dat het een verzoekje van achter was zoals Jaap doetquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:06 schreef jassy het volgende:
Wat zei Jaap nou net ?!
Zei hij niet letterlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:07 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
dat het een verzoekje van achter was zoals Jaap doet
Ja hardcore!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:09 schreef farscapevr6 het volgende:
lieke gaat lesbisch vanacht?
Zei is een zwakke schakel in die groep vind ik....quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:09 schreef Ziet het volgende:
wat een ongelovelijk irritant wijf wordt lieke
moet jaap een beetje verantwoording afleggen
pfff
het zegt meer over haar eigen inlevingsvermogen in de situatie
talpa was echt top terrorquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:09 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind het niet meer leuk. Het ziet er gescripter uit als ooit. Bij talpa was het leuker.
Nee dankjewel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:17 schreef diedirk het volgende:
Kunne we shotje van Dennis krijgen?
Alleen als het de laatste is!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:17 schreef diedirk het volgende:
doe mij donderdag avond maar een shotje van dennis als hij de poort verlaatquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:17 schreef diedirk het volgende:
dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:19 schreef maril het volgende:
Die arrogantie van jaap en Huub, te erg, ze vinden zich zo geweldig.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:19 schreef maril het volgende:
Die arrogantie van jaap en Huub, te erg, ze vinden zich zo geweldig.
Normaal gesproken spreek ik mensen niet aan op spelfouten, maar deze is wel heel ergquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:10 schreef Sylar het volgende:
[..]
Zei is een zwakke schakel in die groep vind ik....
whaa ik moet morgenn om 8.00 nuchter zijn en bloed laten prikkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
* ook even naar de keuken loopt ....
Ik denk dat het plannetje niet doorgaat. ja of de buren willen dat het doorgaat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:22 schreef Ziet het volgende:
[..]
dat waren ze ook![]()
ik zou er ook zo bij zitten en roepen hoe gaaf het was om daar te zijn als ik zo'n plan in werking zou zien
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef lorence1 het volgende:
[..]
whaa ik moet morgenn om 8.00 nuchter zijn en bloed laten prikken
dan mogen dat ook meerdere shotjes zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:20 schreef markisboer het volgende:
[..]
doe mij donderdag avond maar een shotje van dennis als hij de poort verlaat
Bloed prikkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Denk dat Dennis toch deze dagen moet knallen.Hij heeft nog drie dagen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:24 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk dat het plannetje niet doorgaat. ja of de buren willen dat het doorgaat.
Hij wordt oranje van de bruiningscreme. Het is net of hij 50 graden koorts heeft!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
nix ziet er echt slecht uit zeg, check stream 2
Niks ernstigs hoop ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Hij lijkt met de dag meer op een oompa loompaquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij wordt oranje van de bruiningscreme. Het is net of hij 50 graden koorts heeft!
Ja inderda.... wat is dat?quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hij lijkt met de dag meer op een oompa loompa
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hij lijkt met de dag meer op een oompa loompa
HOKJE!!! LEES EVEN MEEE!!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:29 schreef Clank het volgende:
En er worden weer briefjes geschreven in de Private...
Oh dit verklaard mijn onwetendheid. Ik heb nog nooit een boek gelezenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Oompa-Loompa
Dat komt omdat nix steeds z´n script vergeet en Nadia hem daar steeds mee moet helpen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
HOKJE!!! LEES EVEN MEEE!!!!
tis echt focking niet normaal!
Is ook echt een hele leuke film hoor! Vooral de oude versiequote:Op dinsdag 27 november 2007 00:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh dit verklaard mijn onwetendheid. Ik heb nog nooit een boek gelezen.
Ik luister er maar niet naar, dan ga ik me alleen maar erover druk makenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:35 schreef Ziet het volgende:
ik word langzamerhand gekker van lieke dan van dennis
Huub is ook een zeikerd hoor.Maar er zit geen emotie in Lieke haar stem.Zo monotoon en juffrouwachtig.Zou denk ook niet met Lieke kunnen omgaan.Humor heeft ze niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:35 schreef Ziet het volgende:
Misschien heeft Jaap wel gelijk en heeft Lieke het gewoon een beetje moeilijk met achter wegens te weinig verhaallijnen en gebruikt ze ruzies om haar momentjes te pakken (en ook haar frustraties te uiten)quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:36 schreef Ziet het volgende:
ze haalt de hele sfeer omlaag zo
jaap en huub vlogen elkaar net nog in de armen en hadden pret om het gelukte plan
waarom moeten ze dit nu doen
Huub die blijft zoals gewoonlijk maar doorzeuren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:35 schreef Ziet het volgende:
Ach dat was het al vanaf dag 1quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:40 schreef Stupidisco het volgende:
die twee verzwakken elkaar alleen maar. Wat een drama zo Huub en Lieke.
Oh, dus vrouwen willen altijd het laatste woord hebben?quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:41 schreef riri het volgende:
Huub gaat maar door en door en door....altijd wil hij het laatste woord....veel van vrouwen begrijpt hij niet
Zeker weten en vooral als je het samen met petje pitamientje zietquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een pot pindakaas heeft nog meer humor dan haar.
dit keer gaat lieke maar doorquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:41 schreef riri het volgende:
Huub gaat maar door en door en door....altijd wil hij het laatste woord....veel van vrouwen begrijpt hij niet
Het interesseerd me ondertussen ook niet meer wie gelijk heeft of wie niet, ik word er echt doodmoe vanquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:43 schreef neehe het volgende:
Huub kan het niet hebben dat Lieke niet bij hem slaapt.
En hij moet ook persee zijn gelijk hebben, ik vindt Lieke nu sterker dan hem.
Hij blijft maar herhalen.
Zet het meteen op mute.Voor de briefschrijvers ,zet er gewoon in dat ze leuk zijn maar dat we ze helaas vaak moeten muten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het interesseerd me ondertussen ook niet meer wie gelijk heeft of wie niet, ik word er echt doodmoe van
Maar daar maakt Lieke zich net zo goed schuldig aanquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:46 schreef riri het volgende:
het klopt wel...het is een machtspelletje....niet leuk zo
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en ze is al 2 dagen enorm sjachie hoor........ maar ze zoeken het maar uit met zijn tweeenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar daar maakt Lieke zich net zo goed schuldig aan
"Ik ben niet geil, maar opgewonden..."quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
Owww, ze is niet boos, ze is teleurgesteld![]()
Daar ben ik zo allergisch voor, die uitspraak
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:48 schreef Darklight het volgende:
Lieke jankt?
Hopelijk loopt ze zo de poort uit, jankend
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar daar maakt Lieke zich net zo goed schuldig aan
Ach,iedereen in de villa is een egotripper............quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:46 schreef Clank het volgende:
Lieke is niet boos maar teleurgesteld.. ze vindt het één groot machtspelletje.
Sow, inderdaad, ik kon haar de laatste dagen wel achter het behang plakken. Huub is inderdaad niet altijd lief of tactisch, maar dat sloeg alles...quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:50 schreef Desii het volgende:
[..]
en ze is al 2 dagen enorm sjachie hoor........ maar ze zoeken het maar uit met zijn tweeen
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
"Ik ben niet geil, maar opgewonden..."
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:51 schreef diedirk het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat dennis met fluisteren en briefjes laten lezen erin mag blijven?!
Nee, Huub kreeg een hint van achter dat Nadia en nix nog steeds zitten te kletsen in de privat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:53 schreef neehe het volgende:
Hup Lieke laat die kabouter barsten, en daar komt ie al weer aan.
Krijgen we de slijm Huub weer ?
waarom post je altijd hetzelfde??quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:53 schreef neehe het volgende:
Hup Lieke laat die kabouter barsten, en daar komt ie al weer aan.
Krijgen we de slijm Huub weer ?
Aha, je bent een 'man'............quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:51 schreef Darklight het volgende:
lieke zal wel ongesteld zijn, zeikwijf
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:45 schreef Adothehague het volgende:
Lieke breekt en verlaat de villa denk ik.
Werkelijk waar ongelofelijk; iedereen neemt risico hier en verzint dingen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:32 schreef neehe het volgende:
Dennix gaat nix doen deze dagen, hij weet dat Naad hem erin houd.
Ha ha je gaat mij herhalen, niet zo sterk, een beetje Dennixachtig.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
waarom post je altijd hetzelfde??
Gister gaf iemand hier een tip om net te doen of alles echt is. Dat doe ik ook maar! Ik vond het wel een goed idee!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:58 schreef Darklight het volgende:
welk plan? Dat ze Dennis gaan wegstemmen? Dat beslist achter hoor, kunnen ze zoveel plannen gaan maken
Jaap ging net ook al in de private op de tafel kijken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:03 schreef Clank het volgende:
Nadia en Dennis kwamen uit de Private.. Huub liep die kant op en kwam even later terug de woonkamer in en liet Jaap iets lezen. Ik verstond dat hij zei.. 'Ben je getuige?' .. en hij was weg. Had hij iets in de Private gevonden??
Briefjes gate ??quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap ging net ook al in de private op de tafel kijken.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:03 schreef Clank het volgende:
Nadia en Dennis kwamen uit de Private.. Huub liep die kant op en kwam even later terug de woonkamer in en liet Jaap iets lezen. Ik verstond dat hij zei.. 'Ben je getuige?' .. en hij was weg. Had hij iets in de Private gevonden??
Als dat nu niet gebeurd dan nooit meer, ze verzinnen briljante ideeen en echt de enige maar dan ook enige reaktie die Dennis geeft is een briefje!!! (in tv show) enfluisterenquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:00 schreef neehe het volgende:
Nix doet echt helemaal geen donder, hopenlijk krijgt Naad de opdracht ( bevel ) om hem eruit te stemmen.
Toneelhaak voor die luie bange Dennix.
Ik heb liever dat Nadia eruit gaat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat Dennis toch deze dagen moet knallen.Hij heeft nog drie dagen.
Vind ik opzich niet echt een excuusquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:51 schreef Darklight het volgende:
lieke zal wel ongesteld zijn, zeikwijf
Huubje is pissig omdat Lieke in een ander bed gaat.Hij slijmt nu gauw met Nadia.Anders was hij nu wel bij Jaap geweest.quote:
Morgen gaat hij weer slijmen, let maar op, en als dat niet helpt gaat hij weer schelden.quote:
ik denk dat geen enkele relatie kan blijven bestaan binnen die villa....zeker als je als relatie samen ook nog eens dat te verduren hebt gekregen als wat die twee hebben moeten doorstaan.....dat kan niet goed gaan....dan moet je van heel goede huize komen wil dat lukken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:00 schreef Desii het volgende:
Jaap heeft gelijk.... er zit teveel lading bij hun gesprekken
Ze zouden elkaar gewoon ff niet meer moeten zien..... want imo geven ze echt heel veel om elkaar
Denk eerder een downer, als hij in de gaten krijgt hoe DGK er buiten aan toe is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:53 schreef Darklight het volgende:
edit verkeerde quote
Hij mag binnenkort toch 8uur de villa uit? Zal wel eenm oppepper zijn
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vind ik opzich niet echt een excuus
Denk alleen dat L er teveel op heeft gehoopt dat ze H zou kunnen veranderen, dat maakt H niet beter overigens. En ja, als ik het goed heb is dit de week dat L ongesteld is/wordt, maar vind haar ook buiten dit soort periodes onredelijk en H ook. Maar ze mogen zichzelf daar allemaal weleens een spiegel voorhouden want relativeringsvermogen is daar ver te zoeken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:00 schreef Desii het volgende:
Jaap heeft gelijk.... er zit teveel lading bij hun gesprekken
Ze zouden elkaar gewoon ff niet meer moeten zien..... want imo geven ze echt heel veel om elkaar
Ouders slaan hun kind met deze uitspraken om de oren, en als kind blijf je dan met een groot schuldgevoel achter.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
Owww, ze is niet boos, ze is teleurgesteld![]()
Daar ben ik zo allergisch voor, die uitspraak
Hoop dat Ilona effe goed met hem praat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Denk eerder een downer, als hij in de gaten krijgt hoe DGK er buiten aan toe is.
Goh.. dat had ik nou precies andersomquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
"Ik ben niet geil, maar opgewonden..."
Houden jullie ook bij wanneer bewoners wel of niet ongesteld zijn / worden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:12 schreef KimiK het volgende:
[..]
Denk alleen dat L er teveel op heeft gehoopt dat ze H zou kunnen veranderen, dat maakt H niet beter overigens. En ja, als ik het goed heb is dit de week dat L ongesteld is/wordt, maar vind haar ook buiten dit soort periodes onredelijk en H ook. Maar ze mogen zichzelf daar allemaal weleens een spiegel voorhouden want relativeringsvermogen is daar ver te zoeken.
Maak me gekquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:15 schreef KimiK het volgende:
[..]
Goh.. dat had ik nou precies andersom![]()
Nou een hoop kan ik zeggenquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:16 schreef maril het volgende:
[..]
Houden jullie ook bij wanneer bewoners wel of niet ongesteld zijn / worden?
Trouwens als Lieke Huub vervelend vindt heeft dat dan te maken met evt ongesteld zijn?
Komt de winnaar (Brian) daarin goed of slecht uit de verf en voorspel het antwoord.......quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:16 schreef Lady-night het volgende:
EN WEER GEEN JENSEN KUT REDACTIE
Ik heb die uitspraken nooit gehoord van mijn ouders.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ouders slaan hun kind met deze uitspraken om de oren, en als kind blijf je dan met een groot schuldgevoel achter.
als ik me ga bezig houden met de menstruatie cyclus van de dames in de vila...dan word het tijd dat ik zelf eens ga nadenken over geestelijke hulp...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:16 schreef maril het volgende:
[..]
Trouwens als Lieke Huub vervelend vindt heeft dat dan te maken met evt ongesteld zijn?
Is haar van harte gegund. Die 2 andere mutsen hebben 24 uur per dag zo'n momentje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:16 schreef Kaleddis het volgende:
Owjee, Lieke heeft ook haar girltalk momentje![]()
Ik ga maar eens slapen denk ik....
En ik zei daarop altijd tegen mijn ouders; "ik ben niet dronken, maar aangeschoten"quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ouders slaan hun kind met deze uitspraken om de oren, en als kind blijf je dan met een groot schuldgevoel achter.
Sommige worden erg 'prikkelbaar/onredelijk' als ze ongesteld zijn, wat een onderwerp trouwensquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:16 schreef maril het volgende:
[..]
Dit zal Amanda niet leuk vinden.Dat is weer het voordeel ervanquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:21 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is haar van harte gegund. Die 2 andere mutsen hebben 24 uur per dag zo'n momentje.
Wel geinig.Weet ik tenminste dat ik niet de enige idoot ben, waar de vlam in de pan slaat 1 keer in de maand.Lijk dan net op Brianquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:23 schreef KimiK het volgende:
[..]
Sommige worden erg 'prikkelbaar/onredelijk' als ze ongesteld zijn, wat een onderwerp trouwens
Huub en Jaap gaan wel door Lieke gaat een hoop missen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:21 schreef maril het volgende:
Lieke is blij dat ze met iemand anders dan alleen Jaap en Huub kan praten.
daar zou ik nl ook sjagrijnig van worden.
Ja wanneer niet.Die bespreken al maanden alles in bed.Je hoort ze nooit meer op de streams over het spel samen praten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:24 schreef Dreamboy het volgende:
BRIAN EN AMANDA FLUISTEREN
Als je ongesteld wordt of bent, wordt je emotioneler, maar dat wil niet zeggen datgene dat je zegt niet waar is of onredelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:23 schreef KimiK het volgende:
[..]
Sommige worden erg 'prikkelbaar/onredelijk' als ze ongesteld zijn, wat een onderwerp trouwens
Wow, zo heftig ben ik niet hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel geinig.Weet ik tenminste dat ik niet de enige idoot ben, waar de vlam in de pan slaat 1 keer in de maand.Lijk dan net op Brian
Kan ze weer zeuren dat ze haar niet inlichten, ze wil tv-momentjes, maar daar moet je ook wel zelf voor zorgen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:25 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Huub en Jaap gaan wel door Lieke gaat een hoop missen.
Hoe dikwijls heb jij je partner de douche in gesmeten en de glazen deuren kapot geslagenquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel geinig.Weet ik tenminste dat ik niet de enige idoot ben, waar de vlam in de pan slaat 1 keer in de maand.Lijk dan net op Brian
Klopt, maar.... als (wij) vrouwen onredelijk zijn is dat vaak in die periode of tijdens de zwangerschapquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:27 schreef maril het volgende:
[..]
Als je ongesteld wordt of bent, wordt je emotioneler, maar dat wil niet zeggen datgene dat je zegt niet waar is of onredelijk.
Mijn partner krijg ik echt de douche niet ingeduwd.Ik 1.52 hij 1.92,maar glas is wel eens gebrokenquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:29 schreef maril het volgende:
[..]
Hoe dikwijls heb jij je partner de douche in gesmeten en de glazen deuren kapot geslagen
hmmm ik ben er dan meestal van overtuigd dat ik nog meer gelijk heb?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:31 schreef KimiK het volgende:
[..]
Klopt, maar.... als (wij) vrouwen onredelijk zijn is dat vaak in die periode of tijdens de zwangerschap. Al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen, of misschien zijn dat juist de uitzonderingen
![]()
Buiten dat trouwens is er nog iets, ik wil bv wel tegen iemand aanliggenquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:23 schreef KimiK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mijn partner krijg ik echt de douche niet ingeduwd.Ik 1.52 hij 1.92,maar glas is wel eens gebroken
Ja, die gaat ook niet de villa inkomen, never .... Kut FEBOquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
Tja, weer is Jensen vanavond niet vertoond.
Pfffffff hoop van niet,want dan gaat ze nog meer zeuren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:31 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke lult maar door ik hoop dat ze morgen helemaal verot is.
Ze is zo ziek.
dat ....euhhhh.....ik zoek een knuffelbeer gevoel??quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:33 schreef maril het volgende:
[..]
Buiten dat trouwens is er nog iets, ik wil bv wel tegen iemand aanliggenvooral ervoor
![]()
Er was toch iets met de band las ik vanmiddag hier.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die gaat ook niet de villa inkomen, never .... Kut FEBO![]()
![]()
Ja, lul excuus denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er was toch iets met de band las ik vanmiddag hier.
Dat ze kunnen slapen in die slaapkamer met al dat konijnen om zich heen, en dat volgens mij elke avond weer.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:34 schreef Dreamboy het volgende:
De twéé meiden gaan slapen.
[ afbeelding ]
Waarom gaat hij niet bij zijn buddy liggen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:38 schreef Dreamboy het volgende:
Huub deed of hij slaapt hij heeft alles kunnen horen.
[ afbeelding ]
Ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:11 schreef riri het volgende:
[..]
ik denk dat geen enkele relatie kan blijven bestaan binnen die villa....zeker als je als relatie samen ook nog eens dat te verduren hebt gekregen als wat die twee hebben moeten doorstaan.....dat kan niet goed gaan....dan moet je van heel goede huize komen wil dat lukken.
24 uur op elkaars lip....dag in dag uit
als je dan zoals Amanda blij bent met een jurkje..kapsel....make-up.....een fotoshoot....een vriend die je keihard de douche in dwingt en daar tegen je te keer gaat....etc etc en je geen boek of krant mist om te lezen...geen echte input nodig hebt....tja dan zal het stukken makkelijker zijn
Ik weet uit ervaring dat dat niet prettig is, gzd maar een keer meegemaakt, en dan waren hun er niet van bewust dat ik het hoorde, was kamer ernaast.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat ze kunnen slapen in die slaapkamer met al dat konijnen om zich heen, en dat volgens mij elke avond weer.
Wat ze al eerder aangaf, een machtspelletje dus...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:43 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke hij moet gewoon zijn ego opzij zetten
Laten we maar hem gewoon effe nadenken
[ afbeelding ]
idd....... ga slapen manquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
Dus wacht ff, iedereen ligt er rustig op los te fluisteren. Lieke en Selene fluisteren nog even en er verschijnt direct een bericht op het plasma![]()
Huub laat zich trouwens nu wel heel erg kennen...
dat is het mooiste...ook al ging het over bijvoorbeeld een pak melk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
Dus wacht ff, iedereen ligt er rustig op los te fluisteren. Lieke en Selene fluisteren nog even en er verschijnt direct een bericht op het plasma![]()
Mannen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
Vrouwen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat ze al eerder aangaf, een machtspelletje dus...
Wat deed Huub dan.Ja me streams stopte ermee.Is weer betaaltijd.Maar stel het effe uit tot morgen.Scheelt me weer een dag.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
Ach je moet het hem vergeven hij wordt ongesteldquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
En hoezo moeten Amanda, Nadia, Brian en Dennis niet aan de zender? Achter is Huub (en Lieke) dus gewoon aan het fucken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:45 schreef Dreamboy het volgende:
Huub zei tegen Lieke je weet hoe het werkt hé hier.
Eeen zender dus die ze gelijk pakte
Dat is zeker geen pretje geweest.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:41 schreef maril het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat dat niet prettig is, gzd maar een keer meegemaakt, en dan waren hun er niet van bewust dat ik het hoorde, was kamer ernaast.
Dat zal toch ook het voornaamste zijn waar Huub van baalt. Ik denk dat hij Lieke nog wel terug zal pakken. Wijs? Vast niet. Maar Lieke is en kutwijf en Huub een etter, hij moet wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:47 schreef Kaleddis het volgende:
Hoewel ik vind dat Huub zich nu aansteld, snap ik Lieke nu echt niet. Dit is weeeer een statement openlijk naar de groep toe.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:50 schreef Kaleddis het volgende:
Brian en Amanda:"Fluister fluister"
Komt er nu ook een bericht op het plasma ??
Ik zat net naar Huub z'n blik te kijken. Hij gaat hier echt wel een tegenactie op verzinnen, hij is woest volgens mij. En dat doen ze dus constant allebei. Lieke zeikt Huub in het openbaar af, Huub gaat er achteraan en maakt de ruzie nog groter waar iedereen bij is. Gek he, dat ze zo moe zijn...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zal toch ook het voornaamste zijn waar Huub van baalt. Ik denk dat hij Lieke nog wel terug zal pakken. Wijs? Vast niet. Maar Lieke is en kutwijf en Huub een etter, hij moet wel.
Je zegt het en we mogen meekijken, ze zijn zeker klaarquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:48 schreef Kaleddis het volgende:
Opvallend trouwens dat we nu weer het bed van nada en nix niet zien...
Dat ligt daar lekker te fluisteren terwijl zij z'n anus kietelt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:48 schreef Kaleddis het volgende:
Opvallend trouwens dat we nu weer het bed van nada en nix niet zien...
die goeie ouwe Nielsquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:52 schreef T-lex het volgende:
Huub zit verstrooid om zich heen te kijken alsof hij van de neukpolitie is....
Huub lijkt zich er nog wel bewust van te zijn dat ze op die manier voer aan die hyena's geven. Lieke begrijpt daar volgens mij geen donder van. Beide hebben vreselijke trekjes die als ze bij elkaar zijn alleen nog maar versterkt worden. Een walgelijk kutkoppel. Had Huub nooit aan moeten beginnen. Er is niets meer van de gemakkelijk mingelende Huub overgebleven. Hij is al bijna net zo sjagerijnig als z'n "wijf".quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik zat net naar Huub z'n blik te kijken. Hij gaat hier echt wel een tegenactie op verzinnen, hij is woest volgens mij. En dat doen ze dus constant allebei. Lieke zeikt Huub in het openbaar af, Huub gaat er achteraan en maakt de ruzie nog groter waar iedereen bij is. Gek he, dat ze zo moe zijn...
Plasma erbovenop? Vast niet, teringlijers.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:57 schreef diedirk het volgende:
Ja hoor Nadie en Dennis ligegen allebei onder de dekens te fluisteren en te overleggen
Nee natuurlijk niet. En als nix het morgen alsnog niet begrepen heeft, dan schrijft naad nog wel even wat briefjes voor hem om het hem alsnog uit te leggen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Plasma erbovenop? Vast niet, teringlijers.
+1quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
Ben ik nou de enige die Lieke en Selene echt superirritant vind ?
Ik wist het gelijk al toen ze uitsprak Selene dat ze Lieke wel oke vond.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
Ja tot Selene weg is, dan heeft ze H en J weer nodigquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:00 schreef Stupidisco het volgende:
Lieke doet bewust zo overdreven leuk om Huub even te laten zien dat ze het leuk heeft zonder hem.
als ze niet zingen zou ik er nog wel tegen kunnen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
Brinta maken, alleen heeft ze per ongeluk zout erin gegooid i.p.v. suikerquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:04 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is Amanda trouwens allemaal aan het doen. Ze is al een tijdje boven volgens mij.
Dat komt ze Huub meteen vertellen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:03 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft een ring van Selene gekregen
[ afbeelding ]
ja, dat was lachen en typisch Amandaquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:05 schreef KimiK het volgende:
[..]
Brinta maken, alleen heeft ze per ongeluk zout erin gegooid i.p.v. suiker
Op zich moet het ook kunnen toch, Lieke die wat tijd met Selene doorbrengt. De manier waarop is alleen ronduit zielig.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke is super-irritant bezig, maar ik vind dat Huub zich aardig inhoud.
en even de 'oneliner' erachteraan 'dan ben je weer op de hoogte'. Het toontje mag je er zelf bij bedenken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat komt ze Huub meteen vertellen?
En hoe ze ook de hele tijd opkijkt om te kijken of Huub wel kijkt is ook ronduit zieligquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op zich moet het ook kunnen toch, Lieke die wat tijd met Selene doorbrengt. De manier waarop is alleen ronduit zielig.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:08 schreef KimiK het volgende:
[..]
en even de 'oneliner' erachteraan 'dan ben je weer op de hoogte'. Het toontje mag je er zelf bij bedenken.
Lieke is niet eens dronken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En hoe ze ook de hele tijd opkijkt om te kijken of Huub wel kijkt is ook ronduit zielig![]()
Heb helemaal flashbacks naar vorige maand tussen naad en nix
Nee maar ik hoorde dat nog net.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat komt ze Huub meteen vertellen?
Daar zou moeten staan, Iedereen zenders om als er "gepraat" wordt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:08 schreef Dreamboy het volgende:
Iedereen moet stoppen met praten.
Stond vast op het Plasma
Zou het helpen, Lieke met drank op ? Volgens mij raakt ze daar alleen maar depri van...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke is niet eens dronken.Wat een kutmokkel.
Als L, N en A representatief waren voor alle vrouwen, dan waren alle mannen homo denk ikquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke is niet eens dronken.Wat een kutmokkel.
Dronkenschap wordt toch vaak als excuus gebruikt bij foeilelijk gedrag, daarom.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou het helpen, Lieke met drank op ? Volgens mij raakt ze daar alleen maar depri van...
Ik ben al bijna weer vrijgezel, er worden me zoveel dingen duidelijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:12 schreef KimiK het volgende:
[..]
Als L, N en A representatief waren voor alle vrouwen, dan waren alle mannen homo denk ik
Nee dat snap ik. Vroeg het me alleen af hoe het was, Lieke met drank op. Volgens mij hebben we dat nog niet gezien van haar. Heb alleen zo'n vermoeden dat ze daar niet vrolijker van wordt (net zoals een collega van me altijd zwaar depri wordt na een paar biertjes teveelquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dronkenschap wordt toch vaak als excuus gebruikt bij foeilelijk gedrag, daarom.
En hij/zij die nog een briefje durft te schrijven (afgezien van het boodschappenlijstje) zal met zijn hand op het hakblok moeten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar zou moeten staan, Iedereen zenders om als er "gepraat" wordt.
op wie lijkt ze het meest, L, N of A, je hebt nu vergelijkingsmateriaalquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben al bijna weer vrijgezel, er worden me zoveel dingen duidelijk
quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:15 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En hij/zij die nog een briefje durft te schrijven (afgezien van het boodschappenlijstje) zal met zijn hand op het hakblok moeten.
Ja, dat vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:16 schreef KimiK het volgende:
[..]
op wie lijkt ze het meest, L, N of A, je hebt nu vergelijkingsmateriaal
Ah jawel. Die hebben we al gezien in haar begin. Toen zoende ze nog met Amanda.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Vroeg het me alleen af hoe het was, Lieke met drank op. Volgens mij hebben we dat nog niet gezien van haar. Heb alleen zo'n vermoeden dat ze daar niet vrolijker van wordt (net zoals een collega van me altijd zwaar depri wordt na een paar biertjes teveel)
Dan gaan die twéé helemaal giegelen en lopen geilen..dat zag ik pas wel in de chill met Selene hoe ze stond te dansen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou het helpen, Lieke met drank op ? Volgens mij raakt ze daar alleen maar depri van...
Verstevigde vermoedensquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:16 schreef KimiK het volgende:
[..]
op wie lijkt ze het meest, L, N of A, je hebt nu vergelijkingsmateriaal
Ok, dan houden we N en A over...quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verstevigde vermoedensZe is een stijltangslet!
Hmmm.... dan blijft de vergelijking met N en A nog staanquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verstevigde vermoedensZe is een stijltangslet!
Ze lijkt het meest op Nadia kwa kleur, maar kwa postuur iets meer op Amanda.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |