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, JIJ begrijpt het niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:25 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me niet.
Btw. Washington is ook aangevallen tijdens 11 september.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 04:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, JIJ begrijpt het niet.
Iemand komt met een theorie.
Die theorie heeft als basis een bepaalde logica.
Als iemand anders dan aantoont dat die logica niet klopt, klopt de theorie dus niet.
Dan kan je wel roepen "nou ja, wat maakt het uit of de logica klopt", maar dan slaat de hele theorie dus nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |