quote:Gepubliceerd op zaterdag 15 september 2007
AMSTERDAM (ANP) - Het monument voor Theo van Gogh in het Oosterpark in Amsterdam is door vandalen beklad. Op het beeld De Schreeuw staat met zwarte letters 'Al-Qaeda' geschreven. Dat liet de politie zaterdag weten.
Onder de tekst stond met zwarte viltstift ook de datum '27-11-2007' geschreven. Het is nog onbekend wie de tekst en datum op het monument heeft gezet.
Zei je moeder ook toen ik mijn broek naar beneden trok.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:34 schreef thedude0 het volgende:
interessant
quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Laat maar komen.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zei je moeder ook toen ik mijn broek naar beneden trok.
Zoeken sletquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:50 schreef WillemThe5th het volgende:
Ik had een theorie dat de aanslagen wel eens in Kopenhagen kunnen plaatsvinden op 27-11-2007, maar ik kan die 'voorspelling' niet 1,2,3 terugvinden.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:02 schreef Joe. het volgende:
Dus Amsterdam komt als laatste aan de beurt?
Echter is New York niet de hoofdstad van Amerika. Dag theorie.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:06 schreef WillemThe5th het volgende:
[..]![]()
Volgens mijn 'theorie', plegen 'ze' aanslagen in hoofdsteden van landen die een rol spelen in de bezetting van het midden-oosten. Ze begonnen bij New York. Polen hoort ook bij de 'Allied Force'. Warschau is de hoofdstad. Ik denk dat na Amsterdam, Warschau volgt. Ze maken als het ware een cirkel van het (westerse) alfabet.
Scherpquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:09 schreef Filay het volgende:
[..]
Echter is New York niet de hoofdstad van Amerika. Dag theorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |